Recent Posts
Subaru club Romania

Recent Posts

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 10
31
Legacy/Outback VII (2020-prezent) / Re: " The Green Beast "
« Last post by MihaiFlorescu on April 22, 2024, 23:14:41 PM »
Spor! Nu cred ca o sa ai nevoie de double speed prea curand, dar sunt sigur ca o sa iti placa. In weekend am aplicat-o si eu pe capota la audi. Polish Angel aplicat in octombrie isi cam pierduse efectul hidrofob.
32
Legacy/Outback VI (2015-2019) / Re: 2020 I'm Back - Outback
« Last post by Sorin03 on April 22, 2024, 21:02:18 PM »
Wow, a facut ceva damage animalutul, de la distanta pare o inimioara , cred ca era fan Subaru. ;D Inca odata , multa bafta si sa va poarte pe unde va doriti!
33
Legacy/Outback VI (2015-2019) / Re: 2020 I'm Back - Outback
« Last post by bob_ilie on April 22, 2024, 20:47:38 PM »
Frumos ! Drumuri bune !
Poate povestești ceva impresii/ diferențe între xt vs outback din punct de vedere al dinamicii… cât de “nervos”  părea xt comparativ cu outback-ul actual.
34
Legacy/Outback VII (2020-prezent) / Re: " The Green Beast "
« Last post by Sorin03 on April 22, 2024, 20:44:18 PM »
Dupa saptamani de asteptare , #brexit , au ajuns si produsele de la BH....muuuulta ceara sa facem baiță, o ceara de caroserie , un APC bun la toate si un convertizor de rugina in caz ca gasim ceva ruginit deja .

Dupa Paste fac primul schimb de ulei si filtre la 5000km si daca vine caldura programez si ceruirea .
Am testat si consumul intr-un regim mixt de condus ,cam 50:50 oras: extraurban si a iesit de 11.4% , benzina OMV 100...deci cam 1 leu/km .
Masina se simte excelent , imi place foarte mult feedback-ul oferit de directie, imi place sunetul motorului cand treci de 4000 de ture si m-am obisnuit si cu faptul ca este atat de neutra , ca poate fi enervant :) . Da, mai scarțaie in interior, infotainment-ul mai are lag ...but who cares. Functia de easy access si recunoastere sofer mi se pare extraordinara , desi cred ca va injumatati viata acumulatorului.
35
Legacy/Outback VI (2015-2019) / Re: 2020 I'm Back - Outback
« Last post by MihaiFlorescu on April 22, 2024, 18:10:10 PM »
Poate nu ai observat tu pana acum dar genul acela de banda se afla pe toate cablajele de la Subaru. Inclusiv cu fire iesite inainte de mufa.

Cat despre par si izolatie fonica, posibil daca masina a stat mai mult timp in parcul auto sa fi intrat ceva rozatoare si apoi pisica dupa rozatoare.
36
Legacy/Outback VI (2015-2019) / Re: 2020 I'm Back - Outback
« Last post by dan_b on April 22, 2024, 17:28:17 PM »
Daca a fost vanduta de un dealer Subaru, ar fi trebuit sa aiba trecute in caietul de service (cred ca doar electronic au ei) ce s-a lucrat sau intamplat pe acolo, mai ales ca a fost in garantie probabil 3 ani, cel putin.
Posibil sa fi fost ceva pisica / raton pe acolo si sa fi facut dezastru la pornirea motorului.
Zgomote la oprirea motorului mai pot aparea si de la farurile cu self leveling, depinde de masina. Multe au ceva micro zgomote la oprire, isi reseteaza diversi senzori sau sisteme.
37
Legacy/Outback VI (2015-2019) / Re: 2020 I'm Back - Outback
« Last post by overlanding on April 22, 2024, 17:23:56 PM »
Cat consuma, cat baga maxim si daca are bec in torpedou? Glumesc...

DA, are bec in torpedou :))
38
Legacy/Outback VI (2015-2019) / Re: 2020 I'm Back - Outback
« Last post by overlanding on April 22, 2024, 16:42:10 PM »
Am luat-o!

Arata foarte bine la exterior - cu 2-3 mici ciupituri de pietricele si cateva clipsuri lipsa la contraaripile spate. Nimic grav.
Arata si mai bine la interior - cu mici semne de uzura la scaunul soferului, absolut normale.

Surpriza a fost la motor.
Nu e cel mai curat, sunt urme de cred ca ulei sau alt lichid care a strans mizerie. Nu sunt scurgeri pe dedesubt, nu mi s-a parut nimic de ingrijorare din punctul asta de vedere.
Ce ma ingrijoreaza insa este ca:
-  mai multe cablaje de la motor au banda electrica pusa (infasurate) cu siguranta in afara fabricii - pare ca s-a umblat la ele.
- sunt niste urme de blana (pare pisica, e mai pufoasa, nu de sobolan)
- antifonarea capotei a fost si ea zgariata, smulsa -> probabil de pisica (sau ce a fost acolo)

La oprirea motorului se aude un mic zgomot, tacanit metalic ca si cum pocneste ceva de la caldura - am un video dar nu reusesc sa-l urc. O fi normal? Parca si la XT se auzea ceva similar...

Masina nu are nici o eroare in bord, toate sistemele functioneaza corect, motorul se aude super in mers si la relanti.
Se vede in poze tot ce zic mai sus.
Voi ce ziceti?










39
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by Muttley on April 22, 2024, 16:40:08 PM »
Motorul (longblockul) e gata de mult, dar ala e o particica din tabloul ala mare. Puzzle-ul ala delicat abia acum incepe, cu adaptari si potriveli si integrare. Am mai facut, stiu ce ma asteapta, si un maruntis iti poate ocupa 40 de ore.

Izolarea termica a evacuarii are multe beneficii.
1) protejeaza ce e in jur.
2) reduce heatsoaku', mai ales la top mount.

Insa de departe, cel mai mare beneficiu e...
3) dinamica gazelor imbunatatita.

Esplic, pentru cui pasa.
Ai o teava de diametru si, implicit, sectiune de trecere constanta.
Gazele ies din motor pe la 700-900*C (asa mi-a zis proful de motoare in facultate, cu informatia asta am ramas). Pe masura ce traverseaza tevile, se racesc si se contracta. Problema e ca se contracta RADIAL, iar axial se "scurteaza". Termenii-s alesi pentru logica explicatiei.
Or scurtandu-se coloana aia de gazele, practic ii scade viteza. Aia e problema. Iar consecintele-s usor de intuit, viteza redusa, gaze lenese, care ies greu, care impiedica gazele urmatoare sa iasa, si astfel blocheaza camera de ardere, o tin ocupata cu mizerie. Nu de alta, dar dupa timpul de evacuare vine fix ala de admisie.
Deci gazele de evacuare cat mai calde favorizeaza golirea camerei de ardere si a cilindrului, care la randu-i ajuta timpul de admisie, adica randamentul de umplere, deci in linii mari creste eficienta motorului.

_______________________________

Las semn de carte aici pentru o tampenie ce sigur o sa-mi manance zilele  :(

...Sau daca vreodata ii fac vreun motor scump, mai vad. Ideea e sa ramana firul accesibil si atat.
40
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by MihaiFlorescu on April 22, 2024, 16:31:08 PM »
Ce ai facut cu galeria are mare sens desi poate multi nu vad. Eu o simt pe propria copaie. Un scut ruginit nu a mai fost pus la loc si de la caldura deja plange capacul de la chiulasa pe partea pasagerului care este foarte aproape de galeria goala.

Apoi zilele trecute cu temperaturi bine peste 20 grade si chiar in admisia 50+ deja simteam ca nu mai trage masina cum stiam, chiar si pe harta de toti PSI-ii. Azi la 10 grade am vrut sa plec mai tare si a fugit de a mancat pamantul pe harta stock-ish.

Deci da-i inainte cu izolarea aia overkill ca pe termen lung castigi. La restul nu ma pricep, nu comentez. Nu stiu ce mai ai pe lista de zici ca te grabesti, ca eu il vad cam gata.

Iar turbo poti sa o lasi fara izolatie pe durata rodajului. Nu o sa fie chiar asa panica.
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 10