Subaru club Romania
Diverse => Știri auto => Topic started by: MihaiFlorescu on October 07, 2016, 12:16:43 PM
-
Vanzarile mici ale modelului hibrid au dus la eliminarea acestuia din oferta. Economia de combustibil si cresterea distantei parcurse cu un plin de benzina au fost prea mici pentru a atrage cumparatori.
Ce bine ca nu le vin astfel idei marete sa extinda gama, cum fac cei de la Mitsubishi.
-
E o situatie de moment. Daca vor dori sa continue sa produca autoturisme, vor fi obligati sa continue pe directia hibridizarii.
Motivul: motorul cu ardere interna, oricat de performant, optimizat si accesorizat, in 2025 nu va mai fi capabil sa satisfaca normele de poluare previzionate. Nu e o supozitie, e o certitudine ;)
Probabil e chestie de strategie, inca stau potoliti cat contextul le-o permite, apoi, peste cativa ani, cand altii dezvolta tehnologiile, Subaru le adopta gata facute, verificate si demonstrate.
-
Eu cred ca vor sa sparga piata cu primul motor boxer electric.
-
E o situatie de moment. Daca vor dori sa continue sa produca autoturisme, vor fi obligati sa continue pe directia hibridizarii.
Motivul: motorul cu ardere interna, oricat de performant, optimizat si accesorizat, in 2025 nu va mai fi capabil sa satisfaca normele de poluare previzionate. Nu e o supozitie, e o certitudine ;)
Probabil e chestie de strategie, inca stau potoliti cat contextul le-o permite, apoi, peste cativa ani, cand altii dezvolta tehnologiile, Subaru le adopta gata facute, verificate si demonstrate.
+1!
-
De acord cu ceea ce afirma Muttley.
In completare, am inteles ca se lucreaza la o noua directiva in cadrul Comisiei Europene astfel incat producatorii de motoare Diesel sa fie taxati aditional cu 500 EUR pentru fiecare unitate livrata in Comunitate.
Olanda este prima tara comunitara care, incepand cu anul 2015 va fi foarte restricitiva in ceea ce priveste motorul cu ardere interna si probabil pionierul masinilor electrice:
https://electrek.co/2016/08/14/netherlands-ban-gas-powered-cars-likely-law-all-new-cars-electric-2025/
Cei care au aterizat anul acesta pe Schiphol pot confirma faptul ca peste 50% dintre taxiurile care vin la aeroport sunt Tesla.
-
Eu cred ca vor sa sparga piata cu primul motor boxer electric.
:D :D :D :D :D
-
Eu cred ca vor sa sparga piata cu primul motor boxer electric.
Sunt sigur ca vor exista cativa care vor incerca sa monteze GPL pe el, ca sa fie mai economic.
-
...
Cei care au aterizat anul acesta pe Schiphol pot confirma faptul ca peste 50% dintre taxiurile care vin la aeroport sunt Tesla.
Asa este, am fost si eu mirat de cat de multe taxi-uri Tesla sunt in Olanda. Din cate am inteles, in Olanda primesti o subventie de 50% din pretul de achizitie al unei masini electrice. Deci ei sunt restrictivi, dar ofera si facilitati. ;)
-
Intr-adevar, in Amsterdam peste 50% din taxiuri sunt Tesla iar restul Mercedes-uri hibride sau alte natii de masini hibride. Am vazut un singur taxi "mai aparte", c63amg :D. Dar cand statul iti subventioneaza 70% din pretul de achizitie al unui taxi electric parca iti vine sa te aliniezi la standarde :)
-
70%? Si mai bine! Eu stiam ca 50%...
-
Se pare ca nu a trecut mult si Subaru a revenit asupra deciziei de a renunta la XV hibrid...
...."a new hybrid powertrain is expected to be offered"....
Sursa: http://www.autocar.co.uk/car-news/motor-shows-geneva-motor-show/2017-subaru-xv-set-geneva-motor-show-debut
-
N-ai cum să renunți la viitor.
-
(https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/51IsgDb-2kL.jpg)
-
@ Wrangler: :D :D :D
-
Mie îmi place mult prima versiune de 4x4 permanent electric
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=212073788
-
Daca s-ar vrea , cu siguranta s-ar putea... cam ca aici https://m.youtube.com/watch?v=HltFaAZ9oDw Cred ca as face asa ceva la un Subaru daca am avea ateliere specializate in tara...
In acelasi timp daca trecerea la auto electrice s-ar face prea repede , de exemplu printr-un pret bun, s-ar reduce capacitatea de productie pe tot lantul pieselor motoarelor clasice si implicit ar creste foarte mult numarul somerilor... doar o idee...
Trebuie vazut documentarul Who killed the electric car , mai ales dupa partea de la final se intelege ideea.