Recent Posts
Subaru club Romania

Recent Posts

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10
41
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by Muttley on April 22, 2024, 12:07:41 PM »
Popor retardat care alege conducatori gresiti. Conducatorii aia sifoneaza, fura, stat falimentar. Cum corectam deficitul de buget? ITP ANUAL! Pe langa multe altele de le stiti, iar daca nu le stiti, sunteti material de vot gresit in continuare.

Apoi, prostu' isi ia suspensie cu omologare CE, din care uniune europeana, printr-un noroc chior, face si prapadita asta de tara. Nuuuu, n-ajunge olomogarea europeana, trebuie omologare in statul rupt din soare, ca e deficit la bugetul de stat, si vrem aia +2000 de lei de-i primesti pe munca reala de la angajatorul privat.
"Ce faci, coaie, la omologare?".
"ITP facem, masuram franele la 5km/h si-ti phiutem diferentialele, masuram noxele la relanti, pe vacuum, desi masina merge pe strada pe presiune de turbo si verificam daca-ti merg stropitorile de parbriz, ca noi ne pricepem. Apropo, E DIESEL?". (NR: chiar am primit intrebarea cu dieselul la omologare).
"Pai suspensia cum o omologhezi, aleia ce-i faci?"
"Poze, n-ai tu treaba, noi ne pricepem".

Si asa m-am trezit eu cu ITP la juma' de an si 500km. Fix ampluea, fix degeaba, fix inutil. Si pe 2000 de lei.

Aaaaa, si am mers la Iasi acu' o saptamana. Curba la dreapta, dar lipsea o bucata din asfaltul de la margine, ca circula TIR-urile cu mult peste masa maxim autorizata, si rup drumul. Nu puteam sa evit, c-asa a vrut tumnesio. Roti noi indoite, doua bucati. Articulatiile naiba stie, ca n-am timp. Vedem la ITP.

Iar acum sunt cu creierii, ca trebuie sa-i dau cu viteza si sa fac tampenii si greseli ca sa termin ditai lucrarea de 3 ori mai repede decat ar fi fost natural.
Si-mi iau concediu, ca sa compensez un stat cu administratie imbecila.
Si fac comenzi la repezeala, ca vine PASTELE, cu INVIERE. Haideti, indrazniti sa crapati vreunu' si sa inviati dup-aia, sa va vad daca va iese.

Sigur am luat cacaturi in plus sau mai multe decat imi trebuie real. Si sigur am omis sa le iau pe altele. C-asa-i cand faci lucrurile la repezeala.
Nu mai zic c-am luat chinezarii pe bani multi, desi voiam Samco, dar alea DUREAZA sa ajunga din UK.



Si-n aceeasi nota, sa imbrac turbo frumi, cu mare placere as fi incercat. E mura-n gura pe net, si ma ajuta si imaginatia. Dar nu m-ajuta timpul, ca e vorba de minim 2 zile, pe care ce sa vezi, nu le am!!!!

______________________________________________________

Revenind.

Am turnat 4l in cutie. Pe viitor am sa scot motorul pentru operatiunea asta, ca e mai simplu asa, si mai rapid, furtunul de 1m a devenit astfel un ciot scurt.



FARA GRABA, adica asa cum functionez eu, am verificat in repetate ocazii galeria de admisie pentru cea mai buna amplasare a noului senzor IAT. In cele din urma, DUPA MULT TIMP, am ramas cu 2 posibile locatii.
Am facut o simulare ieri, montand provizoriu mizerii pe motor.



E maxim de la limita. Dar am sa-mi asum riscul, ca NU E TIMP de ceva mai rational.
Serios, daca gauresc galeria si atinge alternatorul in timpul reglajului de curea, sunt mancat. Eu nu fac kkturi d-astea, la noroc si doamneajuta/mergedaonaiba sperand sa fie bine, dar de data asta n-am de ales.



Nici aici nu stiu ce fac, ca toata lumea-si pune FMIC si toate bridele de TMIC ajung la fer se pare.
Nu-i bai pana la urma, leg cu sarma, bag suruburi de lemn, fac eu ceva romanesc, sa fie-n spiritul societatii.



Deci am de ales. N-o termin, sau o termin in bataie de joc. Optiuni clare, alegere simpla.
42
Foresterul meu SK (2019-prezent) / Re: Forester 2020 (e-boxer)
« Last post by Sorin03 on April 21, 2024, 20:33:15 PM »
Mie nu mi-au mai mers geamurile electrice. Doar cel de pe partea soferului : https://youtu.be/XRE2x3uQ5i4?si=zAV1WzTq8k_R6k2O vezi aici despre ce mi s-a intamplat mie si cum am rezolvat.
43
Foresterul meu SK (2019-prezent) / Re: Forester 2020 (e-boxer)
« Last post by MarianBV on April 21, 2024, 20:15:54 PM »
Salut. Vineri, n-am mai facut nimic, eram pe graba si am plecat cu masina veche
Acum am pus multimetrul pe ele. Bateria pe partea pasagerului e full, are 12,77 V, deci n-a fost afectata
Bateria pe partea soferului are 1,72 V deci ea e problema, o sa o pun maine pe un redresor, cum m-ati sfatuit
Trebuie sa fiu atent la ceva inainte/dupa ce dau bateria jos ? Resetari, coduri, etc.

Multumesc
44
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by Muttley on April 21, 2024, 14:23:20 PM »
Ramasese descoperita flansa colector-uppipe. Care flansa, pe parte de eficienta termica a evacuarii, mare pierdere n-ar fi, cum are mult material si are inertie termica, ori se comporta ca un acumulator termic. DAR... garnitura capac chiulasa cauciuc, evacuare oparita sub ea, radiind caldura ca la balamuc, problema clasica la EJ turbo, pe care am avut-o si eu in trecut.



Deci nu puteam.
Am exagerat, da-s mandru rau de exagerare.
Vata e fixata cu coliere si cu ecranul din aluminiu.
Ecranul din aluminiu e constrans la deplasare axiala de 3 perechi de ambutisari care se proptesc in cei 3 umeri la 120* ai flansei.
Singura rezerva e legata de cum rezista vata aia, daca se dezmembreaza in timp si curg atele din ea prin laterale. Insa colierul mare permite demontare facila, sper eu, cu masina completa.
Si daca sta garnitura aia la racoare cativa ani, tot e ceva.



Voiam sa imbrac partea calda a turbinei, cu vata si inox, dar cred ca ma rezum la vata si blanket. Sau ma razgandesc in urmatoarele 5 minute, mai vad eu.
45
Legacy/Outback VI (2015-2019) / Re: 2020 I'm Back - Outback
« Last post by overlanding on April 21, 2024, 12:16:34 PM »
Bine ai revenit! Din cate imi dau seama este facelift-ul, nu? Adica cel cu afisajul temeraturii de clima pe butoanele rotunde de control, nu pe ecranul acela minuscul.

Imi place echiparea si ca are bancheta spate incalzita. Ca posesor de Subaru cu interior de piele, copilul ingheata dimineata in spate iarna cand o duc la scoala si prefer sa o urc in fata pe scaunul incalzit, desi inca nu are varsta potrivita, dar e aproape la fel de inalta ca maica-sa deja :)))

Sincer, as fi preferat tapițerie mixta textil + piele dar în Europa nu am găsit în combinație cu nivelul de echipare. Pare ca a fost ceva pe cea mai entry level.
Este face lift într-adevăr.

Azi o iau 😀, revin cu impresii.
46
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by Muttley on April 20, 2024, 21:17:11 PM »
Nu mai stiu, sa fi fost o saptamana de munca totalizat.
Materialele 200e, deci 600e ceruti de baiatul ala sunt absolut total justificati.





Informatii diverse aici, printre care "castigul" de masa.



In zona compensatoarelor n-am putut baga vata, asa c-am pus la final. Cu tabla de aluminiu de data asta. Cam groasa, dar atat am avut.



As mai lucra la masina, dar pur si simplu nu mai pot. Mana dreapta abia pot s-o misc. 600e total merita!
Chiulasele au fost cu emotii pentru ca-s scumpe, dar acolo stiam ce fac.
Ei, aici a fost cu alt tip de emotii, pentru ca habar n-aveam. Acum am cat de cat...

Colaj.

47
Foresterul meu SK (2019-prezent) / Re: Forester 2020 (e-boxer)
« Last post by marr on April 19, 2024, 22:42:06 PM »
Am pățit exact asta in urma cu cca 1 an - tot de la lumina din portbagaj !
Doar bateria din dreptul șoferului ( cea despre care spunea Mihai) este utilizată pentru pornire. Dacă aia a rămas fără curent, bye-bye, nu mai pornește!
Pot sa fie celelalte doua full ca nu ajuta la nimic.
Eu am schimbat bateria cu pricina si de atunci am grija sa nu mai rămână becuri aprinse prin mașina ...
Încearcă sa o pui pe un redresor sau sa-i “dai curent “ prin cabluri de la o alta mașina ca sa o pornești. Totuși, n-ar fi rău sa cauți si o baterie noua, just in case.
48
Foresterul meu SK (2019-prezent) / Re: Forester 2020 (e-boxer)
« Last post by MihaiFlorescu on April 19, 2024, 20:08:00 PM »
Vezi ca scrie pe cea pe care sa nu pui cabluri. Parca e cea din stanga, cum stai in fata masinii cu ochii spre motor. Partea pasagerului. Daca esti posesor vechi, stii ca Subaru nu a avut bateriile montate acolo.

Deci cea de pe partea soferului ar trebui sa fie cea de pornire. Acolo au avut mereu bateria principala. Verifica totusi.
49
Foresterul meu SK (2019-prezent) / Re: Forester 2020 (e-boxer)
« Last post by andrei0241 on April 19, 2024, 19:55:10 PM »
Verifica cu un multimetru pe care a scazut tensiunea si cel mai indicat ar fi sa incarci bateria pe redresor decat sa dai curent prin cabluri, deja e vorba de multa electronica si pot aparea riscuri suplimentare, chiar daca in principiu nu ar trebui sa fie vreo problema.
50
Foresterul meu SK (2019-prezent) / Re: Forester 2020 (e-boxer)
« Last post by MarianBV on April 19, 2024, 19:23:34 PM »
Salutari,
Am patit o nefacuta  :)
N-am mers cu masina o saptamana si azi n-a mai raspuns la butonul telecomenzii, am incercat si cu rezerva.
N-am putut deschide usa decat cu cheia fizica scoasa din telecomanda. Apas butonul Start/Stop...nimic. Ma uit in spate butonul de la plafoniera ramas apasat de catre copii.
Sa fi golit consumatorul asta ambele baterii ? Cea de Start/Stop inteleg ca e cea de 45 AH, iar cealalta de 48 AH e pentru accesorii ?
Sa incerc cu cabluri de la alta masina dar pe care din ele ?

Multumesc de sfaturi
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10