Subaru club Romania
Jurnale de bord => Impreza => Impreza mea GD/GG (2001-2007) => Topic started by: kidopy on April 10, 2017, 14:46:14 PM
-
Salut!
Desi nu sunt la primul Impreza STI, sunt la prima prezentare a unui STI pe acest forum.
STI achizitionat din Germania dupa multe cautari, 2002, albastru, 136000 km, carte service cu intrari anuale in aceasi reprezentanta (lucru verificat). Masina stock (mai putin evacuarea dar care totusi e asemanatoare cu cea stock), clean, EJ207 etc.
Astept sa ii fac RAR-ul dupa care urmeza cateva mici (dar necesare) modificari precum:
- admisie
- evacuare
- suspensie
- pompa benzina
- jante 18
- eleron
- remapare ECU
Revin cu detalii si astept cu nerabdare sfaturile/sugestiile voastre.
Cateva poze:
http://imgur.com/a/lDl8d (http://imgur.com/a/lDl8d)
-
Bine ai venit.
As fi curios de cat a costat, stiu ca au niste preturi monstruoase astea in Germania.
S-o stapanesti sanatos!
-
Masina fost 14900 Euro si a venit cu inca un set de jante (OEM identice cu cele de pe masina). Eliminarea taxei auto m-a determinat sa platesc mai mult pentru masina. Eram in cautarea unui STI stock, albastru 2002-2006 (cu sufletul la bugeye totusi :P).
-
Dap, e pretul normal.
Felicitari, inseamna ca ti-a dorit-o mult!
-
Felicitari! Arata tare bine si cred ca-si justifica pretul platit.
-
Bun venit si buna miscare!
-
Felicitari pentru achizitie si spor la treaba, ca vad ca ai deja planurile facute!
-
Merci de aprecieri! Avand un STI anterior acestui bugeye (am avut un blob), stiam exact ce caut. Nu m-am uitat nici dupa cea mai iefitina, nici dupa cea mai puternica, ci dupa ceva stock.
Ce site-uri imi recomandati pentru cumpararea unor accesorii OEM gen presuri, semnalizatoare aripa fata (side markers), etc? Ma intereseaza de asemenea un eleron mare OEM. Daca aveti si/sau stiti pe cineva care asa ceva de vanzare m-ar ajuta enorm.
Merci anticipat!
-
Vezi sectiunea cu vanzari ca au adus cativa membri de incredere din UK si au la dezmembrat STi
-
sa o stapanesti sanatos si bine ai venit !
Vezi sectiunea cu vanzari ca au adus cativa membri de incredere din UK si au la dezmembrat STi
nu mai avem nici un eleron pe stoc !
-
Salut! Bine ai venit! Masina arata de revista!
-
Tare masina ! Sa o stapanesti sanatos
-
- admisie
- evacuare
- suspensie
- pompa benzina
- jante 18
- eleron
- remapare ECU
Revin cu detalii si astept cu nerabdare sfaturile/sugestiile voastre.
Sparg eu gheata, dar sunt doar pareri personale:
- admisie - depinde de ce vrei sa-i faci, tubulatura sau vreun filtru sport. N-as pune filtru sport vreodata. Inlet, Y-pipe, alea da, insa doar daca sunt cu probleme cele originale;
- evacuare - ce vrei sa-i faci? Downpipe catless sau bucati de mai la coada?
- suspensie - suspensia de STI (n-am mers decat cu 2 STI-uri de dupa 2008) e destul de rigida, joasa, mi se pare fix ce trebuie, insa nu-s vreun specialist. Depinde mult de ce urmaresti. Deci ce urmaresti? Aspect sau stabilitate?
- pompa - da;
- jante 18 - depinde de ce vrei sa faci cu ea. Daca vrei sa arate bine, 225/45/18, o dimensiune mult adoptata din ce am vazut, cu jante de 8 inchi latime, va arata oribil, dar e doar o parere. De la un 245/40/18 ar fi ok ca aspect, cu 9 inchi latime, dar deja ai sa injuri pe 90% din drumurile din Romania, demarajul va suferi, stabilitatea va fi imbunatatita doar pe alea 10% din drumuri ramase. Daca vrei stabilitate in Romania, pe drumuri normale, 17 inchi, clar!
- eleron - tu stii ce-ti place;
- remapare - tu stii ce urmaresti.
Deci? Ce urmaresti? :)
-
Pentru eleron am eu o varianta ;)
-
@Pfaizzzer Da-mi te rog mai multe detalii legate de eleron.
@Muttley Hai sa incep cu inceputul. Impartasesc o adevarata pasiune fata de masini fie ele de diferite tipuri (off road/track/hill climb etc). Pasionat de Subaru de mult timp, am ales un Impreza STI acum cativa ani, insa cum pasiunea nu prea are limite am ajuns sa am curtea plina de hobby cars. Asadar, am decis sa mai vand din ele si am facut gresala sa vand si Impreza. Spun "gresala" pentru ca dincolo de faptul ca aveam niste regrete ca o vandusem, fiica mea (1 an) mereu spunea "tata brumm" cand vedeam cate un Impreza. Asa ca acum cateva luni am decis sa caut un nou STI si dupa lungi cautari... l-am gasit.
Acum, legat de primul STI. Masina misto, evacuare extrem de loud, jante 18 cu racing tyres, ecu facut ca la carte, tubulatura, suspensie mult mai rigida, bari stabilizatoare, blow off plus multe alte modificari. Cu alte cuvinte o masina extrem de disconfortabila ca si un daily car.
Actualul STI imi palce atat de mult incat mi-as petrece cat mai mult in ea, asadar trebuie sa fac niste alegeri care sa combine performanta cu, confortul.
Experienta voastra ma face sa ma simt extrem de confortabil in descrierea viitoarelor modificari.
1. Admisie (@Muttley de ce nu ai pune un filtru sport?), tot ce tine de tubulatura,y, inlet etc. voi analiza si daca sunt erodate voi opta pentru ceva Cobb si/sau Perrin;
2. Evacuare: complet straight pipe de 76, am mai facut si a iesit f fain. Un back exhaust si ceva "artificii" pentru un silencer. Revin aici cu detalii. Pe scurt, ceva sa sune misto si sa ii permita EJ207-ul un respiro ok. Nu vreau ceva sa iti rupa capul (pe previous STI aveam un straight pipe cu un Blitz nur spec r, way to loud for a daily car);
3. Nu pun suspensii de la tunneri (KW gen). Un Ohlins corect sau stau pe stock;
4. Pompa: am folosit Walbro 255 pana acum si a fost ok;
5. Jante: aici lumea stie f bine poveste. Acum am 17 cu Toyo R1R. Voi alege si un OZ Superleggera 18 pentru un aspect mai ok, insa pe track si sport mode imi pun 17;
6. Eleron mare: estetic imi place mult, probabil o apasare mai mare a aerului. Fie vb intre noi, STI-ul este omologat cu eleronul asta mic ;);
7. Remapare: aici o sa va rog sa ma ajutati cu infos (am auzit de Exelixis si SRZ).
Va rog sa imi recomandati si niste sites de OEM parts, ceva testat de voi.
Seara faina!
-
SRZ vopseste jante :)
In alta ordine de idei Blitz este unica, parerea mea. Am avut si nu am mai auzit alta sa sune la fel de bine, dar da, te doare capul si copilul sta cu mainile la urechi.
-
Saptamana asta finalizez un eleron cum vrei tu, dar din fibra de carbon, pentru o masina foarte interesanta din comunitatea noastra.
O sa revin cu toate detaliile dupa ce este gata.
Pot sa-ti spun doar ca are undeva pe la 3kg fata de 7.5kg, cel din fibra de sticla.
Referitor la suspensia KW, de ce nu vrei, ai mai avut? Eu am luat-o cu asa ceva pe a mea si totul a fost perfect pana a inceput sa faca zgomot un amortizor...
-
Legat de eleron, sincer caut un OEM insa te rog pune niste poze pe forum cand il termini (eventual montezi).
Am un avut KW si pot spune ca dpdv al perormantei e similar cu un stock. Estetic arata probabil mai bine insa vorba ta: "apare cate un zgomot pe ici pe colo." Cand m-am dat prima data cu o masina (evo ix) echipata cu Ohlins am ramas mut. Sunt constient de diferenta de pret dintre un KW/Bilstein fata de un Ohlins insa aici revine again intrebare: "ce vrei sa faci cu masina?".
-
Suspensiile ieftine sunt fabricate in China. KW fabrica in China si vinde in Germania.
-
Sunt total de acord cu Ohlins-urile.
-
Si cam cat costa? :D
-
~2500$, la prima cautare
-
Stiam, d-aia ma hlizeam.
-
Poti prinde niste second hand (trebuie sa stai bine la capitolul noroc) la un pret de cca $1000-$1500:
http://osakajdmmotors.com/en/jdm-parts/subaru/ohlins-dfv-coilovers-suspension-subaru-wrx-sti-5x114-2004-5x114-sti-ohlins-dfv/
http://www.iwsti.com/forums/gd-vendor-classified-ads/179395-ohlins-fixed-perch-strut-goodbye-sale-these-last-sets-ever-more.html
Noi, teoretic sar de $2800: https://www.essexparts.com/ohlins-road-and-track-coilover-suspension-for-subaru-sti-wrx-sti
-
Eu n'auzisem decat poate din intamplare de Ohlins pana sa citesc pe topicul asta si normal, am cautat sa vad despre ce e vorba, sa'mi iau si eu :D
Mai peste tot sunt in top recomandari si, tinand cont ca totusi nu sunt ieftine, dar in continuare recomandate, probabil nu's rele.
Eu as fi curios cat de mult se justifica pretul doar ptr strada
-
Transfuzie:
- ulei motor: Motul 300v 5w40
- ulei transmisie: Motul 75w90 LS
- ulei diferential: Motul 75w140 LS
- filtru ulei + filtru polen: Japanparts
http://imgur.com/a/aIo0W (http://imgur.com/a/aIo0W)
Urmeaza saptamana in curs sa schimb kit distributie, filtru aer, bujii. Revin cu detalii.
Am gasit un eleron mare OEM (Edu Stan isi dezmembreaza STI-ul). Daca aveti nevoie de piese va las numarul tipului pe privat. Schimbarea eleronului (deocamdata e la vopsit) presupune si suplimentarea numarului de gauri. V-ati lovit careva de problema asta pana acum?