Subaru club Romania
Jurnale de bord => Impreza => Impreza mea GD/GG (2001-2007) => Topic started by: dan.pavel on February 16, 2016, 19:07:00 PM
-
Salutare,
Dupa lungi asteptari, a venit momentul sa scriu si eu despre masina mea.
Este vorba despre un Hawk STI, 2007.... multi dintre voi cunoasteti masina drept masina lui 2xGhe ;D
Prin amabilitatea lui, azi a ajuns la mine.
Inca sunt in febra condusului asa ca detalii vor venit mai tarziu.
(http://s17.postimg.org/a585kjknz/2016_02_16_14_58_31.jpg)
(http://s11.postimg.org/wrshq0843/2016_02_16_16_46_29.jpg)
-
Aia e man. Cum ti-am zis, usurel ca e nebuna rau. Asptept numerele noi si restul vorbim.
PS: Acum suntem si noi legit 100%, adminii cu Subaru :D ;D :D
PS 2: Schimba poza de profil. Sa vedem niste STI zic :D
-
Gata sefu la forum!
-
Si inseamna ca pe Ghe il dam afara de pe forum?
PS Felicitari!
-
felicitari, sa fie intr-un ceas bun si sa te bucuri de acaret, pe de o parte ma bucur pe de alta parte imi pare rau
-
Man, eu zic sa ramanem pozitivi ca masina o sa fie inca pe forum
-
Sunt sigur ca lucrurile se vor aranja pentru gheghe si ca o sa revina cu un jurnal nou mai devreme sau mai tarziu.
Oricum, masina asta nu putea schimba proprietarul decat intre prieteni.
-
Sa te poarte sanatos peste vai si munti si dealuri, pe sub poale de Carpati!
Abia astep detalii, mai precis sa-mi raspunzi la urmatoarele intrebari interogative:
1. Are motor de Brasov sau de Campulung?
2. I-ai bagat ulei cu parafina in praguri si stalpi?
3. Da' podeaua, podeaua ai terosonat-o cu masina inclinata pe partea dreapta?
4. La levierul de schimbat vitezele are maciuca cu model "buzdugan" sau "trandafir"?
Si sa nu uiti sa-ti "uzi" masina cu un spumant brut!
-
sa o stapanesti sanatos SEFU LA FORUM !!!
-
Hai felicitări pt achizițiune!
@Heliotropus iar ai uitat întrebarea de bază ;D
-
Si inseamna ca pe Ghe il dam afara de pe forum?
PS Felicitari!
eu votez sa ii dam ban pe viata
-
:)))) lasa man ca stie el ce face am incredere in el
-
Degeaba stie el daca nu stim si noi...
-
Felicitari! Ai o super masina 8)(sunt de pe contul Ralucai ) :))
-
Felicitari pentru masina!
Ma bucur sa vad ca a ramas pe forum si sper ca GheGhe se va bucura de Subaru cat mai curand. Daca ne uitam pe jurnalul de bord, au fost investite mult timp, pasiune si nu in ultimul rand bani.
-
Haha....e normal sa fii bucuroasa.Aveti cash... ;D
-
Raluca inca e suparata pe mine , nu butoneaza ea
-
Ti au dat ban deja?Haha....foarte bine.
-
ai grija ca a fost alergata masina
(http://i.imgur.com/MohYMM9.jpg)
(http://i.imgur.com/SnhvLFG.jpg)
-
Si a avut si soft ReCe
-
Si a avut si soft ReCe
e ok, ca a fost shurubarit de mine softu' ;D
felicitari si multa distractieee cu ea :)
-
Nu stiu cat e meritul HARDistului si cat al SOFTistului (50-50 probabil) dar motorul merge superb. Eu nu am mai fost in ea de cand avea miile de cai pe ECU pus la vanzare si o tineam minte de atunci.
E alta masina acum.
Poate imi dati si mie reteta baieti. Si un sac de bani.
-
Felicitari sefu'!
-
In sfarsit... O sa i zic lui Gabi Popa ca ti ai luat si tu Subaru :))
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Baieti, va multumesc pentru urari.
I-am facut botezul la OMV, masina va fi de weekend cel putin cand nu e frig / zapada pe jos.
Despre cum trage masina si cum se comporta nu va pot spune multe pentru ca ma acomodez. Nu cred ca a vazut mai mult de 120. I-am dat o repriza scurta cat sunt drumurile mai libere.
Cu timpul o sa o invat si sper sa ajung cel putin la nivelul lui Claudiu.
Despre vanzator, nu am cuvinte, jos palaria.
-
Te inteleg perfect, ia o usor...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Sper sa nu supar pe nimeni, masina asta a fost initial a lui Rzw75 parca? Si a dat-o ca sa ia XT-ul? Sau confund?
-
Nu chiar.A mai fost un Outback intre timp.Dar da.In mare parte da. ;D
-
A fost a lui razvan si nu si-a luat XT dupa, si-a luat outback
-
masina de forum :)))
-
Posta cum s ar spune...
-
@Heliotropus iar ai uitat întrebarea de bază ;D
...se pare ca intrebarea e valabila strict pentru modelul Forester
-
Posta cum s ar spune...
:D :D :D :D
@Heliotropus iar ai uitat întrebarea de bază ;D
...se pare ca intrebarea e valabila strict pentru modelul Forester
Dar chiar asa, tu ai? Ca nu mai retin... ;D
-
Posta cum s ar spune...
:D :D :D :D
@Heliotropus iar ai uitat întrebarea de bază ;D
Dar chiar asa, tu ai? Ca nu mai retin... ;D
@ Forester: prietene, in primul rand un calduros MULTUMESC pentru ajutorul de astazi!!! ;) ;) ;)
In al doilea rand, din lipsa de buget, nu mi-am permis optiunea "bec in torpedou" insa, contra cost, te rog pe tine sa vii cu bormasina, cheia franceza si autogenul ca sa-mi instalezi becul, neonul sau xenonul in torpedo', la alegere, sa crape-n doua dujmanii de necaz.
-
Unde imi sunt manierele... felicitari pentru masina Dan, sa o stapanesti sanatos si sa va bucurati unul de cealalta si invers! :)
-
Prins in trafic la Baneasa :D ... Eu eram ala care claxona ca descreieratul :D
Felicitari si multi km fara probleme!!!
-
Sa te bucuri de ea! Multa distractie!
-
Finally ! :)
Felicitari Dane pt achizitie si acum o sa te vedem si pe tine venind cu masina la intalniri, nu doar pasager :P .
Drive safe man
Asteptam surpriza lui Claudiu :D
-
bravo Dane! sa o stapanesti sanatos!
...frumoasa masina :)
-
Merci Razvan, merci tuturor. Am venit cu masina la munca si nu e facuta pentru trafic :D
@2xGhe: O sa-ti fac o plasa cu ce mi-ai lasat prin masina.. incarcator, statie, tigari :))
-
Vinde-le, mai scoti din dauna. Sau faci de benzina :D :D :D
-
:))) da man, ne vedem in wkend sa le iau
-
Pastreaza statia :D :D :D
-
Si tigarile...
-
Si tigarile...
e un pachet gol :))
de apreciat discretia insa:D
-
Hai cu pozele din weekend, ca sigur ai scos-o la joaca. Si cu impresiile.
-
Sa-l stapanesti sanatos miez si la cati mai multi km cu el! :)
-
Merci miezule!
-
Masina a facut aproape o saptamana de cand e la mine.
Weekendul asta am avut mai mult timp de ea, asa ca prin amabilitatea lu sefu 2xGhe masina a primit un schimb de ulei.
Masina nu a papat un gram de ulei de la ultimul schimb. GG Ghe si malakay!
Am inceput sa ma obisnuiesc cu ea, nu mai mi-e frica sa plec tare (cel putin in linie dreapta).
Diminetile (pana in 10) le-am petrecut prin spatele mallului baneasa unde sunt niste sensuri giratorii si linii drepte doar ca sa-mi dau seama cat pot sa imping masina in conditii safe.
Am reusit doar sa-i scartai rotile pe sensuri giratorii... masina sta ca pe sine. Am inceput sa ma obisnuiesc si cu suspensia ;D
Apoi am scos-o la o plimbare putin in afara orasului spre Snagov (poze mai jos).
Masina o sa hiberneze de luni pana vineri in parcarea de la munca pentru ca nu are nici un sens sa o chinui in traficul de Bucuresti, in special traficul de 6 seara.
Inca mai am zambetul pe buze si din 10 in 10 minute ma intorc ca sa o vad in parcare.
(http://s7.postimg.org/yf6bx6jzv/2016_02_21_12_42_57_1.jpg)
(http://s7.postimg.org/60vug6q4b/DSC04471.jpg)
(http://s7.postimg.org/rnfwubv0b/DSC04484.jpg)
-
stiu cum te simti, asa sunt si eu acum, ies cu ea in we de obicei. chiar ieri dimineata am bagat o tura pe centura, era super liber si i am dat grav. am oprit la un moment dat, am coborat si am observat ca mi tremurau picioarele :D
mai avem nevoie de timp sa conducem asa cum trebuie masinile astea...
-
Bravo man! Frumoasa fraiera! 8)
-
Ghe, la caluti e stock? ;D
-
Editie RB320( 320 caluti de fabrica) plus o ajustare de soft facuta de Andea.
-
Call it 320+ :D
-
E ceva mai mult de 320 acolo, la cum am vazut ca pleaca masina. Si am vazut-o fiind cu a mea si in fata si in spate ;)
-
damn!
-
Sa dam cate unu sa ajunga la toti!
-
Caluti sau STI-uri? Bravo Dan, sa te duca multi km fara probleme!
-
Caluti :D
-
Cat ai de gand sa o tii? ;D
-
Cat mai multi km sa te bucuri de ea ! Cu siguranta iti va aduce un zambet de fiecare data cand o sa o conduci
-
Al doilea weekend de cand e la mine. Masina a primit o baita (chiar daca a plouat) si o curatenie in interior.
M-am distrat putin in cateva sensuri giratorii, mai ales ca era un pic ud. Totul safe, fara cetateni sau obstacole ;D
Cel mai probabil maine mai scot din stickere (nu ala cu Malakay ;D) si suportii de sus (ghe, vezi ca te sun sa-mi explici ce si cum).
Ahh, trebuie sa-i iau o cutie sau un ghiozdan ca zboara lucrurile prin portbagaj
-
:D
i-am zis si lui ghe , sper sa traga gc8-ul la fel cum trage hawku asta ...
-
Da man, se corecteaza frumos din acceleratie
-
Sa-ti dau 2-3 stickere sa se vada ca e masina lu sefu la fani :D
-
Vreau si eu sticker!!!
-
Vreau si eu sticker!!!
Si eu Mihaitza!!!!
-
Azi cand am plecat de la munca mi s-a rupt inima sa las subaru in parcare. Asa ca am ajuns acasa si m-am intors dupa el :))) am dat cateva ture si l-am parcat acasa.
Incep sa cred ca e adevarat memeul ala cu "oare subaru-ul meu se gandeste la mine"
-
:)
-
Bine ca nu au facut astia meme-uri cu Fiat, ca nu iti mai luai Subaru :D :D :D
-
Man, Fiatul are si el suflet... in trafic bara la bara e cel mai fericit in timp ce bo$$u iese doar cand treaba e groasa a.k.a. drumuri libere.
-
Da, man, stiu, dar faceam referire la postarea aia de pe fatacarte ;D
-
(http://s20.postimg.org/e6gaebb0d/scan981_2.png)
Poza facuta cu un aparat pe film, japonez, din anii 60 ;)
-
Nu se vede :'(
-
Am modificat eu. Misto :)
-
Vineri, ud pe jos, masina nu are nici o greata.. Cum ziceam, se corecteaza foarte frumos orice deviere de la traiectorie.
In afara de asta, un S4 nu a stiut ce a plecat de langa el ;D ;D ;D
-
Haha, nos!
-
(http://s14.postimg.org/c39og6r9t/image.jpg)
;D nu m-am putut abtine
vara la tara se construia cel mai rapid 2.5 din domnesti :D
p.s vb cu ghe ca el are ciresele de pe tort
-
malakay powa!!!
-
Aduce mai mult a pirbull decat a boxer
:D
-
(http://s9.postimg.org/s24wj9i67/image.jpg)
;D
-
Imi place ca se lucra corect, cu sapca in cap sa nu cumva sa cada vre un fir de par in cilindri, ca in bucataria unui restaurant. :D
Unde mai pui ca la brandul gol nici nu se puteau fura piese, n ai unde sa le ascunzi :))
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
aprox 1 luna am pus monopol pe spalatoria lu masa... si am facut operatia pe cord la hawk ... ne-am descurcat cum am putut si noi :D
-
Victor, Gheghe, intrebari ca Dan e prea entuziasmat sa o conduca si momentan doar baga benzina.
Intrebari:
1) Cand s-a schimbat ultima data uleiul in transmisie si cu ce?
2) Bujii de care ati pus? Si are sens sa mearga o temperatura mai rece? Ii cam da knock in mid-range cu toate conditiile optime sa nu dea si am zis sa facem un schimb de bujii la boss ca poate au obosit astea.
3) Filtru aer, polen? Zicea ceva de K&N in carcasa pentru admisie. Eu nu l-am vazut si nu stiu daca e murdar. Cand a fost curatat ultima data?
4) Orice altceva urma sa fie verificat/schimbat la masina sau recomandat sa se verifice?
-
Bujiile s au pus cand am facut motorul. Ii facem o lovare daca vreti si o sa iasa totul pe 0. Cand licare checkul e ok, cand ramane aprins e o problema, sunt knockuri corectate automat de ecu, le are orice subaru.
Filtrul poti sa l cureti cu un spray special, este k&n. Uleiul in cutie s a schimbat acum 2 ani, nu mai stiu exact ce am pus. Poate stie malakay. Poate are timp Andea sa ti explice care e treaba cu knockurile, dar facem o logare si vedem exact. Eu de canam facut motorul nu am avut nicio corectie care sa apara in tabel cu rosu, tot era pe 0
-
OK. Da, credeam ca check-ul ala care licare apare cand da knock serios, nu si la corectiile obisnuite. Nu stiam cum e setat.
Eu personal daca mi-as pune, l-as seta sa apara cand e cu +/- 4 diferenta minim, nu mai putin de atat.
-
Bujiile sunt pfr7b ( one step colder ) ! merph modu care il are GHE/DAN acum check licare scurt si des cand are knock mic ( knockurile astea mici nu le scrie in tabelul ala din log learning view ) si cand are knock mai mare se aprinde mai mult si mai rar ! ulei este 300 V si in cutie !
-
CEL flash-ul este setat pe masina respectiva pe 2 nivele astfel:
- 3 flash-uri rapide la knock correction mai grav de -1.5
- 5 flash-uri slow la knock correction mai grav de -2.9
dupa cum stii la primul semn de knock ECU corecteaza cu -1.4 si daca knock-ul continua corecteaza cu mai mult, deci cele 3 flash-uri nu apar chiar din prima la -1.4 ... din punctul meu de vedere ideal ar fi sa nu licareasca deloc ... ce benzina folositi ?
daca faceti cateva loguri si aveti chef va pot trimite o varianta de rom ajustata ....
-
Un om de nota 10!
-
Mihaita, eu zic sa integram forumul cu skypeul.
Merci mult baietii de info! OMV 100 merge masina
@andea: O sa stau cu ochii pe el sa le numar :D
-
Mai bine le numar eu si tu te uiti la drum ;D
Poate e invatata cu benzina de Domnesti :)
Check malakay. Bine de stiut cu bujiile ca sa cumpere tot asa miezul cand o fi sa le schimbe.
-
ii predam legatura lui vali ( andea) ! eu propun sa ii facem un buton special langa nickname lui cu call tech suport :D !!!
-
Call baby! ;D
-
Clasic!
-
nu trebuie sa le numeri :)
iti dai seama din ritmul lor de care sunt, cele 3 rapide sunt de genul bip bip bip iar cele slow sunt biiiiiiiiiiiiiiiiiiiip pauza pauza biiiiiiiiiiiiiiip pauza pauza .... :)
-
Merci! O sa fiu mai atent de acum incolo
-
Nu crapa motoru man! :D Sa nu stai cu grija, piesele din motor tin lejer la putere dubla decat ai acum. Cred ca cedeaza blocul inaintea internelor 8)
-
Întrebari: cu ce ajuta să știi când ai un mic knock și ECU corectează automat?tu ca șofer în acel moment poți face ceva?e setat doar ca warning?
-
pai in primul rand poti sa ridici piciorul de pe pedala .... si mic sau mare este relativ, poti avea corectie punctuala de -1.7 si totul este ok sau poti avea corectie continua de la 3000 la 7000rpm de -1.7 si deja nu mai este chiar ok ...
apoi poti sa te obisnuiesti sa conduci altfel -> daca vezi ca ai knock cand dai pedala 100% in a 5-a la 2000rpm poate iti dai seama ca mai bine schimbi treapta
sau daca apare unde nu aparea anterior este un indicator ca ceva nu este ok cu masina: benzina, leaks, setarile/softul ... etc ...
sau pe scurt tu ca sofer stii ca masina are o problema care trebuie rezolvata in loc sa mergi fericit fara sa stii nimic :)
-
knock-urile astea apar numa la resoftati?
-
Da, e o pedeapsa divina cazuta asupra pacatosilor care intineaza lucratura originala a lu' tătuca Subaru! :D :D :P :P
-
Si tu esti patit >:( . Acuma iti vine sa razi, atunci nu ;D
-
Resoftatilor :D :D :D :D
-
Si tu esti patit >:( . Acuma iti vine sa razi, atunci nu ;D
Cu ce sunt patit io? :o
Io n-am resoftat-o... nu am nici cel mai mic knockuleț!
Subaru a pus absolut degeaba senzorul ala de knock. Chiar l-as vinde, e ca nou, nu l-a cutremurat niciodata nimic! :D :D
-
La aspirata ma refer, adica nu ai facut tu, ci altii.
-
Nici acum nu inteleg la ce te referi, fosta mea aspirata e bine merci, a vazut-o un prieten in trafic acu vreo doua saptamani.
-
Chiar tu ai zis mai jos ca ai avut probleme cu aspirata din cauza unui soft facut de SMT.
Asta daca i l-au stricat cei de la SMT, cum mi-au facut mie la aspirata.
Eu chiar am incercat odata sa merg la consum, Bucuresti-Buzau si retur si am scos 8% cu masina goala, fara a/c fara nimic, cu viteze in jur de 100/h.
Pe la revizia de 3 ani la SMT ma anunta oamenii foarte satisfacuti ca a venit un update de software pe care l-au si aplicat. Eu m-am racit, am avut un very bad feeling care s-a si adeverit. Nu mi s-a imbunatatit relanti-ul si pornirea la rece asa cum cica ar fi trebuit sa faca, in schimb mi-a castrat motorul big time! >:( >:( Ma, dar groaznic, nu asa. Nu mai tragea deloc ca lumea, era zgomotos, ma apucau toti nervii.
Ca sa va faceti o idee, m-am dus odata la munte catre transalpina, si de la Bucuresti, masina plinuta, a/c ca era vara, dat in gura numai 7000-7500 de ture (dealul negru si orice depasire...) si cat credeti ca am avut consum?? 8.5%!!! Pe cand inainte la asa mers aveam minim 11!
Va dati seama cat i-am injurat, si din cauza asta m-am si hotarat sa schimb sa trec pe XT. Unde am dat de alte dude dar macar motorul duce! ;D
Deci si tu esti patit : din cauza softurilor apar probleme (indiferent ca e knock sau altceva)
Acu ai inteles?
-
Aaaaaaa....
AAAAAAAAaaaaaaaaaaaaa....
:D :D :D :D :D
Da, am avut probleme, dar nu de knock. Iar modificarea venea chiar de la tatuca! ;D
-
Merci Andea! Exact asta vroiam si eu sa urmaresc, cum sa schimb stilul de condus / benzinarii in functie de knock si mai ales sa inteleg ce se intampla.
Next step: Sa invat sa citesc logurile ;D
-
@andea: Spune-ne ce parametri sa urmarim si facem o logare. Pentru rescriere (daca este cazul) am avea nevoie de malakay fiindca eu nu am mai scris si nu ma bag inca.
Flash-urile era din cele scurte. Le-am observat intre 4 si 5.000 rpm pe max load. OMV100, motorul cald, circulata masina ca sa fie rece intercoolerul, calcata acceleratia la fund dupa 3.000-3.200 rpm.
Ghe, nu are ce sa pice la masina, decat poate ambreiajul de la patinat :D In rest e vorba de a invata masina, ce s-a facut la ea si cum/cand sa intretina motorul asta nou si transmisia. S-a muncit atat de mult la el si s-au bagat atatia bani ca ar fi pacat sa nu fie tratat corespunzator.
PS: Intrebare personala. Poate sa bage si Rompetrol 98? sau e facuta doar dupa OMV100?
-
eu folosesc si petrom 99 fara probleme si este statie omw in cluj de la care daca iei benzina de 100 apar knockuri ca ceasul ... pe verificate :)
deci se poate testa, puneti rompetrol dar nu plinul si vedeti cum se simte ... daca nu-i place completati cu 100
iti trimit pm cu definitiile si model de log cand ajung la calculator ....
-
Merci!!!!! O sa pun niste petrom 99 sa vedem ce zice si cand se termina si asta incerc si cu un rompetrol 99/98.
Daca nu.. alimentam la Domnesti se stieee ;D ;D ;D
-
iti iei si o canistra, se stie!
-
Filtru de benzina a fost schimbat?
-
KNOCK AU TOATE MOTOARELE DE SUBARU SI ASPIRATE SI TURBO SI SOFTATE SI STOCK !!!
@Dan.pavel si ambreajul a fost schimbat exedy stage 1 cand am facut motorul, deci are fix aceeasi km cu motorul !!!
-
mdap din ce am inteles eu, cand faci o harta nu incerci neaparat sa nu ai knock deloc ci mai degraba sa il tii sub control, pe de alta parte din ce stiu knock-ul devine o pb mai mica odata cu pistoane forjate deci no worries there, (de aceea ej207 scoate rezultate cu mult avans) pe de alte parte tre sa te si obisnuiesti miez cu mersul masinii si sa inveti chestiile care nu se fac, gen wot pe 5-6 de jos, wot/load @ oil temp > 80, sa il lasi sa isi faca filmul la rece dastea de bun simt, eu unu bag numai omv 100 de aici de la noi danutze de la rond si nu am avut pb niciodata.
-
Mai bine ecu stock, macar nu vad becul palpaind sa ma oftic/sperii
Haha.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Corect, pe cand Dan nu are scapare, trebuie sa-si ia o ladita de nisip cu el... :D :D
-
Bai, ca sa ne intelegem. De la inceput am fost invatat the basics (Mihaitsa bo$$ antrenor_. Pornit 2 minute, mers cetateneste pana se incalzeste apa. Poate un upgrade de ceasuri ulei in lunile care vin ;D ;D ;D
ghe mi-a zis ca check engine apare la knock si am vrut sa clarific cu sursa (andea) eventual daca mai are cineva setupul asta sa stie despre ce e vorba.
Nu am apasat pedala la maxim niciodata sub 3500 de ture. Cat despre benzina am pus doar de la OMV Baneasa (Phoenicia).
@tom: O sa pun si "din cartier" dar nu cred ca voi simti diferenta.
Multumesc tuturor pentru sfaturi.. ce pot sa va spun e ca ma simt din ce in ce mai confortabil cu masina si cum se comporta.
-
:) si eu zic ca nu crapa nimic ... deocamdata :) ... deci have fun :)
dar daca poti replica constant cel flash-ul / knock-ul totusi este cel mai bine sa fie rezolvat, sunt pistoanele forjate mai rezistente dar knock-ul constant si/sau potrivit poate distruge stuff (cuzineti, segmenti, bujii ... ca sa zic chestii diferite de pistoane) si nu este nici un motiv pentru a avea knock si se poate rezolva relativ usor (se reduce timing-ul pe zona respectiva sau se modifica usor AFR-ul sau ...)
-
+1
-
Am primit zip-ul andea. O sa il iau si cand avem timp facem niste logari.
-
Merci Andea!
-
cupla cupla :)
-
Vazut si auzit astazi STI-ul.
Sotia l-a remarcat inaintea mea, din toata coloana de masini a reusit sa identifice STI-ul dupa jantele portocalii.
:)
-
;D ;D
-
Weekendul asta am "petrecut" cu Mihatsa schimbarea distributiei la bug-ul lui.
Cu ocazia asta am mai "surubarit' si eu pe la al meu:
- schimbat filtru polen
- Astupat gauri de la eleron ca ploua in portbagaj
- Din cauza ca am lasat-o in ploaie, in portbagaj incepusem sa am o cultura de mucegai. Mai mult ca sigur mucegai nobil dar l-am curatat.
- Portbagajul s-a aerisit.
Ce mai aveam in plan era sa curat filtrul de aer dar cu vantul de ieri mi-a fost frica ca nu se usuca pana cand plec asa ca a ramas pe "timpul" saptamanii.
In rest, uleiul e la nivel.. benzina si drum bun ;D
(http://s20.postimg.org/t20wi2gsd/2016_04_02_13_05_49.jpg)
-
Bonding! Ala e filtru cu particule de carbon,asa e culoarea lui :D
-
::)
-
Grafit pardon :))
-
Un fel de diamant, cum s-ar zice ;D
-
...mai neslefuit... cum s-ar zice... :D
-
Bravo man! Primul DIY. Sper sa nu fie nevoie sa-ti faci distributia curand :D
-
Bine...sa ne amintim ca dupa o zi de surubarit (la a ta) am uitat mocheta din portbagaj in pom (la propriu) si azi dimineata nu intelegeam ce naiba e pe craca aia ;D ;D ;D
-
Haha
-
Ce gauri ai astupat? Ai scos eleronul?
-
Nu man ;D curgea apa pe la suruburile unde este prins eleronu
-
Aaaaa, ok
M-am speriat ca ai dat jos masa de calcat
:D :D :D
-
Azi am pus opincile de vara ::) ::)
(https://s9.postimg.org/47868yhgf/2016-04-16+14.43.19.jpg)
-
Bravo man! Primul DIY. Sper sa nu fie nevoie sa-ti faci distributia curand :D
Eu mi-am schimbat distributia si chiar nu e mare branza, la bujii am crezut ca fac crize de nervi. De 4 ori.
-
Rotile au fost al doilea diy (partial) cum ar zice gheghe am facut niste bonding
-
Alta sesiune de bonding weekendul asta :)
Am fost la bunici si cum aveam un camp pe langa am zis sa ies sa ma invart putin. Toate bune si frumoase dar cred ca am dar putin prea tare in ea asa ca mi-a iesit un cauciuc de pe janta (stanga spate). S-a rezolvat rapid cu un compresor.
Cum ar zice unii... "I wear my scars with pride"
-
(http://s32.postimg.org/j99ojvi51/IMG_3539.jpg)
-
Si eu zic ca ai dat putin cam tare in ea, daca i-a iesit guma de pe janta :D
Distractie placuta!
-
Anaf zice ca taxa a fost platita si nerecuperata! Wohooooo!!!!
-
Aia e man! In sfarsit poti sa pui si tu numere... IF-80-OSS
-
;D ;D ;D o inmatriculez pe bucuresti ma
-
B-05-SFC ? :D
Bos SubaruFanClub ;)
-
Sefu/SerifulLaForum
-
seti se stieeeee
-
Ai scapat de 2630 de euro !!!! Bravooo !!! De banii aia ai ce sa iti iei ;))
-
Frane si cauciucuri ;D
-
adica cuvantu nostru numai valoreaza nimic .. mah asta.. :D
-
;D asa asa!
-
Ieri am fost cu masinuta sa-i pun freon si am ridicat-o si pe elevator sa vedem ce e p'acolo.
Toate bune si frumoase in afara de:
- up pipe care a crapat. De aici se explica si zgomotul "spart". Cel mai probabil o sa ma duc la Dani CSL sa o rezolvam.
- ceva scurgeri pe la baia de ulei, dar nu majore.
- pivot / pivoti dar nu mare panica
- diferential spate cu urme de ulei. Sefu malakay zice ca e transpirat si daca nu vad urme de ulei pe jos sa nu-mi fac probleme
- amortizoare spate care curg
Sper sa termin cu inmatriculatul saptamana viitoare si apoi ma apuc de surubarit ;D
-
Amortizoarele spate le am pus tije noi garnituri noi si ulei...nu trebuia sa cedeze...pana mea. Diferentialul spate e transpirat de cand l am pus pe masina, e ok. Spor la surubarit ;D cu restul
-
Nu e panica bo$$
-
Nu exista distractie fara cheltuiala. :D Te-ai dus tu sa faci raliuri pe macadam la tara :)
La diff-ul spate nu stiu ce inseamna "transpirat". Este murdar numai pe margine pe la garnitura, nu cu totul. Oricum garnitura e 46 lei sau ceva de genul asta, deci nu e panica. Se schimba, se strange la cuplu si aia e. Ca transpira sau nu, eu zic ca merita schimbata garnitura aia.
Trebuie etansata si baia de ulei. Juma de litru de ulei in ~2000 km e clar de acolo, nu de la forja. La baie nu am vazut sa existe garnitura. Voi cum stiti? E sau se foloseste mastic?
PS: Muttley, aici umplerea si verificarea AC a costat 68 lei cu tot cu verificatul/evaluarea generala pe rampa a masinii. S-a intors capitala cu fundul in sus.
-
Ai uitat sa scrii de placute spate si fata :) si discuri spate... si cantarul de autoreglare faruri.
-
Da man, I wear my scars with pride ca sa zic asa. Chiar ma bucur ca am chestii de surubarit la el ;D
-
http://www.autocar.co.uk/car-news/used-car-buying-guides/best-special-edition-performance-cars-less-%C2%A325k-used-buying-guide
-
Gata si cu numerele! Vedeti ca nu mai trebuie mers la RAR pentru autenfificare
(http://s31.postimg.org/huscpfnuz/Full_Size_Render.jpg)
-
Urmatoarele pe lista scurta:
uppipe
Frane: Discuri si placute
Garnituri
-
"340" reprezinta viteza constructiva sau cea medie de deplasare a masinii??? ;D
-
Consumul instantaneu ;D ;D
-
E în Litri sau Galoane? ;D
-
Litri pentru moment
-
:D mie imi e dor de ea...
-
Am luat masina de la Dani CSL, super baiat.
Senzatie extrema acum, se simte ca nu facea boost.
-
E alta masina decat m-a dat Dan pana acum. Nu stiu ce a fabricat Dani acolo dar zambetul lui si afirmatia "e altceva ce ti-am pus eu" chiar au sens dupa niste gusi.
Ceck-ul clipoceste din ce in ce mai rar, semn ca masina invata si isi revine.
Se aude si bine de tot, iar acceleratia este wow!
-
cum adica "din ce in ce mai rar" ? :)
ala clipeste cand are knock (daca a ramas cu rom-ul de la mine) si in mod normal/ideal nu ar trebui sa clipeasca deloc si daca clipeste des something is not good ...
-
E cu rom ul de la tine si clipea des cand aveam uppipeul busit.
Acum a clipit doar o singura data
-
ook :)
-
Daca, motorul ala crapa, desi merge la jumatate din puterea pe care o inghite teoretic, e groasa :D Danut, da-i sa-i se arda becul la check :))))
-
Azi le-am facut cunostinta in timp ce eu si mihaitsa beam o cola, pe bordura, in cartier. Ca in vremurile bune
(https://s9.postimg.org/r9lxm9lan/Full_Size_Render.jpg)
-
Love it! Ce bine ne reflecta personalitatea :D
-
Dupa joaca de aseara mi-am dat seama ca fuge rau cotetu ::) ::)
-
8)
-
unde fuge ? :)
-
pe unde prinde asfalt ;D
-
Ce vrei sa spui, ca pe macadam nu fuge?? :D :D :P
-
@Forester: Fuge cotetul, cum sa nu.
Azi am lasat-o si eu la etansat baie de ulei, shimbat ulei / filtru ulei, schimbat garnitura dif spate si inlocuit ulei in dif.
O sa plec un pic prin tarile friguroase asa ca daca e gata mai devreme de joi, mihaitsa boss se baga tester
-
O testez eu cu tom ca e cursa de anduranta acu p 2.10
-
:) +1
-
Dau eu prima tura ca sa va mai arat, una alta!
-
Ce frumos sa vede parcat. Zici ca e pus la reclama acolo in fata :))
-
Dau eu prima tura ca sa va mai arat, una alta!
Perfect! Multumim sefulica ;)
Da si eu vazusem azi masina parcata...
-
;D ;D blanaa, deja am inceput sa primesc telefone "ce faci boss, ai fost la ballroom si ai lasat masina acolo " ??
Una este alta, nu cred ca rezolv cu franele pana pe 2 :(
Daca are cineva vreo combinatie care sa-mi aduca franele pana pe 2, are o tura de la mine.
-
22 boss
-
ah, check
-
Am luat masina azi. all good, ca sa ramana scris, schimbat ulei cand masina avea 100,088 km :)
Perioada intre schimburi de ulei: 7 luni / 3500 km.
-
Eu ma gandeam ieri sa trec pe acolo si sa-ti scriu un mesaj cu cheia :D :D :D
-
4x4 = 16 :)) ?
-
Nu, ceva de genul: free rides to the airport :)))))))
-
:))))
-
Una calda, una rece..
M-a ajutat tom sa iau placute project mu si cand m-am bagat sub masina am vazut urme de ulei.
O sui maine pe elevator sa vad ce e... poate e busonu ::)
-
Vesti bune, era furtunul de turbo / retur crapat. S-a inlocuit repede, si cu cash putin.
-
Cadouri de la malakay: oglinda retrovizoare si placaj pentru portbagaj (cine are sedan stie >:()
Sarumana sefu la gc-uri
-
sanatate doamne ajuta !!!
-
Wohoo!! Azi am dat comanda de discuri
DBA - 4000 T3 Series Brake Disc - SLOTTED (Pair)
Incet incet, sper sa fiu gata pe 22 ;D
-
Nice!
;)
-
Gata man! Esti posesor de Subaru cu acte in regula acum, ai trecut de pragul minim de 2.000 euro bagati in masina :D :D :D
-
Stai sa vezi cum o sa fie cand vei vrea sa scoti macar o parte din ce ai investit... :D
-
Se va intampla abia dupa ce trece pragul de 10.000. Mai are pana atunci :D ;D
-
nu exista scos, doar bagat, nu creeati omului asteptari nerealiste :)
chestia de la final se cheama doar marcarea pierderii ...
-
Toti banii cheltuiti mi-au adus zambetul pe buze...keep them coming ;D
-
keep them coming ;D
La bani te referi, nu? :D
-
Au venit jucariili
(http://s10.postimg.org/5quuqyj0p/IMG_4666.jpg)
-
Sa le tocesti sanatos ...
-
Ce placute pui pe ea?
-
sarna.
ket, o sa pun project miu
-
sa te bucuri de ele
-
Salutare! A venit si momentul asta, prima buba mai serioasa. La rezidential am dat cu spatele intr-un container de gunoi.
Damage: Stop spart dreapta spate, bara infundata si sarita de pe sina.
Mihaitsa boss, maine te astept la bricolaj ;D ;D
Un motiv in plus sa trec la stopuri de blob, asa ca daca stiti pe cineva, apelati la mine.
(http://s21.postimg.org/v8eqdrtk7/IMG_4696.jpg)
-
...
Un motiv in plus sa trec la stopuri de blob
...
Imi pare rau pentru ce ai patit, dar ma bucur pentru cum pui problema ;) Keep it positive!
-
Placutiliiiii
(http://s22.postimg.org/g0c1o3zgx/IMG_4856.jpg)
-
Abia astept sa ma dai o tura. De data asta nu acceleratia o sa fie interesanta, ci deceleratia :D
-
sper sa iti placa placutele miez ;)
-
Sunt tare curios de cum ti se vor parea tie placutele. Eu nu m-am inteles deloc cu ele, desi toata lumea a avut doar cuvinte de lauda. Daca si tu zici ca sunt ok, le mai dau si eu o sansa si le urc pe masina, ca tot sunt pe duc DS2500 alea existente. Asteptam feedback ;)
-
Mie imi place culoarea placutelor :D
-
Sunt cu ochii pe fereastra. Presimt ca in curand o sa aud un vruuum si piuuu!
-
Gata si cu montatul franelor. Inca am un zambet idiot pe fata si putin inteleg de ce.
Ca sa povestesc epopeea, luni seara m-am dus la sefu 2xghe la garaj sa schimbam franele. Ne asteptam sa dureze putin, insa.. surpriza.. s-a rupt un surub in etrier iar filetul celorlalte era cam dus. Ce vrei bo$$, temperaturi de STi in etrier.
Joi, pus helicoidal, suruburi noi de la 2xghe (merci!!!!), aerisit frane, si... surpriza...etrierii de sti au 2 aerisiri.
Pus iar masina pe cric, aerisit din nou. Am scos masina la o tura de domnesti si rezultatele sunt foarte bune.
In drum spre casa l-am ascultat pe mihaitsa si am rodat franele. Pe ultimul kilometru spre casa franele erau in temperatura si am am franat brusc 80 - 0. Am crezut ca-mi iese ficatul pe scaunul din dreapta.
Ce sa zic, a meritat setup-ul.
Mii de multumiri se duc la Tom, Malakay, 2xGhe, Mihaitsa.
(http://s11.postimg.org/5mrj48vbn/image1.jpg)
(http://s11.postimg.org/e6ax203o3/image2.jpg)
(http://s11.postimg.org/j6cynoyoj/IMG_4868.jpg)
-
mda, inseamna ca am eu o problema. Voi mai da o sansa PMU-urilor.
Merci de info.
Foarte misto upgradel! Ce ma bucur cand vad ca oamenii pe forumul asta isi doresc intai sa fie safe, si dupa sa mai bage niste cai si mai mult in bord ;)
-
de aia e bine sa supravegheze unu cu par alb in cap :D
-
@ket am dat si eu o tura cu masina si am fost surprins placut cat de repede s-au incalzit placutele si cat de bine prind !!!
-
frumos, corect!
-
ma bucur ca iti plac miez, de aia ziceam ca asta e setup cu care poti intra pe circuit ;)
-
De aici le-am luat miejilor (link exact)
http://www.clarkmotorsport.net/parts/4000-T3-Series-Brake-Disc---SLOTTED-%28Pair%29/Front/DBA4654SP-10
311 lire + 30 lire transport cu UPS, pana la usa.
Pe ron, a venit putin peste 1800 lei.
-
De la ei am luat si eu T2-urile acum niste ani cu 1500 lei atunci, dar era lichidare de stoc pentru ca bagau T3 pentru prima data.
-
Ce bine arata! Sa le stapanesti si sa franeze sanatos ;D
-
Paparazzi
(http://s17.postimg.org/aya7b7df3/IMG_5011.jpg)
-
Cand iesim pe circuit :D ?
-
wtf e aplicatie sau ceva ? ca e super smeker!!!
-
E o camera de bord cu GPS si senzor G-Force. Pe langa film mai creeaza un fisier cu datele astea si este un soft care le interpreteaza.
In plus, softul asta poate sa citeasca si date ODB gen turatii, frana si le poate pune pe film.
Cred ca e foarte util pe circuit, sa vezi exact unde ai pus frana sau daca ai schimbat prea devreme, etc.
-
super tare :D sper sa o postim pe track :D
-
iz known!!!!
-
Ce camera?îmi iau si eu....vreau să văd dacă ating măcar 0.3 G cu Fopelul ;D
-
E o mio mivue 618
-
O noua achizitie ;D ;D ;D
(http://s22.postimg.org/a9h73m85t/IMG_5049.jpg)
-
Nu-mi spune ca ti-ai achizitionat noul Apple MacBook Pro 15 Retina, cu Intel Quad Core i7 si 2.50GHz ca fac icter mecanic, de suparare...
E cel cu 16GB de RAM si unitate de 512GB SSD? Instalezi si Win 10 pe dansul? :D
Da' cascheta ce cauta pe birou, a venit la pachet cu ordinatorul ??? Lucrezi intr-un mediu expus la risc? Va cade tencuiala de pe tavan?
Sa o porti cu placere si ferit de incidente!
-
Merci!! Da, am nevoie de casca si la munca cand nu iese ceva in terminal :D
-
mamaaa bosule ce incins esti sa moara fanii !!! vrei sa intri si tu in modialii motorsport :D ?
-
Sar direct la diamanzi, faci sosoni cu cristale ;D ;D?
-
Come on winter, I don't have all day!
(http://i66.tinypic.com/2m7ym29.jpg)
-
Mergea si un iepuras infrigurat langa ;)
-
:D
-
corect corespunzator!
-
Azi dimineata m-a mancat talpa si m-am dus la ATA. Pentru o prima experienta pe circuit sunt multumit, masina se comporta impecabil. Am fost limitat rau de tot de cauciucuri (tot pe cele de vara le am). In rest, distractie cat cuprinde.
Poate reusim sa inchiriem si noi inainte sa plecam la Intalnirea Nationala.
Primul fail, omu imi zice sa o iau incet si Danut se duce blana si se invarte :)))
In al doilea filmulet am mai prins si eu curaj:
-
Incearca sa accelerezi progresiv si mai devreme ...tu astepti iesirea din viraj si pui gazul brusc iar din cauza asta te lupti un pic cu masina s-o tii pe trasa .... cu cat vei avea o iesire din viraj mai buna cu atat vei avea timpi mai buni de la tura la tura ;D
-
Merci! ;D
-
hahhaha merge binisor gascanu :D
-
Bravo man! Ai luat o piatra in gura. Important este ca ai plecat ok de acolo.
O sa le inveti pe rand pe toate. Este greu sa incepi direct pe putere mare ca ai vazut, imediat te taxeaza daca nu ii dai ce trebuie.
Eu cred ca tie iti trebuie o suspensie normala in primul rand sa simti putin schimbul de mase. Cusco asta e smechera, dar nu este pentru inceput, parerea mea.
-
nuu man .. ii trebuie doar niste km si cineva sa ii zica trase si ce sa faca cu volanu si gazu... e prea multa putere pt el momentan...
-
Bine boss :))) hai ca merge treaba, doar ca uiti sa mai si indrepti volanul dupa ce ai terminat virajul si d' aia te azvarle. Data aviatoare mergem impreuna, suspensia e ok puterea e cacalau si trebuie dozata. Oricum bravo!
-
Frumooooos !!! La cat mai multe anvelope tocite!!!
-
Pai de invatat o sa invete. Doar ca i-ar fi fost mai usor cu putere mai putina si suspensie mai moale pentru inceput. Masina cum e setata acum este pentru PRO level :D ;D
Oricum a fost bine pentru el sa cunoasca si masina mai bine cu ocazia asta. Pe strada nu face asa :D
-
Vazuta pe fata de carte, cred ca la Alin
(http://s27.postimg.org/4n70gmuk3/15350599_747501722070844_1413687819257763541_n.jpg)
-
Pokemoanca si-a primit botoseii portocalii ;D Sa vina zapada!!!
(http://s27.postimg.org/d5usk65v7/IMG_5813.jpg)
-
Da' casa, casa o lasi asa cum e in poza sau o anvelopezi pana la prima zapada? ;D
-
O las asa, prefer sa pun benzina in seti
-
Misto cateaua! Am vrut sa-ti fac poza de la birou astazi si m-am oprit cand am realizat ca este un EVO6 care a copiat tematica :D Tot gri, tot cu eleron, tot cu portocale in picioare... doar ca se auzea mult mai prost :D
-
Azi am fost cu masina la "candy store" Malakay & 2xGhe unde am facut un platou frumos, elegant, cu de toate.
Masina a primit (in afara de multa atentie)
- Stopuri Blob
- Suport Intercooler
- Suport baterie
- Mp3 player JVC (cred), important e ca are usb si mufa jack in fata.
- Aditza s-a luptat cu bara spate si acum sta fixa, merci mult!!!!!!
- Bara fata a fost si ea refixata
Le multumesc mult baietilor pentru ajutor si piese.
Cine mai doreste, cine mai pofteste, 2 sti-uri va asteapta la dezmembrat (blob si bug).
Cam asa arata spatele, acum.. eu zic ca e cea mai buna combinatie: fata de hawk si spate de blob ::)
(http://s30.postimg.org/5pmw1vjsh/image1.jpg)
(http://s30.postimg.org/uk6dvy4mp/image2.jpg)
(http://s30.postimg.org/vaz41q701/IMG_5881.jpg)
-
No bravo, asa se isca certuri....E hawk, ba nu, e blob, ba e hawk, ba e blob.... ;D ;D ;D
Arată bini di tăt! ;)
Și blobul arată bine cu roti de SG XT. :D
-
E un pic transgender :)) ca are cam multe piese de blob
-
Arata bine bine! ;D Sa le stapanesti sanatos!
-
+1
-
La catea a venit Craciunul inainte? :D
-
bv arata bine stopurile!
-
A venit mosul ;D ;D
(http://s24.postimg.org/55wpowuit/IMG_6474.jpg)
(http://s24.postimg.org/a5u5wv05h/IMG_6475.jpg)
-
8)
-
tot am mai vazut maimuto-porcu ala dar nu stiu de unde vine ? scuzati-mi ignoranta ... :)
-
;D
it was a sponsor on the WRC and PWRC cars. Its a Manga magazine, that was started in 1980 and featured Akira before it was made into a movie. It was also where Initial D was first published. Its not really a rally pig at all. It has nothing to do with rallying other than it was a silly looking thing to have on the side of the Subaru WRC cars. The Subaru community has adapted it and made it a symbol of our sub-culture.
-
tot am mai vazut maimuto-porcu ala dar nu stiu de unde vine ? scuzati-mi ignoranta ... :)
Se pune de Craciun pe Subaru. Asa este traditia la japonezi.
-
:D :D :D :D :D :D :D
Craciun-San Claus-Sama
-
ook :)
-
"am mai vazut zapada... nu am fost impresionat"
(http://s30.postimg.org/ide6o0h7l/IMG_6181_JPG.jpg)
-
zapada mare , bara rezista :D
-
Ai schinbat culoarea jantelor? :D
-
eram curios sa vad cum arata pe alb :))
-
A iesit cateaua fara sa dau la lopata 8)
(http://s23.postimg.org/ve9v5pj4r/IMG_6234.jpg)
-
Atat zic: Sange a vost varsat pentru badge-ul asta ;D ;D
(http://s27.postimg.org/wobevvcyb/Full_Size_Render.jpg)
-
:D
-
8) 8)
-
Am avut ocazia de a conduce bestia pe drumurile publice, chiar daca am mers usurel, cu un maxim de 4500 rpm, accelerat progresiv. Motorul si transmisia mi-au placut maxim maxim. Cutia este senzatie pe varf-calcai, cursa schimbatorului si chiar rapoartele foooarte scurte sunt misto. Ma pune pe ganduri pentru 2.5i.
Ar intra o suspensie fixa dupa gustul meu, pentru ca la orice denivelare masina sare si este aruncata, deci pierde aderenta. Cursa amortizoarelor este cat sa amortizeze vopseaua de pe trecerile de pietoni. Cu siguranta pe circuit este senzatie, dar pe strada face mai mult rau decat bine.
In rest ce sa zic, o geometrie, poate un suport de cutie mai dur si o vopsea.
Interesant, cred ca se potriveste directia de WRX mai inceata. Pentru ca oricum masina este "aruncata" pe accelerari mai vioaie si caseta de WRX ajuta sa o recuperezi progresiv.
Franele mi-au placut ca franeaza si la rece bine, la apasare mai violenta pun masina in cap. Doar ca scartaie la franari usoare de zici ca trece trenul pe langa tine.
Sper sa reusesti sa o tii, ca sa te bucuri de ea. Sau in cel mai rau caz sa ajunga inapoi la cel care a modificat-o.
-
Cutia provine de pe blob sau hawk?
-
Blob-ul lui Tom negru. Am inteles ca este la prima adolescenta... avea undeva la 30-35k km cand a fost montata.
A 4-a la 60 este pe la 2250 RPM. Am pus mana pe schimbator o data si zic ce naiba ma, mergeam cu a 2-a? :)) fiind invatat la outback cu rapoarte foarte lungi. La 60 sunt in a 3-a pe la 2100-2200 asa.
-
Tin sa prezizez ca nici acum nu are 35k transmisia :)) cutia a fost luata de la tom pe la vreo 20k. Imi place review ul lui Mihai, care a mers cu ea prin oras si pana in 4500 de ture:))) ce zici ma tu de varf calcai in Bucuresti ca lesin =))). Intr-adevar suspensia e rigida, dar, pt gustul meu era inca moale, cel putin pt circuit mai mergea intarit spatele, pt oras era decenta, poate din cauza ca eu cantaream mai mult. Si aia la caseta cu revenirea si etc chiar tare daca ai reusit sa ti dai seama de diferente, eu d'abea la munte pe ace de par si zapada pe jos am reusit sa mi fac o parere si acolo vorbim de 2 plin cu 3 la iesire din viraj. Mi e dor de masina, recunosc, dar nu mi o mai permit. A fost un proiect la ambitie si s a adeverit, motorul tine si o sa tina in continuare, chiar daca e catalogat ca un motor de "sticla". Danut sper sa iti permiti sa o pastrezi si sa te distrezi cu ea!
-
Varf-calcai il practic pe strada la toate masinile care imi permit asta (au pedalele asezate pentru asa ceva) si poti sa o faci la orice viteza cand dai inferioare si te apropii de samafor dar vrei oprire cu rev match, minim de deranj in interior pentru pasageri si asa mai departe. Si nu in ultimul rand il practic pentru a nu uita cum se face :D Ca pe circuit nu stiu cand mai ajung. Iar cutia de STi super scurta iti da "ocazia" sa schimbi destul de des vitezele.
Cand mi-am luat permisul la 18 ani bunicul mi-a zis: "Eu nu am condus prea mult la viata mea, dar am avut multi soferi si daca nu mergeau in regim de ambasada, le dadeam cate o palma dupa cap. Hai sa te vad cum stii sa conduci!". S-a asezat in dreapta si mi-a mai spus "Vezi ca eu nu-mi pun centura."
PS: Adu-ti aminte cu WRX-ul pe circuitul de la Prejmer cand m-ai intrebat daca am cutia standard de WRX cand am dat din 3 in 2 pe sicana ;)
Oricum, ati facut treaba buna.
-
...
Intr-adevar suspensia e rigida, dar, pt gustul meu era inca moale, cel putin pt circuit mai mergea intarit spatele, pt oras era decenta, poate din cauza ca eu cantaream mai mult.
...
Mihai s-a invatat cu altfel de masini. E married with children cu Outback, nu holtei cu WRX si sperante de STi :D
-
M-am invatat ca roata sa stea pe asfalt, nu in aer. E greu cand te obisnuiesti cu binele.
-
Asta este un proces ireversibil si se numeste imbatranire
:D
Trec si eu prin el...
-
Mihaita, merci pentru review si merci inca o data ca ti-ai facut timp sa duci masina la surubarit.
Nu am de gand sa ma despart de masina prea curand, sper sa nu fiu fortat din punct de vedere financiar :)
-
Ordinea a fost restabilita in univers! Evacuarea a fost prinsa iar masina e... bomba!
-
Azi mi-e dor de masina.... :(
(http://s15.postimg.org/a773kr7q3/IMG_7522.jpg)
-
Ai uitat'o in Mamaia?
-
E cea mai recenta poza pe care o am ::)
-
Bai, eu am plecat multumit de la tine. Amurg si farurile aprinse, era diferenta foarte mare fata de inainte. Nu sunt perfecte, dar poate le mai facem o data cand avem timp mai mult si hartie abraziva de 3000.
PS: hai actualizeaza forumul cu toate cele :)
-
Mihaita, hai ca mi-ai luat-o inainte.. incercam sa scriu de pe mobil dar m-am lovit de limita de poze..
Pe scurt, stimabilul Mihai Florescu mi-a facut un polish la faruri. Prin aceasta ocazie as vrea sa-i multumesc foarte mult.
Farurile arata mult mai clar, masina avand un alt look acum. Inainte de polish farul dreapta era in ceata bine. Am iesit la o tura pe noapte si vad drumul mult mai bine (avand si xenon de fabrica).
Pozele vorbesc de la sine iar a 3-a poza confirma faptul ca munca in familie da roade
-
Baaai! Vezi ca ma iau autoritatile pentru rele tratamente aplicate minorului :)))
Sa te bucuri de ele! Te astept si cu noua achizitie :D Doar la protectie, nu si tratament ;)
-
Mihaita, lucrezi cu programari? tariful e la ora sau pe lucrare?
-
imi era dor sa merg cu cateaua :D mersi de tura bo$$
-
8) Merci de ajutor bo$$ule
-
M-am invatat ca roata sa stea pe asfalt, nu in aer. E greu cand te obisnuiesti cu binele.
Apropo de asta, eu am fost pe la vulcanii noroiosi pe drumul acela care serpuieste printre dealuri si e cam invalurit (pentru cine il stie) si am saltat un pic foresterul de la asfalt la o denivelare mai accentuata luata cam pe la vreo 80 km/h :o .
Mihai, nu e asa de rau in aer ;D
-
Nu s-a stricat nimic la impactul cu solul ?
-
Ba da, solul.
;D :laugh:
-
Inca astept sa se strice ceva ;D
-
Trage cateaua si pe caldura. Imi pare rau ca nu am facut niste poze ieri. Felicitari Dan pentru prima eliberare a uleiului uzat din motor :D Cum e sa iti murdaresti mainile? ;D Te simti dirty? E misto sa bagi degetele in ceva cald si ud?
Tare faza ca Jack (cainele lui 2xGhe) era asa obisnuit cu masina asta incat s-a urcat pe bancheta din spate. Nu i-a spus stapanul ca nu mai este a lui :D ;D
Mamah Dan, cum ar fi fost sa plecam cu el si acasa la parcare sa ii vezi capul in oglinda :D :D :D :D :o ;D :laugh:
-
ce incins esti miez :)) apropo cine e 2xGhe? e de pe forum? :))))
-
hahaha! ce sa zic, n-am ce sa zic, un pic de dyi, de bonding. merge cateaua :)
-
Hai cu update-ul :)
-
Salutare,
Au fost 2 saptamani pline in care m-am bucurat de masina la maxim. Am schimbat uleiul si am trecut si eu, in sfarsit, pe anvelopele de vara.
25 Iulie:
Dupa cum unii dintre voi ati vazut, am participat la Motul day out pe circuitul ATA.
Multi ar zice ca nu este un circuit pentru turbo, mai ales 300HP plus insa a fost fun. Nu m-am dus pentru timp ci mai mult pentru fun.
Dintre toate, ma bucur ca am avut ocazia sa ma intalnesc cu tom, moguai, mihai stan si lorian.
@Lorian: Sper ca ti-ai revenit dupa tura :)
Cateaua a tras bine de tot unde s-a putut mai ales ca afara erau peste 35 de grade.
Din punct de vedere tehnic acul de apa nu s-a clintit iar pe frane ma amuzam cand auzeam lumea ca a ramas fara frane pe cand eu nu am simtit nici cea mai mica ezitare >:D
(https://preview.ibb.co/etpZ2F/2017_07_23_11_21_30.jpg) (https://ibb.co/hUsXpv)
(https://preview.ibb.co/dy2Xpv/2017_07_23_11_24_12.jpg) (https://ibb.co/eOv7NF)
(https://preview.ibb.co/m6T59v/2017_07_23_11_29_13.jpg) (https://ibb.co/jZsXpv)
Weekendul urmator, 28 Iulie - 31 Iulie a fost timpul sa scot masina la o plimbare serioasa
Bucuresti - Transfagarasan - Sibiu - Brasov - Bucuresti.
In total, in jur de 1000 de km.
Senzatie majora pe serpentine, inca rad cand imi amintesc cat de usor este sa faci depasiri care in alte masini ar fi considerate la limita.
In ciuda stereotipului ca sti urile consuma mult, pot sa va spun ca masina a luat juma de rezervor pana la Lacul balea iar in astia 1000 km estimez undeva pe la 2 plinuri. Se pare ca treaba "amatoriceasca" merge bine rau :)
Desi este o masina veche de 11 ani, inca atrage privirle tuturor... barbatilor ;D ;D ;D
(https://preview.ibb.co/iKm6hF/2017_07_28_14_22_59.jpg) (https://ibb.co/d2Qcpv)
(https://preview.ibb.co/f3Y8wa/2017_07_28_14_18_00.jpg) (https://ibb.co/hsacpv)
Urmatoarea intalnire cu masina va fi in septembrie... pana atunci sta cuminte... in caldura :'(
-
Desi este o masina veche de 11 ani, inca atrage privirle tuturor... barbatilor ;D ;D ;D
Reafirm faptul ca am simtit o aceleratie gravitationala bruta, mai mult sau mai putin egala cu acceleratia propriului meu corp la patrat cazand liber si dezordonat in campul energetic al Universului.
Nu stiu ce succesiune de manevre a aplicat Dan masinii insa eu am vazut viraje cu acceleratie de 9 g, tonouri si raport tractiune-greutate supraunitar.
Pe toata etapa de pista (cred ca asa se numeste timpul in care am fost supus traumelor psiho-viscerale) am incercat sa surprind cateva cifre indicate de vitezometru, altimetru, giroorizont, indicatorul de viraj si glisada, variometru, girocompas etc. insa succesiunea cu care se "miscau" copacii, cladirile, bolta cereasca, electronii si protonii din cauza modului de pilotare al comandorului mi-a diminuat capacitatea de a gestiona problemele cu care ma confruntam provocandu-mi rupturi de perceptie la nivelul psihicului. ;D
De asemenea, daca l-am suparat pe Dan cu ceva anume va marturisesc ca mi-am primit pedeapsa cu varf si indesat... :D
Referitor la citatul tau, cred ca s-ar impune o reformulare intrucat o persoana "ratacita" ar putea simboliza o cu totul alta semnificatie literara... ;)
-
O masina mai veche de... 18 ani :D ?
-
mda .. hmmm..sunt surprins ca inca rezista :P
-
mda .. hmmm..sunt surprins ca inca rezista :P
adica ....:D
-
adica...nimic :) ... doar creeam suspans :)
-
Recunosc, m-am dezobisnuit si eu de astfel de senzatii, astfel incat atunci cand am mers sa schimbam uleiul am cautat cam des pedala de frana de pe locul din dreapta.
Misto consumul. Aproape ca la outback :D
-
Cam tine la bataie :))
-
Azi am schimbat bateria ;D ;D ;D hai cu ninsoarea!
-
ai grija miez! ;D ;D
-
setiul a primit azi radiator nou pentru ca cel vechi era fisurat si urca temperatura la motor mai ceva ca alcoolul pe stomacul gol.
Cu ocazia am mai facut niste bonding, toata operatiunea desfasuranadu-se in fata blocului.
Merci Mihai Florescu pentru ajutor si service mobil iar wrangler pentru radiator.
Masina o sa stea iar pe bara o luna :(
-
Nu o poti lua la strainezia cu tine? O luna acolo, o luna aici :-)
-
Sigur trebuie schimbata evacuarea ca nu intru in CH asa. Si nu prea e fun sa mergi cu sti cu cu limita de viteza :(
-
Cu placere man. Daca era putin mai cald ar fi fost chiar o distracție pe cinste. A mers binisor operatiunea.
Ma bucur ca merge din nou seti.
-
Daca nu o poti lua in Elvetia ar trebui sa te ingrijesti de masina pentru a nu sta nemiscata prea mult.
Sunt cativa colegi de forum care ar putea sa te ajute cu aceast task greu. :)
-
Intrebare pentru colegi: busoanele de la radiator si vasul de langa turbo care cum sunt?
Nu le-am schimbat ordinea fata de cum erau pe masina dar parca le vazusem in ordine inversa in alta parte si nu stiu cum e corect
Eu daca nu am turbo, nu am capac decat la radiator.
E un capac cu urechi si unul perfect rotund.
-
urechi sus, dar, nu are importanta
-
108MPa sus, 139 jos.
Trebuie sa declanseze cel de sus primul.
Are importanta, cel de sus asigura aerisirea cand se deschide.
-
E ok. Sunt bine. Am vrut sa ma asigur ca nu s-au inversat din greseala.
-
Hai ca nu am mai scris.. in mare parte pentru ca nu am mai mers cu masina >:( dar weekendul asta am ramas localnic si am mers cu jucaria.
Imi era dor de fraiera...
(https://s15.postimg.cc/p8ts0lnkb/image1.jpg)
(https://s15.postimg.cc/apmmz79uz/IMG_1476.jpg)
-
Masina de golan! Fuge tare, mananca putin. Soft amatoricesc din asta se poate si la 1.6 TDCI?
-
Arata super :)
Nu stiu... dar mi se pare ca in ultima poza numarul sta stramb ? Sau e doar o iluzie optica ?
-
Și eu am remarcat faptul că ceva este nelalocul său însă am concluzionat că numărul este drept, ca dealtfel și stăpânul însă mașina ar putea fi strâmbă ;D
Una peste alta, mașina este de senzație și afirm acest lucru după ce am avut șansa de a sta la dreapta lui Dan pe un circuit cu multe provocări.