Subaru club Romania

Discuții despre modelele Subaru => Forester => Topic started by: nickart on September 12, 2013, 20:09:14 PM

Title: Masina merge in suturi
Post by: nickart on September 12, 2013, 20:09:14 PM
Foresterul meu a inceput sa mearga in suturi, in special la pornire pana in 3000 de ture, si nu are putere pedala la fund si ma rog de ea sa prinda viteza, dupa 3000 de ture pare sa mearga normal.
Astept un sfat sau un service sau persoana care face treaba buna in zona Bacau.
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: Mihai.impreza on September 12, 2013, 20:18:23 PM
Asa face și impreza mea, pe tester îmi zice ca este de la senzorul de detonație !
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: nickart on September 12, 2013, 20:26:31 PM
Nu am pus testerul pe ea, nu are nici un martor aprins in bord, am curatat clapeta acceleratie, schimbat filtre aer, ulei, bujii, distributie, ma dispera. O sa verific distributia sa vad daca e sarita, si as face un test de compresie, sa vad unde??????
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: celalalt on September 12, 2013, 20:30:05 PM
Ce an e masina?Ce benzina folosesti?Cum porneste dimineata?
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: nickart on September 12, 2013, 20:41:27 PM
Masina e din 2007, benzina 95 cu asta a mers permanent, dimineata porneste bine, de cateva ori la cald mi-a facut probleme cu pornirea.
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: BOXER on September 12, 2013, 20:42:16 PM
Problema ar merita sa fie discutata separat, intr-o discutie dedicata.
Multi s-au plans de pierderi de putere si de mers in suturi.

Si eu am avut un coportament asemanator inainte de curatarea clapetei de acceleratie.
Uniii au rezolvat dupa ce au schimbat sondele lambda si senzorul de vacuum (nu bag mana in foc, e informatie preluata de la alt posesor, intr-o discutie in service la Brasov).
La altii s-a rezolvat prin schimbarea benzinariei insa a revenit atunci cand au alimentat de la statii normale.
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: nickart on September 12, 2013, 20:48:18 PM
Se poate face aici sau se poate muta oriunde, si daca toti care au avut problema asta ar avea amabilitatea sa raspunda si cum au rezolvat ar ajuta si in viitor pentru  problemele asemanatoare
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: celalalt on September 12, 2013, 20:58:34 PM
Incearca un reset.Scoate borna de la baterie si las o 5 min pe intuneric.E posibil ca dupa curatarea clapetei sa nu se fi repozitionat corect.
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: NVG8 on September 12, 2013, 22:21:16 PM
Si Foresterul meu face la fel frecvent. Intotdeauna se rezolva (doar temporar din pacate) cu un reset. Am schimbat bujiile fara nici un rezultat notabil. Interesant este ca aceeasi problema a fost semnalata de multi dintre noi si singura metoda care a mers a fost cea cu resetul. Numai ca nu mi se pare normal sa resetezi la infinit...
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: MihaiFlorescu on September 13, 2013, 09:26:30 AM
Ati schimbat filtrul de benzina? Teoretic se schimba la 30k sau din 2 in 2 revizii pentru cei cu filtrul in compartimentul motor.

Pentru cei cu filtru in rezervor era la 120k parca? Ar merge si un test la pompa de benzina din rezervor.
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: nickart on September 14, 2013, 02:07:57 AM
Azi am curatat valvele EGR, am aditivat bine benzina din rezervor ca era plin,  reset calculator, pus contact si am lasat 1min sa citeasca senzorii, am pornit motorul si la-m lasat sa se incalzeasca la relanti pana la temperatura maxima, am facut un drum de 240km si ca o concluzie masina merge destul de bine.
Curatarea valvelor nu cred sa fi influentat cu ceva desi am avut ce curata la ele, eu zic ca resetul de calculator sau poate aditivul? greu de crezut. Sunt curios cat tine minunea.
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: celalalt on September 14, 2013, 06:56:27 AM
D aia te intrebasem cum porneste.E posibil sa fi fost din Iac...sau egr.Ala ti regleaza aerul in admisie in toate momentele.Peste 3000 practic tu aveai nevoie de tot aerul.In schimb.pana acolo mergea cu amestec sarac in benzina.Asta influenteaza si pornirea.Porneste greu...mai ales rece.
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: andrei0241 on May 29, 2014, 23:47:50 PM
Ce ar putea cauza mici ezitari/pauze in timpul accelerarilor "cu pedala la fund"? Problema am observat'o azi, prima oara, pe A2. Dupa 140, la accelerari bruste simt mici pauze in accelerare. Daca o iau mai lin sau accelerez din pilotul automat, nu mai resimt problema (sau poate or fi prea fine pauzele, de nu le sesizez eu?). Problema am simtit'o cel mai tare in tr a 5'a, dupa 130-140km/h si parca si in tr a4'a, in celelalte trepte nu apare nimic, indiferent la ce turatii schimb

Benzina folosita e de mult timp OMV100, filtrele sunt schimbate de vreo 1000km.
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: Forester on May 30, 2014, 08:57:44 AM
Si a mea face la fel de ceva timp. Un timp scurt dupa reset nu face, deci pare sa fie o combinatie de adaptare a ECU-ului si cu un senzor sau o suita de senzori ale caror valori duc ECU intr-o combinatie "gri" unde merge ciudatel.
De asemenea am observat ca "isi mai revine" daca schimb stilul de condus. Cel mai mare efect pare sa aiba rev matching cand schimb treptele, adica sa incerc sa fac matching perfect si abia dup-aia sa accelerez. In aceasta situatie balbaie mai putin sau deloc, depinde de asezarea constelatiilor...  :D

Aaa, si mai era ceva: nu-i place mersul urban, asa ca din cand in cand trebuie sa-i mai dau niste forje altfel ajunge o leguma de incep sa ma faca shkodele.  ;D
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: andrei0241 on May 30, 2014, 09:52:39 AM
Rev matching nu prea ar fi cazul la mine, depasirile nu prea le fac decat intr'o singura treapta, iar cand apare problema mai sesizabil (desi sunt sigur ca nici atunci nu toti ar observa'o) se intampla in tr a 5'a, dupa 130-140, cand eram deja in treapta de ceva timp
O sa ii incerc si un reset, dac'oi face rost de'o cheie de 10 pe drum :)
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: celalalt on May 30, 2014, 10:55:38 AM
La voi poate sa fie clapeta.Nu i mai face reset daca nu e clapeta curatata.Ca o zapaciti de tot.
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: Forester on May 30, 2014, 11:49:45 AM
Eu am curatat clapeta ca la mama ei, dar nu a avut nici un efect. La XT nici nu ma astept sa conteza asa de mult ca la aspirata si in plus n-am nici un fel de problema cu ralanti-ul. Ma rog, in afara de scuturatul "asa face toate subarurile", bineinteles!  ;D
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: celalalt on May 30, 2014, 11:53:05 AM
Poate sa fie benzina.Dar daca credeti ca e buna...merge si asa.Si sa stii ca e importanta clapeta si la XT.Pt ca pana la un anumit punct tot aspirata e .Si pozitia ei la zero determina functionarea pe toata plaja de turatie.Fiecare miscare in parte pe care o face porneste logic de la un punct de referinta.Si daca ala e aiurea....
Eu am facut config lanclapeta cu toti consumatorii porniti.In teorie ea tine cont de consumul de curent de pe intreaga instalatie.
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: andrei0241 on January 12, 2015, 19:52:15 PM
In speranta ca voi ameliora problema cu tremuratul la ralanti si pierderea temporara de putere la turatii mari o sa schimb prima sonda lambda (air/fuel ratio sensor).
Stie cineva ce pas are filetul? Din ce'am gasit, e vorba de filet M18 x 1.5. Imi poate confirma cineva? Din cate am inteles e indicat a fi curatat filetul din galeria de evacuare la inlocuire si n'as vrea sa am surpriza sa am tarodul gresit, probabil voi face eu inlocuirea
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: rzw11 on March 10, 2015, 15:46:47 PM
Va salut din nou  ;D

Cum am avut putin timp liber la munca am aruncat un ochi iar pe forum si vad ca problema asta cu "mers in suturi" , "intreruperi" , " pierderi de putere " etc etc este prezenta la toata marca Subaru...cea mai trista faza este ca nu exista o rezolvare concreta,da e de acolo schimb-o si ai rezolvat. Sunt multe ideei, presupuneri,timp pierdut,bani si foarte multi nervi si si dintr-o cauza se rezolva si iar reapare. Astept sa aflu problema si sa ajut mai departe multi posesori de Subaru.

Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: Adi-Canada on March 10, 2015, 15:54:04 PM
Nu la toata marca Subaru e prezenta aceasta problema.  Eu sant la al doilea Subaru si nu a facut nici macar o data  un ``hac``  .  Nu a pierdut puterea, nu a dat in nas, nu a mers in suturi, nu a avut intreruperi.  Ma intalnesc deseori cu oameni care au depasit 300k  km  sau mile,  si nu au avut probleme majore cu Subaru.   Daca aveau probleme de genul asta si nu se rezolvau la reprezentanta,  le dadeau inapoi prin vitrina magazinului si primeau dublul banilor inapoi si nici Subaru nu mai vindea vreodata masini pe aici. Dar cum asa ceva nu s-a intamplat, deduc ca probleme de acest gen sant doar cazuri extrem de izolate .
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: forester2006 on March 16, 2015, 11:59:09 AM
nu stiu daca vorbim de aceeasi problema pe care am avut-o si eu la Foresterul meu, care ma chinuit cam o jumatate de an si care ma adus pana la injuraturi si nervozitate maxima. pana in 3000 rotatii nu aveaq putere, dupa parca aveam turbo ;D si nu aveam(2.0 158cai) ??? daca scoteam borna de la baterie 5min is revenea pentru max 40km sau am mai observat cand veneam in Romania si faceam plinul cu Rompetrol, mergea super ok, pana turnam benzina din Moldova >:(
am bagat masina la tester, nu arata nici o greseala, plus ca am fost la service specializat in Subaru in Moldova, au verificat distributia, supapele.....si multe altele
nu sa schimbat nimic asa ca au resoftat ECU si de aproximativ 2 ani nu am probleme :D plus ca inainte am schimbat filtrele si bujii (NGK iridium)
acuma alimentez numai Rompetrol,simpla 95, si parca totul e ok :)
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: andrei80 on April 24, 2015, 12:32:54 PM
Am citit prin alte parti ca exista un upgrade pentru ECU care rezolva problema cu ezitarile, care ar fi cauzate de o reactie prea rapida la knock. Cica update-ul rezolva problema asta si mai si da ceva caluti/nm in plus. Aa, si varianta JDM a motorului face uneva pe la 190-200cp...
Motorul despre care e vorba e EJ204(aspiratul de 116kw/158cp de pe Forester si nu numai)
Ati auzit sa se poata face operatiunea si pe la reprezentantele noastre?
BTW, si a mea are o ezitare pe la 3500rpm, observabila mai ales in treptele 4 si 5
Una dintre paginile cu info: http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=59112
Am sunat si la AUTOKINO sa vad adaca au auzit despre asa ceva, astept raspuns...
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: moguai on April 24, 2015, 16:00:46 PM
ultima data cand am fost la SMT (acum 6 luni, cand mi`au verificat noxele etc) nu au spus nimic despre un nou rom pt ECU. bine, a mea e 2008, dar motorul e acelasi teoretic.
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: soho on April 24, 2015, 18:23:48 PM
La mine a fost asa problema odata  si era de pomba de benzina . Poti incerca un test de presiune a pompei ,,, poate te ajuta  ,,, la fel fara martori in bord aprinsi sau vreo chestie pe tester.
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: celalalt on April 24, 2015, 18:58:03 PM
Am.avut eu asa ceva pe masina si l am dat jos.Consum urban de 17-18% era stupid de mult.Asa am stat cam o luna.Am bagat benzina intr o veselie.Asa ca stati in banca voastra.
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: andrei80 on April 24, 2015, 20:56:57 PM
Ai avut update-ul? Se cunoștea ceva la demaraj/reprize?
Povestea e ca schimbă hărțile cu unele mai putin conservatoare si ca e motorul mai vioi
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: celalalt on April 24, 2015, 21:21:43 PM
Pai pe ce crezi ca se ducea benzina?280 km cu un plin....la aspirat..
Title: Răspuns:
Post by: moguai on April 24, 2015, 21:23:31 PM
La SMT l ai facut? Poate avea vre o duda
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: celalalt on April 24, 2015, 21:57:55 PM
Insistati aiurea.Poate poate n am dreptate si descoperiti voi roata.La SMT l au facut la o revizie.
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: andrei80 on April 24, 2015, 22:03:37 PM
Deci trage mai bine si consuma mai mult...daca profiti din plin de noii armasari. Me likes it :) Mai ales ca gazul e ieftin
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: Fab on April 24, 2015, 22:56:32 PM
Aa, si varianta JDM a motorului face uneva pe la 190-200cp...
Nu e chiar acelasi motor, chiar daca e tot EJ204. Are dual AVCS, de aia scoate 190hp.
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: Forester on April 25, 2015, 20:26:13 PM
Deci trage mai bine si consuma mai mult...daca profiti din plin de noii armasari. Me likes it :) Mai ales ca gazul e ieftin

N-am inteles, ce ai facut pana la urma? Update de soft?
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: andrei80 on April 25, 2015, 20:28:59 PM
Eu nu,Celalalt zice că a făcut și a avut efectele astea. Mie nu mi-au răspuns ce-i de la Autokino, dar dacă face SMT, creca se găsește si pe la noi.
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: celalalt on April 25, 2015, 20:54:18 PM
Asta era prin 2008.Si nu cred sa o mai faca SMT...
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: Forester on April 26, 2015, 11:50:26 AM
Mai bine sa nici nu o mai faca. Asa mi-au facut mie prin 2011 si mi-au nenorocit aspirata. Consuma foarte putin dupa update dar, guess what, nici nu mai fugea. Altfel nu stiu daca ajungeam sa iau xt-ul, dar asa ma enervasem juma de an dupa acel update ca n-am mai rezistat.
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: stefanbv on April 27, 2015, 00:26:22 AM
Fara SEMETEU nu mai aveai XTEU...  ;D
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: older on May 06, 2015, 20:26:33 PM
Salut o problema asemanatoare am si eu pe un 2.0 2007 bezina si GPL.De ceva timp masina nu se mai accelereaza intre 2000 si 3000rpm,daca  o accelerez brusc se sufoca efectiv incepe sa sughite sa dea in nas.Am schimbat bujiile,senzorul de oxigen, am curatat egr-ul, clapeta de acceleratie, nimic schimbat
Masina merge la fel de prost si pe benzina si pe gaz. Din pacate nu e o problema  izolata finul meu are un forester identic si face mai rar  dar aceleasi simptome,la mine face nonstop acum.incerc sa identific senzorul de detonatie si sa il verific dar nu prea stiu pe unde este.
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: andea79 on May 06, 2015, 21:38:25 PM
https://www.google.ro/search?q=subaru+knock+sensor&biw=1366&bih=667&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=n11KVaGXHISCzAO6o4CYDw&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ

poti verifica daca nu are probleme vizibile (crapaturi de exemplu), daca este orientat bine (la 45 de grade fata de axul motorul parca) si daca este strans la cuplul corect

nu ai incercat sa monitorizezi  - sau sa mergi la cineva  - diversi parametrii de functionare/valori pe senzori pe zona cu probleme ca sa obtii mai multe informatii inainte de a schimba piese asa la ... noroc ? :)
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: celalalt on May 06, 2015, 22:34:04 PM
Senzorul de detonatii da eroare daca e defect.Eu l am avut crapat pe impreza si dadea intr o veselie eroare.L am schimbat si gata.Si cand facea pingu si dadea eroare, gatuiala era oarecum temporara.Se auzea mai tare avansul dar tot merge rotund.
Ce spuneti voi aici e o problema destul de complicata.Pe 1.6 le vechi de pe impreza aveam constant problema asta.Masina avusese gpl.Pun problema pe seama asta.E posibil ca gpl ul sa uzeze ceva sau altceva si oricate s ar schimba tot nu mai iese ce trebuie.
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: older on May 07, 2015, 06:21:21 AM
Da, cred ca cel mai intelept ar fi sa merg in teste cu diagnoza cuplata, pentru ca nu face decat in sarcina, la relanti nu zice nimic.Dar trebuie sa gasesc un mecanic dedicat , sa zic asa.Daca merg la service in Constanta si o iau aia pe ghicite si schimb o gramada de piese pana ii dau de cap nu e ok.Ar trebui sa ajung in buc. un prieten de-al meu are un mecanic priceput pe subaru si poate ii da de cap.Oricum la mine consumul nu e crescut dar nici nu merge cum trebuie.
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: Marcelutza on May 07, 2015, 19:20:51 PM
Am tot citit de innecarea la o anumita turatie dar vad ca la motoarele pe benzina.Eu am un Diesel din 2009/2010 si face aceleasi figuri ,adica se acceleeaza in salturi in primii 100 de km.Dupa aceea isi da drumul si merge unsa.Problema este ca iar mi-a aparut eroarea la filtrul de particule (de obicei cind apare asta si masina incepe sa faca figuri) , dept pentru care m-am dus la sevice si s-a constatat cum ca aveam cam vreo 2 litri de motorina in carter , de la porcarie asta de filtru de paticule.Stie cineva ce sa-i fac sa scap de el sau de probleme ?
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: older on May 07, 2015, 19:56:44 PM
In dupa amiaza aceasta am facut bucati masina, am demontat clapeta de acc., senzorii iavc, egr, mizerie ca la balamuc, au stat 2 ore piesele la dizolvat.Am asamblat totul si am plecat in probe.Sincer nu ma steptam sa se rezolve ceva dar surprize, surprize, masina merge beton.
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: BOXER on May 07, 2015, 21:09:27 PM
Beton 400km.
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: Marcelutza on May 22, 2015, 18:13:43 PM
Da...Se pare ca mergea in suturi din cauza unei chestii de la turbina.Un pistonas de la actuatorul de la turbina care cica se cam ruginise...A fost curatat alea, alea si acum merge ca unsa..
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: older on May 22, 2015, 21:17:20 PM
Beton 400km.
Ma scuzi, poate 330 km
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: adi-r on June 18, 2015, 16:27:20 PM
Am avut aceeasi problema la un Forester SH din 2008, 2.0 benzina aspirat.
Pe tester imi aparea eroare P0037, care inseamna ca circuitul de incalzire de la sonda 2 este bulit.
Am schimbat sonda 1, sonda 2, bujiile, am curatat admisia, injectoarele, EGR-ul, IACV, clapeta de acceleratie si ce alti senzori mai sunt in zona aia.
Dupa aceasta operatiune masina merge foarte bine, insa consumul nu s-a modificat.
Nu stiu care era problema reala pentru ca toate operatiunile au fost facute concomitent.
Dar presupun ca ar fi o idee sa se incerce intai partea de curatare si doar apoi sa se treaca la inlocuiri de piese, daca nu se rezolva.
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: celalalt on June 18, 2015, 16:32:56 PM
Candva demult,am dat si eu sfatul asta aici pe forum.Asta dupa ce m-am fript cu schimbat piese intr-o veselie pentru niste defecte minore in ultima faza.Consumul....pai consumul creste f.ctie de cat apesi pedala.Si daca atunci cand merge in suturi,ii dai sangele pe nas,chipurile sa-si revina,sau mai stiu eu,te apuca nervii(cum patesc eu) e normal sa creasca.
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: older on June 18, 2015, 21:35:17 PM
Eu am curatat clapeta de acceleratie,personal, pana s-a curatat de tot.
Cica asta ar fi problema la mine, pe tester.
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: celalalt on June 18, 2015, 23:24:05 PM
Hm.Nus ce sa zic.Mai cere o.parere doua.
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: manole74 on September 15, 2016, 09:42:08 AM
De curand masina a inceput sa aiba mici ezitari atunci cand apas acceleratia mai energic. Nu merge in suturi. Doar are o fractiune de secunda o ezitare, care se traduce intr-un mic soc/recul. La rece daca incerc sa plec de pe loc putin mai in forta, pare ca da in nas. Mi se pare sau senzorul de detonatie este responsabil cu acest defect?
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: MihaiFlorescu on September 15, 2016, 09:45:22 AM
Ai mers in oras mai mult in ultima perioada?
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: manole74 on September 15, 2016, 09:47:32 AM
Dimpotriva. Merg preponderent in afara orasului. Masina face naveta aproape zilnic pe relatia Bucuresti-Pitesti... :(
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: Forester on September 15, 2016, 09:52:03 AM
Daca treci de clasicele "curata clapeta/schimba benzina cu una mai buna" si tot face, inseamna ca se ajunge la vorba lui Wrangler: probabil nu e un singur defect, ci o suma de mici defecte/devieri de la valorile nominale ale unor piese, senzori...etc
Daca iti vei pierde rabdarea sa cauti defectul, se va rezuma la "asa face toate (subarurile)"  :) si eventual de vei obisnui.
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: manole74 on September 15, 2016, 10:05:16 AM
In incercarea de-a remedia alt defect deranjant al masinii pe care l-am raportat pe thread-ul dedicat(la franare ralanti-ul "moare"), am facut tot ceea mi se sugereaza: bujii, curatare clapeta, benzina mai buna(98 Mol), fise, samd. Desi mi-au ramas in bord senzorii de check engine si cruise, masina acum are un ralanti constant in toate regimurile de utilizare si nu mai are tendinta sa se opreasca, indifirent cat de violent franez. Cum? N-am nici cea mai mica idee! Cum s-a instalat asa a si disparut  8) N-am apucat sa-i resetez erorile.....e drept, dar ma enerveaza ca pana acum nu s-a manifestat masina in modul raportat de mine anterior. E drept ca are GPL, dar ma pot ascunde doar in spatele gazului pentru toate relele? Ca o ultima completare, am grija ....prin omisiune desigur ;D ca sa nu merg exclusiv pe GPL, iar rezultatul este identic si pe benzina: mici ezitari cand accelerez, insotite de o......pierdere de putere - as zice. Clar este ca masina nu mai accelereaza la fel de viguros cum eram obisnuit!
Title: Răspuns: Masina merge in suturi
Post by: andrei80 on September 15, 2016, 10:15:07 AM
Daca zici ca ai facut reparatii/curatari, e necesar sa resetezi erorile, sa obligi ECU sa invete noii parametri(probabil imunatatiti). Dupa resetare, e probabil sa mearga oricum mai bine, dar imporant e sa se pastreze "calitatea" si dupa 4-500km, cand se "stabilizeaza" parametrii folositi de calculator.