Recent Posts
Subaru club Romania

Recent Posts

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 10
31
Subaru XV GT (2017-2023) / Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue
« Last post by marr on May 10, 2024, 08:51:10 AM »
Vad ca anul asta miscam mai mult XV-ul.
Ieri am revenit dupa un drum cu ceva treaba la Iasi, pe traseul Sibiu - Brasov - Tg Secuiesc- Bacau - Tg Neamt - Iasi si retur -in total 917 km.
Sper ca peste 5 ani cand mai am de gand sa ajung pe la Iasi sa fie gata A7 de la Bacau la Iasi ca pe E85 e mai obositor decat pe Oituz !
Dealtfel, cel mai jult din tot traseul mi-a placut (ca de fiecare data) pasul Oituz cu serpentinele lui!
Mai ales la intoarcere, cand am prins mai liber pe Oituz si bonus, asfaltul ud !!!
Nu am mai facut de multisor un drum atat de lung fara autostrada (cel 17 km ai centurii Bacau nu se pun) pe care sa ma bucur de potentialul masinii asteia.
Aaa - sa nu uit - la intoarcerea spre casa, de pe la Fagaras incoace, cum eram obosit, era o ploaie marunta si se circula in coloana pe ambele sensuri, am folosit prima data ACC-ul pe un drum national.
Functioneaza impecabil si am ajuns in Sibiu mai relaxat decat intrasem in Fagaras !

Consumul mediu (conform CB) = 6,5 l/100 km

PS: Iar m-am bucurat de autonomia oferita de rezervorul de 65 l !
Am facut plinul la OMV Fagaras si la intoarcere, la OMV-ul de pe centura Brasov au intrat 48 l - deci ajungeam fara probleme acasa cu ce mai aveam in rezervor.
Deci, daca fac un calcul de la plin la plin (48,3 l pt. 717 km parcursi), ar iesi un consum mediu Fagaras - Iasi - Brasov de cca. 6.7 l/100 km, ceea ce e aproape de realitate (consumul Sibiu - Brasov, de regula, este in jur de 6 l/100 km (+/- 0,2 l/100 km). Iar de acolo, am trecut de doua ori pasul Oituz + mai bine de 1 h de tarat in coloana de la Podul Iloaiei pana in Piata Unirii din Iasi.

ODO: 57.307 km.
 
32
Foresterul meu SH (2008-2013) / Re: Forester SH 2.0 150 5MT - 2009
« Last post by NicNic on May 10, 2024, 00:01:24 AM »
Din cānd īn cānd notez ce modificări am mai făcut și cu ocazia uneia mai mari fac și cāte o postare.

Pe lāngă reviziile uzuale, la care mă bucur că nu scade nivelul uleiului (scade cam 150-200ml īntre revizii - 7-8k km), am schimbat de curānd suspensia și am pus arcurile ironman. Față + spate. Amortizoarele pe spate erau īn regulă (Bilstein ce au cam 15k km), iar pe față am luat și montat Ashika. Cu noile arcuri diferențele sunt semnificative, mașina este mult mai fermă și īnchegată, dar nu incomodă.

O să revin și cu niște poze și cu noile măsurători. Diferența pare să fie cam 3.5-4cm.
Am schimbat și rulmneți, suport cutie viteză etc.

Acum se simte chiar foarte bine :)


Felicitari pentru operatiile d ela suspensie.
M-ai facut curios cum se simte masina acum, cu arcurile Ironman.

Cum ti se par Ironman fata de Lesjofors?
33
Foresterul meu SH (2008-2013) / Re: Forester SH 2.0 150 5MT - 2009
« Last post by Xander on May 09, 2024, 19:12:58 PM »
Să ne spui modelul poate ne cofeaza.
34
Foresterul meu SH (2008-2013) / Re: Forester SH 2.0 150 5MT - 2009
« Last post by dvddcn on May 09, 2024, 18:19:45 PM »
Arata foarte bine masina! Sa te bucuri de ea in continuare.  E dovada ca exista "viata" si dupa 200.000km

Mulțumesc! Eh, da.. cred că există viață și după 200k. Mașina era aproape, dar acum chiar a devenit daily și eu cred că voi mai face ceva km :). am plecat cu ea de cāteva ori și din țară, īn vacanță, e o mașină care m-a făcut să iau īn calcul foarte serios să mă uit cātre un subaru (mai) nou. Dar momentan se comportă fix cum trebuie.

Mie īmi place playerul  multimedia. Greu găsești cu display așa mare pentru anul respectiv.

Nu mai știu dacă am scris mai sus, dar l-am schimbat. Inițial am avut unul de 2gb RAM care mergea decent, dar nu multumitor pentru un daily. Așa că am luat una cu procesor octa-core și 4gb RAM care merge foarte foarte bine :). Am montat și cameră marșarier 1080p, android auto wireless, funcționează foarte bine :)

35
Foresterul meu SH (2008-2013) / Re: Forester SH 2.0 150 5MT - 2009
« Last post by Xander on May 09, 2024, 17:05:47 PM »
Mie īmi place playerul  multimedia. Greu găsești cu display așa mare pentru anul respectiv.
36
Foresterul meu SH (2008-2013) / Re: Forester SH 2.0 150 5MT - 2009
« Last post by MihaiFlorescu on May 09, 2024, 16:33:06 PM »
Arata foarte bine masina! Sa te bucuri de ea in continuare.  E dovada ca exista "viata" si dupa 200.000km
37
Foresterul meu SH (2008-2013) / Re: Forester SH 2.0 150 5MT - 2009
« Last post by dvddcn on May 09, 2024, 16:12:18 PM »
Īntre timp am schimbat distribuția Hepu + curea Dayco, asta īnseamnă că pentru o perioadă este totul īn regulă.
Am vopsit și jantele și urmează să vopsesc și etrierii și părțile urāte ale discurilor :))
Altfel, mașina se comportă bine, a ajuns la 274k km, toate bune :)


38
Legacy/Outback VI (2015-2019) / Re: 2020 I'm Back - Outback
« Last post by overlanding on May 09, 2024, 01:03:39 AM »
Dacă țăcănitul a coborāt de la volan... glumesc!  ;D
Pocnituri dupa oprirea motorului am auzit multi ani la ambele Subaru de le-am avut - ceva scuturi termice se contracta se re-așează, chestii d-astea.
Sa te bucuri de ea, faina!

mersi!

Da, asa imi aduceam si eu aminte de la Forester, dar parca aici era cam puternic zgomotul...
Oricum, confirmat de Autokino ca este de la esapament, scuturi termice etc.
39
Legacy/Outback VI (2015-2019) / Re: 2020 I'm Back - Outback
« Last post by overlanding on May 09, 2024, 01:00:42 AM »
update la 115K
Am facut un roadtrip prin tara s-au adunat 1200km la un consum de 7.7l/100. Mers suuuuuper lejer fata de stilul meu obisnuit, iar ultimii aprox 300 km condusi de sotie (Sibiu-Bv-Buc).
Observatii despre consum:
- la peste 110km/h pe autostrada creste exponential consumul, se duce direct peste 8l/100
- am avut 70-80% drumuri nationale, niste serpentine, restul autostrada
- cum am intrat de la cartisoara pe transfagarasan pt 15km pana la telecabina - a crescut vizibil consumul, mers linistit.

Alte doua drumuri in afara - Buc - Valeni retur si Buc - Bv retur - mers constant, nu agresiv, dar ceva mai cu viteza - consum 8,5l/100. pe vreo 500km.
Consum mediu dupa 2.500 km - 8,7l/100km.

Acuma, nu am ales masina cu prim criteriu consumul, dar recunosc ca mi-ar fi placut sa fie la un 7l/100 mers babeste si la un 8l/100 mersul mai rapid. Mai ales la autostrada unde daca vrei consum decent ramai lipit de banda 1 cu 110km/h.

Un alt update - am fost la o verificare la AutoKino - am vrut ca un specialist sa arunce un ochi la masina ca sa vedem ce potentiale probleme poate avea. Au zis ca e totul absolut in regula. Iar zgomotul ce il auzeam e normal, de la esapament.

Revin cu nota separata despre Autokino - am fost un pic dezamagit de customer service, e prima oara cand merg la ei.
40
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by Muttley on May 08, 2024, 19:53:57 PM »
Poza cu isprava. Deci am luat 3mm dinspre fata, in spate a ramas cum era. Ma rog, 4 din fata, 1 din spate, ca grosime panza flex. Dar am luat 3mm din fata.



Si nu, n-a iesit perfect.
Deci strans jos, sus am 1mm distanta (atentie, inainte era 4!!!) si hangerul pe pozitie.



Am strans si sus, iar hangerul s-a ridicat. Slabit la loc, bagat surub pe hanger, strans sus. E tensiune, dar aparent slaba, comparabil OEM, si ala era la 1mm. Nu ideal, dar acceptabil.
Or daca de la 1mm pe turbo, hangerul s-a saltat in halul ala, inmultiti saltarea aia cu x4, ca e liniara variatia. Ipotetic doar, ca fizic nu merge, impaneaza urat pe la vreo 2mm pe turbo si 20mm pe agatatoare.



Sonda post-cata pa, hello sonda pre-cata. Andea abia asteapta sa faca softulet d-ala precis care nu sparge pistoane.
Evident, amestecul fiind optimizat peste orice imaginatie a anilor 2002, ma astept la consum poate chiar sub 8l/100km si emisii de CO2 mai reduse decat avea masina noua.



Si am nimerit-o chiar bine si pe parte de integrare. Loc cat de cat suficient pana la crossmember, mai ales ca am tampoane tapene evriuer. Si unghiul de minim 15* (parca) cu orizontala, satisfacut. Cablajul nu stiu daca ajunge, poate scap fara sa desfac iar prin interior, ca sa mai desfac din ce ghem oi fi ascuns acolo, ca nu mai stiu.



A, vad ca mai era o poza. De tampit ce-s, ca asa fac si cu matza dupa litiera, o verific sa fie curata la ciurut, m-am uitat si-n asta, si am vazut niste urme de sudura. Am incercat sa le iau la perie rotativa, n-a iesit nimic. Daca s-or desprinde-n timp, faca ce-or vrea din catalizator. Eu am incercat.



Ma gandesc de vreo 5 minute ca pe parte de adaptari, inventii, frezari si maicadomnului e gata. D-acu-ncolo-i doar montaj acasa.
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 10