Recent Posts
Subaru club Romania

Recent Posts

Pages: 1 ... 6 7 8 9 [10]
91
Foresterul meu SG (2003–2008) / Re: Forester SG 2.0 X 4EAT BlackObsidian
« Last post by BOXER on April 12, 2024, 23:50:02 PM »
Ultimul 2.0 care a avut probleme similare a necesitat reparații de 5000eur. Probabil acum prețul ar fi fost mai mare.
Mașina ar trebui trimisă la reprezentanța cea mai apropiată și așteptat devizul lor.

De fapt soluția finală este platforma și -> BV.
92
Foresterul meu SG (2003–2008) / Re: XT'ul meu
« Last post by BOXER on April 12, 2024, 23:45:42 PM »
Si posibil ultima vara cu 18", poate reconditionez jantele originale de 17" intre timp

Pune originalele dar nu uita, fără cuptor.  :)
93
Foresterul meu SG (2003–2008) / Re: Forester SG 2.0 X 4EAT BlackObsidian
« Last post by andea79 on April 12, 2024, 19:33:24 PM »
si prin Cj (ca parca esti din zona) cred ca gasim o curea dar ... eu zic ca sansele sa fie ok sunt mici mici mici...te poti considera super norocos daca scapi doar cu supape indoite fara alt damage la pistoane si/sau chiulase
eu as baga o camera inainte pe la bujii - doar cu curea pusa si invartit s-ar putea sa agravezi damage-ul ...
94
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by andea79 on April 12, 2024, 19:19:10 PM »
Incerc si prin alte cuvinte: eu n-am muncit in halul asta ca sa-i fac rodajul in gluma aia sinistra de hala de ITP.

Masina iese din garaj si este pornita ~10 minute, apoi oprita si-i schimb uleiul. Dup-aia o scot la o plimbare de 50km, in conditii extrem de stricte, ce se va incheia tot prin schimb de ulei. Abia dup-aia-i libera sa faca chestii.

Fara ITP nu circul.
Fara pasii de mai sus nu merge.

E simplu... o duci cu platforma la Mures Ring si faci cati km vrei fara itp :)
95
Foresterul meu SG (2003–2008) / Re: Forester SG 2.0 X 4EAT BlackObsidian
« Last post by Ilie on April 12, 2024, 17:05:15 PM »
Am si eu o curea OE  tot Contitech ramasa de la ultimul schimb, daca te ajuta; nu pare deloc ciufulita.
13028AA200
Duminica sau luni am drum prin Sibiu.

LE: acum am vazut ca ai 2.0.. sorry.
96
Foresterul meu SG (2003–2008) / Re: Forester SG 2.0 X 4EAT BlackObsidian
« Last post by Muttley on April 12, 2024, 16:27:40 PM »
13028AA240, de pe WRX din 2002. Asigura-te ca ti-e buna mai intai.
47ish kkm, Brasov.

EXCLUSIV pentru masuratoare de compresie, nimic altceva, ca poate se mai rupe si asta :)))
97
Foresterul meu SG (2003–2008) / Re: Forester SG 2.0 X 4EAT BlackObsidian
« Last post by radurus on April 12, 2024, 16:17:52 PM »
Cureaua Mitsuboshi e 56eur pe Subarak.pl deci nu e cine stie ce diferenta de la 230 la 300 lei intre asta oem si una AM banala.

Pot cauta o cotatie si la noi in tara.

Ideea ta cu cureaua OEM folosita e buna.
Te contactez pe privat.
98
Foresterul meu SG (2003–2008) / Re: Forester SG 2.0 X 4EAT BlackObsidian
« Last post by Muttley on April 12, 2024, 16:11:05 PM »
Se pare ca in kitul OEM vine curea produsa de Gates spun unii.
Insa in alte locuri se vorbeste despre curea Mitsuboshi (e scris corect)
Tu poti pune si ciorap de dama taiat la lungime, dar daca Subaru baga in cutia de curea ciorap de dama taiat la lungime, mai intai il trece printr-un CTC foarte riguros. Or daca nu corespunde, iar ciorapul de dama bagat la lungime cu paiete e ce trebuie, ala va fi. Chit ca tot ciorap de dama se cheama.

Scuze, nu e un moment fericit pentru tine. Culegi ce ai semanat. CTC-ul AM (cand exista) nu e acelasi cu CTC-ul OEM. Contracte, bani, chestii, interese sa fie bine si free cash flow.

Apoi, calitatea Gates e buna.
Cuantifica te rog "buna" ala.
Mie-mi place Conti. Dar aprecierea subiectiva se lasa, posibil, cu RK motor, dupa cum vezi.

Nici nu stiu cat e cureaua Subaru, am luat de 2 ori, si nu m-am uitat la pret, nu ca as fi doldora, dar unele lucruri sunt sfinte.

Ia Gates...
Sau pentru proba de compresie, iti pot oferi o curea OEM veche. Dup-aia mai vezi tu.
99
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by torvalds on April 12, 2024, 15:39:45 PM »
Pai dupa toate astea e noua, ar trebui sa ai itp 2 ani 
100
Foresterul meu SG (2003–2008) / Re: Forester SG 2.0 X 4EAT BlackObsidian
« Last post by radurus on April 12, 2024, 15:08:12 PM »
hmm ... veri intristing ... si s-a rupt in mers normal sau in momentul unui soc gen retrogradare / frana de motor ?
curea rupta asa sec fara sa fie raschetata pe spate de patine nu am vazut ....
Mergea pe cruise control.
A inceput sa urce si cand a scazut viteza a facut retrograd in tr3. Era pe la 70.
Nu pot preciza daca exact in acel moment sau dupa putin timp.
Insa nu era RPM excesiv si am mai facut retrograd de atatea ori la turatii mult mai mari.
S-a auzit o bufnitura ca un rateu (pe la catalizatoare sau la prima toba), a picat CC si a aparut Check engine.
Am apasat pedala de cateva ori si nu avea efect.
Am scos pe N si dupa ce am trecut varful pantei am oprit pe acostament.

Aveam un ELM327 la mine.
P0345
P0340
position camshaft

S-ar putea sa mai fie ceva rupt pe acolo dar inca nu am dat toate capacele jos  ca sa vad.
Pages: 1 ... 6 7 8 9 [10]