Recent Posts
Subaru club Romania

Recent Posts

Pages: [1] 2 3 4 5 ... 10
1
Alte modele si non-Subaru / Re: A Quattro fara Quattro
« Last post by MihaiFlorescu on Today at 15:56:27 »
E buson de plastic cu oring, de unica folosinta. Il am. Eram pregatit sa il schimb cu uleiul.
Dar ca sa ajungi la baie trebuie sa dai jos scuturi prinse cu 3 tipuri de suruburi autofiletante bagate in plastic si asezate dupa nu stiu ce logica incat e usor sa uiti care vine unde. Si sunt vreo 20-30 la numar daca nu ma insel. In toate filmulete se face misto ca sunt milioane si nimeni nu da numarul exact. Iar daca faci asta des, or sa mai prinda autofiletantele alea fix nimic. Si parca nu as vrea sa imi zboare scutul la viteza pe autostrada.
Dupa ce am dat jos vreo 9 inca nu se misca nimic, asa ca am renuntat si am trecut la varianta cu aspirat uleiul.
2
Alte modele si non-Subaru / Re: A Quattro fara Quattro
« Last post by torvalds on Today at 14:56:19 »
Asta nu are buson deloc? Sau trebuie date jos 20 de plastice?
3
Legacy/Outback VI (2015-2019) / Re: 2020 I'm Back - Outback
« Last post by Andrei2023 on Today at 12:48:08 »
Nu detin Subaru, masina este tot japoneza dar facuta in Ungaria, la fel, uneori cand este foarte cald afara, dupa ce opresc motorul se aude niste pocnituri mici la motor pret de cateva secunde. Le aud doar daca este liniste afara si sant langa capota. Masina a fost ok la fiecare revizie, posibil sa fie de la scutul motor sau altceva. Atata timp cat nu apare nici o eroare in bord iar comportamentul masinii este neschimbat nu imi fac griji.
4
Legacy/Outback VI (2015-2019) / Re: 2020 I'm Back - Outback
« Last post by Forester on Today at 11:15:10 »
...
La oprirea motorului se aude un mic zgomot, tacanit metalic ca si cum pocneste ceva de la caldura - am un video dar nu reusesc sa-l urc. O fi normal? Parca si la XT se auzea ceva similar...
...

Dacă țăcănitul a coborāt de la volan... glumesc!  ;D
Pocnituri dupa oprirea motorului am auzit multi ani la ambele Subaru de le-am avut - ceva scuturi termice se contracta se re-așează, chestii d-astea.
Sa te bucuri de ea, faina!
5
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: Răspuns: 2002 WRX SW
« Last post by Muttley on Today at 10:47:27 »
Cand cauti detalii in urma si descoperi ca acu' 8 ani aveai idei. Iar 8 ani mai tarziu cumperi produs (furtunul 3MI) care seamana izbitor cu ideea ta.
Weird AF  ???

 
Solutia la problema cu apa ar fi una destul de eleganta. In loc sa vina uleiul din AOS sus pe carter, sa ma intep cu el in returul de ulei al turbinei! Gen scot turbo, tai furtunul de retur la mijloc, intercalez piesa "??" si pun totul la loc.
Rezultat: panta generoasa, AOS mai jos decat busonul de degazare.
Contraargumente: lene sa desfac turbina iar si eventuale surprize neprevazute (de fapt asta e argumentul major).
6
Legacy/Outback VI (2015-2019) / Re: 2020 I'm Back - Outback
« Last post by overlanding on Today at 09:53:34 »
Poate nu ai observat tu pana acum dar genul acela de banda se afla pe toate cablajele de la Subaru. Inclusiv cu fire iesite inainte de mufa.

Cat despre par si izolatie fonica, posibil daca masina a stat mai mult timp in parcul auto sa fi intrat ceva rozatoare si apoi pisica dupa rozatoare.

Da, intr-adevar, asta mi-au zis si cei de la Autokino legat de banda aia neagra, i-am sunat sa programez o vizita la ei.
Mi-au zis si sa nu ma ingrijorez de cablaje ca nu sunt ceva grav ce nu se poate rezolva relativ usor. M-a linistit un pic asta.

Am obtinut aseara si cartea electronica de service - in germana, inca nu am apucat sa bag traducere.
Revizii la 15K, asta m-am prins asa la o prima privire.
7
Legacy/Outback VII (2020-prezent) / Re: " The Green Beast "
« Last post by Sorin03 on Today at 08:31:44 »
Sa traiti  :police: , am inteles , iti multumesc pentru sfat! Spuneam mai sus ca am vazut ceva urme superficiale de rugina pe suruburi .

Primele semne o sa apara pe brate ...diversi suporti , fix in punctele de sudura ,capete de amortizoare,  asa ca prin zonele alea ma gandeam sa il folosesc cand o sa fie cazul si apoi sa dau cu ceara - pentru aia am luat aerosolul ala la 750ml, restul as vrea sa fie aplicata la pistol in 1 -2 straturi subtiri - se recomanda intre 50 si 150 microni.
O sa discut cu Robert ce as vrea sa fac , cumpar 1kg de clipsuri in avans , in caz ca se rup cele de la pasajele de la roti si dam bataie .
Mihai, ceara am pus-o in cos..asa , sa fie , probabil ca o sa o incerc pe cealalta masina . Soft99 se mentine bine , sunt impresionat, pentru intretinere , am Speed&Barrier tot de la ei si mai dau de 2-3 ori pana cand pun un strat nou.
8
Legacy/Outback VII (2020-prezent) / Re: " The Green Beast "
« Last post by Muttley on Today at 08:02:01 »
Grija cu convertizorul de rugina, distruge orice tip de acoprire, fie ea zincare, cataforeza, samd. Ar fi aiurea pe masina noua.
9
Legacy/Outback VII (2020-prezent) / Re: " The Green Beast "
« Last post by MihaiFlorescu on April 22, 2024, 23:14:41 PM »
Spor! Nu cred ca o sa ai nevoie de double speed prea curand, dar sunt sigur ca o sa iti placa. In weekend am aplicat-o si eu pe capota la audi. Polish Angel aplicat in octombrie isi cam pierduse efectul hidrofob.
10
Legacy/Outback VI (2015-2019) / Re: 2020 I'm Back - Outback
« Last post by Sorin03 on April 22, 2024, 21:02:18 PM »
Wow, a facut ceva damage animalutul, de la distanta pare o inimioara , cred ca era fan Subaru. ;D Inca odata , multa bafta si sa va poarte pe unde va doriti!
Pages: [1] 2 3 4 5 ... 10