Subaru club Romania
Jurnale de bord => Impreza => Impreza mea GE/GH/GR/GV (2008-2014) => Topic started by: alias on June 30, 2010, 17:29:01 PM
-
Salut,
posesor de Subaru de prin 2004, Impreza de 1.5 MT pentru scurt timp, apoi un Outback de 2.5 aspirat, de care m-am despartit la inceputul anului asta.
Actual posesor al unei Impreza din 2008 1.5 aspirata, AT.
si ceva poze:
(http://img707.imageshack.us/img707/3921/exterior2c.th.jpg) (http://img707.imageshack.us/i/exterior2c.jpg/)(http://img714.imageshack.us/img714/8397/motor2c.th.jpg) (http://img714.imageshack.us/i/motor2c.jpg/)(http://img149.imageshack.us/img149/5953/interior2h.th.jpg) (http://img149.imageshack.us/i/interior2h.jpg/)(http://img693.imageshack.us/img693/7749/interior1p.th.jpg) (http://img693.imageshack.us/i/interior1p.jpg/)(http://img707.imageshack.us/img707/3921/exterior2c.th.jpg) (http://img707.imageshack.us/i/exterior2c.jpg/)(http://img84.imageshack.us/img84/5796/borddetaliu.th.jpg) (http://img84.imageshack.us/i/borddetaliu.jpg/)(http://img412.imageshack.us/img412/52/bord1.th.jpg) (http://img412.imageshack.us/i/bord1.jpg/)
si poze cu Outback-ul
(http://img818.imageshack.us/img818/4789/subaru05.th.jpg) (http://img818.imageshack.us/i/subaru05.jpg/)(http://img231.imageshack.us/img231/3305/subaru04.th.jpg) (http://img231.imageshack.us/i/subaru04.jpg/)(http://img231.imageshack.us/img231/1089/subaru03.th.jpg) (http://img231.imageshack.us/i/subaru03.jpg/)(http://img291.imageshack.us/img291/1014/subaru01.th.jpg) (http://img291.imageshack.us/i/subaru01.jpg/)(http://img818.imageshack.us/img818/7840/obkmoto150.th.jpg) (http://img818.imageshack.us/i/obkmoto150.jpg/)
-
Salut si bine ai venit! Imi place culoarea Imprezei. Cu niste jante mai mari, eventual albe ar fi killer. Pe cand urmatorul Subaru ca le tot schimbi :P
-
Salut, frumusica masina mai ai..cumintica chiar ::) dar ce s-a intamplat cu outbackul?
-
Salut si bine ai venit! Imi place culoarea Imprezei. Cu niste jante mai mari, eventual albe ar fi killer. Pe cand urmatorul Subaru ca le tot schimbi :P
Salut, intradevar, culoarea este foarte frumoasa. Mai ales cand masina este curata, chestie destul de grea in Bucuresti. Urmatorul Subaru va veni si el destul de curand deoarece Impreza (care este de fapt a sotiei mele), va fi schimbata curand cu un volum mai mare. Probabil Forester.
Familia noastra se va mari curand, (in noiembrie) si deja (nevasta) isi face planuri de carucior/bicicleta/mingii/terenuri de basket, sau ce o mai vrea ea sa care cu masina.
Cat despre jante, le-am preferat pe cele originale deoarece sunt cat se poate de elastice (pentru Bucuresti), iar 195/65 sunt confortabile, mai ales ca masina este o masina cuminte, cu cutie automata, tocmai buna pentru mers la serviciu/piata/soacre/prietene.
-
teren de basket :D :D :D
-
Salut, frumusica masina mai ai..cumintica chiar ::) dar ce s-a intamplat cu outbackul?
Salut, spuneam mai sus, Impreza ce cuminte este de fapt masina sotiei mele. De asta este "cuminte".
MihaiFlorescu spunea mai sus ca le tot schimb. Nu este chiar asa, zic eu, ca sa raspund de fapt la intrebarea legata de Outback.
Uite, Outback-ul l-am tinut din 2004-5 pana in 2010. Cu mare satisfactie. Dupa care l-am ...dat/vandut. In speranta de a lua modelul nou de 173HP .
Am mers cu ea 150.000 km, ne-am facut vacantele/nunta/excursiile si am fost cat se poate de multumit. Este adevarat ca dupa 5 ani si 150.000 km poate te si plictisesti un pic de aceiasi masina (Outback-ul fiind masina cu care eu ma ducem si la serviciu si la treburile mele zi de zi). Dar, numai cuvinte de lauda despre ea. Acum are 175.000 km.merge frumoas, asa cum a mers intodeauna.
-
teren de basket :D :D :D
:)
Mihai, probabil nu esti casatorit. Habar nu ai ce pot , sau ce isi doresc sa bage femeile intr-o masina.
Tin minte ca prin 2004 cand aveam Impreza manauala am plecat cu ea 4 persoane cu tot cu bagaje intr-o excursie de 2 sapamani prin Europa.
Era absolut plina dar am intrat in ea si noi si bagaje. Timpul a trecut, aveam Outback-ul, volum imens, crede-ma ca era plin, (eu nu prea suport bagaje pe bancheta din spate). Ba mai mult, se punea problema sa ii punem si cutie. :))
Acum, ca am ramas intr-o masina, iar avem loc :))
Dar cu copilul deja ma sperii, ii trebui minim 3000 m3. :))
LE. acum, Boc, impozit dublu la masinile peste 2000cc.
-
Nu sunt casatorit, dar am si eu experientele mele :D :D O familie fericita sa inteleg. am condus noul Outback 2.5 echipat cu o transmisie CVT si mi-a placut. Iar de spatiu... portbagaj imens si in spate ma chinuiam sa stau cumva sa ating cu genunchii scaunul soferului si nu am reusit.
PS: pentru tine ar trebui sa deschid doua subiecte noi... cat/ce intra intr-un Subaru? si cati km aveti cu Subaru?... desi la cel din urma te anunt ca avem un alt castigator cu aproape 300k.
-
LE. acum, Boc, impozit dublu la masinile peste 2000cc.
:( acum am citit si eu stirile. Fara cuvinte...
-
mda ce va ziceam eu de taxele din romania la masinile de peste 2000 cmc >:(
-
Frumoasa masina.
Te rog, da-ne mai multe detalii despre ea. Cati km are, cum ti se pare ca performante, cam care e consumul in Bucuresti. De asemenea, ma intereseaza un aspect: are ESP?
De asemenea, cand va fi sa o schimbi, te rog sa anunti acest lucru si pe forum, deoarece e posibil sa o iau eu.
Multumesc.
-
Bine ai venit.
-
PS: pentru tine ar trebui sa deschid doua subiecte noi... cat/ce intra intr-un Subaru? si cati km aveti cu Subaru?... desi la cel din urma te anunt ca avem un alt castigator cu aproape 300k.
:) sa stii ca in Outback, intra, mult mult de tot.
(http://img121.imageshack.us/img121/4004/complet150.th.jpg) (http://img121.imageshack.us/i/complet150.jpg/)
Felicitari celui cu 300k. Nici nu ma mira. Eu sunt sigur cu peste 200k pe subaru, dar pana la 300k mai este mult :)
Frumoasa masina.
Te rog, da-ne mai multe detalii despre ea. Cati km are, cum ti se pare ca performante, cam care e consumul in Bucuresti. De asemenea, ma intereseaza un aspect: are ESP?
De asemenea, cand va fi sa o schimbi, te rog sa anunti acest lucru si pe forum, deoarece e posibil sa o iau eu.
Multumesc.
[/quote]
balanel, multumesc pentru aprecieri.
voi mai pune detalii imediat.
Legat de de ESP iti pot raspunde imediat. Masinile echipate cu cutie automata (nu CVT-ul nou), nu au avut niciodata ESP. Este si normal si de bun simt de altfel. Combinatia dintre tractiunea integrala AWD si cutia torque converter sunt mai mult decat suficente. Nu vad ce ar cauta o smecherie electronica in mecanica pura de acolo.
Bine ai venit.
Multumesc, bine v-am gasit.
-
ai uitat sa precizezi o chestie consumul ;D
-
Nu am uitat nimic, am spus ca revin;
(http://img687.imageshack.us/img687/9589/carkitmicrofon2.th.jpg) (http://img687.imageshack.us/i/carkitmicrofon2.jpg/)
Pentru siguranta s-a instalat un car-kit Nokia CK-7W interfatat cu unitatea audio.
(http://img693.imageshack.us/img693/4590/twitere2.th.jpg) (http://img693.imageshack.us/i/twitere2.jpg/)
Pe partea audio a fast pastrata unitatea dar au fost schimbate boxele cu care a venit echipata masina.
Pe fata a primit Hertz DSK-165 iar pe spate Hertz DCX-130.
Au fost adaugate si twiterele Hertz aferente, pentru care au fost achizitionate separat carcasele.
Totodata s-a facut si antifonarea celor 4 portiere cu Dynamat Extreme.
(http://img15.imageshack.us/img15/2985/viperlr.th.jpg) (http://img15.imageshack.us/i/viperlr.jpg/)
Masina standard are inchidere centralizata din cheie si alarma instalata de reprezentanta.
Pentru confort si siguranta alarma a fost inlocuita cu Viper 5900 cu pager si pornire motor + modul de ridicare geamuri (toate 4)
(http://img820.imageshack.us/img820/2485/ornamentfata22.th.jpg) (http://img820.imageshack.us/i/ornamentfata22.jpg/)
(http://img196.imageshack.us/img196/9889/ornamentspate2.th.jpg) (http://img196.imageshack.us/i/ornamentspate2.jpg/)
(http://img534.imageshack.us/img534/9325/cotieradubla2.th.jpg) (http://img534.imageshack.us/i/cotieradubla2.jpg/)
Sau mai adaugat covorase de cauciuc, praguri cu ornamente de aluminiu fata/spate o a doua cotiera centrala si suporti pentru pahare spate pe zona centrala.
Toate originale Subaru.
-
Inca asteptam parerile despre consum si despre comportamentul masinii :) Buna treaba ai facut cu muzica. Investitii serioase!
-
ai uitat sa precizezi o chestie consumul ;D
Toata lumea este interesata de consum!
acum pe bord;
cronometrul A, 53 km, 12.1L/100,
cronometrul B, 84xx km, 11.8L/100,
Ambele sunt consumuri cam de oras.
Altfel vorbind, am scos si 16% fara nici o problema, la forje pana la 7000 RPM
Sambata-duminica am tras o tura la mare, fiind fara nici o graba am facut niste teste. Mentionez ca am mers perfect legal, adica 50/70/130.
La 70 km/h masina consuma 5.8 test 5 km
La 100 km/h masina consuma 6.8 test 10 km
La 130 km/h masina consuma 8.8 test 60 km
Nu stiu ce este cu 8-ul asta dar asa a iesit.
-
O imagine tare draga:
(http://img97.imageshack.us/img97/9093/image207j.th.jpg) (http://img97.imageshack.us/i/image207j.jpg/)
Si imagini placute ochiului;
calibrarea ceasurilor la Outback si Impreza
(http://img819.imageshack.us/img819/9219/obkbord1.th.jpg) (http://img819.imageshack.us/i/obkbord1.jpg/)
(http://img683.imageshack.us/img683/6148/calibrarebord.th.jpg) (http://img683.imageshack.us/i/calibrarebord.jpg/)
-
Alias ne-am vazut azi inainte de doamna ghica? sau era altcineva cu subaru impreza rosu ca al tau:P
-
Din cate stiu, a mea este singura Impreza rosie din Bucuresti.
Daca mergeam spre iesirea din oras mai mult ca sigur. Caci am dat o fuga la tara.
Recunosc ca am mai vazut una (rosie), sapatamana trecuta in Vama Veche, dar era colantata cu Hybrid sau cam asa ceva. (deci nu particulara)
Daca-i masina din avatarul tau ne-am vazut sigur, imedit dupa obor, inainte de stop. :)
-
Deci si tu ai vzt hibrid?
-
Deci si tu ai vzt hibrid?
vazut, si ma ingrijoreaza! Prietenia lor cu Toyota incepe sa devina suparatoare. Nu am nimic personal cu Toyota, ii inteleg pe Subaru care sunt de nisa, insa depersonalizarea asta, cel putin din punt de vedere estetic incepe a ma calce pe nervi. Tribeca, dupa facelift, a devenit mult mai comuna, iar Foresterul nou este corean dea-dreptul. Impreza, cea noua, pe care o am si eu, o consider (deocamdata), o reusita. Exceptand ramele la geamuri, evident. Sa zicem ca aici au o scuza, ca se pare ca nu luau 5 stele in Europa la nustiuce NCAP daca nu aveau rame la geamuri. Totusi nu e ok, deoarece exista destule "europene" fara rame la portiere.
-
Mai e o Impreza rosie in incinta parcarii private de la cladirea de birouri BOB Tower, aflata in Soseaua Dimitrie Pompeiu 6A, sector 2. Nu stiu ce motor are, doar ca e pe benzina si are cutie manuala.
Tot acolo mai e un Outback superb, albastru, si ma rog, un Forester mai vechi, ceva mai slab intretinut. Or mai fi si altele, astea mi-au sarit in ochi.
-
Tot acolo mai e un Outback superb, albastru, si ma rog, un Forester mai vechi, ceva mai slab intretinut. Or mai fi si altele, astea mi-au sarit in ochi.
Trebuie sa iti dam niste fluturasi, ca sa ii aduci si pe ei pe forum :D :D :D
-
Mai e o Impreza rosie in incinta parcarii private de la cladirea de birouri BOB Tower, aflata in Soseaua Dimitrie Pompeiu 6A, sector 2. Nu stiu ce motor are, doar ca e pe benzina si are cutie manuala.
Tot acolo mai e un Outback superb, albastru, si ma rog, un Forester mai vechi, ceva mai slab intretinut. Or mai fi si altele, astea mi-au sarit in ochi.
Pai erau normal sa mai apara, ca a mea are totusi 2 ani. Stiu ca mai era la vanzare un WRX rosu, care arata foarte foarte bine. Au nimerit culoarea asta.
-
Salut, cat a costat alarma aia Viper ? si cat esti de multumit de ea?
-
Salut, cat a costat alarma aia Viper ? si cat esti de multumit de ea?
Vorbeste cu Relu de preturi. El este in tema si este si "autorizat"
Cat despre multumit: Foarte!!!
Masina este calda iarna, gata dezghetata ( 15 min ), iar vara e taman racoare in ea cand vii de la plaja.
Ca distanta de bataie; cam la distanta de doua blocuri paralele merge fara nici o problema.
-
Vineri masina a primit Sprint Booster !!!!
http://www.sprintboostersales.com/whyitworks.cfm
Sunt foarte incantat.
Masina raspunde mult mai repede la apasarea pedalei. Exact ce aveam nevoie pana in 3000 rmp la cutia mea cu convertizor de cuplu.
Este o placere, mai ales la mersul prin oras.
-
Interesant. Cum se comporta la "full pedal" si la downshift?
-
Interesant. Cum se comporta la "full pedal" si la downshift?
(http://img692.imageshack.us/img692/2664/medgraph.th.jpg) (http://img692.imageshack.us/i/medgraph.jpg/)
La downshift reactioneaza in functie de apasarea pedalei. La full evident ca nu face nimic. Scopul este raspunsul mai rapid al acceleratiei.
"Sprint Booster makes your car's throttle respond faster to your foot. As a result, your gas pedal actually achieves a full throttle response 25% sooner than the stock configuration. Even if you have a 'sport' button, Sprint Booster will quicken the throttle response time. By making the throttle respond faster to your input, you will feel as though your car has more muscle than it really does!"
Ideea este ca ofera comfort in utilizarea zilnica mai ales in oras.
-
adica vor sa se apropie de pedala pe cablu :)
-
adica vor sa se apropie de pedala pe cablu :)
chiar asa, tu esti pe cablu ??? Ca imi amintesc cu mare placre de masinile cu acceleratia pe cablu :))
Cat depre SB, Sprint Booster is most effective in the low to mid rpm range, which is where most 'street' cars are driven on a daily basis. Yes, you may need to adjust your driving style after installing Sprint Booster - but that is a short learning curve. Sprint Booster will put the 'fun' back into your daily drive.
Cred ca ti-ar trebui si tie unul :)
-
pai la mine nu se poate pune ;D
-
cablu rulz! ;D
-
ceva poze in timpul instalarii ai facut ??
-
pai instalarea a fost mai rapida decat un flash de biltz. 8)
Se scoate cablul din pedalier se interpune SB intre mufa mama din pedalier si mufa tata a cablului ce vine la pedalier si gata.
O sa-i fac o poza SB-ului instalat. :)
-
iata :))
(http://img46.imageshack.us/img46/6616/img6459h.th.jpg) (http://img46.imageshack.us/i/img6459h.jpg/)
-
Ai remarcat schimbari la capitolul consum de carburant?
-
nu este relevant inca, mai ales la regim de Bucuresti. Astept sa adun niste km.
Cei care ai-au mai instalat au zis ca scade putin consumul, ceia ce pare un pic ilogic. Doar pare.
-
Cat ai dat pe dispozitiv?
-
Cat ai dat pe dispozitiv?
Nu stiu care este pretul deoarece nu am dat bani pe el.
Vad ca pe site la ei este cam 250 euro dar s-ar putea sa fie mai ieftin.
Cel mai bine insa, ia legatura cu Aurel Olaru de la "12V"
El este din cate stiu eu importator/dezvoltator/implementator...:)
telefonul este: 0744-370077
Eventual ii spui ca suni din partea mea.
-
Sau din partea mea. Adica suni la mine ;)
-
Eu din pacate nu am banii astia, pentru moment. Si nici nu ma asteptam sa coste atat de mult, la banii aia faci o remapare, cu aceleasi efecte, de amplificare a raspunsului motorului la apasarea acceleratiei, si castigi si putere in plus. Ma refer aici mai ales la cei cu motoare turbo. La cei cu aspirate, e posibil sa merite mai mult acest dispozitiv.
-
la banii astia NU FACI O REMAPARE . faci o modificare pe genunchi in parcare :) adica te bagi la cheltuieli neprogramate pe viitor.
-
Castigi raspuns si cai putere si cu o admisie. Dar disponibilitatea celei din urma ramane la aceeasi turatie. Asadar, sunt lucruri diferite.
-
Mihai, este o discutie foarte lunga legata de modificarea aspiratelor. Fiecare motor este construit pentru o anumita performanta. Tineti cont de ce zice George care a cheltuit bani seriosi din propriul buzunar. Si nu uitati ca masina mea este inca in garantie si nu-mi bat joc de de banii mei.
Foarte buna observatia lui balanel " Ma refer aici mai ales la cei cu motoare turbo." imi permit sa-l corectez: doar la motoarel turbo.
Ca sa revin cumva la subiect, SB-ul in discutie nu face decat sa creeze comfort in utilizarea de zi cu zi a masinii. (mai ales la traficul de zi cu zi in Bucuresti) Demarajul este evident mai rapid, masina raspunde mult mai prompt la apasarea pedalei. Este placut, este un castig evident nu doar la nivel de impresie Apreciez asta.
-
Castigi raspuns si cai putere si cu o admisie. Dar disponibilitatea celei din urma ramane la aceeasi turatie. Asadar, sunt lucruri diferite.
Aspiratele se modifica foarte greu, si se obtine foarte putin in plus. Oricum raspunsul de care vorbim vine exclusiv din soft, raspuns alterat in mod voit de catre fabricant. SB-ul tocmai asta face, si anume elimina mare parte din alterarea de care vorbim.
Am incercat si eu la prima aspirata sa o fac mai "vioaie", avind si acceleratie pe cablu. Rezultatele au fost in mod evident dezamagitoare, obtinind din admisie + evacuare, fantasticul cistig de 7 cai !!!
http://www.flickr.com/photos/11595884@N07/archives/date-posted/2007/01/17/
-
Nu am zis ca faci dintr-o aspirata avion cu o admisie. Eu mi-am montat si stiu ce zic. Caii sunt putini, dar IMPRESIA de putere este mult amplificata si raspunsul in cazul meu s-a imbunatatit foarte mult. Asa cum spune si alias, o aspirata se modifica foarte greu si fiecare motor este diferit. "Norocul" meu este ca admisia stock era sub forma de covrig si ce mi-am pus eu a intrat direct in debitmetrul de aer aflat in spatele grilei de sus, diametral opus cu evacuarea (= flux de aer marit, zona rece etc.). Asa a fost configuratia motorului Ford si am fost norocos. Cred ca am eliminat cel putin 1m de conducte intortocheate + carcase. Eu sunt cazul fericit. Motoarele Subaru au admisia in spate, aproape de sofer, in apropiere de evacuare, asa ca nu se poate monta un filru fara conducte aditionale, asa cum am facut eu.
Eu zic sa trecem la electrice. Sa vedeti acolo infuzie de cai putere :D Discutiile vor fi de genul.. "eu am alimentat de la 230 si merge mai bine decat cu 220V :D :D :D "
Drumuri bune si spor la modificari!
(http://img534.imageshack.us/img534/3578/imgp0026t.th.jpg) (http://img534.imageshack.us/i/imgp0026t.jpg/)
-
Conductele aditionale nu conteaza asa mult cit conteaza temperatura aerului si filtrarea lui cit mai buna.
Din nefericire, in Romania e foarte mult praf care se stringe fix sub capota, unde mai e si destul de cald chiar daca evacuarea e pe partea cealalta.
Varianta ideala la Subaru e o admisie care sa traga aer direct de afara, in genul celei de WRX/STI/R. Asta daca nu folosim masina exclusiv la liniute.
Filtrele sport se fac simtite foarte bine la aspirate, dar nu filtreaza ca un filtru stock indiferent ce spun reclamele. Unde mai pui ca la praful de la noi trebuie curatat destul de des.
Eu am renuntat la filtrele sport tocmai din cauza aerului foarte murdar.
-
Din cate stiu eu, aerul circula pe marginea conductelor, asa ca orice cotitura si cutie de rezonanta limiteaza/incetinesc fluxul de aer. De aceea multi adopta evacuarile tip "burlan" (asa le spun eu) cu una, maxim doua cotituri la unghiuri destul de relaxate. Acelasi principiu se aplica si admisiei.
Faza cu evacuarea si zona calda este corecta in momentul in care masina stationeaza si pana la 10km/h, apoi se simte fluxul de aer. Am facut test cu filtrul original si cu cel sport. In trafic bara la bara masina este lenesa si pleaca greu si continua asa pana pe la 50km/h cu filtrul normal si toate carcasele la locul lor. In cazul filtrului de aer sport, masina este lenesa la plecare dar imediat pusa in miscare, pe la 10-20km/h se simte ca incepe sa respire si trage mult mai bine. Este ca efectul de turbo lag, doar ca efectul este de 1000 ori mai mic. La subaru (cel putin Impreza) am vazut ca cei din afara adopta niste admisii in aripa dreapta. Nu stiu insa cat de curata este zona.
Mizerie, vesnica problema a Romaniei. Recunosc ca spal filtrul la 3-4 luni si maxim 7.000km, nu asa cum scrie pe cutie (la zecile de mii). Mereu fac testul cu servetelul umed. Sterg interiorul filtrului si verific daca a trecut praf prin el. In 32.000km nu am avut probleme. Mereu am scos servetelul curat. Este important sa se foloseasca uleiul special in cantitatea ideala (nici exces, dar nici prea putin). Evident, particulele de praf foarte fine care probabil trec prin filtru nu se observa nici la testul cu servetelul, dar mereu verific culoare uleiului si consistenta si la 8 luni de la ultima revizie inca este maroniu deschis si nu negru si nu se simt particule abrazive in el.
-
Afara e una, la noi e alta datorita conditiilor de toate felurile. Personal circul in majoritatea timpului prin oras, evident bara la bara. Banui ca majoritatea dintre noi folosim masina la fel.
Asta e motivul pentru care eu nu imi voi pune astfel de admisie, care-mi poate da in cel mai ferict caz 2-3 cai.
-
Masina a primit lichid de racire, standard, productie Belgia.
A fost o obsesie mai veche de al schimba, deaoarece traiam cu impresia motorul se incinge foarte tare.
Cu aceasta ocazie mi-am lamurit dubiile, nasina este absolut in regula. Atentie insa, ventilatoarele la modelele incepand cu MY08 pornesc la 101 C. Deci apa nu prea mai este o solutie de avarie la modelele peste 2008 .Aceasta va fierbe inainte ca ventilatoarele sa porneasca.
-
Nu am mai scris de multa vreme pe aici, s-au intamplat multe, familia s-a marit deja, si cu mare parere de rau (mai ales din partea sotiei) masina va fi scoasa la vanzare.
Intre timp sa va spun ce a mai primit masina:
Bare de portbagaj Mont Blank caci nu mai era loc. Piticul are mai mult bagaj decat noi :)
(http://img806.imageshack.us/img806/8152/suporti.th.jpg) (http://img806.imageshack.us/i/suporti.jpg/)
Jante noi, originale si cauciucuri noi de iarna GoodYear Ultragrip 7+ (exceptionale)
(http://img402.imageshack.us/img402/2594/jcspate.th.jpg) (http://img402.imageshack.us/i/jcspate.jpg/)
(http://img46.imageshack.us/img46/9093/jcfata.th.jpg) (http://img46.imageshack.us/i/jcfata.jpg/)
evident masina va fi vanduta cu toate accesoriile aferente.
-
Eu am un prieten care nu si-a luat subaru din cauza sotiei....Ia tu o gaina ;D
-
Nevasta-mea, nu a vrut Subaru pentru ea pana la modelul asta de caroserie. Chestie de gust :)
-
Am rugamintea sa imi spui detaliile de vanzare pe PM.
-
Update de km
(http://img828.imageshack.us/img828/5089/99645936.th.jpg) (http://img828.imageshack.us/i/99645936.jpg/)
Interfata de diagnoza OBD II pe bluetoooth, care merge foarte bine cu Torque de pe Android
Superfun, dar ar trebui sa pun mana pe carte sa inteleg toate datele de acolo.
(http://img96.imageshack.us/img96/546/obdtr.th.jpg) (http://img96.imageshack.us/i/obdtr.jpg/)
Si ca uitasem dar trebuie mentionata, prin decembrie trecut, baterie noua Bosh 56Ah.
-
Rotile de vara inpoi pe masina .
Jante originale, un pic diferite ca design de cellalte si gume Bridgestone B250. Made in Japan. Inclusiv rezerva.
(http://img233.imageshack.us/img233/697/vara.th.jpg)
-
Update de km
(http://img828.imageshack.us/img828/5089/99645936.th.jpg) (http://img828.imageshack.us/i/99645936.jpg/)
Interfata de diagnoza OBD II pe bluetoooth, care merge foarte bine cu Torque de pe Android
Superfun, dar ar trebui sa pun mana pe carte sa inteleg toate datele de acolo.
(http://img96.imageshack.us/img96/546/obdtr.th.jpg) (http://img96.imageshack.us/i/obdtr.jpg/)
cum ti se pare diagnoza? acum nu stiu daca la mine e aceasi mufa il rog pe mihai sa ma elucideze si pe mine
Si ca uitasem dar trebuie mentionata, prin decembrie trecut, baterie noua Bosh 56Ah.
-
Imi dai si mie detalii despre producator pentru jucaria de OBD? Am inceput sa ma interesez de jucarioare de acest gen si as vrea ceva care sa nu imi ocupe spatiu in bord.
Andu, din cate stiu masinile mai noi de 1996 au interfata OBD II. Acum nu stiu ce an este a ta...
-
Imi dai si mie detalii despre producator pentru jucaria de OBD? Am inceput sa ma interesez de jucarioare de acest gen si as vrea ceva care sa nu imi ocupe spatiu in bord.
Andu, din cate stiu masinile mai noi de 1996 au interfata OBD II. Acum nu stiu ce an este a ta...
MY2008 dupa cum scrie si in titlu:)
Jucaria pe care o vezi este clona chinezeasca si costa 170 ron. Citeste totusi la SUbaru o mare parte din coduri. Are lungimea unui pachet de tigari. Din pacate este prea lunga si poti da peste ea cu genunchiul daca vrei sa monitorizezi permanent.
Tie dar si mie ne-ar trebui asta http://www.dealextreme.com/p/elm327-bluetooth-obd-ii-wireless-transceiver-dongle-16921
Ambele se potrivesc cu toate softurile de diagnoza.
eu am folosit torque for android.
Iata ce stie sa citeasca
http://www.androidzoom.com/android_applications/communication/torque_flre_screenshots.html
-
multumesc de raspuns, chiar o sa iau una asa, vinde cineva pe 4tuning cu 220 ron, si ea e 50 dolari ;D
-
Pai daca vrei vorbesc cu omul care mi-a adus mie. De restul pui benzina :)) Sau dai o bere :)
daca te referi la clona.
Daca gasesti original, vreau si eu:)
-
Intre timp (pentru ca tot este de vanzare:)) ) masina a mai primit o caramida. Buna, sonora, cu tonalitati de bas :)
cam asa arata:
(http://img215.imageshack.us/img215/6552/kscwa100.th.jpg) (http://img215.imageshack.us/i/kscwa100.jpg/)
controalele:
(http://img542.imageshack.us/img542/8247/kenwood.th.jpg) (http://img542.imageshack.us/i/kenwood.jpg/)
si fisa tehnica; bneinteles.
(http://img231.imageshack.us/img231/2593/000vwc.th.jpg) (http://img231.imageshack.us/i/000vwc.jpg/)
acum, in sfarsit ( 7 boxe) , se aude bine :))