Subaru club Romania
Discuții despre modelele Subaru => Forester => Topic started by: khnemu on September 02, 2014, 08:40:45 AM
-
Salut.
Se apropie momentul pentru al 2lea Subaru.
Ma tot uit la Forester-ul asta nou.
De data asta benzina turbo :)
Are cineva experienta cu asta? Xmode, consum etc?
10x
-
eu am auzit doar de cateva cvt-uri din astea noi care au ceva problemutze ...
-
Personal nu ma incanta deloc CVT-ul si presupun ca este si cauza majora pentru demarajul lamentabil, desi nu inteleg de ce.
Pretul, cel putin la smt mi se pare halucinant.
Taman cand ma bucuram ca subaru a readus in discutie turbo 2.0 ca sa nu mai fie o problema cu impozite asigurari etc.
Nu mai zic ca nu exista o manuala, pacat. Sau macat o automata clasica (dar nu in 4 trepte for God sake!)
Audi si-au bagat picioarele in CVT... oare de ce?
-
Recunosc ca inca nu am testat cvt dar intentionez. Vreau insa automata
-
eu am fost la un testdrive scurt cu forester 2014 cu cvt si chiar mi-a placut cum mergea, din pacate aici in cluj la reprezentanta se zice ca au 2 deja cu probleme la cutie si oricum nu cred ca au fost vandute prea multe :)
-
Recunosc ca inca nu am testat cvt dar intentionez. Vreau insa automata
hehe, e bine (financiar) la adoubi daca te uti dupa XT nou :D:D
-
Eu am testat 2,5 aspirata CVT. Mi-a placut. Nu mi s-a parut mai puturoasa decat 4AT-ul meu la demaraj, dar nici mai rapida.
Dupa cate mi-ai spus cei de la reprezentanta, e mai fiabila decat cutia clasica, si are mult mai putine probleme cu ambreiajul. Nu stiu daca o fi asa sau nu, ca doar incearca si ei sa isi vanda marfa, nu ?
-
Cu ambreiajul cred ca au rezolvat problema... ::) ;D l-a scos de tot!
-
Cu ambreiajul cred ca au rezolvat problema... ::) ;D l-a scos de tot!
.................... si atata timp cat o piesa nu exista, ea nu poate sa se strice nu ?? :D
-
La automata are vreo 11 discuri daca nu ma insel.Sau ceva pe langa asta...oricum intre 10 si 14.La CVT fiind pe lant cu fuliile alea variabile posibil sa nu mai aiba deloc vreun disc de frictiune.Desi,trebuie sa fie ceva care preia socurile.Asa ca ia nu va mai dati voi cu parerea....ce sunteti mecanici? ;D
-
CVT are MPT clutch.
-
La automata are vreo 11 discuri daca nu ma insel.Sau ceva pe langa asta...oricum intre 10 si 14.La CVT fiind pe lant cu fuliile alea variabile posibil sa nu mai aiba deloc vreun disc de frictiune.Desi,trebuie sa fie ceva care preia socurile.Asa ca ia nu va mai dati voi cu parerea....ce sunteti mecanici? ;D
... zise dulgheru`! ;D ;D
-
Personal nu ma incanta deloc CVT-ul si presupun ca este si cauza majora pentru demarajul lamentabil, desi nu inteleg de ce.
Pretul, cel putin la smt mi se pare halucinant.
Taman cand ma bucuram ca subaru a readus in discutie turbo 2.0 ca sa nu mai fie o problema cu impozite asigurari etc.
Nu mai zic ca nu exista o manuala, pacat. Sau macat o automata clasica (dar nu in 4 trepte for God sake!)
Audi si-au bagat picioarele in CVT... oare de ce?
Tocmai ma uitam pe site la Audi si Multitronic-ul (CVT-ul lor) nu pare sa dispara prea curand.
-
E ultima generatie. Apoi il scot.
http://www.caradvice.com.au/297956/audi-kills-off-multitronic-cvt-automatic-forever/
-
La automata are vreo 11 discuri daca nu ma insel.Sau ceva pe langa asta...oricum intre 10 si 14.La CVT fiind pe lant cu fuliile alea variabile posibil sa nu mai aiba deloc vreun disc de frictiune.Desi,trebuie sa fie ceva care preia socurile.Asa ca ia nu va mai dati voi cu parerea....ce sunteti mecanici? ;D
... zise dulgheru`! ;D ;D
Am dulgherit ceva Subaru pana acum.Asa ca ciocu mic.Ca acum noi suntem la putere...