Subaru club Romania
Jurnale de bord => Forester => Foresterul meu SG (2003–2008) => Topic started by: aurel82 on March 02, 2018, 16:17:37 PM
-
Salut si bine v-am gasit ,
De curand, 8 zile , sunt proaspat posesor de Forester 2.0X din 2006 , cumparata din tara si revizii la AK Brasov . in afara de ultimul an in care masina a rezistat eroi fostului proprietar .
Acum vreau sa ii fac schimbul de ulei motor+cutie+diferential ...cel de pe spate are LSD cum pot afla ?
Filtre de care folosesc si de unde daca sunt OE ,
please help
Aurel
-
Please help primesti din manualul utilizatorului.
Gasesti atat consumabile subaru cat si AM la magazinul de piese auto.
Are GPL?
-
Inainte de toate, eu propun sa ii uram lui aurel82 un sincer bun venit si sa ii dorim multe realizari in tot ceea ce si-a propus sa faca impreuna cu foresterul!
Am certitudinea ca alaturandu-se de inimosii membri ai clubului nostru va avea numai de castigat in tot ceea ce va intreprinde.
-
Salut, sa-l stapanesti sanatos si bine ai venit printre noi.
Filtre poti gasi la magazinele de piese asa cum a precizat si muttley, eu am luat Mann pentru aer, ulei si habitaclu dar sunt numeroase branduri din care poti alege, si eu sunt nou posesor de Subaru si nu pot spune daca x sau y sunt mai bune.
Pentru ulei motor recomand Motul Xcess 5W40 iar din intentia ta de a schimba uleiul in cutie si diferential pot trage conluzia ca este manuala unde poti pune cu incredere Motul Gear 300 in ambele.
Mai cauta pe forum, sunt subiecte deja postate si detaliate despre revizii.
Te asteptam cu o prezentare mai bogata a acaretului ,cu poze, dotari, kilometrii, etc.
legat de LSD nu am nici cea mai vaga idee cum se deosebeste :), al meu are o mufa in el dar probabil e senzor de temperatura sau nivel.
Toate cele bune.
-
Salut ,
posed manualele utilizatorului/masinii dar stau mai mult prin ea , mai repar una alta :) ca mi-e draga:) chiar daca are 278.000 km motorul abia se aude la interior care a fost cam murdarit si a mai fost "daramat " ca nu au stiut ei sa le puna inapoi ..ce sa mai ceri sa schibe becuri si beculete in bord si butoane care merg la toate geamurile si trapa electric , numai oglinzile si cheia refuza sa functioneze normal , adica nu se pliaza sau se inchide din cheie .
Cat despre Motul cred ca am sa merg pe aceasta varianta din ce am citit , filtrele MANN sunt ok , asa folosesc si la cealalta (Opel Frontera Sport ) >:D
Voiam sa va intreb daca si la voi haionul face zgomot ? sau doar la mine (reglaj si joc la carlig/inel prindere)
-
Filtrele, mai putin cel de ulei, nu conteaza ce marca sunt cat dimensiunea sa fie potrivita cu originalul. Multi fac filtrele cu cativa mm mai mici si poate scapa aer nefiltrat pe acolo.
La ulei doar original Subaru ca si asa nu e scump.
-
(https://s9.postimg.org/skwixthun/IMG-20180221-_WA0088.jpg)(https://s9.postimg.org/5jfxs2ahb/gif_20180222111146.gif)
(https://s9.postimg.org/4h5r9jetb/IMG-20180221-_WA0089.jpg)
(https://s9.postimg.org/skwixtpkf/IMG-20180221-_WA0090.jpg)
(https://s9.postimg.org/lhoni7zkf/IMG-20180221-_WA0092.jpg)
aceasta e masina , BV 10 TEC, a avut inainte de Iasi poate o stie cineva
-
Mersi Mihai, asa am sa fac , o sa caut OE pe Subaru
Farurile se dau usor jos , vreau sa le reconditionez , daca nu noi vad ca se gasesc f greu :(
-
Farurile se dau usor jos
;D ;D ;D .....trebuie sa dai bara fata jos.Asta implica sa deconectezi spalatorul de far, proiectoarele si sa desfaci carenajele un pic sa ai acces sa poti desface bara fata....Daca ai mai facut treaba asta este usor....
-
Este usor pentru un tinichigiu care face Subaru in mod curent, alti tinichigii dau rateuri.
Subaru nu este o marca usoara, chiar daca asa pare la prima vedere.
-
Eh, demontatul barii chiar nu e greu, eu m'am chinuit prima oara ca nu stiam cum scot capacele spalatoarelor de faruri, in rest e simplu (daca nu dai de suruburi ruginite sub carenaj, ca mine :P)
Exista si pe yt "cum sa", mai dificil e la desfacut farurile, acolo inca n'am avut curaj sa ma bag
-
Subaru nu este o marca usoara, chiar daca asa pare la prima vedere.
Ciudat, pe mine fix simplitatea masinii ma fascineaza :D
-
Cred ca am sa încerc >:D și va spun apoi Cum a fost:).
Azi am făcut cheia sa mearga închis deschis și sunt f mândru ;) dar oglinzile tot nu se strang langa mașina .. Mai avem de treaba
-
Oglinzile nu merg de la cheie, ci doar de la butonul de pe usa. Daca merg...la fosta mea masina aveam butonul, dar nu mergeau. La actuala, merg.
Ai apa/condens in faruri? Daca vrei doar polish, nu trebuie desfacute. Eu am pus filtre ce am gasit pe codul masinii(cred ca au fost doar Mann din intamplare) si uleiuri Motul(Xcess 5w40 la motor si Gear300 75w90 la cutie si diferential, cantitati aici: https://www.motul.com/us/en-US/lubricants/recommendations/8b1b10f95d4ca5eb197ed9bdc10abb19?type_name=Forester+2.0+%282005-2008%29)
Pe spate cel mai probabil ai LSD R160. E slabut, dar e acolo...Oricum, nu se schimba uleiul la partea de alunecare limitata.
Bun venit! Sa te bucuri sanatos de jucarie!
-
Salut Andrei, astea sunt uleiurile care le am comandat, 4+1 motor și 5 l cutie +diferite spate. La filtre am mers pe Subaru pt cel de ulei iar cel de aer Mann și schimbare 2 ori pe an
Cat despre faruri am cumpărat în set nou :laugh: și urmează sa le pun pe mașină în week-end, apoi folie de protecție .
Cele vechi pe lângă mătuire si praf inauntru, lipsa capace , mai e deteriorat și suprafața oglindei și nu știu dacă se pot reface, oricum voi avea timp a mă joc cu ele
-
Cat a fost setul de faruri, in jur de 1500ron?
Suprafata oglinzii nu prea ai cum sa o refaci, eu studiasem problema pentru refacerea oglinzii din proiectoare, dar e aproape imposibil de facut ieftin
-
Îmi închipui că sunt Tyc, din alea de SUA. Mie mi s-au părut ok...
-
Da. Sunt TYC am dat 1250 su ramburs
Pe ebay nu am putut sa comand în ro. Nici în germania nu a reușit în prieten subarist și el
-
Chiar mai bine decat as fi crezut. deci. De unde, daca nu e secret? Sunt modelul cu semnalizarea galbena sau transparenta?
-
Nu e semnalizarea, e doar colțul. E loc acolo de un bec suplimentar de poziție/gabarit USA style. Semnalizarea e normală.
-
(https://s9.postimg.org/vbwjq7yvj/20180307_203406.jpg)
Adevarat ca este un bec in lateral pt pozitie , galben, dar nu cred ca o sa il pun sau o sa folosesc un bec f f slab pt a nu fi confundat cu semnalizarea .
Pt jante ce diametru are butucul masinii, 56,1 mm? s astiu ce comand
-
Nu ai alimentare pentru el si da, 56,1
-
Ce's alea din spatele farurilor?
-
Oliac' de mobila si nejte vaze. Ca alea 4 roti prefer sa nu le vad :-[
-
(http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/001/248/cannot_be_unseen.jpg)
-
Exact! ;D
-
Hai ca azi le-am pus si cauciucuri. Mai trebuie inele și sa le văd pe mașină sa vedem cum sta.
-
Ce dimensiuni au anvelopele ?
Par mai mari jantele decat ar trebui, iar omitand parametrii constructorului risti sa strici caseta sau anexele apoi vei spune ca nu e Subaru bun :)
-
Ce jante's? 17 sau 18? Ce ET?
Pe culorile masinii tale s'ar putea sa prinda bine, totusi, dar cu siguranta sunt pretentioase la intretinere
-
Salut , am mers pe ce am in carte , adica 215 55 R17 dar 97W, ET au 42, acum caut inele sa pe cineva sa le faca la strung din Al sau poliamida :)
-
O intrebare, trage usor stanga la franari mai dure , puteti sa imi dati un hint ,
maine ma apuc sa schimb farurile si sa stiu la ce sa verific
-
Etrier blocat, culisa blocata sau aerisire necesara
-
Bucse de brat.
-
ok, la etrier verific usor , tind sa cred ca bucsele la brat pt ca se aude si o bataie infundata la denivelari
-
Si totusi ai dat bani pe jante..? in loc sa.. nu stiu.. schimbi tot ce trebuie pe articulatii, componente din cauciuc, etc.
-
bani nu am dat pe ele , am facut schimb cu jantele de la cealalta masina ,
-
OK. Bataie poate fi si de la amortizoare.
-
Pai am sa vad si asta , ca am programat-o la un test sa vad starea la articulatii sa ma apuc de schimbat :) , pe spate mi se pare rigida tare , usor lasata, de moment merg asa 1-2 luni pana trec la Pedders sau vazusem arcuri OME+ am KYB
-
Salutare , intre timp a mai primit :
- pivoti fata TRW
- bielete antiruliu fata/spate TRW
-pompa de aer secundara, de pe impreza :( ca s-a gasit mai usor si la cum arata a mea la interior nu o mai puteam salva .
-bucse la bara pe spate originale Subaru , de la sasiu spre fuzete , inca nemontate :)))
-kit culisoare si garnituri etrier stanga , ca era blocat
-folie neagra + folie protectie faruri, pacat sa le las asa ca sunt noi , +becuri Osram :))
- amortizoare si arcuri sh care s-au dovedit a fi mai scurte fata de SLS , sa inteleg ca sunt de SF? ce ma sfatuiti, sa pun flanse sau sa le dau ?
(http://[url=https://postimg.cc/image/r6keruw5z/][img]https://s7.postimg.cc/r6keruw5z/20180322_140124.jpg)[/url]
(https://s7.postimg.cc/vsgj08zpj/20180322_140140.jpg) (https://postimg.cc/image/vsgj08zpj/)
(https://s7.postimg.cc/perfx02jb/20180403_212206.jpg) (https://postimg.cc/image/perfx02jb/)
(https://s7.postimg.cc/aiswpfe9z/20180410_210528.jpg) (https://postimg.cc/image/aiswpfe9z/)[/img]
-
(https://s7.postimg.cc/57e04nfbv/20180322_140124.jpg)
-
Salut , inca tot persista problema la franare , pls help
-
Salut,
Verrifica sa nu fie gripate si pistonasele etrierului, nu numai ghidajul, aeriseste sistemul.
Pompa secundara de ai luat-o, ce eroare ai?
De obicei ajunge in starea asta din cauza valvelor acestui sistem, si ti-o vor umple de condens si pe cealalta in cateva saptamani.
-
Salut ,
am schimbat si garniturile la pistonase si culisoarele , cred ca am sa schimb etrieri cu totul :( , dar nu inainte de a face testul de frane sa vad un dezechilbru .
Pompa secundara este de pe o impreza WRX, ianainte aveam P410 predominant , acum am P2444 - coduri vazute cu o diagnoza obd pe torque . Acele supape se pot vedea daca lucreaza , cum ? se pot desface si curata?
multumesc
-
A zis ca-i trage-ntr-o parte cand franeaza puternic, nu cand merge fara sa franeze!
Dpmdv e clar o problema de joc suspensie. Cu conditia sa nu aiba placute racing pe o roata si turcesti p-ailalta.
-
am schimbat pivotii si bieletele antiruliu fata si spate , la ce mai trebuie sa ma uit ?
aaaaa....si pe spate mai am bucsile la punte , dar inca nu am avut timp sa le pun
-
Pompa secundara este de pe o impreza WRX, ianainte aveam P410 predominant , acum am P2444 - coduri vazute cu o diagnoza obd pe torque . Acele supape se pot vedea daca lucreaza , cum ? se pot desface si curata?
Cred ca te referi la P1410 si da, era destul de clar dupa starea pompei de aer ca o valva este blocata pe deschis.
Acest sistem nu merita efortul de a fi reparat, nu face nimic si ar trebui anulat.
Partea proasta e ca la 2.0 din cate stiu nu se pot anula erorile din soft.
Ca si avertisment - prin acea valva deschisa gazele incinse de evacuare se intorc in compartimentul motor si poate deforma furtune de cauciuc, topi pompa de aer sau lua foc.
-
am schimbat pivotii si bieletele antiruliu fata si spate , la ce mai trebuie sa ma uit ?
Pivotii nu pot induce suficienta deviatie incat sa-ti traga directia. Articulatiile fiind libere, s-ar manifesta simptomul si la alternanta sarcina/frana de motor. Plus ca s-ar auzi groaznic. Plus ca sub nicio forma nu e de acolo.
Bieletele antiruliu n-au nici cea mai mica legatura.
Verifica ce zice baiatul asta mai jos:
Bucse de brat.
E o bucsa mica spre fata si una mare spre spate. Cel mai probabil aia mare.
-
la pompa secundara iti trebuie un kit care o anuleaza, de fapt e o placuta care acopera gaura dupa ce o scoti, aia costa 2 lei si se comanda pe ebay, nu e problema. Apoi anulata din soft, la 2.0x am inteles ca in Ro se face doar la reprezentanta in brasov, vreo 600 de roni parca,..
-
Salut , deci a venit timpul si la suspensia spate sa fie schimbata, am mers pe Kyb-amortizoare si Lejf.-arcuri >:D si e din nou sus :))
pe langa a mai primit :
- discuri si placute fata TRW/Brembo
-bucse bara stabilizatoare - OE Subaru
-bielete fata , schimbate degeaba , Lemforder
-kit culisare etrier- si se pare ca mi-am rezolvat problema cu trasul intr-o parte in timpul franarii ;) ;)
dar am urmatoarea problema -bec ABS in bord aprins , are cod P0027 - si imi indica senzor spate stanga - cum pot sa il verific cu aparatul de masura ?
mersi
-
cam murdara pt poze :laugh:
(https://s15.postimg.cc/4fegrrtcb/20180807_185919.jpg)
-
E Forester, așa îi stă bine. Cam puțin noroi, totuși
-
un sfat va rog , se pare ca senzorul spate staga de ABS e mort , de unde pot lua altul sau cine ma poate ajuta cu unul contra cost ? la magazine nu gasesc decat OE la 1200 lei . Mersi
-
De unde stii ca e mort? Daca e intreg nu ar trebui sa fie problema.
-
Salut , pai asa imi apare pe diagnoza 0026 cod si am verificat rezistenta in mufele de sub bancheta dreapta vs stanga , pe dreapta are ceva rezistenta iar stanga nu are nimic
-
Ai martor ABS aprins ? Plus ca , nu stiam ca se pot vedea alte orori in afara de cele de la motor prin obd. La Subaru parca stiam ca nu merge.
-
E ceva ce nu inteleg. P0026 e altceva. Cum ai ajuns la abs ?
https://www.engine-codes.com/p0026_subaru.html
-
Da, e martorul de ABS aprins :-\
-
am gasit acest cod cu o diagnoza Delphi , si am cautat si gasit un PDF despre ABS la subaru , de acolo am ajuns la concluzie
-
E C0026 probabil. Cred ca poti gasi si prin dezmembrari. Orice senzor de impreza sau forester din '95 pana in 2007 sigur.
-
11.List of Diagnostics Trouble Code (DTC)
A: LIST
1. WITHOUT SUBARU SELECT MONITOR
DTC No. Contents of diagnosis Index No.
11
Start code
• DTC is shown after start code.
• Only start code is shown in normal condition.
—
21
Abnormal ABS sensor
(Open circuit or input
voltage too high)
Front ABS sensor RH
<Ref. to ABS-44, DTC 21 — ABNORMAL ABS SENSOR (OPEN
CIRCUIT OR INPUT VOLTAGE TOO HIGH) (FRONT RH) —, Diagnostics
Chart with Diagnosis Connector.>
23 Front ABS sensor LH
<Ref. to ABS-44, DTC 23 — ABNORMAL ABS SENSOR (OPEN
CIRCUIT OR INPUT VOLTAGE TOO HIGH) (FRONT LH) —, Diagnostics
Chart with Diagnosis Connector.>
25 Rear ABS sensor RH
<Ref. to ABS-44, DTC 25 — ABNORMAL ABS SENSOR (OPEN
CIRCUIT OR INPUT VOLTAGE TOO HIGH) (REAR RH) —, Diagnostics
Chart with Diagnosis Connector.>
27 Rear ABS sensor LH
<Ref. to ABS-45, DTC 27 — ABNORMAL ABS SENSOR (OPEN
CIRCUIT OR INPUT VOLTAGE TOO HIGH) (REAR LH) —, Diagnostics
Chart with Diagnosis Connector.>
22
Abnormal ABS sensor
(Abnormal ABS sensor
signal)
Front ABS sensor RH
<Ref. to ABS-52, DTC 22 — ABNORMAL ABS SENSOR (ABNORMAL
ABS SENSOR SIGNAL) (FRONT RH) —, Diagnostics Chart
with Diagnosis Connector.>
24 Front ABS sensor LH
<Ref. to ABS-52, DTC 24 — ABNORMAL ABS SENSOR (ABNORMAL
ABS SENSOR SIGNAL) (FRONT LH) —, Diagnostics Chart
with Diagnosis Connector.>
26 Rear ABS sensor RH
<Ref. to ABS-52, DTC 26 — ABNORMAL ABS SENSOR (ABNORMAL
ABS SENSOR SIGNAL) (REAR RH) —, Diagnostics Chart with
Diagnosis Connector.>
28 Rear ABS sensor LH
<Ref. to ABS-53, DTC 28 — ABNORMAL ABS SENSOR (ABNORMAL
ABS SENSOR SIGNAL) (REAR LH) —, Diagnostics Chart with
Diagnosis Connector.>
29 Any one of four
<Ref. to ABS-60, DTC 29 — ABNORMAL ABS SENSOR (ABNORMAL
ABS SENSOR SIGNAL) (ANY ONE OF FOUR
-
super daca merg de forester inante de 2005 se gasesc mai usor , Mersi fain
-
Atentie cand il extragi. Sa iasa intreg. E fixat in rugina de obicei. Dar mai verifica coroanele de abs. Pe spate se cam sparg. Ai schimbat cumva rulmentii pe spate?
-
Nu am schimbat rulmenții. A apărut după ce am schimbat suspensia spate , posibil sa fi întrerupt un fir ???
-
Rezolvat si senzorul :). Raman burdufurile la planetare, cineva o idee sau un sfat?
Mtumesc
Aurel
-
Schimba le !? :D
Daca scoti planetarele din cutie , pregateste te si cu doua simeringuri. Alea se cam f... dupa ce le tragi afara.
-
Care semeringu-ri sa stiu ce imi iau :) , burdufurile sunt OE Subaru pt fata dreapta partea spre roata si spate stang to spre roata , dar nu au nici coliere ,zgarciti :)))
-
din cutie , scuze , sunt somnoros si nu am vazut :o
-
Salut , am avut o problema la IMMo si acum am chipu-ul fixat pe carcasa la butuc , ma poate sfatuii cineva daca se poate face altul de rezerva ? cheie cu carcasa doar am 2 , chip doar 1 si telecomanda (partea din cheie ) doar 1
multumesc
-
Ti l copiaza la orice centru de chei.
-
super , maine dupa ITP am de treaba 8)
-
Daca esti din capitala , eu am facut la Carefour Vulcan. E unul la intrare in capatul dinspre magazinele de incaltaminte. E o covrigarie langa. N-ai cum sa-l ratezi ca e direct pe intrare cu fata.
-
Mersi de info
Sunt din Iasi , dar acum ca am ITP pe 12 luni pot sa ma misc cu ea sa caut 8)
-
Ai timp un an sa gasesti ::)
-
Te-ai suparat pe el, divortezi (https://www.olx.ro/oferta/subaru-forester-sg-2-0x-4x4-cu-reductor-IDbzf2k.html#7af13c76f8)? :)
-
Salut , nu inca ca dupa schimbul de distributie/pompa apa/pivot/burdufuri/bujii + inca 6mii lei investite in ea , eu zic sa mai astept , dar ma tot mananca pielea la un SG XT , de aia e acolo >:D
-
apropo, si 3 chestii:
- o semnalizare la oglinda dreapta unde gasesc, in tara nu in afara,
- oglinzile nu se pliaza din buton, pot verifica undeva mufe/contact/curent , ...singurantele sunt acolo si sunt OK
- zgomot la haion , am reglat din broasca si cui, sunt la maxim, unde sa mai pun cheia :)
-
Ovalizează găurile la cui pentru încă puțin reglaj.
-
Nu mai bine se schimba chederul ?
Semnal de oglinda ..... mult succes. Nu prea se gaseste. Cred ca se potriveste si de pe Legacy. Dar gasesti greu. E rar...si scump
-
E rar si scump pentru ca nu il comanda nimeni. Aproape toti prefera sa mearga cu semnalul spart decat sa isi ia altul. Si cand dai de un second hand e bataie normal, ca e mai ieftin.
-
Vrei sa impresionezi prietenii cu Subaru, ii duci intr-o parcare cu praf si pietre mici si derapezi rupand aderenta.
Spargi lampile din oglinzi si sablezi tabla (cineva are palpitatii cand aude despre pietre pe tabla).
-
Salut ,
o sa ovalizez si gaurile sa incerc , si imischimb si chederul , desi e ca nou (vizual),
semnalizari oglinzi , doar asa am gasit cu destul timp de asteptare
https://www.aliexpress.com/item/Original-Car-accessories-side-mirror-lights-for-Subaru-Forester-Legacy-Outback-mirror-shells-turn-signals/32769767137.html?spm=a2g0s.13010208.99999999.259.735c3c00Cs7jo7
Cat despre derapaje nu fac, am luat Foresterul pt ce inseamna Forester, altfel puteam sa iau impreza, dar am trecut de varsta asta :))
-
Par ok lampile. Si pana la urma cat astepti? Aia e , le comanzi si cand vin , vin.
P.S. De la chienzoi pot veni si in doua spatamani. Depinde cum prind ei posta...
-
https://www.aliexpress.com/item/Original-Car-accessories-side-mirror-lights-for-Subaru-Forester-Legacy-Outback-mirror-shells-turn-signals/32769767137.html?spm=a2g0s.13010208.99999999.259.735c3c00Cs7jo7
Salut, uită-te și pe partsouq.com, eu aștept să îmi ajungă azi o semnalizare la fel (și alte mărunțișuri), care a fost 58 dolari, la care ar trebui să se adauge costul transportului și cam încă o treime taxe vamale și TVA. Avantajele ar fi că ajunge mai repede (cam în 10 zile maxim), că este OEM și că este exact ce îți trebuie, pentru că îți alegi piesele pe baza seriei de șasiu.
-
pai am sa caut si aici, daca ajunge mai repede cu atat mai bine :)
-
Cu oglinzile am rezolvat , partial, am gasit sh in stare f buna si pliabileelctric, ramane sa imi fac timp sa pun cablurile , ca am doar butonul de pe consola :))))
Dar acum ma confrunt cu alta problema , imi picura ulei "prin imbinarea " capacului de distributie pe catalizator , cei drept deocamdata nu mult , 3-4 picaturi . Orice sfat e binevenit, caci la Trado au spus ca nu e de la distributie, care e facuta de ei, ci de la capacele culbutorilor , unde am curatat cu cateva spray-uri de frana si apoi am circulat, reinspectat si nu e de acolo :o
-
Salut ,
1.stie cineva daca la Brasov-Autokino se mai face eliminarea sistemului de aer secundar?
2. Sonda lamda, ce recomandati , e vb de sonda de amestec, prima
-
1. Cred că da. Sună la ei
2. Denso dox-0361, costă sub 500
-
La 2.0 stiu ca era mai delicat cu modificarea softului
-
Se poate. Nu se poartă. Din informațiile mele, Autokino sunt în posesia unuia dintre foarte rarele softuri optimizate pentru ej204, de origine rusă.
-
Mersi baieti, am sa merg sa il fac, dar asta dupa ce imi rezolv singur problema aparuta datorita incompetentilor de mecanici, sau lipsei de seriozitate , a celor de la Trado , ca o duc inapoi dupa fiecare interventie a lor :(
-
Salut, puteti sa imi spuneti daca se potrivesc pe masina mea etrieri 4 pot de WRX 2002 ?
Ideea care este, am etrierul fata stanga cu un piston blocat,cu toate că am schimbat garniturile , deci imi trebuie unul nou, asa mai bine imi iau 4 pot decat noi , dif mica de pret.
Mersi de ajutor
-
discuri placute etrieri 4pot sunt bolt on !
-
Am eu frane complete de WRX 2002 cu doar 47.000km.
-
Cum a zis si Malakay, pe fata se potrivesc (pe spate trebuie sigur adaptoare si parca si alte discuri). Eu de blobeye am p'a mea, cu garnituri schimbate de mine, insa nu ma da pe spate forta de franare cu discuri/placute ATE
-
Vezi ce jante ai pe masina. Ca nu toate merg pe 4pot.
-
Deci trebuie si discurile schimbate ? , ale mele sunt noi , am facut 5k cu ele ???
-
Și iei 4 pot și te mai costă și garniturile, că doar nu le pui așa cum sunt. Asta doar daca nu le iei deja recondiționate.
-
Pe fata nu schimbi nici un disc, e acelasi la FXT si WRX
Eu am stat cu etrierele de WRX in debara vreo 2 ani pana le'am reconditionat (sablat, vopsit, inlocuit garnituri) si montat
-
Dar al meu nu FXT, este sg5 , 20x , disk de 277,
Jantele sunt cele originale de iarnă pe 16 , iar de vara sunt de Impreza , tot pe 16, cele cu 8 spite.
-
Da, trebuie sa schimbi si discuri, placute si jante.
Daca ai jantele de mai jos, nu intra etrierul de WRX
(https://i.postimg.cc/3JMdMpH8/IMG-20180322-222023.jpg)
-
(https://i.postimg.cc/FscdxhV0/20180807-185934.jpg)
-
(https://i.postimg.cc/jjWrzSzb/temp6.jpg)
astea sunt de vara
-
Atunci da, trebuie sa schimbi si discurile. Iar sub cele de 16 de iarna probabil ca nu incap etrierele 4pot (aici (https://www.subaruforester.org/vbulletin/f72/subaru-oem-wheels-fit-forester-19106/) nu e mentionat acest lucru in dreptul lor)
-
si nici cele de vara ??? nu vad ca scrie , posibil sa trebuiasca flanse / distantiere?
-
Da, de 5 mm.
-
>:D super , mersi de raspuns
-
Salut
si unde pot gasi de 5mm, vad doar de 20 , 25 mm , sunt OK ?
ce alte modificari trebuie sa mai fac ?
-
Salut,
Scuze pentru intarziere.
Eu am folosit la SG 2.0 cu jante originale ( cum ai tu de iarna ) aceste distantiere: https://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=scc+10012&_sacat=0
Sunt de 3 mm, nu de 5.. Au incaput perfect etrierele de WRX.
(https://i.postimg.cc/YCYGVkXh/20190719-112630.jpg)
(https://i.postimg.cc/DzcWv63h/20190719-112643.jpg)
-
Super , multumesc fff mult
-
(https://i.postimg.cc/YCYGVkXh/20190719-112630.jpg)
Observ ca sunt fabricate din aluminiu. Cum s-a comportat in timp cilindrul de centrare ?
-
Nu le-am folosit foarte mult, cam 15 - 20.000 km.
Nu am observat nimic ciudat atunci ( 2009 ).
-
am terminat pe fata :))), am pus Jante de WRX - deci daca vrea un coleg de forum jante OE subaru
dar pe spate abia am dat jos fuzetele, si alea taiate :)))), acu astept sa imi ajunga bucsele >:D
-
deci daca vrea un coleg de forum jante OE subaru
Pret?
-
Ai PM Dragos, mersi
-
pana la urma am mai luat o caroserie semi -echipata pt problema la oalele spate , pe weekend revin cu update si poze ;)
-
am terminat timichigeria si de de vopsit masina ;D ;D ;D ;D
dar acum am alta problema,
cand am pus franele cu disc pe spate am schimbat la bratele ce duc spre grup bucsele , si stiu ca acolo sunt ceva reglaje
poate sa imi influenteze dinamica masinii? adica cand accelerez "trage " stanga si cand decelerez "trage" dreapta :o :o :o
-
Păi faci ungurile când umbli la reglaje, of course :police:
-
Pe bratele spate, posterioare ai excentrice la prinderea pe cadrul diferentialului. De acolo se regleaza convergenta (la reglarea ei iti afecteaza sensibil si caderile).
-
Tare :-\ :-\ :-\ mai sunt, ca doar am văzut alea când am montat >:D >:D Pfaizzzer,
Mersi fain colegi
-
Unghiuri facute , e mai bine , 4 bucse de schimbat :)
o intrebare , butoanele de la scaunele incalzite sunt iluminate ?, ca eu le-am pus cam in fuga si nu am mai stat sa caut daca eu iluminare ::)
-
..... butoanele de la scaunele incalzite sunt iluminate ?, ca eu le-am pus cam in fuga si nu am mai stat sa caut daca eu iluminare ::)
da
-
Sunt iluminate doar cat functioneaza incalzirea, altfel led'ul e stins, chiar daca ai farurile aprinse
-
Ok, deci ledul se aprinde doar când sunt comutate pe încălzire, led galben, ele ca semn nu sunt cum este la încălzire oglinzi sau ceață, alea cu lumina verde ce se aprinde pe poziție.
Atunci înseamnă că merg bine O0
-
Poate au bec și e ars.am sa bricolez eu unul într-o zi
-
Nu, sigur nu au bec pe pozitie, dilema asta am avut'o si eu si mi'au confirmat alti forumisti la momentul respectiv: doar led portocaliu, aprins in timpul functionarii.
-
Multumesc baieti,
azi am primit servofrana si pompa de STI :)) , sper sa faca pereche buna cu franele de WRX
-
Chiar sunt curios de diferenta pe care o vor face, sa revii cu impresiile dupa montaj!
La ce pret le'ai gasit?
-
Salut ,
nu am apucat sa pun servofrana, am schimbat ulei , filtre si toba cap coada ca era ruginita si sufla pe la flansa intermediara
-
Salutareeee..... A venit mos crăciun și mi a dat o mana de ajutor de am pus pompa pe mașină și cu ocazia asta am curățat și clapeta de accelerație , la bobine le de la Sai nu prea am avut ce sa fac decât sa le curat și 2 plăcute de etanșare.
Am aerisit și am ieșit pe strada... Ce sa spun.. De cât ca e mai bine fata de frânele standard... Merg asa și mai aerisesc Sâmbăta iar
Poate o fi din ce în ce mai bine, dar tot tare la operare mi se pare pedala, fata de altele unde e moale și se simt frânele
-
Franele de Subaru se simt atunci cand ai nevoie. La viteza. Ia o masina d aia care te face sa vomiti la viteze mici si sa vezi ce credincios o sa devi la viteze mari.
-
Pai poate mâine o încerc >:D :D
-
Salut!Incepand din 17.01.2020 sunt si eu un propietar fericit de subaru 2004.Am fost deja la munte cu el si merge perfect.I am facut schimbul de ulei(yacco) si filtre.Are idee cineva cat ma ajunge distributia?Multumec frumos
-
Bun venit. Deschide si tu un topic de prezentare. Aici este al colegului.