Recent Posts
Subaru club Romania

Recent Posts

Pages: [1] 2 3 4 5 ... 10
1
Foresterul meu SG (2003–2008) / Re: Subaru Forester XT 2.5
« Last post by andrei0241 on Today at 00:34:55 »
A fost o vremea ...
Cand doar ce ai luat masina si a picat un piston, parca nu ti'ai incerca norocul inlocuindu'l doar pe acela. Asta presupunand ca nu a fost nimic altceva afectat
2
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by Muttley on May 25, 2024, 23:12:56 PM »
Cam ciaț' azi la Brasov  ???

3
Foresterul meu SH (2008-2013) / Re: XT SH 2009 - Povestea continua
« Last post by bignuke on May 25, 2024, 22:48:50 PM »
A sosit weekend-ul asa ca azi a fost despre masina, din nou. Pentru inceput, ca sa fac loc am demontat bara antiruliu cu tot cu bielete, deoarece voi pune altele noi.



Si o comparatie intre bara de 16mm si cea noua de 20mm.





Dupa demontarea acesteia, mi-am facut loc pt a incepe instalarea inserturilor poliuretanice pt diferential.



Am dat bine cu degripant pe suruburile din spate si pe cele de la suportul diferentialului.





Apoi am demontat piulitele din spate, am dat inserturile cu vaselina ce a venit in pachet (parea vaselina siliconica) si le-am introdus in bucse cu destul de multa forta. dupa asta le-am pus saibele si am strans piulitele la 110Nm.



Am pus un cric sub diferential si am demontat suportul acestuia.



Am instalat inserturile in bucsa din partea stanga, dupa ce le-am uns in prealabil cu vaselina din pachet. Acestea vin de o parte si de cealalta a bucsei din stanga, bucsa din dreapta fiind plina.



Apoi am pus pe pozitie suportul cu bucsele. A intrat fara probleme.



Mai departe am strans suruburile de la clema diferentialului la 50Nm si suruburile suportului pe cadru la 110Nm.
Capitolul diferential incheiat, asa ca am trecut la bara antiruliu. Prima oara am instalat bieletele pe pozitie, fara sa le strang si am slabit suruburile de la bratul inferior de pe cadru.
Dupa asta am pus bucsele pe bara, am pus bara pe pozitie, am pus clemele peste bucsa, am asezat pe pozitie ranforsarile pt bara antiruliu, am centrat bara antiruliu si am strans toate suruburile.







Dupa asta am instalat limitatoarele de miscare stanga-dreapta a barei antiruliu.





Cat aveam incalzirea facuta am schimbat si placutele de frana spate fiindca nu mai aveau multi km ramasi.



Deoarece m-am grabit pe final, am uitat sa masor bara antiruliu fata pe elevator, insa am masurat-o in parcare, si e fix cum spuneam, 21mm.





Bara antiruliu am instalat-o pe setarea "moale" echivalenta unei bare de 19mm.
Dupa un test drive pe dealul Bucium, plin de viraje, am ramas masca, e alta masina, ruliul sa redus extraordinar de mult si nu pare deloc obraznica, cu tendinte de supravirare.
Cat despre inserturile de la diferential, se simte diferenta, puterea se simte ca ajunge mai repede la asfalt si ca nu trebuie sa se mai torsioneze nimic la transmisie pentru a incepe sa se deplaseze masina.

4
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by Muttley on May 25, 2024, 13:07:24 PM »
Dormit 5 ore in 2 zile, dar abia acum incepe distractia aia mare  ^-^ ^-^ ^-^





Phiutu-i, tre' sa ma duc sa iau benzina-n pet  ???
5
Foresterul meu SH (2008-2013) / Re: Visi - un SH 2009 diesel
« Last post by NicNic on May 24, 2024, 21:44:07 PM »
Facut revizia.

ODO 187.103 km.

Schimbat:
 - ulei motor (trecut pe un Liqui Moly 5W30 )
 - filtre: ulei, aer, motorina, habitaclu
 - bieletea directi dreapta
 - placute frana fata

Viși rezistă.
Abia așteaptă să facă niște plimbări prin natură. :)
6
Forester / Re: Radiator încălzire bord
« Last post by Vally on May 24, 2024, 15:38:43 PM »
Mersi
7
Subaru XV GT (2017-2023) / Re: XV 1.6 CVT
« Last post by 4croco on May 24, 2024, 14:46:16 PM »
Suspensia la XV este destul de ferma, se simt denivelarile din asfalt, daca vrei un Subaru mai confortabil atunci ar trebuii sa cauti un Forester.
Stergatoarele sunt foarte ok, nu au zone care sa nu le stearga, iar anu au o mica zona din parbriz unde se opresc care este incalzita si ajuta destul de mult acest aspect.
Eye Sight este super eu sunt incatat de el, un sistem care ajuta foarte mult la condus, eu nu am l-am dezativat cu toata ca mai bipaie din cand in cand.
8
Subaru XV GT (2017-2023) / Re: XV 1.6 CVT
« Last post by gigel on May 24, 2024, 14:11:13 PM »
Pana-ti raspunde @Lupul, hai sa-ti spun eu cate ceva.
[...]
Sper ca ti-au fost utile raspunsurile de mai sus.

PS: Ce ai omis sa intrebi si-i ”de topti banii” este cum se comporta sistemul Eye Sight (franare automata, pilot automat adaptiv, etc), da-t raspund eu: exceptional !
Este unul dintre sistemele de siguranta active de top, excelent implementat si cu o functionare impecabila !

oau, super multumesc! intradevar ACC-ul e una din caracteristicile pe care le caut, dar sigur gasesc multe impresii daca sap dupa el - la fel si despre lane departure assist.

punctul sensibil era cum se lasa in timp / cum se comporta in drumurile dezastru ale tarii, eu avand deja sechele (vin dupa ceva ani de opel corsa si se simte fiecare denivelare in asfalt). ah, si alta sechela, cum se comporta stergatoarele? si la capitolul asta sunt traumatizat de zone care raman nesterse bine fix in dreptul soferului :))
9
Mulțumesc Sese.
10
Foresterul meu SG (2003–2008) / Re: Subaru Forester XT 2.5
« Last post by andea79 on May 24, 2024, 13:10:26 PM »
Nu cred sa mearga doar cu inlocuit pistonul respectiv

de ce sa nu mearga ? cu siguranta o vreme merge :)
Pages: [1] 2 3 4 5 ... 10