Subaru club Romania

Jurnale de bord => Impreza => Impreza mea GE/GH/GR/GV (2008-2014) => Topic started by: puiu on August 03, 2015, 11:14:36 AM

Title: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on August 03, 2015, 11:14:36 AM
Salut,
Dupa multe luni de cautari am reusit sa gasesc ceva ce a meritat cumparat si intr-un final am si timp sa ii fac o prezentare sumara aici pe forum.
Povestea incepe simplu: pe 1 decembrie 2014 faceam un test drive cu o impreza pe care nu am cumparat-o dar care mi-a dat fatalitatea si am ramas setat pe model.
Cautam o masina cu 4x4 de preferat, pe benzina in principal si dimensiuni rezonabile sa mearga si prin oras.
Atunci am dat peste o impreza cu care am facut un test de drum in urma caruia pot spune ca am ramas ireversibil indragostit de model, de marca si mai ales de motor.
Am tot vazut masini, ba impreze ba forestere dar niciuna convingatoare. Tot felul de masini cu probleme mai mari sau mai mici.

La inceput de iulie am avut un incident rutier in urma caruia vechea masina a devenit dauta totala irecuperabila si m-am vazut pus in situatia de a cauta "mai cu talent" o noua masina. Asa am ajuns sa gasesc pe OLX "curva roscata" care mi-a furat inima si mai ales m-a lasat fara banii din cont.  ;)
De ce curva? Nu stiu. Poate din cauza felului cum se incinge si geme cand dau pedala? Poate pentru ca arde banii de benzina mai repede ca o dama de consumatie? Nu stiu dar imi place de ea la nebunie.

Investitii imediate la achizitie:
- un plin de benzina,
- discuri si placute fata,
- un tub de WD40 cu care am curatat masina de smoala cu care m-a stropit o cisterna pe DNCB.

Nu reusesc sa imi dau seama cum se pun poze pe forumul acesta dar cand o sa ma destept o sa va arat si foto.
Title: Răspuns: impreza 2.0, 2008
Post by: MihaiFlorescu on August 03, 2015, 13:41:50 PM
Bun venit! Cati km are masina?

Poze se pun pe site-urile de stocare de imagini (personal recomad postimage.org). Despre cum se staseaza vezi in sectiunea Feedback de pe forum.
Title: Răspuns: impreza 2.0, 2008
Post by: KET on August 03, 2015, 15:12:41 PM
"curva roscata"  :D :D :D
Sa faci casa buna cu ea! ca sa zic asa... ;)
Bine ai venit! Ce discuri si ce placute ai ales? Sa ne-o arati!
Title: Răspuns: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on August 03, 2015, 16:40:58 PM
Masina este cea din anuntul asta:

http://olx.ro/oferta/subaru-impreza-ID38qWT.html#667300c858

Proprietarul anterior e un tip care a avut si un lancer EVO modificat. Cine a mai fost pe la curse/concursuri de tuning s-ar putea sa-i  cunoasca Mitsu, avea tot CRI la numar.
Nu am alte detalii, nu il cunosteam inainte sa iau masina de la el.

Luata la 47.000km acum doua saptamani, deja 49.000 trecuti  ;D.
Discurile vechi nu aveau uzura dar la viteze peste 70-80 devenea sport extrem sa franez puternic.
Am dat un telefon, aveam de ales intre o firma italiana cu nume japonez  :) , TRW si ATE.
Am vrut ATE dar mi s-a spus ca au rata mare de retur in garantie pe discuri cu bataie. Asa ca am ales TRW. Cam 450 RON piesele.

Casa buna o sa fac, am primit unda verde si de la consoarta care a ramas impresionata de tot pachetul dar in special de de pozitia in scaun, impinsul din spatar, gemetele din evacuare si asezarea pe drum. De, de la o autohtona de Pitesti la actuala e o diferenta oarecare.  ::)
Title: Răspuns: impreza 2.0, 2008
Post by: Musiu on August 03, 2015, 16:47:48 PM
S-o stapanesti sanatos si fara nici un fel de incidente!
Title: Răspuns: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on August 05, 2015, 10:47:12 AM
Cateva poze

(http://s9.postimg.org/supfokxkb/51842361_1.jpg) (http://postimg.org/image/supfokxkb/)

(http://s1.postimg.org/n07297kl7/51842361_3.jpg) (http://postimg.org/image/n07297kl7/)

(http://s27.postimg.org/e6uzftlgf/51842361_4.jpg) (http://postimg.org/image/e6uzftlgf/)

(http://s13.postimg.org/fhhyztudv/51842361_6.jpg) (http://postimg.org/image/fhhyztudv/)

(http://s27.postimg.org/xpzkp6k7z/IMG_1660.jpg) (http://postimg.org/image/xpzkp6k7z/)

(http://s12.postimg.org/r2rbfijq1/IMG_1662.jpg) (http://postimg.org/image/r2rbfijq1/)

(http://s8.postimg.org/p3euog4q9/IMG_1664.jpg) (http://postimg.org/image/p3euog4q9/)

(http://s21.postimg.org/gdqcr8fdv/IMG_1665.jpg) (http://postimg.org/image/gdqcr8fdv/)

(http://s21.postimg.org/qqcndb8wz/IMG_1734.jpg) (http://postimg.org/image/qqcndb8wz/)
Title: Răspuns: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on August 29, 2015, 12:26:29 PM
Este cineva binevoitor pe forum cu Impreza ca a mea si care sa vrea sa imi faca o poza- doua la paginile din manual unde sunt date uleiurile recomandate si cerintele pentru acestea?
Se apropie revizia si am nevoie de ulei motor, ulei cutie, ulei diferentiale.
Sunt ceva recomandari pe tema asta?
Title: Răspuns: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on October 10, 2015, 15:37:32 PM
Gata si cu revizia: curele accesorii - AC pe original ca nu gaseam elastica aftermarket, distributie cu pompa apa originala, bujii, uleiuri motor si cutie, bucsile de brate si bieletele antiruliu fata... 14 ore de manopera...
3669.67 Ron.
Eeeeftin dom'le... :) :) :)
Cu ocazia asta am facut si schimbul de anvelope, 16" pt iarna. Alta masina. Nu mai bate, trage cu simt de raspundere, parca e mai liniste si din motor/cutie, nu mai tremura schimbatorul la relanti.
Veaaaatza ba baiatule, cum ar spune un prieten.
Title: Răspuns: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on October 10, 2015, 16:24:11 PM
http://s12.postimg.org/3lva54pct/image.jpg

Filtrul de aer la 10.000km...incredibil. Ori bestia consuma prea mult aer ori traim intr-o tara .... Curata :) :)

http://s15.postimg.org/taw7up7sr/image.jpg

Jante albe... Camuflaj de zapada :)
Title: Răspuns: impreza 2.0, 2008
Post by: celalalt on October 10, 2015, 17:38:16 PM
E de polen nu ala de aer de la motor.Si da.Avem o tara de cacao.Plina de praf si care este praf.
Title: Răspuns: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on October 10, 2015, 19:26:27 PM
Nu, jegul ala era in filtrul de aer al motorului - partea pasagerului, imediat in spatele barii. E mai de detaliu poza. Doar un colt de filtru.
Ori fostul proprietar a mancat deliciu turcesc cand a zis ca e revizia abia facuta, ori... Rromanistan mic si prafuit.
Impresionat maxim de filtrul de ulei cu sigiliu si garnitura pre-unsa. Sau asa mi s-a parut
Title: Răspuns: impreza 2.0, 2008
Post by: andrei0241 on October 10, 2015, 19:46:21 PM
Doar facuta n'avea cum daca asa arata filtrul (aer, polen, nu conteaza, pana la urma). Eu i'as fi facut revizia imediat dupa achizitie sau macar as fi verificat filtrele, e treaba de 5 min, fostul proprietar s'a spalat pe maini de orice responsabilitate
Title: Răspuns: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on October 10, 2015, 20:50:39 PM
Corect. Doar ca am mers pe incredere. Si am tot amanat in ideea ca le fac pe toate odata.
In fine, totul e bine cand se termina cu bine, nu? De acum inainte va fi bine.
Title: Răspuns: impreza 2.0, 2008
Post by: celalalt on October 18, 2015, 02:01:32 AM
Fuck.Acum imi suna in cap piesa Andrei.E e....va fi bine e...
Title: Răspuns: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on October 27, 2015, 18:03:20 PM
In alta ordine de idei, mi se pare sau calitatea sunetului la unitatea audio e cam slaba? La voi cum vi se pare fata de altele vazute/auzite? Sunt pe cale sa o schimb si sunt curios daca rezolv asa sau cu alte difuzoare, macar pe fata. A mea e cu CD changer.
Title: Răspuns:
Post by: moguai on October 27, 2015, 18:33:37 PM
E slaba punct. Nu faci mare branza daca schimbi doar dif fata. Trebuie schimbat tot+subwoofer macar din ala slim daca nu box in portbagaj. Eu doar atunci am simtit diferenta. 4 focaluri noi+antifonare usi, cdplayer Sony si subwoofer Focal sub scaun. Chiar si asa n am fost pe deplin multumit.

Sent from my D6633 using Tapatalk

Title: Răspuns: impreza 2.0, 2008
Post by: celalalt on October 27, 2015, 19:02:33 PM
Incearca intai cu unitatea audio.Eu am pus un Pioneer mai vechiut si n-am conectat inca subwoofer ul.Si se aude total diferit.Cel putin pe CD e alta treaba.Atentie insa la unitatile cu navi ca unii au hartile scumpe.Mie imi cere Pioneer 200 de euro upgrade.Si in romania e la nivel de oras doar.Si am butat un IGO 8 pe ea si aia e...Blocheaza blustutul de la telefon dar macar nu ma ratacesc...
Title: Răspuns: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on October 27, 2015, 22:39:20 PM
Mi se pare ca se aude incet, cu purici pe radio. Putin mai clar pe cd.
De facut usi nu mai fac. Sau nu mai vreau sa mai fac. Am facut la logan de doua ori cate 4 portiere cu dynamat de abia le mai deschideai. Primul set mi l-a furat rugina. Al doilea dauna totala. Plus insonorizat plafon. De banii aia as baga la benzina de as face km pentru inca o revizie. :)
Greu. Dar parca vad ca da caldura si ma apuc iar de demontat.
Iar 'ciordit' bani din buget.... Pfff note egzplicative,etc
Title: Răspuns:
Post by: moguai on October 28, 2015, 00:07:47 AM
Daca pentru tine conteaza "cum se aude" n o sa poti merge prea mult asa cu ea. Eu am rezistat 1 an jumate cam...si n am schimbat mare lucru fata de kia de dinainte.

Sent from my D6633 using Tapatalk

Title: Răspuns: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on October 28, 2015, 07:13:09 AM
Am mers cu un Civic de asta de se vinde acum. Ce are din fabrica pe el e un deliciu cel putin pe parte audio. Nu exista comparatie intre masini, nu mi-as da impreza la schimb pe una d'aia noua la 0km, daaar sistemul audio stock e de vis.
Da, cam conteaza. O sa ma orientez si sa incep achizitiile din timp. Headunit imi iau prima data.
Title: Răspuns:
Post by: moguai on October 28, 2015, 10:05:50 AM
Vezi ca mai sunt promotii la playere 2din ba pe altex ba pe emag, din cand in cand. Eu zic ca si unul la 5-600 ron e peste ala stock.

Sent from my D6633 using Tapatalk

Title: Răspuns: impreza 2.0, 2008
Post by: KET on October 28, 2015, 10:33:29 AM
Eu pe partea audio am facut modificarile:
Difuzoare fata Focal PS165
Difuzoare spate Focal PC165
Amplificator 4 canale Focal Solid 4
Subwoofer Activ Focal Bomba 20A1
Materiale antifonare usi Hushmat
Sunt foarte multumit de cum se aude. De obicei dau drumul la muzica rar, dar cand ii dau drumul se aude foarte bine si asta cu HU stock.
Title: Răspuns: impreza 2.0, 2008
Post by: MihaiFlorescu on October 28, 2015, 10:34:50 AM
Cu un head unit Alpine o sa simti diferenta si cu difuzoarele standard.
Title: Răspuns: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on October 30, 2015, 00:07:19 AM
Mda. Facut schimbul de ulei in cutie iar. Scos motylgear, bagat castrol syntrax. Aseara ma ungea pe suflet . Azi a facut de doua ori figuri a doua. Per total a pierdut multe din figuri. Deci e schema si cu uleiul.
Am schimbat si unitatea audio azi. Se aude extraordinar de bine fata de ce era. Dupa ce am pus-o la locul ei mi-am dat seama ca am uitat microfonul de la blustutz si cablul usb. Sambata umblu iar.
Megasurprins de calitatea streamingului prin bt.
Trebuie sa caut o rama acum. Unitatea 2 din cumparata e mai mica decat slotul si a ramas loc pe laterale. Ori subaru e mai larg decat standard.
Title: Răspuns: impreza 2.0, 2008
Post by: MihaiFlorescu on October 30, 2015, 09:05:37 AM
Ma bucur ca ai mai rezolvat din probleme.
Cu masca e mai dubios la modelele dupa 2008 si parca la unele forestiere. Va trebui sa cauti masca speciala de Subaru.
Title: Răspuns:
Post by: moguai on October 30, 2015, 09:20:06 AM
O sa caut linkul cu rama cand intru de pe calculator, nu pot de pe telefon se pare.

Sent from my D6633 using Tapatalk

Title: Răspuns: impreza 2.0, 2008
Post by: Fab on October 30, 2015, 10:09:39 AM
http://www.tme.eu/ro/details/ram-40.047/rame-radio/metra/95-8902/# (http://www.tme.eu/ro/details/ram-40.047/rame-radio/metra/95-8902/#)
Title: Răspuns:
Post by: moguai on October 30, 2015, 10:21:39 AM
Aia e :)

Sent from my D6633 using Tapatalk

Title: Răspuns: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on October 30, 2015, 19:34:30 PM
Perfect! Mersi. Azi am fost toata ziua cu ochii in 4 dupa plastic negru pt diy. :)
Asa e mult mai bine.

LE: pot sa declar cutia vindecata. Azi dimineata nu a facut niciun gest dubios, desi am dat cheie si am plecat, nu am mai asteptat timpul regulamentar de o tigara.
Title: Răspuns: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on November 05, 2015, 17:49:32 PM
Oficial problemele erau de la ulei. Pfff. Am scapat. Sa ma duc sa schimb si motylgear-ul din grupul spate.
Mi-a venit si rama recomandata. Calitate, e aproape perfecta. Nu am montat-o cu prinderile ei, am lasat-o intre unitate si ornamentul masinii. Are un mic joc de cca 1mm. Urmeaza sa o fixez in curand. Sambata ma duc la ploiesti sa cumpar/montez si o interfata pentru comenzile de pe volan.
Title: Răspuns: impreza 2.0, 2008
Post by: UXE on November 05, 2015, 19:03:28 PM
Motul Gear 300 ?   Eu d-asta am in cutie si diferential  si nu am probleme. 
Title: Răspuns: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on November 06, 2015, 06:46:34 AM
Nu, am avut motul motyl gear. Urmatorul sub gear300.
Nu i-a placut deloc.
Title: Răspuns: impreza 2.0, 2008
Post by: victor.p on November 07, 2015, 16:51:11 PM
Cu un head unit Alpine o sa simti diferenta si cu difuzoarele standard.

Cea mai mare diferenta se aude la crossover/filtre si la setarile de delay pe stanga/dreapta. Ca si calitate audio dif/amp face cea mai mare diferenta, dar fara filtre si setari din HU nu prea poti face mare branza, eu cand am auzit diferenta la mine cu si fara delay pe canale e incredibil :)
Acestea fiind spuse, chiar daca am un player Alpine, nu e singura firma care face player-e de calitate ;)
Title: Răspuns: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on March 30, 2016, 22:07:44 PM
Azi am facut o curatare a clapetei de acceleratie, 15 minute de lucru manual si 4 fasuri de spray.
Mare lucru nu era pe acolo, putina negreala/cenusa.
Folosindu-l pe goagle in incercarea de a identifica o metoda de reset ECU fara sa dau reset la toata masina - adica o siguranta scoasa, ceva - am constatat ca e o lipsa totala de informatii.
Am verificat in ambele panouri de sigurante si nu am gasit nimic de genul ECU/ECM/INJ... etc. Ma gandesc ca poate au folosit alta abreviere?

In fine. Am mai gasit o informatie cu un reset dat dintr-un conector verde de sub torpedou. O pereche de conectori de fapt. Am gasit cupla dar surpriza, la mine sunt conectatii tot timpul in timp ce pe net am citit ca trebuie sa fie deconectati, deconectare pe care ar fi trebuit sa o aplice dealerul la pregatirea de livrare pentru a scoate masina din modul pre-livrare.
Eu ce fac cu ei??? :)

http://www.subaruoutback.org/forums/attachments/problems-maintenance/10577d1146255581-green-connector-check-engine-light-mystery_connector.jpg
Title: Răspuns: impreza 2.0, 2008
Post by: andea79 on March 30, 2016, 22:56:51 PM
nu ai cum sa dai reset "partial" ... da-i reset cu totul si gata ca nu patesti nimic ...

LE: green connector-ul doar trece masina in limp mode nu reseteaza nimic...si daca este conectat pe partea soferului poate fi deconectat pe partea pasagerului unde de asemenea exista o mufa ... dar oricum nu reseteaza nimic ...
Title: Răspuns: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on March 31, 2016, 07:18:59 AM
E conectat la pasager. Nu l-am vazut pe partea soferului. Ok. Dupa ce ajung la munca ii scot o borna, tot am benzina evo in ea.
Title: Răspuns: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on June 04, 2016, 15:00:05 PM
Cateva mii de km mai tarziu sunt sigur ca benzina de mol nu mai e ce a fost. Am trecut la efix de 98 de la rompetrol si e alta masina.
Facut si revizia azi,  Castrol edge fst 5w30 longlife. Nu mai bag motul niciodata in nicio masina. In secunda doi dupa schimbul de ulei motorul e sesizabil mai linistit si mai fasnet. Astept o a doua parere. Resetat consumul si macar azi, condus sportiv de la service pana acasa in aglomeratie medie, cam 13 km consum de 10.6. Mai astept cateva zile pana ma pronunt.
Title: Răspuns: impreza 2.0, 2008
Post by: MihaiFlorescu on June 04, 2016, 16:52:30 PM
Castrol de care ai pus tu am bagat in Corsa sotiei de 1.2

Fata de uleiul GM sau Motul am sesizat ca masina a inceput sa consume din nou putin, aproape cat zice in carte. Cu restul consuma mult peste.

La sunet nu am sesizat schimbari, dar oricum el nu prea se aude.

In ultima vreme mai multi au sesizat schimbari in rau cu Motul, odata cu scaderea de preturi. Imi aduc aminte ca acum 2 ani daca gaseai la 150 lei 5 litri cum luam noi de la partener era pomana. Acum il gasesti peste tot chiar mai jos decat 150.
Title: Răspuns: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on June 04, 2016, 19:08:07 PM
Cred ca am mai scris pe aici, in logan facea motorul ca o armata de masini de cusut cu 8100 xcess
Macar pe castrolul asta sunt sigur ca e curat/original.
Filtrul de aer iar l-am gasit tencuit in praf si gaze iar ala de polen...in ultima vreme mergeam cu ventilatia oprita ca aveam senzatia ca e pe duca ventilatorul/carbunii. Acum se si aude aerul prin aeratoare. Cat praf poate sa fie in orasul asta... :(
Title: Răspuns: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on September 27, 2016, 06:38:31 AM
am mai strans niste km.... avem si faruri protejate...

https://photos.google.com/photo/AF1QipPuJDH6Pqydbm3AOD49K5NNHECELY0rZCmmO2Xv

https://photos.google.com/photo/AF1QipMQjr_bl8mhx7cR_xOkueSepEZQxsOLcm-cYRJj

https://photos.google.com/photo/AF1QipPdehYw2N-EeZOQ864sUR9PE9T00g5HuN_5IYLH

https://photos.google.com/photo/AF1QipMrp6S9AsGEuZHZGSePFQKK383V4lHYdUdow49j
Title: Răspuns: impreza 2.0, 2008
Post by: adinegru on September 27, 2016, 06:46:07 AM
Mișto poze. Foarte mișto.
Title: Răspuns: impreza 2.0, 2008
Post by: Heliotropus on September 27, 2016, 08:22:53 AM
Mișto poze. Foarte mișto.

...da' lipsesc cu desavarsire
Title: Răspuns: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on September 27, 2016, 11:25:39 AM
 ;D prea dimineata sa ma gandesc ca de la mine se vad pen'ca's logat


(http://s22.postimg.org/axjgmp77h/image.jpg) (http://postimg.org/image/axjgmp77h/)

(http://s22.postimg.org/ev6qc3u0t/image.jpg) (http://postimg.org/image/ev6qc3u0t/)

(http://s22.postimg.org/fm41vmlrx/image.jpg) (http://postimg.org/image/fm41vmlrx/)

(http://s22.postimg.org/5q2yvzfzx/image.jpg) (http://postimg.org/image/5q2yvzfzx/)


image hosting above 5 mb (http://postimage.org/)

Farurile inainte de polish/lac si in timp ce...

Acum se vad?
Title: Răspuns: impreza 2.0, 2008
Post by: Forester on September 27, 2016, 13:37:57 PM
Da.
Si daca puneai o poza si dupa, filozof n-are nicio treaba.  :D :D
Title: Răspuns: impreza 2.0, 2008
Post by: andrei0241 on September 27, 2016, 15:28:23 PM
Pai in prima poza farul din prim plan pare a fi "inainte". Sau e doar unghiul care nu'l avantajeaza?
Title: Răspuns: impreza 2.0, 2008
Post by: Forester on September 27, 2016, 15:44:03 PM
Da, d-aia ziceam si de o poza "dupa".  :)
Title: Răspuns: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on September 27, 2016, 16:17:25 PM
Da. Farul din prim plan, dreapta pe masina, e cel imbatranit. Hai ca va fac poze si dupa.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on June 07, 2017, 12:25:05 PM
Ca tot a fost mini vacanta, mai dam cu matura pe aici.
1600 km pana in Thassos si plimbari pe acolo, ca tot romanul.
M-a uns pe suflet in vreo doua-trei depasiri cand se pleca in grup din spatele TIR-ului si lasam in urma santafeuri, octavii...chestii.
Pe de alta parte nici mie nu imi place sa ma risc aiurea la depasiri asa ca bag carbuni pana in 6.000rpm.
Verificat ulei la plecare - cativa mm sub maxim. La intoarcere aproape tot pe acolo, poate fix tot acolo. Nu stiu ca ma doare capul cand incerc sa verific pe joja.
Ma mananca de un melc... :).
Iar am ramas impresionat de scaune. Nu am mers in alta masina nici ca pasager sa stau 600km in scaun doar cu pauze scurte de pipi sau bagat benzina si sa fiu atat de ok cand cobor.

Wrx-urile generatia asta pot fi utilizate fara grija de piston?
Sau sunt ca sti-urile, bantuite de batai si alte nebunii?

Adica as renunta la DD cu un wrx si m-as plimba doar cu gc-ul iar wrx doar de concedii.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: MihaiFlorescu on June 07, 2017, 12:28:56 PM
Planuiesc o vacanta tot acolo, ca tot romanul :)) prin august cu Outback-ul. Ceva tips & tricks?

Uita de WRX din acelasi an!
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on June 07, 2017, 12:59:18 PM
Da:
La Haskovo tine drumul prin oras, centura e ffff denivelata. Am reusit sa pun suspensia in tampoane la 80 la ora... Cred ca a fost maxim atins pe acolo. M-am linistit instanta la 40-50.
Gurkovo e spart rau de cratere + f denivelat. Gps-ul face ocolire dar e la fel de prost+ca e in salbaticie ocolirea. Am preferat orasul.
Au bagat si radare fixe, am vazut ca localnicii reduc in dreptul lor...eu am tinut viteza :))
95-ul lor de la rompetrol mi se pare ca merge mai bine ca 100 de OMV de la noi.
Asta despre drum.

In rest... Pe insula ma duc la relaxare. Am gasit o cazare cu taverna in Kinira. Fantastica locatia pe un picior de stanca in mijlocul apei.
Liniste. Curatenie zi de zi. Taverna jos, mancarea in top 3 personal pt insula. Familie de greci cu nemti, fara angajati. Am fost tratat impecabil din prima secunda, cum ar trebui sa fie peste tot.
As recomanda-o pt cei ce vor liniste.
In seara finalei a fost plin de greci la taverna dar linistea s-a pastrat pana la inchidere.
MP pt locatie si contacte. Nu te lua dupa booking. ;)
Putin cam aglomerat la grantia ro-bg si bg-ro. Makaza cu doua randuri de masini faceau treaba de doua ori mai repede.
In primele doua saptamani de sept ma duc in concediul mare, f probabil tot acolo. Nu suport caldura deloc+apa mai calda+aglomeratie mai mica.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: Forester on June 07, 2017, 13:52:43 PM
...
Uita de WRX din acelasi an!

Why?

PS: E on-topic, omu' a deschis subiectul pe topicul lui. :)
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on June 07, 2017, 14:02:29 PM
Da. Chiar vreau pareri pro/contra.
Ma intereseaza siguranta in caz de impact, motor sa nu ma lase in drum, melcul sa fie acolo preventiv in caz de nevoie. Nu mai merg tare de ani.
Si un forester xt m-ar coafa.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: MihaiFlorescu on June 07, 2017, 15:42:30 PM
Este acelasi motor ca cel de pe Forester XT din cate stiu eu. Acela care a fost schimbat pe garantie pana in 50k km pe la mai toate masinile.

Mai sunt cateva raritati care au rezistat, cum este masina lui tar0M, dar el a mers putin si cu ulei gros si nu foarte tare. Si oricum nu are inca 100.000km.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: Forester on June 07, 2017, 17:28:41 PM
Huh? Stiu ca sunt ceva diferente intre motoarele foresterilor XT SH si SG, de genul SH are mai putin cu 20Nm, dar nu stiam cum ca ar pica.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on June 07, 2017, 21:17:27 PM
Destule pe autovit/olx cu motoare "in garantie". Reparate/schimbate complet... Naiba stie
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on November 10, 2017, 06:53:17 AM
Zboara timpul....
Au mai trecut doua revizii.
In primavara la schimbul de ulei am bagat Shell 5w30 cu tehnologia minune, extras din gpl. Nu m-a impresionat cu nimic. Toata vara am banuit consum mare de benzina.
In septembrie in concediu (acelasi drum de thassos) am tinut socoteala la bonurile de benzina si a iesit 8l/100km in conditiile in care la dus am prins drumul plin de crăci si copaci cazuti de la o furtuna si m-am tinut relaxat dupa doua tiruri sa mature ei tot.
Plus motor galagios la cald.
Am facut revizia saptamana asta si am pus castrol. Urechea mea e multumita.
83.000 km.
Trebuie sa schimb iar bucsile mari de la basculele fata. Cele puse acum @20.000 km s-au crapat. Originale.
Ma gandesc sa pun din poliuretan.
Pros and cons?
Sau poate gasesc ceva aftermarket tot cauciuc dar pline.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on January 17, 2018, 21:14:23 PM
Miercuri 10 ianuarie. Zi de trista amintire.
Ploaie.. Ora 18... Iuliu Maniu... Coloana... Trepidatii in pedala de ambreiaj...10 metri mai incolo nu mai am ambreiaj. Dat jos din masina..impins usor.. Masina ia avans... Urcat in masina...
Boul baltii lasase cutia in treapta 1. De emotie.
Scos din viteza... Luata la umar...
Din fericire aveam GC-ul in zona, intr-o parcare privata. Luat gc-ul alergat prin oras pana la norauto berceni, luat bara de tractare de 2,5t ca sa fim siguri ca nu se rupe.
Asteptat trafic lejer de 10 noaptea, tractat coaja pana acasa (deja ii faceam in gand anuntul de olx)
Joi sunat la rux auto (vecin de cartier)...vineri mers pe capul omului si stresat, chemat platforma, carat bagaboanta la rux. O lacrima in coltul ochiului cand am vazut-o plecand pe targa.
Luni 15 incepe durerea. Kit ambreiaj uzat, furca sparta, nu se stie pe unde exista un ambreiaj..cauta omul, nu ma bag.
Gasit ambreiaj, nu e furca. 10 zile termen de livrare. Lucratoare.
Cautat alternative - reparat/ranforsat furca, o zi termen de livrare.
Azi pe la 16 telefon de la rux: poti sa vii sa iei masina.
O iau seara, ma plimb juma de ora, imi moare motorul de doua ori ca nu sunt invatat cu ambreiaje de astea moi.
Ajung acasa, rasuflu usurat psihic si financiar, nu mai am la ce sa duc grija (la bani adica).
Ambreiajul nou tine foarte bine, pedala foarte pufoasa, parca e alta masina.
Inca plang de fericire. Si imi sterg nasul. Si mai plang.
De fericire.
Schimbat si uleiul la cutie cu ocazia asta. Iar.
Cutia e ca noua.
Doar din ambreiaj.
Data viitoare stiu. Cum s-a intarit pedala merg sa il schimb.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: Dori14 on January 18, 2018, 09:25:17 AM
Sa te bucuri de noul ambreiaj. Stiu si eu cum e, si al meu e proaspat.
Si la mine era pedala tare, si cand am dat cutia jos sa schimb 2 rulmenti care faceau galagie, am zis totusi sa verific si ambreiajul si s-a cerut schimbat.
Sunt perfect de acord cu tine, este cu totul alta masina.  :)

De curiozitate, dupa cati km a cedat,si cat te-au costat piesele?
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: BOXER on January 18, 2018, 11:12:52 AM
Luat gc-ul alergat prin oras pana la norauto berceni, luat bara de tractare de 2,5t ca sa fim siguri ca nu se rupe.
Asteptat trafic lejer de 10 noaptea, tractat coaja pana acasa (deja ii faceam in gand anuntul de olx)

Masinile astea nu se tracteaza niciodata.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: Muttley on January 18, 2018, 11:36:59 AM
Cu o punte suspendata nu prea, c-o omori in primii metri. Cu toate 4 rotile pe jos nu vad cu ce ar deranja-o.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on January 18, 2018, 13:04:39 PM
Asa stiam si eu ca ori pe toate 4 ori pe platforma. Viteza nu a trecut de 20 la ora. Daca stiam luam platforma. Ce pateste? Presupun ca centralul e problema.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: Pfaizzzer on January 18, 2018, 14:07:56 PM
Daca mergi la vale pe liber se strica ceva?!
Puteai s-o tragi (scoasa din viteza) si cu 200km/h ca nu avea nimic, deci stai fara griji.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on January 18, 2018, 14:25:52 PM
Nu prinde hatch-ul aspirat viteze de astea ca il rupea gcul pe genunchi :))
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: Muttley on January 18, 2018, 15:57:48 PM
Pfaizer, mersul pe liber la viteze mari termina rapid rulmentii de pe pinioanele cutiei. Aia se invart repede, ca-s legati de roti, primarul se invarte incet, ca-i legat de motorul care-i la turatia de relanti. La viteza mare, cutia tre' sa fie intotdeauna in viteza.

Wrangler, eu unul nu-s de acord cu aruncatul pietrei si fugitul. Spune-ne ce se strica daca ai de gand te rog. Daca nu, ne balacarim aiurea pe aici si umplem forumul de prostii.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: BOXER on January 18, 2018, 16:31:19 PM
Wrangler, eu unul nu-s de acord cu aruncatul pietrei si fugitul. Spune-ne ce se strica daca ai de gand te rog. Daca nu, ne balacarim aiurea pe aici si umplem forumul de prostii.

Apreciez altruismul tau si efortul depus pentru a oferi explicatii.
Cat despre prostii, astea sunt specialitatea altora, bineinteles nu de pe acest forum.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: Pfaizzzer on January 18, 2018, 16:32:10 PM
Muttley, nu prea plange niciun rulment.

In cazul mersului pe liber, rotile invart diferentialul cental si arborele de iesire din cutie si cam atat!
Sincronizatoarele sunt pe arborele de iesire asa ca aici se imparte lantul cinematic in doua:
1. Arbore motor-ambreiaj-arbore de intrare in schimbator-angrenaj format din pinioane;
2. Arbore de iesire-diferential central-diferentiale punti-roti.

Si “arborele primar” e pe la cutiile alea de camion, gen Roman, unde sunt 3 arbori  ;)
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: Pfaizzzer on January 18, 2018, 16:37:36 PM
Muttley, faza cu rulmentii este valabila la schimbatoarele de viteze cu trei arbori unde arborele Secundar intra in arborele Primar, rotindu-se cu ajutorul unui rulement, iar in cazul mersului pe liber apar viteze mari intre cei doi arbori, deci rulmentul este solicitat.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on January 18, 2018, 17:25:16 PM
Faceti cat spam vreti aici numai sa ne lamurim. Eu pun banii pe central.
Wrangler?
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: Muttley on January 18, 2018, 17:55:00 PM
https://www.scoobynet.com/general-technical-10/913637-can-you-tow-a-subaru-that-dont-run-ok.html#post10337724

Linkul te duce la un citat din nu stiu ce FAQ Subaru.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: WIM on January 18, 2018, 17:57:19 PM
Manualul de Legacy 2005 vede lucrurile usor diferit.

Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: Muttley on January 18, 2018, 18:11:37 PM
Iar eu nu ma prind. In captura ta figureaza cu ok ce a facut el.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: WIM on January 18, 2018, 18:17:44 PM
Usor diferit fata de explicatiile de pe forum, in sensul in care poti sa tractezi o manuala dar nu mai mult de 30 km si poti si o automata dar cu nu mai mult de 30 km/h.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: Muttley on January 18, 2018, 18:20:15 PM
 :o :o :o Ambele limitari sunt la AT!!

In fine, cedez nervos, ma retrag  ;D

Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: Xander on January 18, 2018, 18:36:54 PM
https://www.scoobynet.com/scoobynet-general-1/738131-can-i-tow-a-subaru-impreza.html
cheia trebuie pusă în poziția accesorii.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: Muttley on January 18, 2018, 18:52:46 PM
Cedez, dar nu cedez.

Omul asta, cu topicul, a avut ambreiajul fu..t. Daca a tractat-o cu motorul oprit io m-as mira ingrozitor.

Pe bune, v-ati vorbit dinainte?
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on January 18, 2018, 19:10:46 PM
Cu motorul oprit si cu cheia de roti in contact!
Haide ca nu e dracul negru asa taciune.
Motor pornit pt directie. Viteza maxima atinsa a fost 20 iar distanta sub 20 km.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on April 18, 2018, 20:42:35 PM
@ 94.000 km
Mai mult a stat. Am mers mai mult cu gc-ul...
Am schimbat franele spate - discuri + placute. Am luat ce am gasit pe stoc la set de la acelasi producator (doar al padrino aveau set, apropo de ce nu imi place la subi).
Delphi...aia e... Oricum acum tine frana mai bine, se simte ca nu mai se lasa asa de bot. Sau e doar impresie.
Diy la bordura, pe cric. Consumat doua spray-uri de curatitor de frane. Curatat tot, uns tot cu unsoare de frane... Chin mare cu scos discurile de pe saboti.
Per total multumit deocamdata.
Am avut ocazia sa ascult un sistem audio mai vechi de-al meu, foarte basic. Am ramas impresionat. Asta plus o discutie cu un cunoscut, bolnav cu audio m-a facut sa dau jos o fata de usa sa verific ce  rahat a facut fostul proprietar care atunci cand am cumparat masina lauda difuzoarele puse de el cu mana lui.
Rezultat....jalnic. Difuzor cu membrana gaurita de surubelnita, prins cu holzsuruburi in suportul original, holzsuruburi fortate fara gaura prealabila, suportul original decupat pentru loc de cabluri... Ma seaca astfel de lucrari facute ca sa fie.
Voi avea de lucru la vara, asa ca am inceput cu un set de Focal RSE 165. Foarte probabil voi pastra tweeterele oem deoarece mi se pare ca sunt foarte clare/fidele chiar si la nivel ridicat.
Next on Baywatch reconditionat jante de vara si achizitii pe sub patura pentru insonorizat usile. Sotia numai cat i-am spus ce am gasit in usa a si zis: e clar, iar ai de treaba si nu mai dormi.
R: cine, eeeuuuu??? Nuuuu....stau cuminte de data asta.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on May 09, 2018, 19:54:29 PM
vine vara, bine-mi pare..
niste babute salvate... destul de corodate, reintinerite de baietii de la CSL Custom (mersi Mihai pt recomandare, o sa o dau mai departe la randul meu).
capace facute la pistol de unde si diferenta de nuanta si de luciu.
(https://s31.postimg.cc/pgt1vrkk7/IMG_6739.jpg) (https://postimg.cc/image/pgt1vrkk7/)

(https://s31.postimg.cc/saw79825z/IMG_6740.jpg) (https://postimg.cc/image/saw79825z/)

(https://s31.postimg.cc/9vbqbub6v/IMG_7390.jpg) (https://postimg.cc/image/9vbqbub6v/)

(https://s31.postimg.cc/tpxrxyy47/IMG_7417.jpg) (https://postimg.cc/image/tpxrxyy47/)

(https://s31.postimg.cc/ki5jha6hj/IMG_7424.jpg) (https://postimg.cc/image/ki5jha6hj/)

(https://s31.postimg.cc/7qrdar1uf/IMG_7425.jpg) (https://postimg.cc/image/7qrdar1uf/)

(https://s31.postimg.cc/wk0xbed53/IMG_7426.jpg) (https://postimg.cc/image/wk0xbed53/)

capacele au iesit asa de bine ca sunt foarte aproape sa renunt sa le mai pun pe jante... le caut un cui prin casa.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on May 09, 2018, 19:59:53 PM
look at them nigga, they spinnin... they spinnin
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: MihaiFlorescu on May 09, 2018, 20:19:48 PM
Ce bine arata jantele pe alb. Zici ca asa trebuiau sa fie. Rally style. Arata bine si fara capace :) Poate chiar un pic mai bine :D
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on May 09, 2018, 23:01:22 PM
Sper doar ca fiind pudra va rezista mai bine la agresiunea prafului de placute fata de vopseaua clasica
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: moguai on May 10, 2018, 11:29:34 AM
sa le vedem si pe masina.
singurul minus la albul ala e ca daca dai le lovesti, se va vedea imediat :(
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on May 10, 2018, 11:42:49 AM
Pe masina deocamdata nu ca mi-a fracturat un prostovan aripa si bara spate la o trecere de pietoni. Astept la rand sa intre in reparatie
Plang de ciuda ca eram opriti, pietoni pe trecere si el a venit ca vaca fara frana fara nimic si s-a infipt intre doua masini.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on July 17, 2018, 16:02:00 PM
Cine ma poate ajuta cu o schema electrica pentru stopuri? Am rupt netul in doua si abia-abia  gasit putina informatie pe tema asta.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: PTR on July 17, 2018, 20:00:04 PM
 Cred ca gasesti aici http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Impreza/2008/
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on July 17, 2018, 21:56:58 PM
10x m8!
:)
Adica "thanks mate"!
Intre timp m-am mai linistit!

Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on July 17, 2018, 22:07:56 PM
gata si jantele pe masina
https://photos.app.goo.gl/YysCjtSU1aeySFxn6
https://photos.app.goo.gl/JegVvdnao7QCDYMq9


se vad?
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: Muttley on July 17, 2018, 23:14:42 PM
 Da' tu n-aveai geceu?
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on July 17, 2018, 23:37:51 PM
Ba am adoptat si una d'aia.
Dar asta a fost prima.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on December 20, 2018, 12:24:15 PM
In weekend-ul trecut am depasit bariera de 100.000 km.
Prin toamna am pus parbriz nou, 900 cu montaj inclus.
De cand a dat zapada parca nu mai aveam frane. Luat placute noi in ideea ca astea au deja vreo 40.000. Aseara am dezechipat-o sa fac schimbul. Surpriza. Cand s-au pus la service discuri si placute noi in 2016, nu s-a gresat nimic deci placute blocate. Plus o culisa blocata pe dreapta. Plus 3 burdufe de protectie pistonase etrier intepate cu surubelnita. Sa imi fie invatatura de minte sa mai las prafeti sa umble.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on April 26, 2019, 12:24:13 PM
De prin iarna am o vibratie puternica de la jumatatea masinii spre spate. Pe la 100-110 km/h dupa care se linisteste si reapare la 130-140 km/h.
Verificat roti in doua vulcanizari - erau bine echilibrate, drepte si jantele si anvelopele.
Curatate discurile, la fel.
Mers iar la service, pe rampa - teorema ca ar putea fi cardanul sau vreo articulatie de planetara.
Intrebat in stanga in dreapta, sun la cei care au primit cele mai multe voturi plus recomandarea de la smt sa ma duc la ei ca e service "partener", familiarizati deja cu marca deci.
Ma duc, se uita, verifica: nu e cardanul. Nici planetarele nu par sa faca figuri. Nu da banii pe prostii, ia o ciunga la copii. Nu am de aia deci vreau sa mearga bine bagaboanta.
Zic: ba, aia e. Merg asa pana se rupe ceva si stiu care e problema. Trec zilele si km.
Mai apare si discutia cu diful central.
In service pentru alta problema, zic: babaieti uite asa si asa.
Se uita si ce sa vezi. Roata stanga spate la 100 incepe sa oscileze fata spate de smulge cadrul de punte din bucsile de pe caroserie. Vibratia se transforma uneori in ceva puternic - se vad urme de contact intre caroserie si bucsa/punte.
V-am spus toata povestea ca sa intelegeti mai bine despre ce e vb.
Intuitia imi spune ca nu bucsile de la punte sunt problema ci doar un efect.
Ce ar putea sa oscileze asa puternic?
Cu ce sa incep?
O geometrie m-ar lamuri? Si pe rampa si pe strada vibratia apare in acelasi punct. Rulmentul nu are nimic - nici joc, nici zgomot.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: Lup_Alb on April 26, 2019, 14:00:05 PM
Hmm... tu ai cam eliminat tot ce se putea, ai e buna, ailaltă e buna si tot asa... Poate fi ceva foarte simplu gen brat planetara îndoit (daca chiar e posibil asa ceva) pana la ceva serios în diferențial. Ia-o si tu prin eliminare: schimba rotile intre ele, schimba totuși rulmentul si planetara, după aia vezi cum se comporta.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: Muttley on April 26, 2019, 17:05:10 PM
In lumina noilor revelatii... Amortizor.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: Lup_Alb on April 26, 2019, 20:50:22 PM
In lumina noilor revelatii... Amortizor.

Dacă face urat și suita pe elevator, tot amortizorul poate sa fie ?
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: Muttley on April 26, 2019, 22:50:12 PM
Pe elevator ar trebui sa faca mult mai rau daca e amortizorul de vina.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: Forester on April 26, 2019, 23:45:02 PM
Uhm, ok, amortizorul nu si-ar face treaba, dar NU ar genera el trepidatiile!
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on April 26, 2019, 23:52:29 PM
De asta ma gandeam la geometrie.
Pe partea aia am avut accidentul anul trecut. O fi ceva de atunci care abia in iarna s-a simtit. Ceva mutat sau stramb.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on May 12, 2019, 10:42:34 AM
Tot la Andrei la Rux am cam rezolvat-o. Anvelopele de iarna. Aia de pe stanga era patrata. De la ce? Nu stiu. Am pus rotile de vara si gata. Mijlin ma'ass
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: Mr. Ziggy on May 12, 2019, 11:50:18 AM
Sa intelegem ca la cele doua verificari au aratat echilibru corect?
E ciudat si nu e ciudat, teoria se cam aplica. Motivul ar fi un viciu de fabricatie sau o groapa din asfalt. Niste pliuri desprinse nu mereu se dau in vileag usor.
Din pacate, o anvelopa patrata inseamna patru...si tre sa intri-n vara cu pusculita pe birou.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on May 12, 2019, 21:32:53 PM
O groapa sau o umflare  la presiune prea mare. Gen 4 bari?
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: Celalalt on May 12, 2019, 21:47:29 PM
Sau ambele
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on July 21, 2019, 15:37:23 PM
Stiu ca aici e despre hatch.
Stiu ca ar trebui sa ii fac prezentarea la locul ei. Dar nu pot sa ma abtin.
GC-ul rullz. Unde fwd-urile au urcat rampa uda de pamant cu pietre doar impinse iar dusteru si pajero cu fum din ambreiaje, GC-ul s-a tras precum paianjănu! Cu doar 115 cai.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on August 17, 2019, 18:54:17 PM
Facut revizia la etrierele fata joi. Curatat, spalat, uns bine de tot peste tot, pistonase si garnituri noi.
Doar la etrierul pe dreapta era grava problema, pistonasul de jos era oxidat superficial pana in garnitura "patrata" si era garnitura cam lipita pe el.
 Placute noi.
Daca mai tin macar 11 ani fara alte interventii de genul e parfum.
Schimbat si antigelul.
Facut si revizia la motor.
Candva, cumva urmeaza bujiile si uleiul din cutie si dif spate, bucsile de bara stab fata. Poate pana la sfarsitul lunii.
Poate.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on August 17, 2019, 18:58:22 PM
Aaa, am uitat. Merge si GCul de te unge pe suflet.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: Celalalt on August 17, 2019, 19:25:38 PM
Doar 11 ani ? Sigur nu mai mult ?
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: Forester on August 17, 2019, 22:28:07 PM
Doar 11 ani ? Sigur nu mai mult ?
2019-2008=11
Sau?...  :o
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: Celalalt on August 17, 2019, 22:59:47 PM
Mda. A reparat etrierele. Eu le mai dau 6 luni max. 1 an
El vrea 11 ani. Ca cica s ca noi acu.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on August 17, 2019, 23:42:05 PM
Hater mai esti moh
LE: sa vii sa ti-i reconditionez daca e. Fac un pret bun, pe masura urarilor! :P
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: Celalalt on August 18, 2019, 07:04:06 AM
Nu mersi. 11 ani e prea mult dupa aia...
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on August 19, 2019, 11:00:27 AM
Mi-au ajuns si bucsile de bara stabilizatoare. Care e faza cu picaturile de culoare galbena? E codare pentru grosimea barii stabilizatoare sau directia de montare - interior/exterior?
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: Celalalt on August 19, 2019, 13:41:43 PM
Astea s chestii de lasat in seama mecanicilor.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on August 19, 2019, 14:56:49 PM
babaiatule....
 :) :)
😂
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: Celalalt on August 19, 2019, 18:26:04 PM
Pai ce pnm sa zic si eu? Daca nu m am uitat niciodata la ce zici tu. Mecanicii si au prins nasul.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: MihaiFlorescu on August 19, 2019, 18:57:45 PM
Sunt de orientare, da. Scrie intr-un manual dar nu am la indemana.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: Celalalt on August 19, 2019, 19:10:55 PM
Probabil ala dupa care invata mecanicii.  ;D
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on August 19, 2019, 21:04:53 PM
Teoretic ar trebui sa fie corespondente cu niste semne identice de pe undeva de pe bara. Ar trebui ca punctele (stelele/planetele/astrele) sa se alinieze ca sa fie montate bine bucsile.
Va tin la curent. De hibrid. Cu cevete.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: Dragosh10 on August 19, 2019, 23:25:18 PM
Cu cevete wc-te.

Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on January 02, 2020, 10:31:08 AM
Etrierul stanga plus ala de pe dreapta inca mai fac actiune.
Pentru ca
- farurile de impreza hatch sunt sub orice critica in versiunea cu halogen,
- fostul proprietar a bagat xenoane chinezesti care pun pariu ca nu aveau protectie UV la becuri si au copt stratul de aluminiu care facea oglinda in proiectoarele originale,
- sticla de faruri + polish + lac nu au fost o idee buna, a rezultat ca s-au ingalbenit la loc farurile.

Asa ca am sarit la cap cu leutii pentru un set de faruri noi. TYC. Pentru ca la ce am de gand sa fac cu ele nu merita altceva.
(https://i.postimg.cc/DJf1yS9W/58323725-D877-4-A19-8-B4-D-E6-D38-AF27-FBD.jpg) (https://postimg.cc/DJf1yS9W)

(https://i.postimg.cc/WDvMCWSw/95-D6-B38-D-9-CFC-4-A4-A-9548-0-E6-E2-ED5-BDC9.jpg) (https://postimg.cc/WDvMCWSw)

(https://i.postimg.cc/Lq3zptbK/E39-B241-D-BDEB-48-E3-8646-5-C05542-B85-B4.jpg) (https://postimg.cc/Lq3zptbK)

Oricum sunt niste mizerii de faruri, cu un nivel deasupra celor din RPC, de la care voi folosi doar sticla si carcasa.
Pe perete unde e lumina - in partea din stanga e halogenul H7 iar in dreapta e proiectorul nou.
Proiectorul e cu LED, un transplant dintr-un far OE al unei alte marci.
Momentan inca sunt in faza de reglaje si ajustaje cu ele, plus ca am mai si prajit un modul din neatentie cand i-am dat un +12V pe o linie de comunicare si un led din cauza unui modul inlocuitor care a avut o scurgere de 50 V in led. Aia e.

Initial ma gandisem la o conversie de genul asta, quad cum ar veni, cu 4 proiectoare...

(https://i.postimg.cc/mcp7kLB8/quad.jpg) (https://postimg.cc/mcp7kLB8)

doar ca LEDurile sunt foarte voluminoase comparativ cu proiectoarele de xenon, care chiar si asa incapeau in faruri doar versiuni "mini". Evident ca in locul fazei lungi nu incape nimic pentru ca adancimea carcasei e foarte mica.
Si in al doilea rand proiectoarele cu led nu cad din creanga cand se coc ci se scot din faruri cumparate de pe olx pe bani. Si se mai si strica de mana neatenta.
Functionarea e simpla - pe principiul bixenon - un proiector care cu ajutorul unui obturator face si faza lunga si scurta.
Asa ca imi ramane disponibil spatiul din far unde acum vine reflectorul de faza lunga OEM.
Pe care as putea sa il curat de stratul cromat/aluminiu/cemolozofiala si sa il vopsesc negru/alb/roz etc.
Sau as putea sa merg mai departe cu DIY si sa fac ceva de genul

(https://i.postimg.cc/8FbwkQ0C/Circuit-Demon-2.jpg) (https://postimg.cc/8FbwkQ0C)

(https://i.postimg.cc/wyT27fCQ/D1-F29134-BCC0-445-A-A252-70-C07-D357-A58-1024x1024.jpg) (https://postimg.cc/wyT27fCQ)

unde sa adaug leduri pentru semnalizare.
Pffff... atat de multe alegeri de facut.
Fara angel eyes si alte chestii. Arata bine dar pe benbeuri si atat.
In afara de astea de mai sus singura modificare va fi ornamentul cromat de pe stricla farului pe care il voi aduce la aspect de OEM, adica negru. Si poate un demon eye... daca gasesc o solutie sa il fac suficient de capabil dpdv intensitate.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on March 13, 2020, 06:43:58 AM
Sa incep cu sfarsitul...
rezultat peste asteptari dpdv intensitate lumina.

(https://i.postimg.cc/f3kgYMHt/18858547-3695-4293-B96-B-0121-D883420-B.jpg) (https://postimg.cc/f3kgYMHt)

(https://i.postimg.cc/B8y7gRyh/2-FFC5027-BA8-A-4-A50-907-F-3-E91-C4024088.jpg) (https://postimg.cc/B8y7gRyh)

Cam asa se vede faza scurta.

(https://i.postimg.cc/vcdjCFmk/3441-A2-EB-455-C-4552-A754-2-CD20-CADB089.jpg) (https://postimg.cc/vcdjCFmk)

Asa arata fata in faza intermediara a montajului, inca faceam probe. Nu eram convins ca am terminat. Gata? Gata pe bune?

(https://i.postimg.cc/jDx1dHPh/691-FFED0-D366-4807-9-A46-29-F1217-C844-B.jpg) (https://postimg.cc/jDx1dHPh)

(https://i.postimg.cc/9rtSh8RM/9-EC3-E0-D9-507-A-42-AF-96-EE-780-A34-A4-E1-FB.jpg) (https://postimg.cc/9rtSh8RM)

(https://i.postimg.cc/VJKVSJFP/A9-DABCF2-107-A-4892-BE29-25-BC881-AB19-C.jpg) (https://postimg.cc/VJKVSJFP)

O adevarata aventura.

Am renuntat la alte artificii pentru un aspect cat mai apropiat de stock.
Am incercat de proba si proiectoare extra... dar trebuia atacat si farul si modificata carcasa in spate, asta minim.

(https://i.postimg.cc/Thqvcqjr/8-EEDD0-A2-B659-4714-83-B6-75-D8-D66585-F8.jpg) (https://postimg.cc/Thqvcqjr)

(https://i.postimg.cc/JGrVYDKS/F35-C10-C4-43-EF-405-D-B5-D0-2-C6204-DEB83-C.jpg) (https://postimg.cc/JGrVYDKS)

Nu vreau sa ma gandesc ce se vedea pe drum in configuratia asta.
Ar fi fost mult timp in plus de incercari si probe.
Data viitoare.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: MihaiFlorescu on March 13, 2020, 09:12:14 AM
Se vede bine :)
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on March 15, 2020, 16:10:27 PM
Proba pe drum de noapte.
Absolut impecabil luminat drumul, mai ales partea de terasament de pe dreapta de unde de mai multe ori am avut surprize atat cu animalele salbatice cat si cu animalele umane care stationau cu luminile stinse.

(https://i.postimg.cc/7C8tWmhb/614-F6965-CB7-D-4041-A1-BC-105-F4-A177-BF1.jpg) (https://postimg.cc/7C8tWmhb)

(https://i.postimg.cc/qtsDVy6w/7615-C6-E5-49-EF-48-B5-8-C1-C-DBEC84-E73-DAC.jpg) (https://postimg.cc/qtsDVy6w)

Sa vina oglinzile incalzite!
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: Muttley on March 15, 2020, 16:48:28 PM
Felicitari!
Desi habar n-am cum se face sau ce implica.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: Forester on March 15, 2020, 17:28:16 PM
N-am reusit sa leg coerent toate informatiile: pe scurt, ai schimbat farurile, apoi becurile cu led-uri?
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on March 15, 2020, 17:37:10 PM
Da. Am luat faruri noi echivalent oe de la tyc, am cumparat faruri de mazda 3 full led din dezmembrari de pe olx.
Am dezmembrat farurile tyc.
Am desfacut farurile de mazda si am extras proiectoarele cu led din ele.
Am reproiectat suportul pe care sta proiectorul astfel ca sa se intalneasca proiectorul de mazda cu farul tyc pt impreza.
Abia dupa aia le-am schimbat pe masina si reglat corespunzator pe aparatul de la itp ca sa nu jenez alti soferi
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on May 03, 2020, 12:07:35 PM
Am gasit singurele dovezi de cand impreza m-a tradat....

(https://i.postimg.cc/9Dx5Wb4s/IMG-5004.jpg) (https://postimg.cc/9Dx5Wb4s)

(https://i.postimg.cc/qzJp4zbh/IMG-5006.jpg) (https://postimg.cc/qzJp4zbh)

a alunecat ca pe gheata, se vede un "V" in urmele de pe drum... pur si simplu a pierdut aderenta si a alunecat in aratura.
Singura data cand a avut nevoie sa fie trasa de unde s-a bagat.
6 mai 2017
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: Muttley on May 03, 2020, 14:12:18 PM
Si tu o arzi cu poze vechi?
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on May 03, 2020, 18:50:08 PM
Mai dau?

(https://i.postimg.cc/4Y2vnjLc/3-A5-AE288-476-F-407-D-A68-D-E643-A1732818.jpg) (https://postimg.cc/4Y2vnjLc)

(https://i.postimg.cc/sBBYWKqN/C7-DA201-F-7810-4498-A6-C4-170025830-A6-B.jpg) (https://postimg.cc/sBBYWKqN)

Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on March 07, 2022, 14:49:21 PM
Pfooaaa de cand nu am mai scris pe aici..
Nimic nou. Doar 1 rulment din diferentialul central cu o camasa patata... i-am schimbat pe toti la Andrei/ruxauto
Piesele noi OE au venit modificate, se pare ca a fost o problema de calcul la rulmentii vechi. Cei noi au camasile mai groase si rolele cu diametrul mai mic
Ma pregatesc de vreo doi ani sa schimb distributia...
Nimic nou... papa benzina mai bine decat beau eu bere... si cam atat.
Imi fac curaj sa comand sticlele de oglinzi incalzite originale... dar nu imi gasesc cheful de treaba.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: puiu on March 07, 2022, 14:55:11 PM
Ahhh
Am uitat... am pus volan cu pilot automat... merge. E ok... e util.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: bogdanp on March 04, 2023, 21:06:16 PM
Ahhh
Am uitat... am pus volan cu pilot automat... merge. E ok... e util.

Salutare,

Ai mai facut si alte modificari pentru pilot automat? sau a mers doar cu inlocuirea volanului?

Mersi frumos!
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: Puiu204 on May 25, 2023, 09:32:15 AM
Este necesar doar sa pui comenzile pe volanul tau daca le gasesti separat sau sa iei un volan complet asa cum am facut Eu.
Title: Re: impreza 2.0, 2008
Post by: Puiu204 on May 25, 2023, 09:53:45 AM
Tot eu sunt doar ca am uitat parola iar adresa de email cu care am facut userul a fost inchisa de yahoo de vreo cativa ani.
Asa ca...