Recent Posts
Subaru club Romania

Recent Posts

Pages: [1] 2 3 4 5 ... 10
1
Foresterul meu SJ (2014-2018) / Re: Subaru Forester 2.0 SJ 2013
« Last post by Calinn on Today at 07:23:54 »
Daca sunt prea umflate si simti orice denivelare in rinichi,ce poate compensa diferentialul?
2
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by bob_ilie on Today at 06:32:58 »
FELICITĂRI !!!
3
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by Muttley on Today at 06:25:11 »
Si ca sa inchei de tot episodul asta mai prelungit decat mi-as fi dorit al noului motor. Sau al masinii pe de-a-ntregul, ca dpmdv, in linii mari, e finalizata, asta e definitia ce mi-o doream.

Comunitatea asta de pe forum e ok.
Exista cel putin 2 grupuri pe facebook, am iesit de pe ambele, nu mai suportam. Postarile, nivelul discutiilor, analfabetismul, nu stiu.
Si mai e un oportunist pe youtube, ceva cu Lituania, de imprastie hate la adresa marcii prin actiunile lui. Oribil caracter.
Nu vreau sa ma dau rotund, vreau doar sa spun ca aici e infinit mai curat, nu se compara. Probabil "create new account" e un fel de filtru.

Deci oamenii de aici sunt altfel.
- daca nu era un andea pasionat in halul asta de Subaru turbo, atat de altruist si rabdator, nu aveam niciunul softuri. De la admin pana la ultimul membru, si dincolo de astea, ca-s atatia altii care i-au trecut prin laptop.
- un patron de reprezentanta e activ aici (mai bine zis e IAR activ aici). Ajuta, enorm ajuta. Mi-am luat shortblock de 2.0 de la ei mai ieftin decat cel mai ieftin din US. Fara transport! Si tot asa, c-au fost multe piese, multe operatii de vulcanizare sau umpleri de freon. Si geometrii, cand inca nu mi le faceam singur. Imi zicea cineva in privat sa schimb suportul de numar, ca fac reclama gratuita. Nu e gratuita deloc, acolo ramane.
- Pfaizar, desi si-a bagat picioarele-n el forum, ce faceam fara el, cine imi scana chiulasa, cine-mi scria softul venit de la andea...
- WIM, super baiat, m-a ajutat cu atatea sfaturi, desi n-are background auto, dar compenseaza prin logica si caracter.
- kkennnnyyyy. Metri cubi de carpe, cu care am sters atatea sute de suruburi inainte de-a le strange la cuplu. Goleam dragonul rosu de tricouri cu paiete daca nu era el.
- MihaiStan, Victor, astia cu piesele.

Nu se vrea un gala premiilor mtv, multumesc fanilor, familiei si lui dumnezio, zic doar ca fara contributia astora, aveam masina stock, si nu ca asa as fi vrut, ci pentru ca n-as fi avut solutii. Vezi mai ales prima linie de mai sus, aia-i decisiva.

Iar acum nu se vrea o justificare, ci o chestie pe care voiam s-o scriu aici de mult. De vreo 9 ani sau mai putini.
Sase ani din viata asta am facut inginerie de montaj la un mare producator de masini din romania, nu c-ar fi prea multi. Le aratam alora din linia de productie, oficial, cum sa monteze masinile alea. Iar la cupluri de strangere, in ciuda faptului ca absolut orice organ de fixare de pe orice masina, oricat de insignifiant ar fi, are unul, mai era ceva.
Unele, mai putine, dar exista, aveau in dreptul lor (evit terminologia specifica din etica si respect fata de fostul angajator), marcaje speciale. De 2 feluri.
- unul mai lejer, de pana imobilizanta. Gen daca aici nu strangi bine, strangi prea slab si cade sau strangi prea tare si se rupe, masina ramane pe marginea drumului, nu mai pleaca nicaieri. Gen... nu stiu, suport motor.
- unul nasol, asta era grav. Pana securitara. Pica sau se rupe, ori nu functioneaza, mor oameni nevinovati. Pivot de roata. Inclusiv bransarea rezistentei de degivrare luneta era securitara. Sau orice operatiune legata de instalatia de AC. Las pe cine citeste sa se prinda de ce. Pe langa ABS, airbag, si alte chestii evidente.

Iar securitara era si strangerea stergatoarelor de parbriz. La fel, descurcati-va.

Si mai era un departament special in uzina aia, niste oameni care toata ziua verificau si calibrau sculele alea de strans la cuplu. "Las' ca merge" nu era voie. Nu stateau aia deloc, ii vedeam continuu cum opresc banda, in ciuda implicatiilor financiare (orice oprire de 1 minut insemna o masina in minus) si baga sculele pe divaisurile lor de control.

Si mai aveam un coleg de birou pana de curand, bun prieten. Asta era relax si "duuuuu-te ba cu prostiile tale", cand m-am oferit sa le cumpar eu celor dou copii ai sai casti. Ii plimba cu bicicletele pe drum public cu capetele descoperite.
Am fost la inmormantarea lui. In pandemie a venit pe la mine si i-am zis ca daca se apropie, il pocnesc. Se pisa pe ea masca, si s-a pisat de tot. Am contribuit cu bani pentru ajutorul familei ramase-n urma, desi as fi preferat sa iau castile alea doua (macar) din Decathlon.
Imediat dupa ce a murit, sotiei si celor doi copii le-a ars casa. Casa construita de el, unde a folosit placi de osb la cosul de fum al semineului. N-am mai pus bani, pentru ca nu aveam, imi faceam swapul la 6 trepte, strangand totul la cuplu.

Si d-aia nu-nteleg de ce atat de vehementa, suparare si vadita opozitie daca in 2015 mi-am strans stergatoarele de parbriz cu dinamometrica. Pe masina mea, pe bunul meu, in timpul meu, cu serviciul meu de internet platit de mine.
Si mai ales, de ce tot circul de dupa, cu atatea clone, cu campanii marete de facere a forumului maret din nou, cu oameni plecati de pe forum din ambele tabere.
Cu cont creat pe daciaclub-reno, forumul pe care ma retrasesem de aici, doar pentru spam si troleala.

Pana inteleg, am sa spun doar ca exceptiile nu fac decat sa intareasca regula. Si anume, repet, ca comunitatea asta, cat de cat, cat a mai ramas din ea, e ok.
Scuze (cred) c-am futut forumul, ca-s pagini multe in topicul asta, ca scriu mult (atat s-a putut) si ca fac lucrurile cum le fac. E dreptul meu, alegerile mele, si mai ales, e problema mea. Aia daca chiar exista vreuna.

Doar am vrut sa precizez.

Brb, serviciu.
4
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by Muttley on Today at 05:35:20 »
Aveam o masina, am sa insist pe partea de "uimitor", functionala. Asa ca duminica dimineata m-am trezit la 5 pentru primul drum, mi-am zis un "mai da-o-n plm" in gand si m-am culcat la loc, pentru inca 2 ore de profunda hibernare.
Au urmat pregatirile, constand in incarcarea in romrider a unui profil corect de parametri de-l primisem pe mail. Si inca ceva, aici e interesant.
Vineri noapte, desi eram praf fizic, am lucrat la masina de parca eram pe cocaina. Motivatia e o scula extraordinar de puternica.
Acum insa, detasat de stresul ala imens, desi relativ odihnit, ma taram pe sub masina sa strang bratele alea de suspensie la CUPLU ca un olog octogenar.

Eu voiam 5 dimineata ca sa fie racoare si liber pe centura Brasovului. Adica nu facusem niciun compromis pana in punctul asta, iar cum primele functionari sunt definitorii si decisive pentru starea motorului pe parcursul intregii sale vieti, cat o fi ea, 100 km sau 100.000, am zis sa... fie ora 5. Dar nu s-a putut, asa ca la ora 10 imi faceam curaj sa intru pe usa aia deschisa si sa plec.



Parte din filmare e mai sus. Masina se misca sub propria energie. Chiar bine as zice. Exceptie fluieratul ala, leak de admisie sper eu, ca de evacuare nu prea mai am cum sa ma ating, e ciudata rau asta aftermarket pe parte de acces.

Procedura simplificata de rodaj, sau ma rog, una dintre ele, cea pe care am aplicat-o eu, e asta.
D-aia pe filmul cu prima pornire o harai intre 2 si 3k rpm.
Iar pentru a alterna acceleratii usoare cu frana de motor, am ales sa fac rodajul doar intre 2 giratorii de pe centura si doar acolo. Am ales fix aceste 2 giratorii pentru ca distanta dintre ele e ideala pentru a traversa toate treptele cutiei de viteze, fara mers constant. Si-ntr-adevar, a fost perfect, giratoriu in treapta 2 cu 3, apucam sa-i dau a 6-a, apoi imediat retrogradare pana inapoi in 2. Am calcat frana de serviciu doar cand traficul a impus-o.
Bonus - stau langa centura, primul giratoriu e la 100m de mine.

Acelei instructiuni de rodaj, eu i-am adus modificari. De exemplu, nu am tinut primul ulei inclusiv pentru primul drum, cat zic ei acolo, 50 mile / 80km, l-am schimbat dupa prima pornire. Apoi, primul drum nu l-am facut de 80km, am vrut mai putin, am sfarsit cu 63km.
Mentionez asta pentru ca din pacate, pe la kilometrul 40 al plimbarii, s-a instalat o ceata de politisti de la rutiera in primul giratoriu, cum mai au obiceiul in uichend, ca sa dea amenzi pentru viteza. Chestie pe care, sincer sa fiu, o incurajez. Pana oi ramane fara permis si ma razgandesc.
Asa ca ultimii 20km, adica ultimele doua ture, au fost combinate, sat si revenire pe centura. Ar fi fost ciudat sa trec in mod repetat cu paraitoarea pe langa ei, sa ma opreasca si sa trebuiasca sa le spun ca nu pot opri motorul, ca ametesc segmentii pe care i-am pilit cu atata grija. De doua ori chiar!
Overall, a fost ok si chiar fun.

Dupa cei 63km si manevre in curte, deci uleiul relativ incins, presiunea de ungere scazuse la o valoare mai normala. Desi, in continuare, e cam mare. Blocul motor e de la Subaru, nu m-am bagat, iar chiulasele-s sehaj si complete. Pompa de ulei e de 10mm latime rotor si stator, cea mai mica. Deci sa fie primit, mie-mi convine, are de unde cobori in timp.
Andea, sa zici ce vascozitate sa iau, as da comanda. Fara 0W12 te rog.



Si a urmat al 3-lea schimb.



P-asta-l tin, americanii aia zic inca 450mi / +700km. Dar eu nu prea vreau atat de mult, m-as opri la 450km chiar, pentru un total de ~500km pe tipul asta de ulei.
Ii inteleg avantajele, nu are aditiv antifrictiune, dar totodata:
- eu am nou in motor doar shortblockul. Adica doar segmentii cer rodaj, ca ce e lagar (bolturi, cuzineti, arbore cotit) nu se ating in teorie, iar in practica, daca e sa se atinga, mi-ar placea sa-i stiu cu antifrictiune. Deci valvetrain nou, cel ce are nevoie de uleiul asta, eu n-am.
- zincul ala cica e foarte daunator pentru catalizator. Iar eu am asa ceva, chiar foarte scump de altfel.
- pute. Cred ca de la el, ca e un miros absolut nou, n-am mai simtit asa ceva decat cand mergeam pe la CNR si VTM ca spectator. Iar aia stiu ca folosesc ulei cu zinc, e foarte utilizat la curse. N-as sti sa spun de ce.

Daca e cineva curios sa afle cat ulei vechi ramane in EJ20-ul de Subaru la golire, poftiti.
Estimez ~500ml, dar poate nu estimez bine. Oricum, la cat e de intins motorul asta, mi se pare super ok.



Insa pana sa continui cu plimbarile, am un leak si nu stiu unde. Fluieratul ala a aparut cand am scapat-o-n usor boost (1-2 psi poate) din greseala, pe la km 30. Apoi l-am reprodus si am filmat.
Suna atat de clar si de aproape, incat am banuit ceasul de boost AEM, care are furtun din galerie pana-n el. Asta e legat la furtunul de servofrana, inainte de supapa unisens, care la masina asta e in furtun.
Am bagat aer comprimat, nimic, asta tine presiunea perfect, deci si ceasul, si supapa unisens par ok. Apropo, de data asta am pus contactul si am citit 18psi pe ceas. Era pe rosu, ca intrase pe failsafe, funny sheet.
Apoi am suflat si-n sens invers, direct in galerie.



Nicio miorlaiala, nimic. Ceea ce-i cam nasol, si chestia asta are sanse sa-mi manance zilele. Ca tot ma plangeam c-au mers prea bine toate.
Dar cum in 3 ore incep munca la finantatorii rablei, ramane pe alta data. Nasol ar fi sa fie din fisurile corpului TGV, povestea tarodului mizerabil. Dar ala e in dreapta, langa far, eu aud tiuiala langa mine. Desi sunetul se propaga in uimitoare moduri. De vazut.

Cert e ca am terminat masina cu 2 saptamani grase inainte de termenul itepeului de pe 7 iunie. Deci e timp.
5
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by Muttley on Today at 04:26:14 »
Supradoza de anxietate, deci sambata la ora 10 eram in picioare, cautam Pfaizerul sa vina-n vizita. Ala cerea cafea la ibric, pe foc de lemne. N-am gaz, n-am cafea, s-a multumit cu capsula de expresor panarama primit ca donatie cu ocazie de upgrade de la nevasta de kkkkkennyyyy acu' 9 ani.

Dar inainte... Desi in prima faza infirmat de andea, pare-se ca lipsa de reactie ECU era cauzata de siguranta scoasa a pompei de benzina. Bagat siguranta, pus contactul, auzit (deja batranul) Walbro de sub bancheta, apasat acceleratia. Ledurile de bias DCCD se plimbau. Deja imi incepeam ziua bine.

Pfaizar m-a-nvatat in linii mari ce-i cu Ecuflash si Romrider, chiar eu am fost cel ce a incarcat noul soft pe tigaie, sub supravegherea lui. Acum realizez ca am uitat tot, si doar ce-am gasit un update pe mail. Aia e, am sa mai merg la el sa repetam.

Asta era momentul in care aveam o masina completa, un soft nou in ECU. Urma cea mai stresanta parte, dar e film in urma, cu ciat'.
Inainte insa...

O pizza d-aia buna din sat. Fara poza.
Apropos, pizzarul spune c-a avut un WRX din '97 si un STI din '03, si le regreta p-amandoo, ca masini ca alea nu mai vede. Si mi-a zis sambata, cu titlu de pont, sa nu-mi pun vreodata FMIC, ca cica o stric. I-am raspuns ca n-am de gand.

Apa distilata de spalare si verificare pierderi. Gen daca curge, macar sa curga apa inofensiva, nu otravuri neinghetatoare.
Eu stiam de 8l, au intrat 8.5. Ca sa nu mai uit, am scris pe traversa radiator. Doar ca sa aflu dupa prima pornire si aerisire ca mai intra 0.5 lejer pentru un total de 9l, doar ca eu scrijelisem deja cu vopsea masina. Asa c-am adaugat toleranta superioara, ca sa para intentionat, desi nu e (bou' baltii).
Ah, kitul ala aerisire. De ce m-oi fi chinuit atatia ani cu toate improvizatiile... E impecabila prostia aia.



Benzina proaspata CO99, c-aia din rezervor era statuta de 8 luni. Si un aditiv de CO, nu stiu cat de bun, dar sigur scump.



Poza asta am facut-o ca sa arat kitul de prima pornire. Niste apa distilata, ceva ulei de servo si extinctor, ca casa-mi mai trebuie, si mie, si zdrentei fabrica de par.



Ce-a urmat e pe filmul din urma. Fum. Mult fum. Banuiam ca va fi fum, dar am crezut ca cu garajul deschis va fi ok. Aia e, la urmatorul motor si urmatoarea evacuare impaturita, o pornesc afara.


Au fost (estimat) ~20 minute de functionare. Spre final, situatia presiunii de ulei era asta.



Pe langa situatia uimitor-inexplicabila a pornirii si functionarii bune, surprizele socante aveau sa continue.
De exemplu, niciun strop de nimic, nicaieri. Nici pe sus, pe sub injectoare, sau macar n-am simtit miros.





Desi am vazut ceva urma discreta de ulei pe capacul distributiei, parte stanga. Posibil de pe la axe, de la montaj, sau de la schimbul de ulei. Am spalat si am sa reverific, astazi am uitat.

Ca veni vorba de schimb de ulei, imediat dupa oprire, primul schimb. Tot Amsoil de rodaj, reamintesc, aveam de 3 schimburi.
Am dat-o-n mintea lui Florescu si m-am uitat in ulei. In lumina soarelui si cu lanterna. Da, licaresc chestii p-acolo. Iar pe parte de span am gasit doar fragmentul incercuit care a fost tras de magnet. Segment probabil, ca altceva nou nu e in motorul asta, doar shortblockul si accesoriile. In rest, multe bucatele mici de silicon. Atat de mici, incat banuiesc ca-s cele de fabrica, ca aia dau cordoanele automatizat si la fix.



Din nou, sunt mare fan bidoane individuale. Din motivul din poza.



Si cum stiu c-altii-s fani chei dinamometrice. Am scris si pe baie, ca sa nu uit CUPLUL.



Pentru ca varii cotloane si furtunuri au stat la uscat 8 luni, iar rugina din ele era numai buna de spalat, ma asteptam sa iasa apa maronie. Sau macar cu sclipici de grasime, cum la unele furtunuri am folosit vaselina de burdufuri. Din pacate, apa era curata.
Antigel de dacia-renault, daca asa a zis WIM, asa sa fie. Am bagat 4.5l, pentru un amestec de 1:1.



Repornit pentru aerisirea finala, apoi lasat pe rampe cu botu-n aer pentru "auto-aerisire".

Cautat toti vecinii pentru adresare scuze anticipate dar ncsf, cum credeam eu ca urma sa-i trezesc pe toti, duminica la 5 dimineata, cu sunet de Subaru cu (aproape) unequal length headers. Explic alta data ce-i cu aproapele ala.
Sfarsit sambata.
6
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by Muttley on Today at 03:37:37 »
Vineri noapte, program de lucru 18:00 - 08:00.

Joi noapte schimbasem lichidul din vasul de expansiune al circuitului de comanda ambreiaj. Scriam atunci ca nu-s convins daca ala se plimba prin intregul circuit. Dat un telefon colegului de facultate cu extrem de vasta experienta de service, cautat niste scheme pe net, iar concluzia clara era ca nu, nu se circula, n-are de ce, n-are cum.
Apoi am reluat toate tutorialele de aerisire de pe net. Australieni, americani, nepalezi, demontau receptorul de pe cutie, foloseau menghine, se sparcaiau pe ei si masina cu lichidul ala maxim de scarbos si extraordinar de coroziv. Complicaciunea naiba, si oricum, cu atati senzori, controller de dececede, silicoane de AOS si ce balarii mai am p-acolo, nici n-as fi avut acces sa-l mai demontez p-ala.

Asa c-am aplicat metoda proprie.
Sus m-am legat cu o camera de bicicleta de vas, etans. In continuare, la fel de etans (banda, furtun potrivit, valva tubeless auto), compresor cu regulatorul de presiune pe minim.
De mentionat ca camera de bicicleta se umfla (in poza e umflata) si astfel se comporta ca un acumulator de presiune, nemaifiind necesara actionarea continua a compresorului, doar bursturi ocazionale, anuntate vizual de dezumflarea camerei.
Jos, furtun in aerisitorul de pe receptor, tras in bidon sub masina.
Umplut cu lichid vasul, apoi purjat pana a ajuns la minim.
A functionat perfect, n-am bagat aer in circuit, am mers cu masina, e perfect. Mai ales ca am placa de presiune mult mai tare decat OEM, s-ar fi simtit dac-ar avea aer.
Daca va ajuta, cu placere.



Apoi, 3-port EBCS. Sau pe romaneste, electrovalva de control presiune turbo.



Furtunul siliconic Turbosmart, eu il comandasem pentru ca voiam negru si ca tot faceam comanda la flatirons. Inainte aveam ceva furtun siliconic comandat pe aici, cred ca wrtparts le zice. Dar nu doar culoarea difera, si consistenta, materialul, nu stiu, e altceva. Nu ca ala albastru si no-name ar fi facut probleme.
Comandasem de 3 si 4mm. Folosit 4. La jonctiunea cu turbo inlet trebuie alta dimensiune, am refolosit albastrul. Aia e, am albastru la motor, cand ajung la Petrom imi iau CD cu manele noi. Aud in cartier, seara de seara, exceptie week-enduri, cand oracaie somitatile alea culturale toata ziua, continuu si fara exceptie, ca-s apreciate. Bine ca nivelul sonor al evacuarilor e material de retinut taloane. Prioritati. End adevar absolut.
Inainte si dupa.



Adaptarea i-wire pentru conversia la hibrid cu doi senzori de temperatura aer admisie, pentru ca-s prevazator nevoie mare, am luat-o pentru versiunea cu FMIC. Adica versiunea cu fir mai lung, sa-mi ajunga, sa ma satur.
Doar ca eu, ca-s special si nu fac ca altii, am pus senzorul in carcasa TGV de pe dreapta. Dar BINE ca aveam cablu suficient, oare ce m-as fi facut daca era mai scurt!?



E plina de ghemuri de cablaj masina asta. Imi amintesc ca si-n bord am o groaza, de la failsafe-ul AEM, ceasul de ulei si controllerul DCCD, ca si p-ala l-am bagat atipic, pe te miri unde.
Insa dupa acoperirea ghemului, arata cat de cat decent. Sau ma autoamagesc, dar mai mult nu s-a putut.



Uitandu-ma acum, dupa ceva somn la poza, ma intreb daca nu merg bagate toate sub palnia de aer, sa nu se mai vada nimic. Poate pentru alta data.

Asta era privelistea inainte de intercooler. Silicoane pretutindeni. N-am o pasiune pentru ele, dar clar rezista incomparabil mai bine decat cauciucul clasic.



Mutat Murray-urile de pe cel vechi pe asta. Fara banda termica DEI de data asta.
Apropo, sper ca nu de la furtunul asta e miorlaiala din filmulet, nu-mi place sa montez TMIC-uri de Subaru...



Si, mai ales, nu animale d-astea mai mari decat originalul si de fix doua (!!!) ori mai grele...
(ce am castigat la greutate din evacuare, s-a dus naibii aici).



Si totusi, inca nu-l montam, efectiv imi era groaza de bagat furtunurile alea sadice, pe axe perpendiculare, pe clapeta si turbo. Norocul meu, vedeam ca senzorul meu nou de detonatie nu era bransat pe cablajul meu nou si artizanal, construit de niste entuziasti din California. Si care, se pare, functioneaza ok.



Intr-un final l-am pus. Impreuna cu baterie, vas apa, poza victorioasa mai in urma. Practic compartimentul motor era complet, iar eu zombie oparit.

Insa aveam baterie pe masina, cheia in contact, n-am rezistat. Asa ca in loc sa ma duc la dus si-n pat, m-am bagat in masina sa vad ce chestii se mai intampla cand pun contactul. Si m-am gandit sa verific daca ECU e bine. Intamplator, am deja un controller DCCD cu display, care la apasarea acceleratiei, plimba niste leduri colorate. Proba, nimic. Aici deja ma ofticam, credeam ca e cablajul motor busit, mai ales ca mufele alea 2 mari, din stanga, de-l leaga de restul masinii, stau intr-o tensiune anormala, iar acum le impingea si tava bateriei.
Incercat conexiune BT, si cu LX-ul pe BTSSM, si cu ELM327 pe Torque, nimic, nicaieri. Se crapa de zi, perfect, m-am dus cu colectia de adaptoare la Suzuki. Imbucurator, nici la ala nu ma puteam conecta, deci semn bun. Am scos Tactrixul din cutie (serios, nu l-am folosit niciodata), l-am bagat in mufa de sub bord si-n laptop, am pornit ezitant Romrideru' (la fel, prima data. Btw, e instalat remote de andea, eu nu stiu sa instalez un Chrome, il rog pe kkkennnnyyyy (no joke)), tot nimic.
Cel putin ofticat si cu ciuda pe electrice si electronice, ITP-uri si aerul din jurul meu, ma culcam la 8 dimineata, deja era de mult sambata.
7
Foresterul meu SJ (2014-2018) / Re: Subaru Forester 2.0 SJ 2013
« Last post by Muttley on Today at 01:35:15 »
... nu am verificat presiunea din pneuri.

La Subaru nu prea e nevoie, compenseaza diferentialul central abaterile.
8
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by Muttley on Today at 01:19:53 »
Va multumex!  ^-^

Ceata era din multiple surse, mainly adeziv izolatie termica evacuare. Dar si assembly lube prin motor, segmentii de exemplu balteau in pasta aia rosie.

Distractie placuta cat mai multi km!

Incearca tu sa mergi cu un asemenea agregat, doar cu ochii-n boost gauge (printre multe altele), incercand sa nu care cumva sa iesi de pe zona de vacuum. Promit, NU e distractiv deloc!
Instinctul te imbie sa gauresti podeaua cu dreptul, ratiunea te ia cu "bai dobitocule, AI MUNCIT 8 LUNI, nu o imprastia acum!!!"

Si au fost doar 63km. Mai am vreo... mie?  :'(

......
Planul e asa:
- la noapte terminat montajul (azi e vineri);
- sambata adus Pfaizar sa scrie softul deja primit de mult de la andea (ce sa mai zici), pornit, schimbat ulei, strans brate, etc, etc;
- duminica iesit la plimbare, dupa ce ma prind cum se fac logurile pe laptop sau imi reamintesc cum se fac pe telefon. Deja am dat comanda de RCA.

Dupa cum se poate lejer intui, a fost un uichend de neuitat. Insist, DE NEUITAT. Am mai suferit asemenea privatiune de somn in faze similare ale modificarii motorului celeilalte masini, acu' vreo 15 ani. Dar eram cu 15 ani mai tanar, parca a fost mai usor atunci. Si ala, pastrand proportiile, era mult mai modificat. Si era si prima oara, parca alt entuziasm. Si, si.
E haios acum sa-mi amintesc... Atunci nu ma fugarea un ITP cu frecventa de aplicare abuziva, ci masina era la Pitesti, intr-un garaj cu chirie, eu ma remutasem la Bucuresti. Ce amintiri.

Mno, aduc la zi imediat, pur si simplu n-a fost timp si de stat cu orele sa descarc si modific poze si sa scriu pe net.

Planul e doar teoretic, merge pe ipoteza complet absurd-aberanta ca totul va fi ok si in regula. Sunt maxim de rezervat in privinta asta, cum sunt o mie de chestii care pot ridica probleme.
Dar l-am enuntat, sa fie.

Fluffin' THIS..........  :-\ :-\ ???
9
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by Forester on May 26, 2024, 23:22:53 PM »
Mega felicitari!
Ciatza de la ce era?
10
Mu m-am uitat la filmuleț, dar comentariile de mai sus ma fac sa cred ca autorul clipului s-a apucat sa desfacă o cutie fără sa știe cum si de ce ...
Pages: [1] 2 3 4 5 ... 10