Subaru club Romania
Jurnale de bord => Forester => Foresterul meu SH (2008-2013) => Topic started by: ValentinNicolae on February 27, 2020, 19:05:21 PM
-
Salutare.Am și eu un Subaru Forester 2.0 diesel an 2008 euro 4.
Mașina are următoarele probleme:
-pierde ulei excesiv pe la semeringul de palier
-de ceva timp a īnceput sa bată motorul dar doar cānd īl turez ușor..(la relanti nu bate )
Menționez ca motorul pornește bine
Am īnțeles ca sunt probleme la vibrochen.Se rupe la ultimul cuzinet de palier.
Am șanse ca blocul motor sa fie īncă in regula?
Aștept sfaturile și părerile voastre.
Va mulțumesc frumos
-
Salut, nu cred ca dintr-o intrebare pe forum vei afla prea multe si nici daca blocul e ok sau nu. Probabil ca va trebui desfacut motorul si decis ce se face mai departe. Bafta!
-
Cu siguranța īl desfac și văd despre ce e vorba.Dar cred ca și alți posesori de Subaru s a u lovit de aceeași problema
-
problema nu e legata doar de vilbrochen ci de constructia blocului, apar fisuri in zonele de asezare a cuzinetilor si apoi vilbrochenul capata "joc" si incep sa apara batai sau chiar ruptura lui si restul mai departe ... la o verificare profesionista a blocului se pot vedea ...
eu nu as refolosi blocul daca vrei sa si tina ...
-
Bun venit. Lista de piese aici: https://www.subarufanclub.ro/forum/index.php/topic,3613.0.html
Mai găsești și alte discuții interesante pe forum īn secțiunea tehnica specifică mărcii sau īn discuții despre modelul Forester.
-
Lista asta este buna sau nu. Ea se refera la ultimul motor asamblat cu piesele clientului, fara garantie din partea reprezentantei.
La cateva luni dupa acest motor reprezentanta a schimbat politica si nu mai face reparatii cu piesele clientului.
Este posibil ca reparatiile facute de ei sa urmeze alta reteta.
-
Aia este "rețeta" după care refac motoarele diesel euro 4.
Boxer, pot să-ți povestesc cānd ne mai vedem.