Subaru club Romania
Jurnale de bord => Impreza => Impreza mea GE/GH/GR/GV (2008-2014) => Topic started by: RLX on November 17, 2014, 21:25:38 PM
-
Salutare,
De aproximativ doua luni sunt posesorul unui impreza xv diesel din 2010, 170000km
Masina a fost destul de ingrijita, revizii la zi la subaru motors.
-
Salut.
Vezi ca treaba cu turatul sa nu fie de la clima.Porneste AC si se tureaza putin...
-
Aveam ac oprit de fiecare data.
Referitor la tremuratul masinii, cei de la subaru mi-au spus ca si-ar face o anume autocuratare, dar nu am retinut exact detalii.
-
Ma gandeam la o resoftare, am inteles ca ar putea fi dus pana in 190cp, insa avand in vedere problemele pe care le-a avut acest motor de-a lungul timpului, chiar daca este euro5 si in teorie au fost remediate, tot imi este teama sa fac modificarea asta, avand in vedere si numarul de km pe care ii are.
Daca aveti sfaturi si recomandari sunt bine venite.
-
Salut, bine ai venit!
Eu zic sa nu faci nicio resoftare, decat daca ai un alt motor in stand-by sa-l inlocuiesti, sau vrei sa renunti la masina. Daca mai cauti pe forum vei gasi colegi care au avut probleme cu motoarele astea diesel, asa ca ar fi indicat sa nu te joci cu motorul. Mai ales ca, asa cum ai zis si tu, are niste km...
Drumuri bune si sa te bucuri de ea!
-
Fa-i tuning, o sa te distrezi de minune, mai ales cand vei plati 6000 de Euro pentru un motor second-hand.
Luna trecuta discutam cu un posesor de Forester diesel care era multumit ca a scapat doar cu 5000euro, aducand motorul din UK.
Asculta-l pe KET, el nu rade de tine si nici nu incearca sa-ti vanda vreun produs sau vreun serviciu.
-
Multumesc pentru urari si pentru sfat.
Ramane stok :)
Am citit despre problemele avute cu motorul asta. Acum fiind generatie mai noua, si in teorie au folosit alte materiale la internele motorului, respectiv vibrochen, sper sa nu apara probleme fara sa ii aduc modificari si cu reviziile la timp.
-
O parere despre modificarile exterioare?
-
Folie pe stopuri si faruri - niciodata. Ramai fara talon si nu esti acoperit de asigurare in caz de accident.
-
Grila asta mai aerisita da mult mai bine, la fel si farurile cu fundal negru.
De unde le'ai luat si cam care au fost preturile? Sau farurile au fost desfacute si vopsite, doar? Daca da, unde?
Cat despre modificari gen chiptuning, in locul tau as mai lasa'o asa, pentru inceput, dar intre timp m'as interesa pe site'uri p'afara, mai ales, de altii care'au facut acest pas si cum au evoluat lucrurile. 40CP in plus suna bine, insa 5-6k euro in buzunar suna si mai bine :D
-
Pe stopuri e cea mai deschisa folie cat sa omoare din crom.
Fiind varianta xv, editie destul de rara spre ghinionul meu, nu se gasesc piese de tuning. Grila si farurile sunt modificate din cele originale la niste baieti in prelungirea ghencea.
Farurile sunt desfacute si vopsite, nu au folie.
Renunt la ideea de modificare soft.
-
Arata muuuult mai bine cu farurile negre, insa de ce n-ai facut toata grila neagra daca tot nu iti place cromul? :)
-
Cat a costat doar modificarea farurilor?
Pe stopuri da bine folia aia, transparenta e suficienta incat sa nu creeze probleme de vizibilitate
-
Destul de ieftin zic eu, 150 ron farurile, dar am facut toate modificarile la "pachet" ca sa zic asa.
Nu am facut toata grila neagra gandind sa patrez o pata de culoare, si am zis ca arata mai bine clasicul model de grila subaru cu ornamentul cromat.
Poate totusi ar arata mai bine eliminat si cromul ala insa nu imi dau seama exact, ar trebui sa fac o proba.
-
Si pe mine ma omora vizual cromul din grila. Dar am avut noroc cu un coleg aici pe forum care mi a dat una "noua" cu totul si am schimbat o. La fel si cu stopurile, pur si simplu nu le mai suportam argintiul ala si diferenta alb/rosu stg/dr asa ca am riscat si le am pus folie cenusie, cea mai putin transparenta.
Sent from my SM-N910F using Tapatalk
-
Cat a costat masina? Ca vad ca mai sunt inca 2, la 9500-10000, dar banuiesc ca pretul mai poate fi tras in jos
-
Sa inteleg ca ti se pare mult 9500-10000
-
A ta are km mai multi decat alea si daca zici ca a avut si turbina blocata, clar a fost sensibil mai ieftina.
Da, 9 500-10 000 nu e deloc ieftin. Ieftin ar fi Legacy (http://www.autovit.ro/subaru-legacy-C34334930.html) asta. La 10k deja sunt si masini mai mari, cu 4x4, daca e musai
-
Legacy e 2009 si euro 4
-
Ceva super rapid in Photoshop, sa-ti faci o idee. :)
Eu unul nu suport cromul si cred ca ar arata mult mai bine facand si partea de sus aceeasi culoare cu partea de jos.
(http://s21.postimg.org/6jysyl6mf/sada.jpg)
-
7000 e un pret bun.
Personal, in ceea ce priveste grila, mi se pare ca arata ok si cu cromul in partea de sus, insa daca nu ar costa mult si ar rezista, ar da si mai bine cu toata grila neagra, simpla, fara efecte gen carbon, insa
-
Ma mai gandesc ce fac cu partea cromata.
-
Arata bine masina, dar grila parca ar merge mai bine negru lucios toata sau un rosu ar merge testat daca se vede bine sau nu. Eventual tot un photoshop inainte.
In ce zona stai? Imi pare foarte cunoscut nr de inmatriculare.
-
In titan. Numarul l-am avut pe un nissan negru inainte.
-
Salut si bine ai venit. Cred ca am vazut masina de 2 ori prin cartier. Nu am vazut numarul dar putin probabil sa fie 2 Impeze XV negre in cartier :)
-
Scuze de confuzie, acum mi-am dat seama ca numarul cu HFY era de la vechiul proprietar. Acela imi era mie cunoscut :)
-
Nu e problema.
-
Salut si bine ai venit. Cred ca am vazut masina de 2 ori prin cartier. Nu am vazut numarul dar putin probabil sa fie 2 Impeze XV negre in cartier :)
Salut, mai sunt vreo 4 identice, una prin Baneasa, cele doua de pe autovit si inca una cu probleme, cu vibrochenul picat, in curs de reparatie.
Ps: deci nici euro 5 nu e scutit de problema clasica.
-
Te referi la cele Diesel. In 4 ani la mine, 0 probleme. E bine pina acum.
-
Singura dimensiune pentru roti recomandata de producator pentru masina mea este 205/55/R16
Am cautat ceva pe 17 oem si nu numai insa nu gasesc ceva potrivit. In schimb am gasit cateva modele frumoase pe 18. Ce probleme ar putea aduce daca as pune 225/40/R18? Caseta, capete de bara, bucsi, consum, demaraj?
-
nu o sa fie nici o diferenta cu rotile pe 18 decat de confort (din cauza balonului mia mic 40 ) si optic atat in rest nu strici nimic ...
-
Pe 18 ar trebui un 225 40, deci s'ar putea sa fii abonat pe la vanzatorii de pneuri si la vulcanizari daca mergi pe drumuri mai proaste
Cea mai mare diferenta cred ca o sa o simti la demaraj, rotile vor fi sensibil mai grele
-
nu cred ca este chiar asa de tragic cu balon de 40 daca mergi cu grija poti as mergi si pe camp... trebuie doar putina atentie
-
La cat costa un pneu pe 18 fata de unul pe 16, eu as fi foarte atent. La Impreza 17" mi se pare maximul pe care as merge. Personal, nici la Forester nu mi se pare o idee buna ceva pe 18
-
Ia mergi tu pe camp cu talon de 40 viteazule Malakay.Sa vezi ce ti sare surubu' de la ... tot...
-
Poate pana la vara gasesc ceva oem pe 17.
-
Problema cu turbina a revenit, desi merg destul de turat in general. Are momente cand nu intra sau cand intra prea tarziu.
M-am bagat astazi pe sub masina am dat scutul jos si am tras de cateva ori de tija care actioneaza turbina pentru a o ajuta sa execute cateva ture complete, dupa care am plecat sa o alerg putin pe autostrada.
Turbina inta acum dar parca tot mai tarziu decat ar trebui, si nu are destula putere.
Cred ca va trebui pana la urma sa ma duc la cineva care reconditioneaza turbine sa o desfaca si sa o curete.
-
Problema cu turbina a revenit, desi merg destul de turat in general. Are momente cand nu intra sau cand intra prea tarziu.
M-am bagat astazi pe sub masina am dat scutul jos si am tras de cateva ori de tija care actioneaza turbina pentru a o ajuta sa execute cateva ture complete, dupa care am plecat sa o alerg putin pe autostrada.
Turbina inta acum dar parca tot mai tarziu decat ar trebui, si nu are destula putere.
Cred ca va trebui pana la urma sa ma duc la cineva care reconditioneaza turbine sa o desfaca si sa o curete.
nu stiu ce sa zic despre desfacut direct turbina, in sensul ca ar trebui prima data sa te asiguri ca de la ea este problema -> adica logat/monitorizat in mers si vazut parametrii de functionare sa intelegi exact ce se intampla cand face "figuri" ....
-
Am luat niste superleeggera pe 17 de vara. Am scos-o la drum sa le testez si ating pe stanga spate de marginea aripii si musca din cauciuc.
-
Vreo parere?
Totusi masina pare cam lasata pe spate, a frecat doar pe partea stanga nu si pe dreapta si la gropi si damburi atinge cam repede in aripa. Ar fi simptome de arcuri moarte.
In schimb cu rotile originale la treceri peste linii de tranvai mai inalte si denivelari se balanseaza destul de mult dreapra stanga cam necontrolat, desi la ultimul test de amortizoare acum 2000 km cand s-au schimbat amortizoarele fata care au iesit cu 30% pe spate a iesit 80% deci teoretic sunt bune.
-
Pare o problema de jante prea late combinat cu offset prea mic.
Cat de lata e janta si ce offset are?
Iar cineva de pe forum poate ne zice care sunt parametri de fabrica pentru impreza ta, sau poate stii tu.
-
Problema cu atinsul jantei asta ar fi, diferenta intre ele fiind destul de mare 6,5j et48 215/55/16 fata de 8j et35 225/45/17
In schimb sunt la linie cu masina nu bagate in interior ca cele originale si asta imbunatateste aspectul.
Problema cu balansatul dreapta stanga la denivelari si faptul ca imi pare lasata pe spate apare si cu jantele originale.
-
Practic tu fiecare roata o ai mai iesita in afara cu 3.2 cm fata de original. Mi se pare ciudat ca iti freaca, nu pare atat de mult. Poate nu ai unghiurile de cadere OK, o geometrie a fost facuta vreodata la masina? Desi pe spate la Subaru parca nu se poate regla caderea, nu mai stiu exact.
-
Ultima geometrie a fost facuta la revizia de 170000 km la SMT, adica acum aproximativ 2000km.
-
Janta lata si ET mic.
Suspensia standard e facuta ca masina sa coboare peste roata la incarcare si daca tu ai cauciucul in linie cu aripa e normal sa atinga.
EDIT: Schimbat parerea despre arcuri. Schimba arcul si amortizorul.
-
Daca nu arcul atunci cum sa explic diferenta fata de stock?
-
AMORTIZOR ....Amortizor.... AMORTIZOR ....amortizor .... AMORTIZOR...
-
:) marti ma duc sa fac un nou test de amotizoare sa compar cu testul de la SMT facut in urma cu 2000km unde au iesit cu 80%
-
Degeaba daca s au lasat.Ele pot amortiza oarecum corect.Desi ai zis ca balanseaza.Dar pozitia masinii e incorecta.
L.E. Nu cumva sunt SLS?Fiind cross over?
-
Nu pare ca ar fi SLS. Dupa cod pe net apare ca ar fi de wrx sti 20365fg510
-
Nu au cum sa fie de STi. Pe amortizor codul se termina in 15x, cel mai probabil 150.
-
Ai dreptate am scris eu gresit 20365fg150. Dupa codul asta imi apar mai mai multe rezultate, nu stiu unde sa caut exact.
-
.
-
Ma poate ajuta cineva cu identificarea problemelor care genereaza pe diagnoza codurile de eroare de mai jos?
Coduri eroare: C0057 C0042 B0403
Multimesc.
-
Ai facut modificari la masina ? In ce au constat ultimele interventii la masina si unde au fost facute ?
-
Nicio modificare. Revizia de 180000 acum doua luni la SMT
-
Ia la verificat tabloul/urile de sigurante, sa nu ai vreuna topita.
Stiu ca poate suna ciudat, dar din ce zice google, erorile respective nu prea par a avea o cauza comuna obisnuita si fix ceva similar am eu ca problema acum la Ford si singura vinovata zic eu ca e o siguranta care s'a topit si nu singura, ci a afectat si panoul de sigurante
-
In acest moment am aprinse in bord check engine si ESP OFF si imi taie gazul la 3200 ture
Google ma baga mai mult in ceata. Am verificat tablourile de sigurante in ansamblu si cateva sigurante prin sondaj. O sa le verific pe fiecare in parte.
-
Daca ai cum, mergi la reprez ptr diagnoza. In afara de faptul ca ei s'ar putea sa obtina alte erori, ar trebui sa poata identifica si mai usor cauza decat ai face'o pe internet.
Faptul ca'ti taie gazul la o anumita turatie nu ajuta la diagnosticare, e limp mode doar, care poate avea diverse cauze, clar cuprinse in codurile de eroare detectate
-
Clar asta urmeaza saptamana viitoare. Dar m-a prins pe weekend si incercan sa aflu niste pareri
-
Clar asta urmeaza saptamana viitoare. Dar m-a prins pe weekend si incercan sa aflu niste pareri
Salutare,
Ai aflat cauza erorilor?
Am si eu 2 din cele 3 coduri ale tale. C0057 și c0042. În cazul meu, al treilea cod e p0409. Am pornit ieri mașina când am plecat de la munca și nu s-au mai stins din bord Vdc și check engine. Mulțumesc mult.
-
Salut,
In cazul meu erau cauzate de probleme cu acumulatorul. l-am schimbat si s-a rezolvat,
-
Salut,
In cazul meu erau cauzate de probleme cu acumulatorul. l-am schimbat si s-a rezolvat,
Mersi de răspuns. Am fost azi la SMT, verdictul este ca trebuie înlocuit EGRul. Cică nu se curata, dar pe YouTube se pare ca se poate. La reprezentanța costa doar 3100 de lei și ma gândeam sa cumpăr doua, ca să am unul de back-up :))) Știe cineva un service care poate sa îl curețe?
-
Chilipir... .
-
Salutare
Vin si eu cu 2 probleme la impreza xv 2011 2.0 diesel. Imi intra greu in viteza 1 si marsarier doar fortat as spune restul intra mai usor si a 2 a chestie a mai curatat cineva dpf ul merita sa dau 800 de ron pt asa ceva?
-
rezolvari la problemele tale:
1. ambreiaj nou
2. da, de obicei merita curatarea dpf
3. Comunicare in Limba Romana, curs intensiv incepand cu clasa a II'a
-
@Andrei0241 nu știu de ce te porti așa cu Ovidake , cu referire la punctul 3. Dacă te deranjează formularea sau sintaxa, poți sa nu răspunzi.
După cum sti Ovidake de obicei noi, utilizatorii, observam efectele.
Pentru cutie poate fi kit ambreiaj cu sau fără volanta, uleiul din cutie sau cablurile pentru treptele respective. Începi cu ce e mai ușor.
Pentru dpf, el e doar consecința unor arderi defectuoase cu tot ce înseamnă ecosistemul respectiv: admisie, motor și evacuare.
Curățarea dpf ajuta, dar nu rezolva problema.
-
Salut,
Pentru prima problema poti incepe prin schimbarea uleiului in cutie cu un ulei de calitate. Eu am facut doua schimburi in cutie/diferential fata de cand am masina si simptomele se amelioreaza cu un ulei bun. Insa si acum are momente cand la rece agata in treapata 1 si uneori in marasarier este nevoie sa calc de doua ori ambreiajul pentru a cupla. Kitul de ambreiaj este schimbat impreuna cu volanta.
Legat de curatarea DPF, da ajuta. Eu l-am curatat preventiv si sunt multumit de rezultat, insa si inainte functiona destul de bine, regenerarile erau efectuate corect.
Depinde si de motivul pentru care doresti sa cureti DPF-ul. Preventie sau deja a aparut o problema si DPF-ul este infundat. Daca este deja o problema, cum spune si Xander, trebuie identificata mai intai cauza care infunda DPF-ul. Admisie, evacuare, motor (cauzele pot fi multiple, furtun sau conducta intercooler fisurate, turbina cu probleme, EGR, senzori, etc.)
-
Salutare
În primul rând scuze de ortografia de mai sus dar când ai un telefon cu ecran paf și ești și la volan între semafoare nu prea mai editezi.
Va mulțumesc și pentru răspunsuri,
Referitor la problema încă nu le am rezolvat :(!! La subaru la reprezentanta mi s-a spus clar ca trebui schimbata volanta și ca dacă o sa
schimb (inclusiv chitul de ambreiaj) vor apărea niște bătăi în pedala de ambreiaj :((.
Motivul ar fi nr. de km 220000. Și ca din ce în ce mai tare pe viitor pana crapă vibrochen ul. Lucrul spus de Mecanicul George de la Subaru Bucuresti.
Iar ca idee volanta este 2200.(sacks) cea mai ieftina si kit ul 1200.
Nu m-ar deranja sa o schimb dar nu îmi mai vine sa mai risc pentru ca nu am bani sa repar motorul de la 0(cei 5000 de euro).
Cu dpf ul am amânat dar o sa îl curat înainte sa o vând pentru ca asta este cea mai simpla soluție.
-
@Ovidake - dacă ti s-a spus ca vilbrochenul e pe ducă. Nu mai bine îl desfaci acum și repari ce e de reparat ?
Când pică vor fi mai multe stricăciuni.
Combinația dpf cu arbore se ajuta reciproc. Nu cred ca apuci sa o vinzi.
-
Salut,
Cred ca ar fi de ajutor un jurnal separat dedicat masinii tale unde ar putea fi mutate si aceste ultime postari si continuata discutia.
Cand a fost ultima data schimbat uleiul din cutie? Reviziile la ce interval au fost facute si au fost facute cumva in reprezentanta? Eu personal as schimba uleiul in cutie initial ( si diferential spate), daca nu a fost schimbat recent pentru a elimina cea mai simpla si ieftina varianta si poate se amelioreaza din simptome, pentru ca avand in vedere cele spuse de George ar insemna ca s-a depistat deja o bataie a arborelui cotit si nu stiu cat mai renteaza schimbarea kitului de ambreiaj.
-
Încă nu bate arborele (Doamne ferește). Toarce motorul frumos fără nici un sunet dubios, mi-a spus ca la majoritatea cărora li s-au schimbat volanta au avut un fel de bătaie când călcau ambreiajul dar a zis ca mai sunt și cazuri în care nu au simțit acea bătaie. Nici la cutie nici la diferențial nu am schimbat uleiul,maine o sa vorbesc cu mecanicul sa facă acest lucru.