Subaru club Romania
Diverse => Știri auto => Topic started by: Foreste on April 10, 2021, 20:54:46 PM
-
Direct-injection turbocharged DIT 1.8 l / 175CP / 300Nm
-
Doamna pare mulțumită.
-
Am vazut 12 sec.
1.8 turbo 175 CP. Masina de pensionari. Dar e turbo. Csz ? Nici viitorul nu mai e ce a fost...
-
Va fi singura optiune pentru multi.
Pentru mine chiar e o veste buna, inseamna ca XT ul asta nu e ultimul Forester pe care il pot avea.
Si daca nu va sari de 1.7 tone, e ... decent!
-
suuuper :) aproape la fel de tare ca aia din 2002 cu 177hp :)
-
alternativa e e-Boxer. ... si mai super decat super!!!
edit: aia din 2002 nu cred ca sarea de 1400 kile, asadar raportat la greutate, da, era mai puternica ... si atat!! Confort, noxe, gizmo-uri, ... asta e trendul.
-
Va las sa ma contraziceț. Putea sa aiba macar 178-179 CP.
Lasand de o parte greutatea. Personal , sunt dezamagit de directia pietei auto. Cand mi a zis pustiul ala militian sa imi iau alta masina , doar ca sa am led legal , a zis ca o ... pe ..-.a
-
XT'ul SJ era prezentat de un pilot de curse, la turbo'ul SK au adus o "batranica" ::)
-
Va fi singura optiune pentru multi.
Pentru mine chiar e o veste buna, inseamna ca XT ul asta nu e ultimul Forester pe care il pot avea.
Si daca nu va sari de 1.7 tone, e ... decent!
Nu ca as vrea sa-ti stric bucuria, dar ... sunt sanse mari sa nu-l vedem in Europa !
Dealtfel, stirea cu Foresterul 1.8 turbo e de anul trecut, dar, aparent, este doar pentru piata japoneza ...
https://performancedrive.com.au/2021-subaru-forester-sport-gets-1-8-turbo-in-japan-2621/
In State, sunt zvonuri ca la faceliftul 2022, Foresterul va primi si un motor turbo - dar nu se stie daca va fi acelasi 1.8 DIT din Japonia sau 2.4 DIT care-i deja pe Ascent, Legacy si Outback.
PS: Nu ca nu mi-as dori sa avem si noi un turbo in oferta ... dar cu la noi ecologia f*te bucuria, nu-mi fac mari sperante !
-
Hmmmm :( ... adica in 2020 altii sunt in stare sa vanda clasa A cu motor de 2,0 benzina cu 421 cp sau 381 cp si 4matic...
Si pentru 2021 Subaru face 1,8 si 175 cp AWD ... si se mai cheama si Sport...ce sa mai zic...au cu ce se mandri ;D ;D ;D
-
Da, dar au si hibride pe toate clasele plus electrice EQ, V si inca multe altele pe teava, deci compenseaza si pot pastra in oferta si AMG'urile (care pe viitor vor ramane la L4 + electrice)
-
.
Si pentru 2021 Subaru face 1,8 si 175 cp AWD ... si se mai cheama si Sport...ce sa mai zic...au cu ce se mandri ;D ;D ;D
Subaru face si 2.0 150 cai si se cheama Sport...deci macar un pas inainte
175cp aia sigur vor putea fi facuti 200cp,mai ramane de vazut cvt-ul daca va rezista...mi se pare o motorizare decenta pentru europa...nici prea taxata pe capacitate, nici pe putere (e cazul in unele tari), si probabil un cu un Co2 redus.... 300 Nm pare sa fie o cifra decenta pentru reprize 70-140 km/h...adica acolo unde conteaza in majoritatea timpului
-
Probabil nu va ajunge la noi, cum a fost si Levorg 2.0
-
Imi place. Si seama cu Logo-ul nostru :)
-
-
Ce ma mira (si oarecum bucura, desi nu ma atrage modelul) e ca au pastrat roti "mici", nu au urmat trendul, iar roti de 17" nu par mici in pasajul rotilor
-
Cred ca cele din imagine sunt 18 totusi. Oricum, ai mare dreptate. Long term, totul costa mai mult ca intretinere, desi cica acel "cost of ownership" a fost redus. Insa calculul a fost facut pe leasing de 3-5 ani.
Si eu la XT ma bucur ca am roti pe 17 si arata bine cu ele, desi la un moment dat ma batea sa trec pe 18.