Mihai, esti cam tacut in ceea ce priveste planurile tale cu masinuta :PSa ma dai tu de gol repede :D De unde era sa stiu ca pica o oferta buna la ceasuri de STi. Ultima achizitie ;D Ceasuri Sti 2004 cu rev limiter. Sper sa se potriveasca. Stiti unde pot modifica ceasurile sa arate km reali (cei de pe masina mea, nu cei de pe noile ceasuri)?
Tampoane motor grupa N si bucsi poliuretan whiteline pentru directie tocmai au sosit. Abia astept sa le montez. Incet incet prinde viata proiectul meu. :D
Ca sa nu mai zic ca nu ma pot abtine sa nu ii dau macar o talpitza la fiecare drum :Dhhahahahhaaaaa.... ce tare esti ! daca poti sa te abtii si sa-i dai doar o talpa la fiecare drum... mergi la economie? :D
hhahahahhaaaaa.... ce tare esti ! daca poti sa te abtii si sa-i dai doar o talpa la fiecare drum... mergi la economie?
De ce nu am reusit sa montez fender brace-urile... Atentie amatorilor!NU esti singurul si la GC este la fel ;D aceasi oridine :D grila , faruri, bara, aripi ...
La un bug eye, ca sa montezi aceste elemente de rigidizare, trebuie sa dai aripile jos. Ceea ce presupune: asezat masina pe o suprafata plana, ridicat masina pe suporti (macar fata), dat rotile jos (atentie la piulitele blocate), dat protectiile aripilor jos (2 pe fiecare parte) adica 20 de suruburi pe parte (aproape toate de plastic autofiletante, deci pregatiti-va sa rupeti cateva); desfacut putin pragurile, scos 1 kg de pamant, desfacut aripile si scoasa semnalizarea. Pentru cei care cred ca asta e tot, eu aici am renuntat si abia acum vine partea frumoasa.. mai sunt 3 suruburi care tin aripa si la care nu se poate ajunge cu nici un fel de unealta si pentru asta trebuie sa dai jos bara fata care presupune demontarea proiectoarelor de ceata si a suportului lor, a scutului, dar bara nu iese daca nu dai grila jos si grila nu iese daca nu dai farurile jos si farurile nu ies daca nu dai doua capace jos. In final ar trebui sa ramai cu un sac de suruburi de toate dimensiunile si cu tot botul jos ca sa dai aripa jos. Eu m-am dat batut dupa 3 ore si ma bucur ca am reusit sa pun la loc toate suruburile. In toate tutorialele se spune ca aripa iese daca desfaci 8-10 suruburi dar acum am constatat ca nici unu nu era pentru modelul meu si cica ar trebui sa fie asemanator la toate...
Am cautat pe net o conversie si ies 1.9 bari. Apoi am cautat si presiunea standard pe care turbina de WRX o scoate si am vazut ca e undeva la 0.7-0.9 bari.Raspunsul este foarte simplu: la masurarea presiunilor dintr-o turbina, exista 2 sisteme de referinta.
mai bine emotii decat 8 mil la SMT (fara tva)
...."obrazul subtire ,cu cheltuiala se tine! ;) :D ;D"
...sper sa nu fi insurat ,sau sa nu te insori in urmatorii ani.. ;) :D ;D..
Mult noroc cu masina !,si mai urca niste poze cand ai timp!
Ca tot vorbiti de neveste,o sa fac si eu o manea pe tema asta.Nevasta ca a mea nu are niminea,ea ma sustine si ma impinge de la spate sa imi fac pasiunea.... ;D
O viata avem.Nu mai puneti la suflet cheltuielile.Pai pana la urma pt ce muncim?
Revin si eu cu ceva impresii dupa prima iesire la drum lung/munte pe timp de iarna, echipat corespunzator.ma tu sigur ai 2.0 TURBO ? :D cum dumnezeu reusesti consumu asta....
Consumul la drum lung.. 8.5% la dus si un 7.5% la revenire (Bucuresti-Poiana-Bucuresti). La dus nu am mers regulamentar in localitati si in afara constant 110-115. La revenire legal in localitati dar in afara am mers 130, 150 ;D Masina sta extraordinar de bine in curbe si cu greu fuge de fund. Din pacate se simte ca articulatiile si transmisia sunt cam moi si obosite, dar le rezolv eu cu timpul :)
cuplari de zinc sau inox mihaitza?
Intrebare de incepator si desi cred ca stiu raspunsul, vreau sa ma lamuriti si pe mine cu o chestie. Am observat ca placuta de frana de pe interior este mult mai uzata decat cea de pe exterior (cu aproximativ 1/3 mai uzata). Acum inteleg ca e normal la etrierii cu pistonasele pe interior, dar la etrierii de WRX cu 4 pistonase care actioneaza din ambele parti e normal?Da e normal deoarece forta este mai mare pe partea unde intra racordul in etrier!!
Multam!
Softul vine dupa ce termin de cumparat toate piesele pentru motor. Nu are rost sa fac soft de 10 ori pana cand termin de luat ce am nevoie. Ar insemna sa platesc softul ala de fiecare data si in final m-ar costa mai mult decat toata masina.Da corect acum depinde ce soft este , la mine spre exemplu am platit pt soft 320 de lire si acum orice modificare este o taxa de 100-150 depinde ce si cat mai modifica depinde ce mai pun pe ea. Acum depinde ce vrei sa pui pe masina un turbo ,injectoare ,buji,pompa walbro si decat up-pipe +un soft bun easy 300 ;D CP. Oricum bafta si sper sa ne vedem in vara.
Am dat jos cam 35 kg din interior. Se simte bine masina mai usoara pe spate si nu mai fuge fundul in exterior ceea ce ma face sa accelerez mai tare in curbe.
Desi ma asteptam la diferenta mare pentru un 0-100 fata de stock, acum cu evacuarea, filtru aer curat si multe kile minus, nu am reusit timp mai bun... sa fie temperatura mare din admisie la momentul testului sau benzina proasta de vina...? Oricum, important este cum se simte masina, nu doar niste numere, si eu o simt rapida. :)
ce ai dat jos din interior?
Da. Acel motul. Pana acum e bine, adica nu da fum, nu miroase... Sa vad cat de repede il mananca.. Nu am mai pus pana acum varianta asta.Dar ce ai papa ulei ? ati km are masina ?
Pai motorul are in jur de 179.000km si am si o foarte mica scapare pe la racitorul de ulei, mai exact pe la garnitura (e clasica defectiunea asta). Dar problema e ca trebuie data jos galeria de evacuare si posibil golit si radiatorul daca nu se pot sugruma conductele care intra in racitor.
Deci pentru o simpla garnitura de cativa lei pe care o si am trebuie sa mai cumpar garnituri de evacuare (pt ca mai mult ca sigur sunt arse) si sa schimb tot lichidul de racire pe care l-am inlocuit acum 1 an. Oricum, pierd cam 300-400 ml intre schimburi, ceea ce e prea bine. Alttii completeaza si 1 litru si nu au probleme la garnituri.
Mai aman aceasta operatiune.
Acum ceva timp, ma plangeam de consumul mare al benzinarelor Subaru in aglomeratie. Vad ca mai plang si altii ...
gel de par ken block?
Pretul e discutabil cu impreza01 :) pentru etriere
Merci, Vali!
(http://s19.postimage.org/yy89vz1mb/PICT0015.jpg)
Acolo unde zice Razvan, e vorba despre Sirius si e cam cel mai bun din Bucuresti!
Si ce te lauzi?Parca noi nu stim.... ;)
frumos de tot! ce tare se aude evacuarea! da' se aude bine bineEvacuarea e aude de la mine....eram in spate si mergeam incet ;D ;D ;D
sa raman on topic la ce serivce ai dus masina si ce nu se potriveste !! ai ceva poze ?
2xghe-sper doar sa nu fie vorba de Edu Stan rally moloz ... :D
Cat de bine dau etrierele galbene
cred ca te0a pandit un tigan cu magnetu de pe marginea drumului :D pt ca am inteles ca a crescut pretul la fier :P
...
Interesant e ca la Sibiu am mers doar pe benzina 98-99 si nu am avut probleme si acum am bagat Rompetrol 95 si parca au aparut toate. O fi doar coincidenta...
- In treapta a 3 doar cu acceleratia la podea, pe la 5000-5500 RPM imi da in nas puternic si eroarea P1245 Wastegate control solenoid valve malfunction (fail-safe)
Am fost la Premio Berceni. Montat+demontat roti, schimbat cauciucuri, spalat roti, echilibrat roti pe 17", total 110 lei. S-au miscat foarte repede.
(http://s19.postimg.org/tceqfm8dv/IMAG0272.jpg)
A ajuns kit-ul de role si curele de accesorii de la GFB. 830lei totul. 0.8kg tot pachetul ambalat intr-o cutie care nu apare in poze, deci rolele au in jur de 0.5kg, ceea ce inseamna mult mult mai putin decat stock. Se zice ca echivaleaza cu usurarea masinii cu aproximativ 45kg. Ceea ce este important, se reduc pierderile de putere si ajung mai multi caluti la roti.
Produsul pare de foarte buna calitate, imi place cum sunt lucrate, sunt incluse si instructiuni.
Revin cu feedback dupa montaj.
M-am decis sa nu mai astept (ca din Ianuarie tot astept)... Unde gasesc o pompa de apa la pret bun? Sa fie ceva de calitate totusi gen SKF, Gates sau OEM..vezi ca in perioada asta tre sa isi comande si tom distributie si poate va/ne combinam sa comandam mai multe !
Am gasit OEM in SUA la 75 USD, dar ma costa transportul mai mult decat piesa. Daca as gasi ceva pe la 300 lei ar fi bine...
Tom, ceva prin STi shop?
Multumesc pentru aprecieri! Acum trec printr-o perioada mai grea si nu mai bag bani in masina. De fapt, anul acesta doar distributia si revizia obisnuita de ulei si filtre a vazut.Perioada grea abia incepe... ::) ;)
Urmatorul aspect de rezolvat va fi suspensia, bucsaraie, directie, articulatii si abia apoi mai arun o privire si la estetica. Sa speram ca vor fi fonduri.
Daca iesea o maimuta...dadeai de raq.
vezi ca e cobitor
Am mai pus 400km pe bord cu un consum de 12% la dus (ca ne-a alergat cristibna), dar am ajuns la timpul la care eram asteptati.
In alta ordine de idei masina a stat foarte mult in perioada asta. Incerc sa o pornesc si sa merg cel putin o data pe saptamana.
... saptamana viitoare ma intalnesc cu SCO in India. Eu ziceam hai la Bucuresti, el hai la Cluj, asa ca am decis sa ne vedem la mijloc :D...
nu vad poza+1
Urmatorul Subaru o sa fie clar aspirat.
Urmatorul Subaru o sa fie clar aspirat.
Urmatorul Subaru o sa fie clar aspirat.Motor aspirat= peace of mind,= no problems. Eu sant la al doilea Subaru, si in 6 ani jumate nu am schimbat absolut nimic la ele.
............................... dar o sa-ti lipseasca cuplul de turbo...
... dar o sa-ti lipseasca cuplul de turbo...
M-am mai conversat cu omul si a zis ca nu are pistonase, doar poate sa caute ceva garnituri, dar alea le gasesc oricum in mai multe locuri. Deci e cam groasa... Mai caut pe continent, dar cred ca tot la americani ajung.
Ai comenzi audio si BT pe volan? Daca ai, ai reusit sa le faci sa se "pupe" cu cele din unitatea nou montata?Se poate face sa se "pupe" in cazul in care ai comenzi pe volan, exista adaptoare. Eu am un Pioneer si comenzile pe volan functioneaza. Si cele pentru Bluetooth ar trebui sa mearga.
Multumesc anticipat.
....
Dani zicea de Adrenalin RE002 ca ar fi super bune, ...
Ne mai periculos sa decelerezi de la viteza aia?Pt motor ma refer...in momentul in care se lasa acceleratia alimentarea cu benzina este taiata, fara benzina nu exista knock ... deci nu are ce fi mai periculos :)
Rezolvata cu 2 soricei (metoda malakay) :D
Subaru turbo se incalzeste repede, nu e ca la alte masini.
Si inca ceva.Apropos de Nm.La 20Nm se strange Knock sensor pe motor.Si ce crezi?Strans la dinamometrica vietii l am pierdut pe drum...Dar e ok.
Sa te dai atat de meserias cand nu poti schimba un bec fara sa scrii 3 pagini pe forum?Da o n balarii de treaba.Ce urmeaza?Discutii despre cat se plictiseste aerul in roti?
Ca cifra octanica (ridicata) previne knock e una...Aici cred ca e o mica confuzie.
PS: Capacul de la vasul de apa este identic cu cel de la radiator?Nu, nu este. Deschide mai devreme, are marcat pe el 108kPa, in timp ce ala de la radiator 137 parca.
Bine de stiut pentru altii:Mihai, alea-s mile sau kilometri? Daca-s kilometri, e cam de porc faza, inlocuirea nu-i deloc simpla.
- rulmentii din diff-ul central ar pica pe la 100-120k dar semnele apar mai tarziu. E bine sa fie schimbati preventiv
7.76E clar, e ceva in mare neregula cu a mea, cu ai ei 8.6 la suta in regim batranesc.
Mai am de luat bujii si antigel si sper sa se faca mai repede cald afara sa schimb tot.
Astept rezolutia ta si iti multumesc anticipat pentru ca existi.
carpe diem cu tempus fugit
In concluzie, avand in vedere ca nu am timp sa ajung la SMT, va trebui sa iau in considerare urmatoarele variante:
1. Sa-l rog pe Mihai sa-mi schimbe lichidul de racire
2. Sa va urmez sfatul si sa completez cu 300-400 ml apa distilata
3. Sa astept pana in Aprilie si la revizia de 15.000 Km sa-i rog pe cei de la SMT sa schimbe antigelul.
Nu e inginerie, e google cu clasa a 5-a. Fara eruditi, profani si latina.
Deci daca am ganduri de alta masina, va trebui sa ma pun pe strans bani, ca vanzarea break-ului iese din calcul.
Deja ma gandesc sa o depozitez frumos si sa ma orientez catre un alt daily driver
Asa ca ma uit la alternative pentru zi de zi... si nu-mi e rusine sa recunosc ca ma uit si la altceva decat Subaru.
dar majoritatea au ajuns la concluzia ca Subaru + Turbo + daily driver nu e ok.Subscriu la ideea de mai sus, mi se pare ca turbo e chinuita in traficu' din timpul saptamanii. Recomand ca masina de zi cu zi sa fie un SG ;D
daca te obisnuiesti ca trabuie sa stai intr-o treapta mai jos decat cu subaru este ok :)
daca te obisnuiesti ca trabuie sa stai intr-o treapta mai jos decat cu subaru este ok :)
WRX-ul are rapoartele mai lungi ca la forester. Merg doar cu 1 si 2, rar cu 3. Trebuie sa am macar 60km/h ca sa ii dau a 3-a. Schimb pe la 3200+. Daca motorul e sub 2000 rpm vibreaza masina tare din cauza tampoanelor de motor si de cutie mai dure decat standard. La fel si la plecarile de pe loc. Se adauga si evacuarea ce rezoneaza din pricina faptului ca este break si din podeaua portbagajului se transmit undele direct spre plafonul comun cu habitaclul.
Unele masini chiar nu sunt facute pentru a merge zi de zi la birou prin oras. Imi mai povestea un prieten despre un coleg de-al lui care vine la birou cu un Mustang pentru ca asta a fost visul lui si acum se chinuie sa il parcheze de capota imensa si bombata de care nu vede prea mult in fata.
Cumpara-ti ascutitoare si da-mi Foresterul manual.
La ce-ti mai trebuie unul?
...Cu partea asta suntem pe lungimi de unda diferite. Am o mare problema cu ceea ce scoate un diesel pe teava de esapament, chiar si cu filtru de particule. Si din cauza asta eu as bana dieselu din orase. E parerea mea..
Desi cred ca sunt ultimul de pe acest forum care ar trebui sa-si dea cu parerea referitor la ce anume este recomandat pentru Bucuresti (intrucat nu joc in liga campionilor ca majoritatea celor care posteaza), va marturisesc ca un vecin si-a cumparat Dacia Sandero cu motor de 1.5 dCI/70 CP si ii consuma vreo 5 litri in oras ceea ce il face exagerat de fericit. Alt vecin are un Yaris de 1.4 Diesel si deasemenea apreciaza un consum foarte mic.
...
...Aici mai vii de-acasa! :D :D
Eu mi-as cumpara o automata japoneza, Honda Jazz mai precis, benzina, cu cutie automata. Si basta.
...
Astazi am avut o deplasare la Constanta si am preferat sa merg cu masina personala in detrimentul masinii de pozitie intrucat vroiam sa vad cum reactioneaza XT-ul pe DN2 si deasemenea, ma intalneam cu un confrate in fata caruia nu puteam sa apar cu altceva...
...
...Sper sa inchidem maine si sa bag lichide in ea.
Apoi emotiimari la pornire.
Si mai am o problema la gatul de alimentare cu ulei. Probabil cand s-a umblat la garniturile de care spuneam mai sus, nu a fost strans bine si la presiune probabil ca scuipa un pic la prinderea de bloc. Pe schema nu apare nici o garnitura, deci probabil e doar vorba de strangere si curatare. O sa vad care e problema cand umblu la ea. Initial am crezut ca la completarea cu ulei s-a dat pe langa, dar desi am curatat, a reaparut ulei in zona.
Incep sa il inteleg pe Razvan... sau cel mai bine Adi-Canada procedeaza. Efort initial la avans si apoi chirie lunara cu masina noua la 3 ani si avans vechea masina. Cred ca iese mai bine la bani.
mi-a spus 'nea Florin ca are o metoda de a le pune la distanta corecta
ComplicheishanAsta e în ingliș? ;D
;D Merci .
Sunt pregatit pentru eventualele probleme cu ele . Pot zice ca am fost foarte surprins sa le vad ca sunt foarte drepte cand le-am cumparat .. sper sa le mentin asa .
N-o fi mai simplu, ieftin, eficient si fiabil cu un ej207?
Multumesc ca m-ai lasat sa dau o tura scurta cu masina! Uitasem cat de OK o predasem in atat de multe feluri.
Succes cu toate planurile dar mai ales abia astept sa o vad cu fata vopsita.
Detalii ;D dar poate tu, al treilea reusesti sa pui plafonu :)))Cand mergem sa il luam? :)
Deci? S-a dezmembrat sau ce se mai mai intampla cu masina?Nu s-a dezmembrat, nu s-a vandut! N-am avut oferte concrete pe nicio varianta! O sa ramana la mine in garaj pana voi avea timp de ea. Daca apare o oferta decenta isi ia zborul, daca nu... o sa incerc sa vad ce ii poate pielea!
Salutare si bine v-am gasit :)Salut si bine ai venit! Cu totii suntem "foarte curiosi" cum merge cu softul RC. Sau mai bine sa nu ne zici ;D
1. Am incaltat-o cu jantele de Sti din generatia ei (asteptau frumos in magazie la un bun prieten de-al meu, si el posesor de Subaru - Sti 2007 EJ25);
2. Am programat-o pentru maine la ora 10 la Racing Code ca sa fac un dyno si sa vedem cum sta cu afr-ul si cu detonatile. In functie de ce iese maine
- double check distributia....sunt tare tentat sa o fac...Mihai Florescu ce zici?
Un singur lucru ma enerveaza la masina asta: e exagerat de zgomotoasa si asta in conditiile in care nu am avut nici-o masina cu catalizator si fara evacuare facuta dar asta depaseste orice limita a bunului simt mai ales dupa ce am facut downpipe-ul. Aici inca ma gandesc la o solutie.....
Daca cineva are o varianta de suspensie cu tot cu flanse reglabile la vanzare sau doar flanse reglabile sa dea de veste :)
Bratele de berlina nu sunt o optiune pentru mine deoarece nu stiu de unde sa le iau si cu siguranta ar trebui sa le schimb bucsile....malakay, e-bay, dezmembrari specializate pe Subaru... cam 100$ perechea, de STI, aliaj. Recomand provenienta Japonia, cele de UK sunt oxidate (e doar o presupunere paranoica insa).
Voi pe ce geometrii mergeti?....
Poate ne vedem la un suc prin Brasov ;)4Roses?
Arata bine! Dar tot nu place hood scoop-ul. ;D NA! Parere personala...L-am vopsit si pe celalalt dar e dat imprumul la un prieten cu FOrester dupa care se intoarce pe WRX. O sa fac o proba dupa ce pun intercooler-ul de Sti sa vad care imi genereaza temperaturi mai joase si ala va ramane final.
Concediu placut!
Poate ne vedem la un suc prin Brasov ;)4Roses?
am capota cu scoop de sti oem , faruri de prodrive pe stoc...Stiu ca ai dar imi trebuie si bani....ca sa nu mai zic ca trebuie iar vopsea :( M-a exasperat financiar masina asta dar mi-am propus sa termin lucrurile planificate dupa care sa intru in detalii...bascule din aluminiu (stiu, le ai), scoop sti, etc
Repair cheie cu cotet?Exact asta trebuie sa fac dar cotetul se opune sau este o deficienta de utilizator :))
Salvarea a venit dintr-un manual de WRX EDM pe care l-am descarcat cu alta ocazie de pe net.
(http://i.imgur.com/JoZgIDq.png)
Ce-mi dadea cu virgula erau acei "registration connectors", am cautat pe google si am gasit mai multe poze cu celebrele mufe verzi. Am incercat cu alea, dar nu s-a intamplat nimic. L-am sunat pe Victor, mi-a povestit de mai multe perechi de mufe de prin masina, dar mi-a zis ca nu stie nimic despre mufe sub plasticul de la stalpul A, partea soferului. Doar m-a asigurat ca plasticul ala se scoate usor. Asa ca l-am scos. Iata ce am gasit:
(http://i.imgur.com/hknexZu.jpg)
Le-am legat, am apasat de 2 ori pe un buton oarecare de pe cheie, actuatorii au miscat de 2 ori. Reusisem! :D :D :D
Hai hai, usor, amandoi.:)) Crede-ma ca este o revelatie ca imi merge inchiderea...ma calca pe nervi sa bag cheia in usa de fiecare data :)
Doar am scris in topicul ala lung si plictisitor anumite chestii. Le gasiti acolo oricand.
Nu inteleg ce e cu lag-ul?! Pentru Subaru chiar e atipic...Nu as zice ca e atipic...nu am mers cu Subaru fara lag si am avut ocazia sa merg cu cateva (lag-ul clar se simte pana pe la 3000rpm ca dupa isi revine).
Acum depinde si cu ce compari.
...
Astfel, am surprins o poza cu el in habitatul lui natural: http://imgur.com/a/obHpy
Multumesc :)))...
Astfel, am surprins o poza cu el in habitatul lui natural: http://imgur.com/a/obHpy
Da, e misto acest albastru tip padure! ;D ;D 8)
S-o stapanesti sanatos!
Uuuu! Se duc fix spre butuc. Puteai sa ramai cu o roata de 7inch in loc de 17.
Mi se parea mie ca prea multi au aparut cu vopsit jante, dar se pare ca tot acei 2-3 consacrati stiu cum se face.
:) spor !Multumesc :)
Ca tot troneaza pozele cu janta in capul paginii, cum a ramas cu ea? La celelalte jante nu sunt probleme?Raspunsul primit ieri de la cei care s-au ocupat de ea este urmatorul: "Rotile sunt foarte casante-tari si nu sunt ok sa te dai cu ele". Continuarea discutiei s-a purtat prin telefon si explicatia completa ar fi ca eu am luat o denivelare sau groapa intr-un viraj si luan in considerare ca jantele sunt tari au pleznit.
Te sfatuiesc sa ii pui si protectiile de tabla de fabrica ...Eu le-as pune dar cum le mai prind? Poate doar sa incerc sa fac ceva improvizatii :)
Te sfatuiesc sa ii pui si protectiile de tabla de fabrica ...Eu le-as pune dar cum le mai prind? Poate doar sa incerc sa fac ceva improvizatii :)
O sa incerc sa gasesc o solutie deoarece nu strica nici-o data mai multa protectie termica. Intre timp am mai gasit 5m de banda termica ramasa de la downpipe care vor ajunge tot pe galerie.Te sfatuiesc sa ii pui si protectiile de tabla de fabrica ...Eu le-as pune dar cum le mai prind? Poate doar sa incerc sa fac ceva improvizatii :)
Prinderile intre ele se pot face cu unele surubele ...
Las si eu asta aici ...E binevenita :) Multumesc mult :)
nu se vede rpm in poza cu graficul :(Am apucat sa fac rapid o poza mai concludenta :)
astept sa imi vad la fata prima de Craciun :)Si eu, exact la fel! Mi-am luat (alte) bare antiruliu si ambreiaj cu bani imprumutati...
........multumesc inca o data pentru jante....N-ai pen' ce. Vezi ca mai am! ;D
[...] vezi senzor pozitie arbore cu came [...]
Dragos, vezi ca la al meu de exemplu, clemele alea se muta de pe rama OEM pe asta noua.
Vali, ce faci cu egt (http://www.spa-uk.co.uk/Product/Turbo%20BoostEGT%20Gauge%20(DG211))-ul, cu ce ajuta, cum il interpretezi? Daca e prea mare, o lasi usor?
invers, trebuie sa scoti :)Orice sugestie e binevenita :) La ce te gandesti?
A venit si Pastele si asa cum a venit a si trecut si a lasat si victime...
Nope.
Putere prea multa. Carcasa de 5MT se deformeaza la cuplu mare, danturile nu angreneaza bine, samd.
Dragos, sterge poza aia cu tine. Abia uitasem povestea, ma ia cu frisoane...
Acum trebuie sa decid intre Tein si BC....
Pozele sunt bune, arata portretul robot al subaristilor inraiti.
Asa ma gandeam si eu, ca primii 200.000km cu motor stock au fost de vina, nu ultimii 20.000 cu tiuning ::)Cred ca toti cei 220000 cumulati au fost de vina iar tuning-ul in ecuatia asta nu isi gaseste locul raportat la felul in care merg eu.
N-as lua reglabila fata. Adica daca ai reglabila spate, la ce-ti trebuie? - as lua ca sa ma pot juca un pic cu setarile mai ales ca nu am avut pana acum si nu stiu exact cum se simte distractia. Oricum, intre reglabila si normala este o diferenta de 100lei asa ca....
Suportii spate sunt obligatorii, desi se pot intari cei oem - prefer sa fiu sigur ca fac o treaba buna ca sa nu mai stau pe urma sa imi bat capul
Flansele alea excentrice, zic unii, sunt de proasta calitate. Desi ideea e faina rau. - am citit si eu chestii naspa dar pana la urma eu fac maxim 5000km pe an cu masina asta asa ca daca ma tin 20k e perfect. Whiteline cica ar zice ca au garantie 3 ani sau 60k km dar macar sa tina 20-30k
Eu am sa-mi iau pentru extra-caster candva, ca raman cu bratele de wagon, care-s mai de mers la piata - eu am bratele deja si am caster cam 4 grade dar nu pot sa trec de -1,5 camber si as vrea macar -2
Se merita sa.i fac o decarbonizare la motor?Am vazut cum se face curatarea chiulasei prin sablare cu coaja de nuca. Si cat dureaza. Decabomolozirea aia nu stiu cat ar putea sa curete. Sau ce ar putea sa curete
salutare grup. astăzi am reusit ce a facut si dragos...
launch= rip cutie 5t
Cum pot contacta alt user?
acuma se .... armonizeaza componentele intre ele din laptor .. la cluuj :)page up page up O0
Încă îmi pare rău că am vândut-o. Mă bucur că încă merge.
WRX break cu forma aia nu mai vezi niciunde.True. Nu mai exista nicaieri.
:'(
(https://i.postimg.cc/yND1cf74/Screenshot-20231121-080135-Facebook.png)