Subaru club Romania
Jurnale de bord => Impreza => Impreza mea GE/GH/GR/GV (2008-2014) => Topic started by: Rey-wrx on October 16, 2021, 16:12:16 PM
-
_
-
vinde masina, nu-i pentru tine ... in 5k km o vei imprastia din nou
-
Si de banii aia mai cumpara niste puncte, niste liniute (nu de tras pe nas), niste alineate noi. Si foloseste-le cu incredere!
-
Deci tu ai făcut un motor super performant in uk și l-ai pus pe o mașina veche cu anexe vechi, fără sa modifici nimic. A mers 350km iar apoi nu mai merge pentru ca reprezentanta l-a montat greșit?
Asta e neajunsul?
Nu ai modificat nimic altceva?
Soft, evacuare, transmisie, diferențiale.
-
pai nu trebuie sa modifice nimic, tocmai asta-i farmecul :)
nu conteaza ce motor este (cu pistoane aftermarket ai toate sansele sa fie alta rata de compresie & altele) cu siguranta va merge bine cu setarea de fabrica - o vreme :))
si apoi cand crapa cei care au facut motorul vor zice ca nu dau garantie ca nu s-a montat sau setat bine, cei cu montajul invers ... si tot asa :)
sa mai intreb ce martori ai avut in bord ? adica sper ca nu cel de presiune ulei :))
-
Îmi traduce și mie cineva primul post? Am deja vu de acu 15 de pe 4T
-
Lăsat cum e și fără soft clar nu e de durata.
As mai adaugă senzori, monitorizare ulei, presiune, un test de compresie etc.
-
_
-
:) esti optimist
-
Încă ești in faza de negare. Orice ar fi.
p0171 System Too Lean Bank 1
Possible causes
• Intake air leaks
• Faulty front heated oxygen sensor
• Ignition misfiring
• Faulty fuel injectors
• Exhaust gas leaks
• Incorrect fuel pressure
• Lack of fuel
• Faulty Mass Air Flow (MAF) sensor
• Incorrect Positive Crankcase Ventilation (PCV) hose connection
-
_
-
_
-
Dacă ai timp sa citești forumul asta, vei avea posibilitatea sa înțelegi marca Subaru mai bine.
Motorul boxer are slăbiciunile lui pe langa avantajele evidente. Este un motor de raliu adaptat pentru utilizare de sosea. El nu este construit sa fie fiabil ci sa ofere putere maxima.(Desfăcut motor la 3 curse vs utilizare de 10ani+ fără intervenții majore)
Orice schimbare de la rețeta OEM ii scade drastic fiabilitatea. Softul îți asigura fiabilitatea respectiva, pe baza pieselor și lichidelor OEM, cu un anumit interval de servisare.(destul de strict)
Dacă softul de pe mașina nu este făcut pentru configurația și piesele de pe mașina, experiența utilizatorului nu mai este pozitivă. Ba din contra.
Știu ca sunt mulți care promit ca îți fac ei mașina racheta, dar nu ți-o garantează utilizabila pentru următorii 5ani. Poate 6-12luni in cel mai fericit caz, când lucrezi cu oameni serioși. Apoi mai schimbi ceva și tot așa.
Ajungi sa te coste de nu o mai suporti și renunți la ea.
Echilibrul dat de configurația OEM se obține prin testare tehnologică.
Ce face mecanicul cu tine e testare pe banii tai.
Dacă pui un combustibil mai prost sau pierde presiune un furtun, softul OEM stie ce sa facă in configurația originala, cu rezultate testate, pe când in configurația făcută de tine cu mecanicul ii da cu rest.
Mesajul asta se bazează pe experiența unui utilizator obișnuit de boxer diesel care a mers cu softul original si piese OEM in condiții de:
- motorina proasta(knock)
- cot de intercooler fisurat
- coliere slăbite/desfăcute
- filtru de aer îmbâcsit
-dpf spart.
-rulmenți huruind 2/4
-arbore cu un cuzinet de palier plecat
-garnituri evacuare tocite
- bujii arse
- injectoare desincronizare (la diesel se întâmpla din cauza regenerărilor de dpf și a vârstei injectoarelor)
- cutie manuala care sarea din treapta 5.
- turbina cu joc din Ax.Reparata de 2 ori și schimbată.
Nu ești nici primul si nici ultimul care face modificări la un Subaru si e nemulțumit.
Sunt oameni pe forumul asta care te pot ajuta, dar când îți citesc postările realizează ca nu merita sa te ajute. Atitudinea ta vizavi de ceilalți si cum pui problema te fac inabordabil.
Citește înainte sa modifici ceva, te scutește de o cheltuiala.
-
Eu zic sa nu va bateți capul. Alt copil de bani gata care a descoperit tiuning ul.
@autor ia-ți un tedei și rezolvi problema.
-
Si uite ce spune un mecanic care doar cu motoare de subaru se ocupa omul, voi din ce cunostinte va bazati cand dati astfel de sfaturi: No your ECU on ecutek is ok to map, also eculabs is good.
Ideally you would use a standalone ECU but you don’t have to at all!
Your CR was 8.5:1 on your car
si eu zic ca are dreptate, neaparat un standalone :)
-
Rei orice ai face sa nul bagi an seama pe andea asta ca e trol care nu se pricepe la subaru si scrie aicea decat casa a-ti strice masinuta ai grije.
-
huo
-
Si uite ce spune un mecanic care doar cu motoare de subaru se ocupa omul
Intreaba-l pe mecanicul respectiv de ce a ramas doar mecanic daca este atat de inteligent. Sigur ar putea face un pas mai departe, ar putea proiecta ceva, ar putea inventa, ar putea construi.
-
No offence ray-wrx.
Structureaza-ti postarile, pune punct virgula si ce mai trebuie pe acolo si rupe postarea (ideile) in paragrafe.
E mai usor de urmarit ce vrei sa zici si mai usor de luat in seama de cititori.
Ce iti spun eu acum nu ajuta direct la problema ta mecanica dar indirect ajuta si pe viitor.
-
_
-
Fara suparare dar mesajul tau nu are nici un sens din punct de vedere gramatical.
-
mersi de avertizare muttley in privinta lui andea79
Cu placere ai grije
un mic mesaj pt administratori acestui site, cred ca ar mai trebuii sa eliminati din abonati, pentru ca unii uita care este adevaratul sens acestui site
Mare adevar ai zis numai sami zici pe cine vrei sa dau afara ma ocup maine ca ploua. Astept raspuns
-
ma bucur cand vine cineva si spune direct ce gandeste si eu ma-m saturat sasi dea alti cu parerea de toate problemele parca le stiu ei pe toate...mergi inainte sant bani tai masina si pasiunea ta nu lua an seama raspunsurile rautacioase vrea decat sa arate ce destepti sunt uni
-
Dupa doua randuri n-am mai reusit sa citesc. Am vazut un 32 de ani pe acolo, vajnic luptator cu ale vietii, a zis ceva si de mine, sa fie sanatos! ;D
Mi-as dori sa povesteasca in continuare, sa am la ce sa mananc popcorn, ca de filme m-am plictisit.
-
nu a-ti nimerit unde trebuie aici,
Tu esti cel care a nimerit ultimul pe aici desi nu te'a chemat careva in mod special, deci de ce ne'ar pasa despre ce'ti convine sau ce nu cand esti prost crescut, dar cu pretentii?
Deja ai devenit obositor pentru oricine incearca sa citeasca, deci chiar daca poate nu aberezi tot timpul, scrii degeaba (facand abstractie de gramatica).
-
Vând golf 4 tedei
-
pret ultimul pret
-
e mai distractiv aici decat pe facebook....ca si acolo s a facut acelasi circ ;D
Eu nu inteleg... daca tot spui ca nu te intereseaza parerile celor de pe aici, de ce te ai mai obosit sa povestesti?
Esti al 1000 lea care trece cu subaru prin aceleasi etape si pasi de parcurs si nu vei fi ultimul....daca ai curiozitatea poti gasi aici in topicurile vechi toate informatiile de care ai nevoie.
-
pret ultimul pret
Se zice "cat costa pretul" >:(
-
:-\ scuze, incerc sa invat
-
pret ultimul pret
E ful fără chiele. 2 saci de nuci și unu de prune
-
Eu nu inteleg... daca tot spui ca nu te intereseaza parerile celor de pe aici, de ce te ai mai obosit sa povestesti?
Esti al 1000 lea care trece cu subaru prin aceleasi etape si pasi de parcurs si nu vei fi ultimul....daca ai curiozitatea poti gasi aici in topicurile vechi toate informatiile de care ai nevoie.
Adi, mi-ai luat vorbele din gura.
Scrie, pevesteste cu patos, cere parari, cand i se dau, cine PLM sunteti voi agaricilor da imi dati mie sfaturi? Chiar nu ma intereseaza ce spuneti voi. Atunci, ce cauti aici baetas? Te lauzi ca ai wrx? sau ce? Lasa-ne pe noi astia inculti in pace si vezi-ti de drum!
Hai PA!
-
Hai, ma !
Ati suparat baiatul si a plecat.
Si eu tocmai incepusem sa redescopar cum se rezolva un puzzle de cuvinte incrucisate !
PS: Baiatu, nu te lasa ! Explica-le nestiutorilor astora cum se rezolva un Subaru !
Ei decat se dau mari pe aici, ca nau vazut in Subaru in veata lor, Nici nu stie pe cum sa baga benzina si nici pa unde intra in marsalier !
-
Nici nu stie [...] pa unde intra in marsalier !
Pai de un' sa stie ... si nici nu aflam