Asta sta aici de vreo luna minim, adica atunci l-am vazut prima oara. E viu. Sau e vie, ca mai jos era aseara unu' mai mic, creca fiica-sa.
Ar face bine sa se care, altfel n-o vad bine la rodaj, o sa cada pe centura si-o face tapet tirul din spate.
Sper sa nu uit s-o iau pe un servetel, ceva, si s-o invit in curte.
Pnl, profit de ocazie ca sa instig la neomorarea paianjenilor, ca ma dispera faza, parca suntem tampiti.
A ajuns tarodul de 300 lei. Nici nu se compara, iti ia pielea cu totul. Regretele-s tardive. Culmea, vecinul a comandat si el, set de 3 bucati, gen grosier, mediu si finisare.
DAAAR... ramane corpul de TGV actual si fisurat, repet, daca lui andea nu-i convine, perfect, relocam senzorul. Bine, altul mai mic.
Se adauga faptul ca IAT-ul e pe cilindrul 1, ala cu neetanseitate pe admisie. Adica trebuie ceva rateu pe admisie ca sa se prajeasca definitiv si irecuperabil.
In urma cu 5 ani (cred) schimbam condensorul de clima si-mi propuneam sa il protejez de pietre. Nu ma prind de ce nu m-am ocupat. Ca sa descopar ca deja aveam intr-o cutie un rest de plasa, nici nu stiu de unde, creca de la Pfaizar, de vreo 8 ani.
No, motivat fiind de radiatorul de servodirectie...
Iar pe brida antiarscasobolanu' dreapta (?) am adaugat o piulita sertizata.
Astea au fost nimicuri, printre picaturi, c-a reinceput munca si nu prea pot multitasking.
Pana aseara, cand am intrat in garaj si n-am iesit prea repede.
Bara antiruliu fata OEM are 2 degajari pentru acces la piulitele tampoanelor motor. Am impresia ca si Cusco le are. Whiteline nu.
O varianta ar fi fost sa slabesc bara, dar am umblat acolo de zeci de ori, am incercat atatea bare, filetele alea nu stiu cat mai duc. Asa c-am comandat crowfoot de 17.
Internetul
stie de toate.
In cazul meu...
Insa degeaba, ca pozitia de strangere finala era cu crowfootu' perpendicular pe axa dinamometricei, pe ambele parti, deci tot 85Nm au fost. Dar fie, am invatat ceva nou.
Widebandul e montat, traseul gasit, fara nevoie de demontat bordul pentru extra-fir. Acolo-i gata.
EGT-ul a fost cu probleme. Fixarea e cu holender, ar fi trebuit sa-l rotesc pana-l fixez cu indoitura inspre sus. Dar nu se roteste, e intepenit pe senzor, asa ca l-am indoit ca sa degajeze lonjeronul, n-am avut de ales. Daca l-am distrus si nu mai citeste, senzor nou. Nu m-am uitat, insa dat fiind ce face, si in ce conditii, ma astept sa coste ceva.
Am sa-l rog pe andea, cand va fi momentul, sa ma ajute sa-l gasesc in bts-ul ala, ca sa verific daca mai traieste.
Sonda O2 amont, cu probleme si asta. Alta pozitie fata de OEM, mai jos. Firul, unii se plangeau in reviewurile headerului ca nu le ajunge la mufa, la mine e ok.
Dar baiul mai mare e proximitatea nasoala cu caroseria. Fiind o zona neinteresanta, am indoit masina. Sper sa ajute si tampoanele motor tari, gen sa nu miste atat de mult incat sa striveasca firele. Din estimarile mele, se apropie pe accelerare, deci cum nu se putea mai rau.
Cum sonda e originala si cu o spira cam busita pe filet, o cam paste
inlocuirea oricum. Deci asta ramane de teste.
Furtunurile de aeroterma noi sunt pregatite de montaj, unul dintre ele de taiere, ca cooling mod cil 4.
Dar
colierele originale sunt dubioase rau, sapa sinistru in furtunuri. Eu nu le voi refolosi sub nicio forma.
Am comandat coliere resort de reno, 10 bucati. Cica ajung astazi.
Iar furtunul in L din kitul cooling mod e larg pe stuturi, nu pot. Sper sa am un L siliconic in plus.
Deci cooling mod diseara.
Zilele astea ar trebui sa ajunga flatironsul, cu colierele Murray pentru BPV. Doar alea lipsesc ca sa termin galeria de admisie. Iar de acolo cascadeaza toate, racire, directie asistata...... finalizare
Ia sa-i dau mail lui andea cu modz listu'. S-ar impune un soft de rodaj.