Subaru club Romania
Jurnale de bord => Legacy & Outback => Legacy/Outback IV (2004-2009) => Topic started by: dinutzusan on September 23, 2015, 11:05:03 AM
-
Va salut.
Urmaresc de ceva timp forumul si mi-am facut curaj sa va prezint mica mea "bestie". Outback de 2.5 din 2006. As atasa poze dar inca nu m-am prins cum se face, poate ma ajuta cineva. Am cumparat masina anul trecut si pana cum nu am avut nici o problema cu ea. I-am schimbat distributia gates racing (curea de kevlar ::) ambreiaj bobine si bujii. Urmeaza sa-i fac un upgrade la frane deoarece nu prea sunt multumit de ele.
-
Sa o stapanesti sanatos!
In ceea ce priveste upgrade'ul sistemului de franare, ce anume vrei sa faci? Doar discuri/placute sau si furtune/etrieri?
-
Cred ca se refera la frane de WRX.....
-
Da. Trebuie sa schimb cam tot :D. Problema este la etrieri, sunt destul de scumpi. Placile, discurile si furtunele le iau de pe ebay ptr ca sunt mai ieftine.
-
Daca pun frana la 150 ma opresc la ploiesti :)). Din ce am citit pe net acest model are franele cam subdimensionate.
-
Poze, sper ca am reusit
(http://s19.postimg.org/em6vwmcen/subi1.jpg) (http://postimg.org/image/em6vwmcen/)
(http://s19.postimg.org/ar3hu1t8v/subi3.jpg) (http://postimg.org/image/ar3hu1t8v/)
-
E varianta de SUA, cu 2.5 turbo? Sau doar capota?
Etrierii de WRX la ce pret i'ai gasit? Sau cauti noi?
-
Este varianta turbo. Am gasit pe ebay discuri si placute, tot setul la cam 200 de dolari. Kitul de furtune 170 de dolari parca. Problema cu etrierii: sunt destul de scumpi si un chit complet costa. Momentan ma documentez.
-
Etrierii se reconditioneaza, nu are rost sa cumperi altii noi. Se cumpara garnituri si pistonase si sunt ca noi.
-
Asa ma gandeam si eu. Oricum prioritatea este kitul de furtune si discurile.
-
Destul de rar un Outback XT! Pentru frane ai multe alternative. Indraznesc sa iti sugerez discurile, placutele si furtunele de DBA.
-
Poti pune link cu furtunele pe care le'ai gasit?
Din moment ce spui de $, banuiesc ca le iei de peste balta. Nu ai gasit variante mai bune in .eu? Ma gandesc ca din SUA, platind si transport si taxe, foarte ieftin nu are cum sa fie.
-
Multumesc de sfat. O sa ma uit pe ebay sa vad ce gasesc.
-
Sora sta in usa. Le comand si le livreaza la ea, dupa care pachet si Romanica. La noi nu ma pot atinge de piese, faptul ca e america ii bulverseaza pe piesari. Nasolia este ca, pana acum 3 luni era ok sa cumperi in dolarei dar azi dolarul este aprope cat euro. Comand din america pentru ca stiu sigur ca piesa se potriveste ( le dau vin si imi verifica comanda).
http://www.ebay.com/itm/IN-STOCK-GOODRIDGE-G-STOP-STEEL-BRAKE-LINE-KIT-02-07-SUBARU-IMPREZA-WRX-STi-/330945911477?fits=Year%3A2006|Make%3ASubaru|Model%3AOutback|Submodel%3AXT|Engine+-+Liter_Display%3A2.5L&hash=item4d0de9dab5&vxp=mtr. Am fost la Nicu cursa si m-a roopt cand l-am intrebat de furtune racing, nu avea acest kit, doar sa cumpar furtune si fitinguri. Ma ducea undeva la 6 mil si ceva. Asa ca prefer sa-l iau de pe ebay.
-
Nusht cine e Nicu. La noi vad ca Goodridge sunt aduse si de Coasta de est
-
Scuze. Racing Nick
http://www.racingnick.ro/
-
Eu mi am pus la el furtune si fittinguri, dar nu mai retin cat am dat. Insa un fitting a cedat dupa un an, curgea pe langa.
Sent from my D6633 using Tapatalk
-
Am cumparat de la tipii astia si-s foarte ok!
http://www.topendpower.pl/p/en/gdr-24215/goodridge+stainless+steel+brake+lines++subaru+wrxsti+01-07.html
-
Si am ajuns si pe acasa. ;D
(http://s19.postimg.org/gq5wqkonj/WP_20160117_006.jpg) (http://postimg.org/image/gq5wqkonj/)
(http://s19.postimg.org/o9yzsmhu7/WP_20160117_007.jpg) (http://postimg.org/image/o9yzsmhu7/)
(http://s19.postimg.org/t7ckdqjtb/WP_20160117_008.jpg) (http://postimg.org/image/t7ckdqjtb/)
(http://s19.postimg.org/g1x27mpxr/WP_20160117_009.jpg) (http://postimg.org/image/g1x27mpxr/)
-
;D ;D
Cum e iarna pe ulita? King of the boss? :D :D
-
Nu am reusit sa urc pana la casa dar s-a descurcat very good :D. Daca nu era gheata sub zapada mai mult ca sigur ca reuseam. Cred ca daca eram incaltat cu simex urcam.Oricum a fost frumos. In wk mai dau o tura.
-
Cu simex nu urcai nici atat.
Unde trebuia sa ajungi, pe drumul din ultima poza unde se vad doua siluete? Nu pare cine stie ce :)
-
In ultima poza nu pare rampa prea mare, dar inclinatia laterala s'ar putea sa conteze, daca mai e si gheata pe jos.
Pentru aderenta si mai buna poti incerca sa urci cu spatele sau sa pui greutate pe capota (iarna trecuta am "suit" o O2 cu 3 soferi - 1 la volan si 2 pe capota - un deal alunecos in Busteni)
-
Cand ai timp te astept cu cea mai mare placere sa urcam impreuna. Unde sunt doi puterea creste :)).
-
Atunci unde sunt trei e si mai bine. Am unde sa va cazez gratis. Avem si apa calda ,caldura si bai si gratar. Andrei crede-ma rampa e mare. Am reusit sa urc doar un sfert. Cand aveti timp in wk va astept sa analizam impreuna unghiul acestei rampe. Sunt destule in zona. :D
-
Unde anume e asta?
Eu's din Cta, oricum suntem izolati de restul tarii, inca ... :D
-
Valea Doftanei. La 20 min de voi :)) .
-
Frumoasa locatia, frumos peisajul, frumos drumul. Sunt tare curios cum s-ar descurca foresterul meu acolo ::)
PS: frumoasa si masina ;D
-
Daca vreti sa veniti va astept. De obicei sunt in wk acolo. Tel 0729016202.
-
Frumoasa locatia, frumos peisajul, frumos drumul. Sunt tare curios cum s-ar descurca foresterul meu acolo ::)
PS: frumoasa si masina ;D
Merci :D
-
... Sunt tare curios cum s-ar descurca foresterul meu acolo ::)
...
2.5T similar, greutate similara, transmisie similara... take a wild guess! :D :D
-
Nu cred pana nu incerc ;D
-
Valea Doftanei. La 20 min de voi :)) .
La cum se circula zilele trecute, ar fi fost 20 ore
-
Valea Doftanei. La 20 min de voi :)) .
La cum se circula zilele trecute, ar fi fost 20 ore
Nu cred. Infrastructura te ajuta. O luai pe A2 goneta 140, ajungeai pe A3 goneta 140 si de la Campina inca 30 km. :D :D :D :D :D
-
La inceputul anului am facut Predeal - Cta in ceva sub 4 ore, acum nici nu ajungeam la Buc in 4 ore.
-
La inceputul anului am facut Predeal - Cta in ceva sub 4 ore, acum nici nu ajungeam la Buc in 4 ore.
Ohooo. Ai mers cu utilaju
-
A ta e cu cutie manuala?
Ce consum ai, daca l'ai urmarit?
Outback 2.5 turbo as fi preferat si eu, mi se pare mai misto decat Forester'ul, insa a ta e prima pe care'o vad la noi. Daca ai timp, spune si cum ai ajuns in posesia ei, sunt curios.
-
A ta e cu cutie manuala?
Ce consum ai, daca l'ai urmarit?
Outback 2.5 turbo as fi preferat si eu, mi se pare mai misto decat Forester'ul, insa a ta e prima pe care'o vad la noi. Daca ai timp, spune si cum ai ajuns in posesia ei, sunt curios.
Da are cutie manuala. La consum avem o problema in acest moment, sondele lambda au decedat. :)). Dar cand erau in mintile lor cam 8-9 la 90 pe cruise. Cred ca imi ia cam 13 in oras. Un consum exact nu am facut. Acum depinde si cat porti la pantof iti dai seama. Un prieten m-a ajutat sa o cumpar. Stia de ea si m-a intrebat daca sunt interesat sa o iau. Am fost si :)) s-a cumparat.
-
Te-a ajutat s-o iei in State sau de aici?
-
Te-a ajutat s-o iei in State sau de aici?
Din Romanica
-
Nu e tocmai ok sa nu inlocuiesti sondele lambda, afecteaza functionarea motorului si s'ar putea nu doar consumul sa te coste. Macar pe prima sa o schimbi, a doua e mai mult ca monitorizare a catalizatorului. In schimb, accesul e mai dificil la prima si e posibil sa trebuiasca autogenul pentru a o scoate, deci la vreo 500ron sonda si 100-200 manopera tot te duce
-
Nu e tocmai ok sa nu inlocuiesti sondele lambda, afecteaza functionarea motorului si s'ar putea nu doar consumul sa te coste. Macar pe prima sa o schimbi, a doua e mai mult ca monitorizare a catalizatorului. In schimb, accesul e mai dificil la prima si e posibil sa trebuiasca autogenul pentru a o scoate, deci la vreo 500ron sonda si 100-200 manopera tot te duce
Prima care s-a defectat a fost nr 2. Am schimbat dar nu a avut nici un efect. Acum 2 zle a picat si nr 1. Problema : masina este din usa si sondele sunt denso si nu le gasesc la noi. O sa le comand din america, ambele ma costa 160 de dolari. La subaru mi-au cerut 23 de mil doar pe una. Ce sa mai zic....marfa.
-
Si la FXT tot Denso am luat, dar a fost ~500 ron. Vorbesc de prima, care a fost schimbata mai mult preventiv, inca nu picase, dar speram sa ma scape de un usor tremurat la ralanti si ezitari in sarcina, in special la accelerarile >130-140kmph
Fiind totusi acelasi motor ca si pe FXT si WRX, mi'e greu sa cred ca e vorba de alte sonde, esti sigur de asta?
Daca am timp si nu uit maine, o sa incerc sa gasesc codul si sa'l compar cu FXT/WRX europene
-
Si la FXT tot Denso am luat, dar a fost ~500 ron. Vorbesc de prima, care a fost schimbata mai mult preventiv, inca nu picase, dar speram sa ma scape de un usor tremurat la ralanti si ezitari in sarcina, in special la accelerarile >130-140kmph
Fiind totusi acelasi motor ca si pe FXT si WRX, mi'e greu sa cred ca e vorba de alte sonde, esti sigur de asta?
Daca am timp si nu uit maine, o sa incerc sa gasesc codul si sa'l compar cu FXT/WRX europene
Denso 234-4446 si 234-9120. Astea se potrivesc la frigider.
-
De pe opposedforces am gasit ca ptr Forester XT codul ptr prima sonda de oxigen (A/F ratio sensor) ar fi 22641AA211, iar pentru Outback'ul XT ar fi 22641AA32A. Cel de pe Forester se potriveste si la WRX si STI 2007, iar cel de pe Outback la Legacy GT, dar nu si intre ele ... deci probabil nici sonda de la Denso nu e compatibila si cu FXT si cu Outback'ul XT
-
De pe opposedforces am gasit ca ptr Forester XT codul ptr prima sonda de oxigen (A/F ratio sensor) ar fi 22641AA211, iar pentru Outback'ul XT ar fi 22641AA32A. Cel de pe Forester se potriveste si la WRX si STI 2007, iar cel de pe Outback la Legacy GT, dar nu si intre ele ... deci probabil nici sonda de la Denso nu e compatibila si cu FXT si cu Outback'ul XT
Mda. Ramane varianta usa. Saptamana viitoare le comand si cred ca pe la inceputul lunii viitoare sa le montez. Oricum trebuia sa le schimb. In carte spune la 100.000 mile, am depasit suta si ......asta e. Nu stiu daca are importanta dar difera puterea intre outback xt si forester xt. Cica outback are cu 10 cai mai mult. Poate si asta ar fi o cauza de necompabilitate.
-
Nu e tot de 169kw/230CP?
LE: cic'ar fi de 179kw/243CP pe Outback. N'am gasit insa cifrele ptr 0-100, eram curios daca o ajuta Cx'ul, greutatea fiind totusi mai mare cu ~120kg
-
Nu e tot de 169kw/230CP?
LE: cic'ar fi de 179kw/243CP pe Outback. N'am gasit insa cifrele ptr 0-100, eram curios daca o ajuta Cx'ul, greutatea fiind totusi mai mare cu ~120kg
Cazanul http://www.edmunds.com/subaru/outback/2006/st-100658790/features-specs/.
-
Beautiful ::)
-
;)
-
Misto ca are rezervorul mai mare decat la FXT
Daca nu e secret, la ce pret ai luat masina in 2014?
-
(https://s19.postimg.org/4s6ilebv3/WP_20170317_004.jpg) (https://postimg.org/image/4s6ilebv3/)
(https://s19.postimg.org/gvbu8ymxb/WP_20170317_003.jpg) (https://postimg.org/image/gvbu8ymxb/)
(https://s19.postimg.org/vskb9z05r/WP_20170317_002.jpg) (https://postimg.org/image/vskb9z05r/)
(https://s19.postimg.org/mm20mouxb/WP_20170317_001.jpg) (https://postimg.org/image/mm20mouxb/)
(https://s19.postimg.org/47rhipimn/IMG_20170317_WA0001.jpg) (https://postimg.org/image/47rhipimn/)
upload a gif (https://postimage.org/)
-
Poate va ajuta codurile oem. Tocmai ce le-am primit.
-
Daca ai tim, editeaza postul de mai sus si scrie deasupra pozelor si ce e in ele. Stiu ca se vede in poza, dar la un search pe viitor nu se va gasi nimic, devin spre inutile pozele
Inlocuirea o faci preventiv sau curativ? :D
-
Curativ. Mai am inca 6 bucsi luate dar cand ajung la mecanic o sa le fac poze si lor cu tot cu coduri. Trebuie sa schimb tot :)). In mare sunt bucsi bascula, brate spate, bucsi diferential, suport diferential. Piesele le-am comandat din usa http://1stsubaruparts.com/. Ca bani toata distractia 350 usd.