5
Din punctul meu de vedere folia are sens pentru:
- masini exotice conduse pe strada si/sau circuit
- overlading
- transport de lux, gen consular sau luxury rentals unde masinile se spala aproape zilnic
- personalizare
- elemente scumpe predispuse avariilor precum faruri si oglinzi
- elemente cu trafic intens, predispuse zgarieturilor, precum praguri sau bara spate, stalpii si alte elemente vopsite piano black
Ce nu imi place la folie si ingrijorari:
- pretul
- instalarea. Vine cineva instruit pe marca si model sa dea jos stopuri, bandouri, elemente de caroserie specifice care sa stie ce sa desfaca si cum fara sa rupa cleme si cand pune la loc sa se aseze cum trebuie din nou? Asta daca se doreste o instalare cu adevarat profesionista. Se practica pentru angajatii anumitor reprezentante oficiale ca in weekend sau dupa program sa colaboreze cu instalatori de folii, dar la cat de populara este marca Subaru, ma indoiesc ca ar fi cazul aici
- cand trebuie inlocuita o folie avariata, exista riscul in cazul masinilor cu strat de lac si vopsea subtire sau sensibil sau imbatranit sa plece folia cu tot cu vopsea asa ca cine face asta trebuie sa aiba multa rabdare si sa fie atent
In alta ordine de idei, cred ca ar arata senzational outback-ul verde mat