Subaru club Romania
Jurnale de bord => Forester => Foresterul meu SH (2008-2013) => Topic started by: Cristi on May 14, 2011, 17:11:32 PM
-
Salut! Sunt si eu un posesor de subaru.Este un forester de 2,5 turbo model 2009.Masina a fost achizitionata acum 3 ani de la SMT din Cluj-napoca si este full fara navi.In prezent are putin peste 11 000 de km.O folosesc doar ca si masina de week-end sau cand ies cu ea din oras.Am avut deja probleme cu discurile de frana, in sensul ca s-au ovalizat, dar le-am schimbat cu altele Zimmermann perforate.Diferenta este foarte mare;sunt foarte multumit.Vreau pe viitor sa schimb si suspensiile cu unele sport si mai incolo un chip:D.I-am pus si niste folii Llumar atat pentru estetic cat si pentru intimitate.Mai jos am adaugat si niste poze:)
(http://img850.imageshack.us/img850/4740/dsc01702n.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/850/dsc01702n.jpg/)
(http://img163.imageshack.us/img163/2968/dsc01578e.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/163/dsc01578e.jpg/)
(http://img851.imageshack.us/img851/2674/dsc01502o.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/851/dsc01502o.jpg/)
(http://img98.imageshack.us/img98/6563/dsc01500o.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/98/dsc01500o.jpg/)
(http://img199.imageshack.us/img199/8668/dsc01536p.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/199/dsc01536p.jpg/)
-
bine ai venit. din pacate suspensii pentru masina ta nu prea exista :)
eu zic sa o lasi asa cum e . putere poti sa-i dai , dar vei descoperi foarte repede ca nu ai control. :-\
bucura-te de ea asa cum e.
PS: nu discurile fac masina sa franeze mai bine, ci placutele. deci pe minunatele perforatii ce placute sunt montate ? :D
-
Mersi George. Placutele sunt cele din fabrica:D macar daca suspensii nu-i gasesc atunci niste flanse:D
-
niste flanse ca sa ce ?
masina este exceptionala, las-o asa . nu e un model care sa se preteze la modificari !
-
Niste flanse ca sa fie mai stabila.Cand intru in curbe mai puternic am impresia ca ma arunca afara.Pare foarte nesigura in curbe, de aceea vroiam sa schimb suspensiile .Parerea mea este ca daca nu ii modific suspensia sa fie mai rigida nu are rost sa-i pun si chip pt ca dupa cum spuneai si tu nu o sa am control.
Dc spui ca suspensii pt modelul acesta nu prea exista? De ex: nu as putea sa pun suspensii de sti pe vechiul model de forester? Nu s-ar potrivi?
-
vechiul forester e pe platforma de impreza . noul forester e pe platforma de legacy :)
deci nu se potrivesc .
din cate stiu eu nu exista pentru modelul nou de forester suspensii aftermarket.
ca sa nu te mai arunce in afara in curbe , schimba jegurile alea de geolandere cu care vine masina cu niste gume bune. schimba jantele cu unele mai mari si vei observa ca dispare din disconfortul din curbe.
tu ai niste baloane nesimtite pe o masina cu care te dai tare in curte . drept urmare s ebalangane pe balon cat cuprinde.
deci nu flanse , ci jante cu ET ul optim sunt raspunsul . parerea mea .
-
Am inteles George. Mersi pentru ponturi :D
-
Diferentialul ce il am eu e unul pretentios? Pot sa-l supun la niste porniri mai brutale fara sa-mi faca probleme? :D
-
neah ... e deschise ( ca "e" mai multe ) . tu poti sa incerci :D in teorie tine , dar vei avea niste surprize referitoare la niste tronituri si tampoanele de la cutie + motor care sunt prea moi ;D
sincer sa fiu nu stiu exact cum sunt diferentialele pe masina ta, dar din ce stiu eu fata deschis , spate posibil deschis , central alunecare limitata cu vascocuplaj.
-
si sa nu uit , o sa pice mai repede ambreiajul decat vreun diferential la plecari de pe loc in forta .
-
Si atunci daca ii pun un abreiaj sport nu o sa-mi fortez cutia?
-
intuiesti tu bine. daca pui un ambreiaj mai dur nu vei forta cutia daca lasi motorul stock . apoi daca te mananca sa treci de 300cp o sa inceapa sa pice pe ea diverse chestii.
te rog eu , las-o asa , e o super masina asa cum e ea STOCK . poti sa umbli doar la jante ;) si eventual o mica resoftare pentru optimizare consum.
daca ii dai mai multi cai nu o sa mai ai frane ! si asa franele sunt slabe, (si nu , discurile nu ajuta la franare ). dupa o sa-ti dai seama ca nu mai sta masina pe drum .
deci costa al dracu de mult sa o faci de 300cp si sa mai si stea pe drum. nu merita !
-
M-am gandit totusi sa-mi fac o resoftare la Sebastian, dar sunt putin confuz in sensul ca mi-e frica sa nu mi se duca ceva la ea.Am citit pe site la racing code ca mi-ar mari puterea undeva la 275 de cai si 400 de nm.Tot pe club subaru am mai citit ca la un membru ii era cutia cam la limita cu o astefel de resoftare.Plus ca vreau sa am raspunsul acela in pedala mult mai pronuntat :D
-
deci , resoftare poti s afaci , si cand te duci la sebastian ii zici exact cum vrei sa mearga masina . 275 e o valoare safe. 300 e limita unde incep sa pice piese.
-
Aha. Deci sa inteleg ca la 275 de cai nu-mi pune nimic in pericol gen cutie, diferential etc.?
-
si sa nu uit... vei avea un asemenea raspuns de zici ca decoleaza... assta dupa ce a primit o resoftare foresterul 2.5xt al tatalui meu
-
Stiu cum e cu raspunsul in pedala ca am condus masini cu chip insa mai slabe de 200 de cai, dar asculta foarte bine si aia mi-a placut foarte mult pe langa ce putere are :D
-
Aha. Deci sa inteleg ca la 275 de cai nu-mi pune nimic in pericol gen cutie, diferential etc.?
asta nu ti-o poate garanta nimeni. poate sa pocneasca diferentialul tu fiind stock ! in momentul in care incepi sa modifici masina iti asumi ca unele lucruri pot pica mai repede. ceea ce poti face este sa te asiguri ca nu te duci maxim si ca lasi o marja de "eroare"
275 mi se pare super ok . 300 e punctul unde incep problemele la modelul tau .
parerea mea .
PS: o sa vezi racheta ce iti face sebi ;)) tata a ramas socat.
nu e acelasi lucru cu alte masini conduse de tine. alea aveau distributie variabila ? erau turbo ? aveau un motor mare si un turbo mic ?:) hehehe . ce raport final aveau ? toate astea fac foresterul 2.5XT resoftat sa devina o mica racheta de demaraje scurte.
te duci la sebi si ii zici sa ti-l faca cum il are george pe al lui ;)
-
dau un exemplu: audi a4 1,9tdi dus de la 116 cai la 155. Merge foarte bine fata de cum era...eu unul am ramas uimit:D. Sunt foarte curios cum va merge cu chip :D dar daca nu fac porniri sportive ma gandesc ca nu ar trebui sa-mi pocneasca diferentialul.Oricum as avea mare grija daca mi-as pune chip. Te cred ca merge de rupe. Tata o ramas socat cum mergea la 230 de cai.Mai avem 2 masini:un opel de 2,2dti si un ford 1,6 16v.Opelul e a lui tata si fordul a fost al meu pana cand a cumparat foresterul. Sa te urci de pe 125 de cai pe 230 ii o diferenta :D si acum al 230 de cai merge foarte bine...dar la 275 ;D
-
Nu cp te vor lasa cu gura cascata. Ci cuplul ;)
-
Te cred :D
-
Asa cum spune si George, viteza nu sta numai in motor. Degeaba ai cai daca nu poti sa ii stapanesti. Umbla la jante, la bare antiruliu si la sfarsitul zilei vei constata ca o curba luata mai rapid tot viteza inseamna.
In plus, mereu se va gasi unul cu o bomba de o tona si 200 de cai care sa scoata untul din tine in linie dreapta, dar daca zbori pe langa el in curba parca e mai tare.
Despre raspuns in pedala, nu stiu exact la ce te referi. Daca vrei sa simti ca te baga in scaun, atunci da, cuplul e de vina si il obtii cu o resoftare. Oricum, tine minte ca la un AWD cuplul nu se simte asa tare ca la masinile cu tractiune fata.
Daca te referi la timpul de raspuns al motorului dupa ce apesi acceleratia, atunci vorbim de turbo lag si nu se rezolva decat cu un soft. E nevoie de ceva mai multe cheltuieli...
-
Despre turbo lag era vb.Am sa ma duc pe la mijlocul verii sa-mi fac si eu o resoftare la Sebastian, dar mai întâi trebuie sa rezolv problema cu jantele si cu barele anti ruliu.
-
Cristi, la foresterul meu am avut un raspuns imbunatatit la acceleratie cand am schimbat suportii motor si suportul cutie. A ajutat foarte mult.
Dar toate astea au si un cost, apar vibratii in masina.. Nu sunt suparatoare dar se simt.
-
Cam ce pret au suportii? Am vazut ca l-ai dus la 260 de cai si 420 Nm. E modelul inainte de 2009?
-
Salut am vazut ca ai probleme cu foresteru :) din pacate asa e ...
DAR incapatinarea merge mai departe :)) am gasit un sait :)) unde e meca pentru tot ce inseamna JDM si : am cumparat un motor de 2.5 STI 2008 comandat suspenrie sti speciala pentru forester se fabrica doar pentru japan asa ca am facut comanda pe saitul de mai sus insinuat tobe avem remus finale traseu vom face custom la o firma buna din bucuresti cu care am vb deja : in moror pentru circotasi se vor schimba pistoanele turbina AP mai maricica :)) bari de torsiune comandate Withe Line :) fata spate cu bucsi cu tot :P bara sti forester japan cam atat sa vedem ce si cum ... si sper sa am un veritabil Forester tS (sti) cam pe undeva pe la 340 cai :P reali :)) a si sa nu uit caut cutie de STI :(( NU O AM :((( INCA :)))
-
A am uitat jante pe 18 revilution :P
-
???
-
Singura problema pe care am avut-o a fost cea cu discurile...atat ;D dar am rezolvat-o
-
mada am facut varza numele jantei :))))
REVOLUTION dap asta cu frinele am avut si eu probleme se ovalizau si acum am pus frine de STI 2005 cu mici modificari mai mari pe spate unde am facut un fel de reducti e ok ...cum a esti si va tine am sa revin cu poze din apropierea jantei :)
ai sa te lovesti de lipsa de amortizoare pentru ea dar poti comanda din japan nu recomand D2 si minuni de genul nu tin la forester am incercat :((
-
Eu am obosit.....de atatea discuri si amortizoare ;)
-
(http://img709.imageshack.us/img709/4807/20110519142959.jpg)
eu nup inca perseverez la acest proiect trebuie ....
-
Foarte frumoasa masina :D sa ai noroc de ea
Cam pe la ce pret s-ar invarti amortizoarele de sti?
-
undeva pe la 1600 e :( dar daca nu gasesti asta e , eu am sa dau am nevoie sa stau pe sosea :D
-
Sunt destul de scumpe. Ce cauciucuri folosesti?
-
Frumoasa masina. Take care
-
Mersi tarom.
-
Cristi, nu te bagi pe Transalpina, sa vedem ce face ” bestia ”?
-
Sincer as fi interesat, insa acum imi incepe sesiunea si greul :)....nu cred ca pot.Oricum va multumesc pentru invitatie ;D...prin iulie am sa vin prin Bucuresti sa-mi fac soft la Sebastian si poate ne intalnim atunci :)
-
Nu sunt posesor Forester, dar imi place foarte mult. Cum porneste la -20 gr. C?
-
Aceasta e la -14 grade Celsius.
-
Voi cu de-astea va` laudati ?? ??? Care va` puneti cu mine aici la -44 Gr. Celsius + factorul vand la 90km/h = temp. resimtita` -58 Gr.C !!! ;D ;D
-
Ai ceva filmulete Adi cu suby-ul? ;D
-
Nup, :( , din pacate nu am facut, doar poze. ( http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=854.0 )
-
Sa o stapanesti sanatos!!! ;D
-
Merci fain ! :)
-
Salutare , ce mai face masina ? merge ? probleme cu ea ? soft facut ?
-
Salut :D masina merge excelent.Singura problema care am avuto a fost cu discurile de frana care s-au ovalizat la 5000 de km.In momentul de fata am Zimmerman sport perforate.Am refacut softul, momentan dezvolta 265 de cai la motor, de care sunt foarte multumit.Cred ca imi sunt pe duca suportii de la motor sau cutie de la acceleratii si franari....asta pt ca e moale suspensia.In restul totul ok! :D
-
Upgrade :D
-
Ce brand sunt si unde le-ai montat ?
am vazut filmul pe tel unde nu am sonor grozav. O sa il revad pe pc. :)
-
Sincer nu stiu ce marca sunt :D le-am luat de pe un site cu 290 de lei bucata.Montajul l-am facut la un prieten care cu asta se ocupa :D
-
Super pret
-
(http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/703/kik3q.jpg) (https://imageshack.com/i/jjkik3qj)
(http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/854/lv0g.jpg) (https://imageshack.com/i/nqlv0gj)
(http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/594/vmig.jpg) (https://imageshack.com/i/givmigj)
Intrarea e de 63mm si iesirea e de 98mm, iar traseul este de inox.
Vedere din spate (http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/716/cygm.jpg) (https://imageshack.com/i/jwcygmj)
Am pus folia anul trecut in mai, impotriva pietrilor si in al doilea rand pentru aspect
(http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/835/v7ka.jpg) (https://imageshack.com/i/n7v7kaj)
(http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/844/99fa.jpg) (https://imageshack.com/i/ng99faj)
Este imitatie folie de carbon, din material plastic.Se prezinta foarte bine, imediat dupa un an de la montare :)
Pe viitor vreau sa pun in front lip de forester sti ;D
-
Salut man, dupa ce ti-ai facut evacuarea, mai vrei acuma sa-i pui si bari stabilizatoare Whiteline sau o lasi deocamdata asa?