Subaru club Romania

Jurnale de bord => Impreza => Impreza mea GE/GH/GR/GV (2008-2014) => Topic started by: Vlad Coste on October 28, 2015, 09:57:22 AM

Title: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on October 28, 2015, 09:57:22 AM
Buna, eu sunt Vlad, Ceo la PowerTech. Multumesc pentru acceptul in aceasta comunitate.

Am dat avans si vineri merg sa achit integral masina visurilor mele( in liceu vedeam zilnic parcata una si m-am indragostit de ea acum dupa cativa ani am reusit sa o cumpar).

(https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/v/t1.0-9/12009708_1066842740033980_3573776886249766091_n.jpg?oh=4f1e0ea9fa99a3ced29c08adbec4936f&oe=56CED346&__gda__=1456700913_1b50b2be449c68488d7760cd6cad0189)

(https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpl1/v/t1.0-9/11219089_1066842776700643_7139998915738433991_n.jpg?oh=67357dafd2fe457dac8427c36a481cd9&oe=56B90247)

(https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/12191654_1066842783367309_6955893560021769532_n.jpg?oh=68acbe18a41cdb64257cdf336b5f3f31&oe=56C00A42)

(https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/v/t1.0-9/12046831_1066842833367304_4412380936950057642_n.jpg?oh=83eb7d542cbdd32fc27bfa3a13915cf8&oe=56BAF4D7)

Urmeaza sa pun si poze normale dupa ce o ridic de la proprietar si deasemenea sa o recolantez cu reclama pentru PowerTech.

Masina are 2000 de km si a fost tinuta doar in garaj (daca nu ma insel incalzit).

Masina are urmatoarele dotari si modificari:

body kit custom
jante enkei pe 18” cu anvelope pirelli pzero 225/40/18
frane rotora big brake kit cu 4 pistoane pe fata
turbina garret gt3582 ball bearing
wastegate tial cu screamer pipe
blow off valve tial
kit intercooler front mount
admisie afi
kit tevi radiator silicon agency power
bara rigidizare intre amortizoare cusco
ambreiaj clutch masters stage 3
short shifter agency power
suspensii reglabile cusco zero2e
brate suspensii reglabile agency power
exacuare completa agency power
calculator motor turboxs delta
ceasuri presiune ulei, temperatura ulei si presiune turbo defi cu unitate de control
baterie mica odissey

Pentru ca am vazut ca mai multi au avut probleme cu motorul la acest model ce sfaturi aveti pentru mine?

Poze "mai normale" aici: http://www.4tuning.ro/poze/masini-tunate-din-romania-23/subaru-impreza-by-vivid-racing-5611.html
Title: Răspuns:
Post by: moguai on October 28, 2015, 10:00:44 AM
Salut si bine ai venit. Stim masina, cel putin eu am vazut o la vanzare pe autovit de 2 ori.

Sent from my D6633 using Tapatalk

Title: Răspuns:
Post by: Vlad Coste on October 28, 2015, 10:06:02 AM
Salut si bine ai venit. Stim masina, cel putin eu am vazut o la vanzare pe autovit de 2 ori.

Sent from my D6633 using Tapatalk



Multumesc, deoarece imi doresc de mult aceasta masina am urmarit-o pe net si acum sunt fericit ca e a mea.

Sunt insa foarte panicat de problema cu motoarele crapate deoarece toti prietenii mei sunt fani Audi S, GTI si M Power Bmw si au incercat puternic sa ma convinga sa nu cumpar Subaru.
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: KET on October 28, 2015, 10:30:34 AM
Bine ai venit si sa te bucuri de masina! Am vazut-o si eu mult timp la vanzare. Proprietarul avea si GT-R-ul ala modificat tot in state.
Eu in locul tau as fi mers pe un STi care si stock are cam tot 310 hp (la motor). Si apoi modificai tu tot ce voiai...
Sfaturi? Eu, vorbind din proprie experienta, pentru ca am spart un motor de 2.5, as zice sa fii foarte atent la nivelul uleiului si sa-ti iei un cablu tactrix pentru a monitoriza masina. Si sa tii tot timpul niste bani pregatiti pentru a inlocui/repara motorul. Zic asta pentru ca vad ca modificari nu au fost facute in motor si i s-a marit puterea doar din intercooler frontal + turbina +admisie + soft. Deci "inauntru" este tot un WRX.
Oricum, cel mai important e sa-i dai consumabile bune si la timp (la mai putin de 5k km) si sa o monitorizezi. 
Mult succes cu masina si distractie placuta!
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: MihaiFlorescu on October 28, 2015, 10:31:30 AM
La acest nivel de modificari deja nu ma mai bag cu pareri si sfaturi, dar cert este ca daca vrei sa te tina, va trebui sa ai grija de ea cu sfintenie, atat de motor, cat si de cutie.

Iti recomand sa te pregatesti pentru cantitati mari de ulei achizitionate, fiindca la o masina ca asta o sa schimbi uleiul foarte des.

EDIT: De unde esti? Si hai la intalniri sa o vedem si noi :)
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: KET on October 28, 2015, 10:34:46 AM
Da, Mihai are dreptate. Si cutia de WRX e o veriga slabuta la ce putere are masina...
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: andea79 on October 28, 2015, 11:20:00 AM
he he ... success si distractie maxima ... faina masina :)

sunt curios cum merge masina daca va fi si folosita pentru ca pana acum a fost tinuta doar de bibelou ... si adevarul este ca a stat cam mult nefolosita ...

LE: Powertech ala cu proteine sau ceva cu masini ? :)
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: malakay on October 28, 2015, 12:08:43 PM
bine ai venit , masina  este foarte frumoasa si cu o lista destul de lunga de modificari !
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Musiu on October 28, 2015, 12:21:58 PM
LE: Powertech ala cu proteine sau ceva cu masini ? :)
Andea, daca ai primit informatia completa direct de la CEO, de ce nu faci si tu un pic de research pe goagal? Tztztztz ;D
Lasand glumele la o parte, este cel mai important daca este un dreamcar pentru posesor, bucuria de a o avea este de 1000 de ori mai mare decat a avea o masina si atat.
Felicitari pentru achizitie si folosinta indelungata fara incidente!
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on October 28, 2015, 12:31:07 PM
he he ... success si distractie maxima ... faina masina :)

sunt curios cum merge masina daca va fi si folosita pentru ca pana acum a fost tinuta doar de bibelou ... si adevarul este ca a stat cam mult nefolosita ...

LE: Powertech ala cu proteine sau ceva cu masini ? :)

Firma de suplimente.

Planul meu este acesta: sa fac un "rodaj" de 3000-4000km cu masina in care merg lejer cu ea + ca de felul meu nu conduc foarte sportiv(asa imi place sa cred).

Motivul alegerii este acela ca masina m-a atras prin design si modificarile pe care le are plus increderea pe care o am in vanzator.

Estimez ca o sa fac cam 8000km pe an cu masina iar cand prin o cutie la pret bun poate o cumpar(cea de STI) si pe viitor poate fac si un set motor cu pistoane forjate insa momentan sper sa ma aflu in zona pozitiva a statisticilor feretiroare la fiabilitate.

Intentionez sa achizitionez un sistem keyless cu start stop care are si optiunea de oprire a motorului dupa turele mai lungi cu intarziere pentru a se raci.


P.s. Acum se vinde un motor de STI sa nu imi ziceti ca ar trebui deja sa il cumpar :))

Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: BOXER on October 28, 2015, 12:38:26 PM
Keyless cu buton e una, cool-down-timer ar fi altceva.
Ai vazut pe undeva sa se vanda ambele sisteme intr-unul singur ?
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on October 28, 2015, 12:48:21 PM
Keyless cu buton e una, cool-down-timer ar fi altceva.
Ai vazut pe undeva sa se vanda ambele sisteme intr-unul singur ?

Mi-a povestit un amic ca si-a facut cu unitate programabila, depinde de sistemul heyless start stop daca permite programearea lui...

Voi aveti cool down timer pe masini sau nu e o necesitate?
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: BOXER on October 28, 2015, 12:51:02 PM
Cred ca pe orice masina dotata cu turbina ar fi bine sa existe acest circuit, inclusiv pe diesel.
Eu nu am asa ceva pe Forester XT si nici nu intentionez sa imi montez.
Nu alerg cu masina decat foarte rar si mi-am format reflexul de a nu opri motorul imediat dupa ce am ajuns la destinatie.

Colegii cu Impreze pe benzina iti pot spune mai multe.
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: andea79 on October 28, 2015, 13:01:55 PM
Keyless cu buton e una, cool-down-timer ar fi altceva.
Ai vazut pe undeva sa se vanda ambele sisteme intr-unul singur ?

Mi-a povestit un amic ca si-a facut cu unitate programabila, depinde de sistemul heyless start stop daca permite programearea lui...

Voi aveti cool down timer pe masini sau nu e o necesitate?

Eu zic ca nu este o necesitate - chiar daca o opresti brutal dupa ce tragi de ea, desi ideal ar fi sa o mai lasi sa mearga un pic, asa de peace of mind.
Ideea este ca apa continua sa circule prin turbina (apa din turbo se evapora de la caldura, vaporii avanseaza si vine apa "proaspata") , turbo timer-ul era o necessitate pentru vechile modele de turbo care nu aveau racire cu apa - doar cu ulei ... parerea mea ...
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: KET on October 28, 2015, 13:07:26 PM
Voi aveti cool down timer pe masini sau nu e o necesitate?

Eu am, si cred ca este foarte ok. Macar psihologic si tot face bine.  ;)
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on October 28, 2015, 13:12:28 PM
Voi aveti cool down timer pe masini sau nu e o necesitate?

Eu am, si cred ca este foarte ok. Macar psihologic si tot face bine.  ;)

Dupa ce ai spart un motor cred ca te ajuta psihologic. Ce ulei bagi in masina?

P.s. eu am si niste ceasuri suplimentare pentru temperatura ulei, presiune turbo si temp in evacuare...plus se aprind in rosu intermitent la nivelul de turatii la care le setez eu...o sa ma ajute in perioada de rodaj.
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: KET on October 28, 2015, 13:17:10 PM
Da, orice ajuta psihologic. Dar cel mai mult ajuta sa nu urce pe platforma :))))
Am bagat pana acum numai Motul 300V 20W60 vara si 15W50 iara. Dar ma pregatesc sa fac o experienta cu Motul 300V 5W40, la sugestia unui prieten in care am incredere.
Ceasurile alea de care zici tu sunt excelente. Nu te-ai gandit sa pui si unul pentru presiune ulei? Eu am si de ala si chiar ajuta. Referitor la nivelul de turatii, presupun ca ai si setare sa-i taie gazul undeva pe la 7000 rpm, nu?
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on October 28, 2015, 13:22:16 PM
Da, orice ajuta psihologic. Dar cel mai mult ajuta sa nu urce pe platforma :))))
Am bagat pana acum numai Motul 300V 20W60 vara si 15W50 iara. Dar ma pregatesc sa fac o experienta cu Motul 300V 5W40, la sugestia unui prieten in care am incredere.
Ceasurile alea de care zici tu sunt excelente. Nu te-ai gandit sa pui si unul pentru presiune ulei? Eu am si de ala si chiar ajuta. Referitor la nivelul de turatii, presupun ca ai si setare sa-i taie gazul undeva pe la 7000 rpm, nu?

2000km pe 6000 de turatii.

O sa cumpar si unul de presiune ca stiu multi care au facut soft au dezactivat toti sensozii(romani adevarati) si dupa au facut set motor ca au mers fara ulei :))
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: KET on October 28, 2015, 13:30:02 PM
Cel mai bine ar fi ca acum, pana prinzi incredere in masina, sa verifici foarte des nivelul uleiului. Ca sa-ti faci o idee eu verific uleiul de fiecare data cand o scot, si am noul motor pe masina de mai bine de doi ani si 23k km.
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on October 28, 2015, 14:08:42 PM
Cel mai bine ar fi ca acum, pana prinzi incredere in masina, sa verifici foarte des nivelul uleiului. Ca sa-ti faci o idee eu verific uleiul de fiecare data cand o scot, si am noul motor pe masina de mai bine de doi ani si 23k km.

Am verificat din nou...unul din ceasuri
e  presiunea uleiului și are setare de atenționare...
Pe viitor cred ca trebuie o turbina mai mică aceasta intra la 3000 de turații și tot creste pana se termina turațiile parca e aspirata natural asa trage nu e violenta.
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: adrian2310 on October 28, 2015, 14:30:06 PM
superba masina , felicitari ptr achizitie  :'(
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on October 28, 2015, 14:36:41 PM
superba masina , felicitari ptr achizitie  :'(

Mulțumesc mult...sper sa am o experiență plăcută cu ea.
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Ratzalaru on October 28, 2015, 15:12:27 PM
Foarte frumos exemplarul !!! Sa fiti sanatosi amandoi :) .

Subliniez si eu ce au spus cei dinaintea mea: uleiul - pentru inceput asta trebuie sa urmaresti. Pe joja... Si schimba-l des. Eu pun Motul 300V 10W40 la max 5.000 km, chiar mai repede daca am alergat-o des.
La cool-down timer sunt de acord cu Vali (Andea): era recomandat la modelele cu turbina fara racire cu apa. La a ta, daca dupa ce o alergi o lasi un pic sa isi revina e ok. Oricum, de stricat nu strica, chiar daca ajutorul e mai mult psihologic (Positive thoughts KET, right ? :) ).


Poate ca parem toti ca suntem niste obsedati, dar...... vezi de ulei :) !!!

Si desigur: Bine ai venit !
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on October 28, 2015, 15:33:05 PM
Foarte frumos exemplarul !!! Sa fiti sanatosi amandoi :) .

Subliniez si eu ce au spus cei dinaintea mea: uleiul - pentru inceput asta trebuie sa urmaresti. Pe joja... Si schimba-l des. Eu pun Motul 300V 10W40 la max 5.000 km, chiar mai repede daca am alergat-o des.
La cool-down timer sunt de acord cu Vali (Andea): era recomandat la modelele cu turbina fara racire cu apa. La a ta, daca dupa ce o alergi o lasi un pic sa isi revina e ok. Oricum, de stricat nu strica, chiar daca ajutorul e mai mult psihologic (Positive thoughts KET, right ? :) ).


Poate ca parem toti ca suntem niste obsedati, dar...... vezi de ulei :) !!!

Si desigur: Bine ai venit !


Merci mult, tu cati km ai cu a ta? Daca voi aveti "filme" cu uleiul eu am cosmaruri cu motoare crapate...:))

O sa am grija de ea ca sa promovez si popularizez marca Subaru in cerucirle in care umblu.
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: UXE on October 28, 2015, 15:40:10 PM
Daca ai grija de motor, nu trebuie sa iti fie frica.  N-are rost sa pleci la fiecare drum cu gandul ca poate  crapa.   E ca o femeie, daca ii dai ce si cand  trebuie, atunci nu te lasa. ;)
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: nimeni on October 28, 2015, 16:18:30 PM
felicitari pentru masina , sa te bucuri de ea fara incidente ! si sa nu stai prea stresat daca ai grija de consumabile si le-a iesit softul cum trebuie nu ai probleme ... este chiar o masina fiabila

se poate sa ne spui la ce pret s-a dat ?

in alta ordine de idei, ai primit deja cele mai importante sfaturi mai jos (cu toate ca nu inteleg de ce toti colegii de forum te sfatuiesc cu uleiul cand in toate discutiile legate de prezentarea masinilor lor toti se "lauda" cu un consum de maxim 10g intre schimburi  ::) ) 
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: andea79 on October 28, 2015, 16:41:09 PM
:) si a mea tot 10 g consuma :)

(la fiecare 25km)




Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: MihaiFlorescu on October 28, 2015, 16:42:18 PM
Ar mai fi si altele stiute sau mai putin stiute:

- Lasat sa se incalzeasca motorul inainte de forja
- Daca ai stat mult in trafic cu motorul cald sa nu ii dai talpa la semafor, ci mergi putin sa se ventileze si apoi te "lasi" pe acceleratie
- Acceleratia la podea de preferat cand motorul e deja in boost (3000?) nu de la 1500

Si cred ca mai pot adauga cei mai priceputi.
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: andea79 on October 28, 2015, 17:31:09 PM
esti din Oradea ?

am vazut pe site la vividracing  ca prezentau masina ca avand 400whp pe benzina normala si mai mult pe C16, de asemenea vad ca are un ECU turboxs delta -> no :), de aici prevad principalele surse de distractie :)  putere destul de mare pentru motorul stock/cutia stock de wrx si ECU cu care nu se lucreaza tocmai usor/sa nu zic altfel ... deci bafta maxima :)
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: STI on October 28, 2015, 19:17:06 PM
bine ai venit, eu nu inteleg deci masina a avut 400whp si acum are 310bhp? a fost masurata/refacuta harta? si dc s-a coborat harta in acest caz? oricum gt35 este f mare pt 310bhp, si motorul ce config are?
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: andea79 on October 28, 2015, 19:51:02 PM
cred ca totusi a fost "pregatita" pentru romania :), in anuntul de vanzare de aici
https://www.vividracing.com/blog/project-cars/project-wrx-iii/project-wrx-iii-goes-up-for-sale/
scrie "Before sale, the vehicle will be tuned according to your environment, octane needs, and desired boost level...."
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on October 28, 2015, 20:36:34 PM
Mașina are un turboxs delta pentru tuning și au fost schimbați parametrii înainte de a trimite mașina în România. Cred ca asa e mai safe pentru mașină.

Intenționez sa o fac pe viitor cu stand alone la Kulinpapa în Ungaria.

A încercat cineva COBB pentru boost? As vrea sa îl testez sau sa aflu niște păreri de la voi.
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: andea79 on October 28, 2015, 21:08:48 PM
COBB ce ? MBC sau ?

eu iti recomand sa citesti un pic pe afara (nasioc.com, iwsti.com) de problemele cunoscute deja la motorul de 2.5 si cutia de wrx si sa te pregatesti in directia respectiva (informatii, piese chiar ...) inainte de alte maruntishuri care iti consuma fondurile ...

bine, depinde de fapt de ce planuri ai cu masina, daca o tii la un nivel de putere moderat si ai grija de ea  - ulei, benzina de 100, am mai zis ulei ? :)  - te poti bucura de ea mult timp, daca vrei "racheta" de liniutze/circuit sau altele de genul trebuie sa stii 2 cuvinte: motor si cutie de viteze :)

oricum dupa cum spuneai si tu GT35-ul este super mare pentru motorul ala si probabil ca masina este cam "lesinata" pana spre 4500 rpm (eu am un soi de GT30 , mai mica,  si sub 4000rpm nu se intampla mare lucru :) ) si daca e sa schimbi turbina va trebui facut si remap, deci distractie cu utec-ul tau :)

legat de standalone, personal nu iti recomand :) si ECU oem este super mega capabil de o groaza de chestii - din pacate in 2008 cand a fost facuta masina nu se stiau inca prea multe si s-a ales utec-ul ...

Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on October 28, 2015, 21:33:11 PM
COBB ce ? MBC sau ?

eu iti recomand sa citesti un pic pe afara (nasioc.com, iwsti.com) de problemele cunoscute deja la motorul de 2.5 si cutia de wrx si sa te pregatesti in directia respectiva (informatii, piese chiar ...) inainte de alte maruntishuri care iti consuma fondurile ...

bine, depinde de fapt de ce planuri ai cu masina, daca o tii la un nivel de putere moderat si ai grija de ea  - ulei, benzina de 100, am mai zis ulei ? :)  - te poti bucura de ea mult timp, daca vrei "racheta" de liniutze/circuit sau altele de genul trebuie sa stii 2 cuvinte: motor si cutie de viteze :)

oricum dupa cum spuneai si tu GT35-ul este super mare pentru motorul ala si probabil ca masina este cam "lesinata" pana spre 4500 rpm (eu am un soi de GT30 , mai mica,  si sub 4000rpm nu se intampla mare lucru :) ) si daca e sa schimbi turbina va trebui facut si remap, deci distractie cu utec-ul tau :)

legat de standalone, personal nu iti recomand :) si ECU oem este super mega capabil de o groaza de chestii - din pacate in 2008 cand a fost facuta masina nu se stiau inca prea multe si s-a ales utec-ul ...



Deci sa înțeleg ca e foarte posibil la puterea actuala sa îmi CRAPE motorul? Deja parca nu ma mai pot bucura de alegerea făcută... Citroen c5 pe care îl am merge de rupe...încep sa îl apreciez mai mult.

Cutia înțeleg ca nu o sa aibă viata lunga. Internele la STI sunt diferite?
Tu îmi recomanzi soft pe ecu mașinii?
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: andea79 on October 28, 2015, 22:09:23 PM
pai nu stiu exact care este puterea pana la urma , 310hp la motor cum s-ar intelege din titlu ?

oricum, din moment ce ai luat masina asta presupun ca nu ai luat-o sa o tii pana in 300 de cai la motor ci vrei mai mult - doar ziceai de standalone nu ?

deci, eu iti ziceam cam ce lipseste la configuratia masinii ca intradevar sa fie "ce trebuie" :) adica motor si cutie

cu siguranta ar fi facut si vividracing ceva in directia asta daca stiau de probleme in 2007 cand au facut masina , dar a fost prea nou modelul sa fie cunoscute aceste chestiuni ...

si nici internele de sti nu sunt mai cu motz (cauta pe google 2008 wrx sti ringland problem de exemplu si te lamuresti) dar macar cutia e rezistenta

deci asa pe rand ardeleneste (ca doar sunt din cluj)  :

1. te bucuri de noua achizitie
2. raspunzi evaziv pe mail la probabil cel mai mare tuner din romania (e o gluma a forumului :) )
3. te bucuri de noua achizitie
4. citesti si te informezi pe net din cat de multe surse poti despre problemele specifice masinii tale
5. te bucuri de noua achizitie
6. daca inca mai vrei sa o pastrezi te apuci si rezolvi problemele
7. te gandesti si la soft/engine management, aici da personal recomand ECU oem
(poti face aici pe forum o lista cu feature-uri oferite de standalone vs. ecu oem si sa vedem ce nu are ecu oem si justifica 1000+ de coco si faptul ca ramai captiv la tuner-ul respectiv, un fel de utec reloaded :) )
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Ratzalaru on October 28, 2015, 22:49:31 PM
Merci mult, tu cati km ai cu a ta? Daca voi aveti "filme" cu uleiul eu am cosmaruri cu motoare crapate...:))

O sa am grija de ea ca sa promovez si popularizez marca Subaru in cerucirle in care umblu.

Primul motor schimbat la 40k, al doilea la 55k si la 90k al treilea a primit upgrade (camasi, cuzineti, pistoane, biele..........).
De la build am 16k.
Dupa ce a crapat a doua oara am schimbat strategia de lucru: schimband uleiul la 15.000 (nu mai stiu cat zice Subaru in carte) e moartea pasiunii.
Si eu credeam pe la inceput daca imi bubuie motorul o arunc la fier vechi. Acum STIU ca daca bubuie motorul il refac iar!

La cum vorbesti de masina, o sa ai tu grija de ea :). After all... "she's one of a kind".
Doar documenteaza-te ( nasioc, clubwrx net, colegii care striga "cutie si motor" :) ) legat de... "slabiciunile" ei si o sa vezi unde trebuie sa intervii.

Masina nu a fost modificata sa scoata 400whp ca sa alerge. Nu ii poate duce safe. Cel putin nu cu motorul stoc, si nu cu cutia de WRX. Hmmm... nu stiu cati colegi au 400whp cu motor stoc. E careva ?  ;D I'd REALLY like to see that car.

Chiar nu e cazul de cosmaruri. Vezi de sfaturile colegilor si o sa fii ok. Motoarele nu crapa chiar "de la sine" !
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on October 28, 2015, 23:52:45 PM
Merci mult, tu cati km ai cu a ta? Daca voi aveti "filme" cu uleiul eu am cosmaruri cu motoare crapate...:))

O sa am grija de ea ca sa promovez si popularizez marca Subaru in cerucirle in care umblu.

Primul motor schimbat la 40k, al doilea la 55k si la 90k al treilea a primit upgrade (camasi, cuzineti, pistoane, biele..........).
De la build am 16k.
Dupa ce a crapat a doua oara am schimbat strategia de lucru: schimband uleiul la 15.000 (nu mai stiu cat zice Subaru in carte) e moartea pasiunii.
Si eu credeam pe la inceput daca imi bubuie motorul o arunc la fier vechi. Acum STIU ca daca bubuie motorul il refac iar!

La cum vorbesti de masina, o sa ai tu grija de ea :). After all... "she's one of a kind".
Doar documenteaza-te ( nasioc, clubwrx net, colegii care striga "cutie si motor" :) ) legat de... "slabiciunile" ei si o sa vezi unde trebuie sa intervii.

Masina nu a fost modificata sa scoata 400whp ca sa alerge. Nu ii poate duce safe. Cel putin nu cu motorul stoc, si nu cu cutia de WRX. Hmmm... nu stiu cati colegi au 400whp cu motor stoc. E careva ?  ;D I'd REALLY like to see that car.

Chiar nu e cazul de cosmaruri. Vezi de sfaturile colegilor si o sa fii ok. Motoarele nu crapa chiar "de la sine" !


Momentan 5000km nu modific nimic la mașină și încerc sa o cunosc...pe viitor când prinde o cutie STI o cumpăr și o schimb iar la fel o sa fac și cu internele...o sa bag niște pistoane forjate însă toate astea după ce fac 5-10 mii cu ea asa.

Eu nu vreau multi cai...mai de graba vreau un max de 350 dar care sa meargă frumos fără lag cu un cuplu solid.

Dacă cine are turboxs poare o sa ma ajute și pe mine sa vad cum pot.ajuta în viitor parametri sau pe ecu oem sau cobb.

Dar aștept sa treacă rodajul și sa o cunosc cat mai bine.
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on October 29, 2015, 00:02:44 AM
Ca sa am ocupație și sa nu ma bag în herghelie îs complicat de montat genul asta de închizători pentru capotă?

http://www.evasivemotorsports.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=EM&Product_Code=AEROCATCH2&Category_Code=HoodPins

Sa nu ma înjurați tare ca pun multe întrebări.
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: STI on October 29, 2015, 00:19:47 AM
da si eu cred ca ecu oem este o solutie mult mai buna, cum zicea si nea andea mai devreme s-au aflat multe intre timp si acum exista suport foarte mare pentru ecu oem, iar legat de targetul tau de power si ce vrei de la masina parerea mea sincera este ca te-ai bucura mult mai mult cu o turbina OEM de STI un vf35/43/49 care poate atinge acele targeturi usor si va disparea mult lag mai ales ca parca masina avea si fmic si stiu si eu din pacate batalia cu fmic-ul :)
ca tot se zicea nu cred ca exista motor stock de sti care sa tina 400whp poate motorul de 22b dar cu probleme mari de cooling
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: andea79 on October 29, 2015, 08:42:08 AM

Dacă cine are turboxs poare o sa ma ajute și pe mine sa vad cum pot.ajuta în viitor parametri sau pe ecu oem sau cobb.


turboxs delta utec nu se gasesc prea multe in europa ... iar in romania si mai "multe" :) dar pe forum-urile de US gasesti cam tot ce vrei ....

cobb din cate stiu nu are solutie de ecu "independent" ci Accessport-ul care functioneaza DOAR impreuna cu ecu oem
(si la Accessport de asemenea nu prea vei gasi multi prin europa pt. ca functioneaza doar pe masini aduse din US/cu ecu de US)

tu mai ai/primesti si ecu oem ? ca parca erau si componentele oem originale de vanzare cu masina in anuntul initial vividracing ...


 
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on October 29, 2015, 15:23:07 PM

Dacă cine are turboxs poare o sa ma ajute și pe mine sa vad cum pot.ajuta în viitor parametri sau pe ecu oem sau cobb.


turboxs delta utec nu se gasesc prea multe in europa ... iar in romania si mai "multe" :) dar pe forum-urile de US gasesti cam tot ce vrei ....

cobb din cate stiu nu are solutie de ecu "independent" ci Accessport-ul care functioneaza DOAR impreuna cu ecu oem
(si la Accessport de asemenea nu prea vei gasi multi prin europa pt. ca functioneaza doar pe masini aduse din US/cu ecu de US)

tu mai ai/primesti si ecu oem ? ca parca erau si componentele oem originale de vanzare cu masina in anuntul initial vividracing ...


 


Am si ECU stock, gasesc undeva cum se programeaza acela...am vazut ca iti trebuie doar ceva cablu si laptop...si multe ore de studiu inainte sa te bagi in asa ceva.
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: KET on October 29, 2015, 15:39:10 PM
Dupa intrebarea asta pun pariu ca vei fi abordat de cel mai mare tuner din Romania, cum zicea nea' Andea.  :D :D :D
Eu zic sa nu te apuci tu sa faci experimente pe masina ta. Iti modifici softul abia dupa ce esti sigur ca ai ainvatat tot ce e de stiut. Te ajuta Andea sa inveti, el e specialist pe DIY
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: malakay on October 29, 2015, 18:28:51 PM
si eu am soft pe sti-ul meu modificat de andea si cu ajutorul lui ... sincer nu am pe cine sa recomand mai sus de el .. (sa iti explice si ca la prosti pana intelegi ce faci si ce tre sa faci ) + tot cu/prin ajutorul lui am softat inca 2-3 masini care inca merg strong !
ahh si pe langa faptul ca te invata mura in gura , ghici ce ...  NU TE COSTA NIMIC ! versus softistul mileniului care iti cere multe sute de euro si iti vomita si motorul  ;D !
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: andea79 on October 29, 2015, 20:06:08 PM
multumesc de aprecieri  ::) :)
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on October 29, 2015, 23:28:22 PM
multumesc de aprecieri  ::) :)

Andrea facă ma ajuta și pe mine promit sa îl cadorisesc cu o proteina.

Oricum momentan nu schimb nimic.

Merci mult ca faceți fata multitudinii de întrebări cun care v-am asaltat.
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: andea79 on October 29, 2015, 23:30:44 PM
cu ce se poate cu placere :)

maine e vineri, mergi sa iei masina din Baia Mare ?  treci prin Cluj la o cafea ?  ;D
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on October 30, 2015, 01:45:46 AM
cu ce se poate cu placere :)

maine e vineri, mergi sa iei masina din Baia Mare ?  treci prin Cluj la o cafea ?  ;D

Sunt deja aici, am lăsat datele de facturare iar mâine achit restul și ridic mașina. Sâmbăta plec de aici însă nu cred ca ajung prin Cluj.

Te-am adăugat pe Facebook și cu prima ocazie când vin te anunț.  La Timișoara o sa fie pe 21 și pe 5 decembrie(țin un seminar și am un concurs )

Maine o sa postez după ce am intrat în posesia mașinii.
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on October 30, 2015, 12:55:03 PM
Am luat masina, va mulțumesc pentru suportul acordat de cand sunt pe forum.
(https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xat1/t31.0-8/12183017_1067750829943171_2102990041350652965_o.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9)
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Ratzalaru on October 30, 2015, 13:48:05 PM
Da... frumoasa cu spume :)
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: KET on October 30, 2015, 13:52:59 PM
Da, si mie imi place mult... Inca o data, sa te bucuri de ea! Si sa o aduci sa o vedem la intalnirea nationala...  ;)
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on October 30, 2015, 15:23:46 PM
E ciudat la semafor când îmi fac pietonii poze... iese puternic în evidenta asa colantata și cu sunetul puterinc.

O singura problema are...mi-a spus și proprietarul de ea...o fisura la intercooler. Luni merg sa o repar.
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: malakay on October 30, 2015, 16:42:12 PM
daca vrei sa schimbi vreodata jantele ... sa imi dai si mie un pm cu pretul :D sa te scap de ele :D
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: andrei0241 on October 30, 2015, 17:08:17 PM
N'ar strica sa protejezi intercoolerul cu ceva plasa metalica cu gaurile mai fine prinsa de bara, pe viitor
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on October 30, 2015, 21:12:30 PM
Asa suna buburuza mea:https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1067942323257355&id=100001247916735&ref=m_notif&notif_t=video_comment
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: ady_viteza on October 30, 2015, 21:35:29 PM
Suna bine si arata bine  ;D ...s-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea  ;D
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on November 01, 2015, 23:09:45 PM
Aveți idee de unde pot cumpăra asa ceva?

(http://i721.photobucket.com/albums/ww216/ontarioroc/My%202010%20Subaru%20Impreza%20STi/Wing3.jpg)
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: andea79 on November 01, 2015, 23:41:56 PM
http://www.carbongoodies.co.uk/Varis-Subaru-Impreza-GRB-Rear-Wing-Version-1-With-Carbon-Fibre-Centre-Blade-09-Version

sau poate pe la seibon
http://seiboncarbon.co.uk/products.html?make=194&year=377

sau ceva replici de la prietenii cu ochi oblici
http://www.dhgate.com/product/fiberglass-rear-roof-spoiler-for-2008-2012/185253161.html#se1-8-1a|1334784653
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on November 02, 2015, 00:01:46 AM
Deci...am luat masina, e frumoasa și sprintena însă am o problema.

Mi-a fisurat intercoolerul. Încă nu știu exact de ce...trebuie sa schimb arcul la blow off pentru ca momentan nu se deschide fiind setat pentru presiune mai mare.
(http://s17.postimg.org/57aovevwv/20151030_104033.jpg)

Urmează sa sudez fisura și sa vad dacă reapare.
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: andrei0241 on November 02, 2015, 00:20:20 AM
Din poza se pare ca aia e deja o a doua sudura, care a cedat si ea
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on November 02, 2015, 00:25:34 AM
Din poza se pare ca aia e deja o a doua sudura, care a cedat si ea

Asa este...vreau sa vad dacă se poate cumva suda mai bine și dacă după ce rezolv și blow off ul se va fisura iar.

Ciudata treaba...poate o sa schimb tot intercoolerul doar ca atunci trebuie optimizat și în soft asta...

Fuuuu....
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: ady_viteza on November 02, 2015, 08:42:32 AM
Abia acum incepi sa te obisnuiesti cu ce inseamna Subaru  ;D ;D
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on November 02, 2015, 09:40:35 AM
Abia acum incepi sa te obisnuiesti cu ce inseamna Subaru  ;D ;D

Incet incet aflu ce ma asteapta...insa nu vreau sa ma las...vreau sa tin masina in stare perfecta de functionare.
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: BOXER on November 02, 2015, 09:55:52 AM
Lasa eleronul impreuna si ce inseamna estetica pe ultimul loc.
Aduna in timp tot ce iti trebuie pentru un motor si o transmisie STI. Colegii iti pot face o lista cu piesele necesare.
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on November 02, 2015, 10:57:56 AM
Lasa eleronul impreuna si ce inseamna estetica pe ultimul loc.
Aduna in timp tot ce iti trebuie pentru un motor si o transmisie STI. Colegii iti pot face o lista cu piesele necesare.

Cuitie cred ca imi trebuie insa la motor sper sa nu am de schimbat nimic inafara de biele.
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: andea79 on November 02, 2015, 13:51:09 PM
vrei sa zici pistoane ? si biele ? si prezoane de chiulasa ? si garnituri de chiualasa? si cuzineti si segmenti ? si radiator de ulei ? si radiator de apa mai mare ? si pompa de ulei ? ca sa nu zic camasi daca vrei sa tina peste 400 de cai  ... :)

(lista este doar asa .. pe repede inainte :) )

LE: motorul are 2 puncte slabe intre care daca ar fi sa pariez care pica prima nu as sti pe care ... anume pistoanele (vezi ringland problems) si garniturile de chiulasa din cauza prezoanelor OEM ... plus pe locul 3 cuzineti in principal datorita ungerii/uleiului vezi radiatorul extern de ulei ...
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on November 02, 2015, 14:23:32 PM
Am primit acest mesaj de pe forum...e oare virus?

Vlad asculta te rog clipul asta http://vocaroo.com/i/s099DTv1Gdge si spune-mi si mie parerea ta . Care ar fi buba la sunetul respectiv de la motor :/ Mersi !
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on November 02, 2015, 14:28:22 PM
vrei sa zici pistoane ? si biele ? si prezoane de chiulasa ? si garnituri de chiualasa? si cuzineti si segmenti ? si radiator de ulei ? si radiator de apa mai mare ? si pompa de ulei ? ca sa nu zic camasi daca vrei sa tina peste 400 de cai  ... :)

(lista este doar asa .. pe repede inainte :) )

LE: motorul are 2 puncte slabe intre care daca ar fi sa pariez care pica prima nu as sti pe care ... anume pistoanele (vezi ringland problems) si garniturile de chiulasa din cauza prezoanelor OEM ... plus pe locul 3 cuzineti in principal datorita ungerii/uleiului vezi radiatorul extern de ulei ...

Nu vreau 400 cai momentan...poate in viitor cand o sa simt nevoia unei masini noi...bag acei bani in asta... deci 300 is suficienti pentru mine.
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: KET on November 02, 2015, 14:31:34 PM
Probabil e virusul ala de care iti pomeneam noi. Cel mai mare tuner din Romania. Si din lume.  :D
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on November 02, 2015, 14:41:33 PM
vrei sa zici pistoane ? si biele ? si prezoane de chiulasa ? si garnituri de chiualasa? si cuzineti si segmenti ? si radiator de ulei ? si radiator de apa mai mare ? si pompa de ulei ? ca sa nu zic camasi daca vrei sa tina peste 400 de cai  ... :)

(lista este doar asa .. pe repede inainte :) )

LE: motorul are 2 puncte slabe intre care daca ar fi sa pariez care pica prima nu as sti pe care ... anume pistoanele (vezi ringland problems) si garniturile de chiulasa din cauza prezoanelor OEM ... plus pe locul 3 cuzineti in principal datorita ungerii/uleiului vezi radiatorul extern de ulei ...

Am gasit jurnale cu mai multe WRX care duc fara probleme 290 de cai cu interne stoc si fara crapaturi in motor.
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: andea79 on November 02, 2015, 14:42:25 PM
Probabil e virusul ala de care iti pomeneam noi. Cel mai mare tuner din Romania. Si din lume.  :D

nu :), l-am primit si eu ,  este de la userul  ionut.inc de pe forum care are ceva legacy diesel din 2009 cu ceva sunete ciudate -> dar din pacate nu are cine/cum sa-i daca diagnoza online dupa un fisier audio ... trebuie sa ajunga la un service Subaru competent ...
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: andea79 on November 02, 2015, 14:51:07 PM
vrei sa zici pistoane ? si biele ? si prezoane de chiulasa ? si garnituri de chiualasa? si cuzineti si segmenti ? si radiator de ulei ? si radiator de apa mai mare ? si pompa de ulei ? ca sa nu zic camasi daca vrei sa tina peste 400 de cai  ... :)

(lista este doar asa .. pe repede inainte :) )

LE: motorul are 2 puncte slabe intre care daca ar fi sa pariez care pica prima nu as sti pe care ... anume pistoanele (vezi ringland problems) si garniturile de chiulasa din cauza prezoanelor OEM ... plus pe locul 3 cuzineti in principal datorita ungerii/uleiului vezi radiatorul extern de ulei ...

Am gasit jurnale cu mai multe WRX care duc fara probleme 290 de cai cu interne stoc si fara crapaturi in motor.

da, in jur la 300 poate tine o perioada buna (300 la motor nu la roata) ... cat tine .. depinde de ce se zicea mai devreme: benzina folosita, ulei, cum o abuzezi, cat de bine este setata - sa nu ai knock si egt mare ... etc ... (motoarele de STI s-au imprastiat o gramada la 300 la motor neatinse din fabrica)

dar oricum ... 300 la motor cu turbina aia si cu ditamai FMIC-ul ala este .... cam fara sens :)
in sensul ca nu o sa o faci niciodata sa se intample ceva notabil sub 4500-5000 rpm...pentru 300 la motor cu raspuns la ture mici mai bine revii la o turbine stock de wrx sau STI cu un top mount ...

Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: MihaiFlorescu on November 02, 2015, 15:18:47 PM
Cu drobul de sare care sta sa cada nu ajungi niciunde. Pana la urma ai dat niste bani, destul de multi presupun, pentru configuratia in care este masina acum. Deci sa revii la OEM, sa pui motor si cutie de STi ar fi cumva o directie opusa. Adica de ce ai mai dat banii ca sa te apuci sa pui altceva, cand puteai lua direct acel altceva la jumatate din bani.

Nu ca nu as fi de acord cu tot ce s-a spus mai sus, ca sa fie clar.

Dar eu zic ca daca tot te-ai bagat la asta, mergi in configuratia actuala pana crapa ceva sau pana te plictisesti si apoi vezi ce faci. Ca doar de asta ai dat banii, nu?
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: andea79 on November 02, 2015, 15:55:58 PM
pai asa cum zici  :) trebuie sa se bucure omul de utilajul in care a investit :)

doar ca spunea ca este nemultumit de modul cum intra turbina si asta combinat cu faptul ca GT35-ul de pe masina lui este folosita intentionat mult sub potential rezulta logic ca ori face motorul pentru a folosi GT35-ul cum trebuie ori (varianta mai ieftina) schimba GT35-ul cu ceva mai mic pentru a avea raspuns ... bineinteles astea cand se plictiseste de cum merge acum masina :)
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Muttley on November 02, 2015, 16:22:06 PM
Sau mai pune o turbina mai mica in serie cu aia mare  ::)
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on November 02, 2015, 20:30:34 PM
Sau mai pune o turbina mai mica in serie cu aia mare  ::)

M-Am gândit și sa îmi. Pun o turbina mica cred sa intre la 2000 de ture și aia mare la 4500.

Momentan ii dau mentenanță asa cum trebuie și când pica ceva repar cu piese mai bune și asa pana când o sa ajung cu ea într-o versiune cat mai buna.
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: andrei0241 on November 02, 2015, 20:53:13 PM
Biturbo chiar nu ar fi ieftin, cred ca's f putini care pot monta si regla asa ceva la noi si sigur nu's "de cartier"
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on November 02, 2015, 21:37:46 PM
Biturbo chiar nu ar fi ieftin, cred ca's f putini care pot monta si regla asa ceva la noi si sigur nu's "de cartier"

Am văzut pe alte mașini făcut bi turbo ma gândesc ca în mare e aceeași tehnica.

P.s. alta problema...îmi tot suna centura și dacă e pusa...cum pot dezactiva acel senzor ... și ce îmi recomandați pentru monitorizarea parametrilor mașinii?  Am văzut ca sunt ceva "aparate" cu Bluetooth cu care vezi pe telefon.
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: andea79 on November 02, 2015, 22:13:41 PM
tu ai un utec...adica sistem piggy back care altereaza parametrii primiti si/sau trimisi de ecu ... deci un cablu/sistem blushtutz normal iti va arata date alterate .... poti monitoriza in schimb cu cablul/functiile de monitorizare ale utec-ului ...
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on November 03, 2015, 10:02:43 AM
Ce parere aveti despre acest intercooler? http://www.racingnick.ro/produse/intercooler-mishimoto-j-line daca al meu fisureaza din nou m-am gandit sa cumpar asa ceva.

Mishimoto ofera garatie pe viata...(daca ar oferi si subaru asa ceva :)) )
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: andea79 on November 03, 2015, 11:18:05 AM
pare ok ... tu stii exact la dimensiuni/prinderi cum sta treaba la tine ...
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on November 03, 2015, 13:03:26 PM
Ce patesti cand cumperi masini nerulate si modificate masiv...

(https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/v/t1.0-9/s720x720/12208641_1069535146431406_2919821130284127223_n.jpg?oh=ab4897ad47e54028d0de6ad117f6d7ab&oe=56C8DBE4)
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: andea79 on November 03, 2015, 13:05:37 PM
ce patesti ? :)
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on November 03, 2015, 13:14:21 PM
ce patesti ? :)

Blow off-ul nu se deschide pentru ca nu are furtunul de care are nevoie...ai idee de unde cumpar un furtun?
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: andea79 on November 03, 2015, 15:00:38 PM
esti sigur ?

eu vad ca este un furtun care merge la BOV/pe lateral - care ar trebui sa vina de pe galeria de admisie iar shtutzul liber din varf este pe unde iese aerul cand se deschide bov-ul, acolo poti sa pui furtun daca vrei sa il configurezi cu recirculare - acum este probabil lasat pe evacuare atmosferica ...

ai 2 posibilitati:

1. cauti pe net manualul de instalare si verifici exact pentru modelul tau care iesire/intrare merge unde ...
2. cauti un mecanic

desi in pozele tale cu compartimentul motor de pe prima pagina apare un furtun acolo :)

sau e doar iluzie optica ca se vede furtunul din spate ca intra lateral in BOV ? :)

asa pare  - iluzie optica , deci reformulez... lipseste intradevar furtunul, deci BOV de deschide de fapt dar foarte repede si nu tine presiune, deci cand vei pune furtunul vei incepe si sa simti ca masina merge mai bine :)

furtun de boost de grosimea respective ar trebui sa gasesti la magazine de piese auto fara probleme...
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on November 04, 2015, 23:28:55 PM
Azi am dus intercoolerul la sudat momentan e tot ok...dacă mai fisura cumpăr altul nou cu garanție pe viata.
Am găsit furtunul de vacum pentru blow off și acum merge perfect.
Momentan e totul ok.
Azi am comandat ai 4 boxe bose 2 înalte și un amplificator și cele din urma tot bose.
Abia aștept sa am sunet ok ba ca la cum suna masina ma pot lipsi.
Urmează sa mai scot toba puțin  în afara pentru ca momentan flăcările îmi ard lacul.
Revin cu poze după recolantarea ce va avea loc săptămână viitoare.
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on November 04, 2015, 23:53:45 PM
Are cineva Defi Advance ZD?
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: STI on November 05, 2015, 00:30:58 AM
    *Defi-Link ADVANCE Control Unit is necessary to operate ADVANCE ZDs.
    *Defi-Link Meter ADVANCE ZD is expressed as ADVANCE ZD or ZD.
    *The value of turbo, boost, and intake-manifold pressure cannot be displayed on ADVANCE ZD.

mai bine te uiti catre niste ceasuri defi direct
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on November 05, 2015, 12:41:40 PM
Cred ca o sa achizitionez un ceas Defi pentru AFR.

Ce imi recomandati pentru turatii(sa bipaie la un anumit nr de turatii)
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: STI on November 05, 2015, 12:53:25 PM
defi nu face ceas de afr, daca vrei un ceas bun de afr http://www.innovatemotorsports.com/
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on November 05, 2015, 14:07:54 PM
La noi se găsesc la vânzare?
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on November 06, 2015, 12:39:05 PM
De unde as putea cumpăra asa ceva? Cred ca urci mai ușor la volan dacă partea de jos e tesita.
(http://www.avojdm.com/images/05_leg_damd02.jpg)
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: andrei0241 on November 06, 2015, 13:35:34 PM
Daca nu ai scaunul dat f in fata nu ar trebui sa ai probleme in a urca in masina, totusi.
Volanul il gasesti p'afara, mai ales in Japonia, la aprox 500$ (http://www.avojdm.com/product_info.php?products_id=176) + transport + taxe.
Stiu ca in tara erau persoane care se ocupau cu tapiserii de piele si ca modificau si volane. Un volan cumparat SH si modificat tot iese mult sub ~3000ron cat ar fi cel nou
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: manole74 on November 06, 2015, 14:42:31 PM
Sunt multi in tara care pot modifica volane in acest fel , dar cu costuri mult mai mici decat volanele D-shape, made by Japan. Gasesti pe google destui.....
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: victor.p on November 07, 2015, 16:59:33 PM
Marian Gadau din Bucuresti face modificari in volan, elemente construite custom de carbon etc. ;)
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on November 08, 2015, 23:26:24 PM
Am rezolvat și blow off ul și intercoolerul. Pun poze după ce o recolantez miercuri și după o sa mai pun câteva poze.

PowerTech Impreza GT-S
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on November 08, 2015, 23:50:43 PM
Cine în România face aripi wide body?
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Hileaga#28 on November 09, 2015, 15:47:41 PM
Sincer nu stiu daca la modelu asta gasesti alceva decat Cele de Sti........ Eu unu mi-am luat bara fata,aripi si praguri de sti ca altceva mu am gasit....

P.s....  Daca vrei aripi de STi iti trebuie neaparat si bara fata....alta bara nu ai cum....
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: MihaiFlorescu on November 13, 2015, 09:34:51 AM
Sora geamana de peste ocean https://www.facebook.com/panamasubaruclub/posts/981068651958376
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: adrian2310 on November 13, 2015, 09:45:29 AM
eu cred ca este aceeasi masina
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: andea79 on November 13, 2015, 09:46:35 AM
este aceeasi ...
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: MihaiFlorescu on November 13, 2015, 09:49:08 AM
Nu ziceau ca au facut mai multe?
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: andea79 on November 13, 2015, 09:58:10 AM
nu stiu sincer  - vizual pare aceeasi :)
dar de ce ar face cineva mai multe de genul toate la fel ?  ???
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: MihaiFlorescu on November 13, 2015, 10:03:51 AM
Pentru $$$ ? Stiu ca nu suporta cumparatie, dar prin 2006-2007 cei de la Colina Motors facusera 4 forduri focus Jeans Edition cu ceva modificari estetice si cereau niste multe mii de euro in plus pe un body kit si niste jante. S-au vandut imediat.

Ma gandesc ca si cei de la vivid racing au facut asa ceva si le-au impartit pe la diverse expozitii, decat sa plimbe aceeasi masina?
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: andea79 on November 13, 2015, 10:33:05 AM
nu stiu 100% ... la ei pe site
https://www.vividracing.com/blog/category/project-cars/project-wrx-iii/
apare ca au avut un project car din fiecare ....
(asta era project wrx III, II-ul era ceva wrx din 2004 ... )
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on November 18, 2015, 22:37:30 PM
Mașina e 1/1 ce ai pus în poza e masina la standul Sema din L.A. și e cea pe care o am eu.

Întrebare: cutia STI în 6 trepte se poate monta în locul celei cu 5 rapoarte fără modificări semnificative?
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: BOXER on November 18, 2015, 22:47:34 PM
Schimbi cutia, schimbi arborele cardanic, schimbi si diferentialul spate.
S-ar putea sa ai nevoie si de alte planetare.
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: STI on November 18, 2015, 23:33:29 PM
ai 2 optiuni

varianta 1 ( ieftina )

cutie 01-04 STI 6mt
cardan STI
dif spate STI
tampon cutie inferior + pitch stop mount
volanta + ambreaj sti
timonerie STI
clutch slave cylinder STI
iar partea cea mai problematica o sa iti trebuiasca planetare de STI 2008 neaparat si aici apare problema daca poti imperechea planetarele cu capetele de planetare de 2004
+ un device mic care sa tina loc de speed sensor pt electronica ta

varianta 2 scumpa
cutie STI 2005+ (dccd)
dif spate STI
cardan STI
planetare STI 2008 complete
butuci + fuzete STI 2006+
jambe amortizoare sau amoritzoare cu totul 2005+
tampon inferior cutie + pitch stop mount
timonerie STI
volanta + ambreaj STI
speed sensor reader acelasi device mic
dccd controller aftermarket
discuri frana STI 2006+
jante STI 2006+

plus in ambele cazuri s-ar putea sa iti trebuiasca un abs reader nu stiu exact cum e acel senzor montat la gr-uri, dar deviceul de a citi viteza iti trebuie neaparat pt ca stiu sigur ca gr-urile citesc diferit viteza fata de pana in 08 si daca nu citeste ecu va intra in limp mode
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on November 19, 2015, 11:27:43 AM
Exista cineva în vestul tarii care ar putea face asta? Am citit pe net pe ceva forum ca poți cumpăra kit de cutie cu piese mai puternice.

Am mai văzut ca unii au pus cutie rally spec.

Ma gândeam  ca sunt soluții mai simple mai ales ca în SUA îs multe wrx modificate.

Am mai inteles ca e foarte bine sa faci upgrade la sistemul de racire al uleiului.
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: andea79 on November 19, 2015, 12:42:38 PM
pai mecanici mai gasesti - in Cluj cel putin  :)
tu vrei cineva sa se ocupe si de achizitia pieselor adica sa mai suporti un adaos ?

si oricum dpdv al bugetului treaba este "ciudata" sa zic asa :) pentru ca iti dai seama ca daca vrei sa faci ceva reliable la nivel de 400 de cai ai nevoie de motor, transmisie si multe alte maruntisuri (radiatoare apa/ulei..etc..)

adica o sa ajungi la costuri de genul 5-6-7 000 euro probabil pentru transmisie plus alte 3-4-5 000 pentru motor , deci ai 2 posibilitati logice din punctual meu de vedere:

1. lasi cum este motorul si transmisia si eventual sch turbina cu una mai mica sa ai aceeasi putere ca acum (300hp) dar pe o plaja de ture mai larga si asta este

2. vinzi masina si cu banii luati iti iei un STI ... acelasi motor sensibil dar restul chestiilor macar sunt solide si financiar iesi muult mai bine

Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on November 19, 2015, 13:02:00 PM
Cred ca o sa las masina asa...totusi in timp ma gandesc poate sa fac un upgrade masiv si poate sa investesc inca o masina in ea si sa o duc in 600hp.

Pentru un moment incerc sa am grija de ea si sa ma bucur asa cum e.
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: moguai on November 19, 2015, 13:05:27 PM
cel mai bine. cutia mai scurta (5 trepte) nu te incurca decat la drum lung, zic eu. are short shifter?
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: BOXER on November 19, 2015, 13:11:12 PM
Un deviz ajunge la niste sume foarte mari. Pe langa sumele amintite de Andea79 mai apar si alte cheltuieli mici si neprevazute.
La final vei observat ca ai platit pentru un WRX+upgrade-uri aceeasi suma pe care o plateai pentru un STI nou.
Daca nu iti ajunge ce ai acum, varianta vanzarii este cea mai buna.
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: STI on November 19, 2015, 13:42:14 PM
orice ai face la cutia 5mt nu o sa tina niciodata daca vei alerga serios masina, iar pentru 600hp reliable desi pare tentant si usor este o lista de piese f lunga ca sa ajungi acolo si foarte costisitoare daca vrei sa o faci calumea, iar swap calumea de transmisie se poate face si aici fara probleme, suntem cativa care am facut asa ceva in bucuresti, my 0.02$
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Muttley on November 19, 2015, 16:30:31 PM
cutia mai scurta (5 trepte) nu te incurca decat la drum lung, zic eu.

N-are treaba.
Simplificat, inchipuie-ti ca prima si ultima treapta sunt la fel si la 5 trepte, si la 6. Cele intermediare difera, sunt mai apropiate una de cealalta la 6 trepte. Asadar, cutia in 6 trepte e mai scurta, are rapoartele mai apropiate.
Problema lor cu cutia cand vine vorba de cai multi e din cauza fiabilitatii cutiei, unde 6 trepte cic-ar fi mult peste, iar 5 trepte face poc.
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: MihaiFlorescu on November 19, 2015, 16:33:37 PM
Erau niste poze pe net, o sa le caut. Ganditi-va ca 6MT e mai grea cu 20kg. Erau poze cu vitezele. Alea de STi sunt imense pe langa cele de WRX.

Niste material brut cum ar zice Tom :D
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on November 19, 2015, 18:26:19 PM
Astea nu îs interne de cutie? Scrie ca duc 600hp.
http://www.rallispec.com/gea_dog_ppg-su5sd.html

Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: KET on November 19, 2015, 18:31:42 PM
Pai si crezi ca se merita 8350 $? Nu e mai ok o cutie de STi direct?
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: BOXER on November 19, 2015, 19:00:21 PM
cutia cu craboti nu este cea mai confortabila.
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: STI on November 19, 2015, 19:44:37 PM
da material serios, e pe topicul meu poze cu pinioane de 6mt ra-r, numai stiu pe ce pagina,  printre ultimele pagini. nu faci treaba nici cu crabotii, dupa craboti o dai in ax central sau secundar/carcasa cutie/carcasa dif/planetare/ambreaj, orice optiune exista pe piata asta pt 5mt la 600hp si masina folosita serios nu o sa stai niciodata linistit, la banii aia faci un swap serios de 6mt si ai inchis subiectul.
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: MihaiFlorescu on November 19, 2015, 20:37:08 PM
Ia cauta pe youtube ppg sound subaru WRX. O sa iti treaca toate ideile. Scoate un sunet oribil. Alea merg doar la raliuri, cu dopuri in urechi si casca pe cap.
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on November 19, 2015, 22:37:13 PM
Ia cauta pe youtube ppg sound subaru WRX. O sa iti treaca toate ideile. Scoate un sunet oribil. Alea merg doar la raliuri, cu dopuri in urechi si casca pe cap.

Ai dreptate nu e o soluție.  Suna groaznic anulează sunetul de la evacuare.  Caca maca.

Trag de ea cat tine asa și când vine momentul o sa trec pe 6mt.

Nu înțeleg totuși cum sunt pe net wrx de 450 hp și wrx sti de 600-700hp.
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: BOXER on November 19, 2015, 22:55:32 PM
Am senzatia ca alea sunt doar pe net si in imaginatia unor proprietari optimisti.
Cat timp poate rezista un motor mic unor eforturi mari ?
Alea sunt masini pe care le duci la dinamometru, scoti o fisa, o pui in rama si apoi te apuci sa refaci motorul.
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: andea79 on November 19, 2015, 22:57:39 PM
Nu înțeleg totuși cum sunt pe net wrx de 450 hp și wrx sti de 600-700hp.

unde ? :)

cauta aici
http://forums.nasioc.com/forums/forumdisplay.php?f=79
si aici
http://www.iwsti.com/forums/power-bragging/

si vezi ce modificari au fiecare, vezi ce combustibil folosesc ( E85 nu se pune :) ), ia in considerare whp lor ca fiind de fapt un hp la motor si .. vezi :)
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: MihaiFlorescu on November 19, 2015, 22:58:22 PM
Nici chiar. Le pun pe dyno si apoi le duc pe platforma la intalniri si evenimente auto si doar se afiseaza. Cand de fapt masina nu vede decat porniri si parcat.
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: andrei0241 on November 19, 2015, 23:01:06 PM
WRX'ul are transmisia prea firava sa incerci upgrade'uri pe putere.
Pacat ca nu te'a interesat de toate aspectele astea inainte sa cumperi masina. Cel mai bine te bucuri de ea asa cum e si cand ti se face de mai multa putere o vinzi si treci la STI.
Decat sa faci upgrade'uri de motor/transmisie, iei un STI si din start esti mai sus decat cu WRX'ul.
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on November 19, 2015, 23:33:46 PM
Înseamnă că situația e simpla...ma.bucur de mașină asa cum e încerc sa am grija de ea sa ma tina cat mai multi km și toată lumea ea fericită.

Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: andea79 on November 19, 2015, 23:45:14 PM
mda, oricum la urma urmei sunt banii si timpul tau si te distrezi cu ei cum vrei :)
si daca tu vrei sa faci racheta din masina asta si nu din alta .... tu trebuie sa te informezi si sa decizi ...
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: andrei0241 on November 20, 2015, 00:01:48 AM
Ce poti face e schimbarea turbinei ptr lag cat mai mic si soft adecvat. In siguranta cutia de WRX nu prea duce peste 270-280CP
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: ady_viteza on November 20, 2015, 08:46:48 AM
Renunta la ideea de a pune cutie cu craboti pentru strada .... in afara zgomotelor care pot enerva sau nu, este extrem de greu de manevrat in trafic ....nu este sincronizata, trebuie sa ai grija de fiecare data cu tr 1 si R pentru a egaliza turatia in cutie cu cea a motorului ... si trebuie revizionata destul de des ... iar un singur crabot costa foarte mult !!!
Tom ti-a spus cel mai bine ce ai de facut pentru viitor insa si eu cred ca investitia intr-o transmisie de STI nu se merita ....mai bine iti iei un STI direct si scapi de multe probleme.
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on November 20, 2015, 17:49:10 PM
Up date cu noua colantare:

(https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/12249678_1075283022523285_3629396167201857028_n.jpg?oh=02e14e1ad16685dd0934077df204325c&oe=56DF0749)
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: KET on November 22, 2015, 18:09:14 PM
No ofence... arata mult mai bine inainte. Dar inteleg ca trebuie sa-i faci reclama firmei tale?
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on December 11, 2015, 13:42:07 PM
No ofence... arata mult mai bine inainte. Dar inteleg ca trebuie sa-i faci reclama firmei tale?

Da masina vreau sa promoveze firma mea...nu avea sens sa las abtibildele vechi. Pe viitor mai pot schimba designul.
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on December 11, 2015, 13:44:21 PM
Urmeaza si un eleron zic eu fain care o sa imbunatateasca aspectul:

(http://i151.photobucket.com/albums/s145/xtianjdmgc8/FC5CA2F8-D72F-45B9-943F-0ECCBD42FA10-6433-000004BC33D3420D.jpg)
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on December 21, 2015, 12:28:12 PM
Update:

(https://scontent.fomr1-1.fna.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/12360215_1089435844441336_2548852741714743381_n.jpg?oh=998500c210bc53abd90b131493179a47&oe=571D70E9)
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: andrei0241 on December 21, 2015, 15:23:52 PM
Arata mai bine acum, colantata asa.
Pe mecanica ai mai facut ceva?
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: KET on December 21, 2015, 16:18:43 PM
Arata mai bine acum, colantata asa.

+1
Parca intra intr-o tema cu portocaliul ala.
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on December 21, 2015, 17:12:55 PM
Decat sa schimb culoarea la jante am preferat sa introduc in designul de pe masina portocaliu...despre care cred ca arata super fain.

Inca nu am facut modificari tehnice la masina urmeaza unele mici de tot pana la primavara cand o sa le fac pe cele mai consistente.

Momentan am comandat quick relese pentru bara fata si Tow Hook fara, spate.

Am mai pus aceste "ornamente":

(https://scontent.fomr1-1.fna.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/12369123_1088348804550040_3003852385016958129_n.jpg?oh=ad75e80d652598ed7fe77d909ee2ad02&oe=56DACD4B)
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on January 02, 2016, 19:30:27 PM
Incepem anul in forta, am lasat masina sa se incalzeasca si am observat un miros ciudat si fum de la capota...

Stropi de ulei in zona de la turbo si sub masina. Am chemat mecanicul la care eu merg...a sesizat un colier pe unde iese ulei asa ca saptamana care vine o sa merg cu masina(tractata) pana la service sa imi desfaca turbo, sa curete toata zona si sa schimbe furtunul care pare cam copt(zice el).

Ma gandesc sa schimb si antigelul ca sa fiu sigur ca pun ceva proaspat si de calitate.

Sper sa nu fie nimic complicat...la primavara o sa comand si un separator aer ulei de la crowford si un radiator suplimentar pentru racirea uleiului.

(https://scontent.fomr1-1.fna.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/535095_1101248506593403_3050980355100592047_n.jpg?oh=7d6ee1454ee7903a7207b77e595740d8&oe=57082187)

(https://scontent.fomr1-1.fna.fbcdn.net/hphotos-xta1/v/t1.0-9/1909972_1101248596593394_8541316721497036951_n.jpg?oh=6af1f1c30536016490ddfe0382f902d0&oe=5706EBC3)

(https://scontent.fomr1-1.fna.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t1.0-9/12400952_1101248659926721_8076625861360914522_n.jpg?oh=19eaccce69e6961b231f292def151bb3&oe=5712BA81)

(https://scontent.fomr1-1.fna.fbcdn.net/hphotos-xfl1/v/t1.0-9/7780_1101249099926677_6043218051559008094_n.jpg?oh=b65c9aead905c2a5f6c4b96d6cf93915&oe=570B3A61)
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: KET on February 18, 2016, 14:19:24 PM
Ce mai face WRX-ul? Ai rezolvat cu pierderile de ulei?
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: malakay on February 18, 2016, 18:08:40 PM
sper sa mearga cel putin la fel de bine precum arata....
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: andea79 on March 19, 2016, 22:26:36 PM
am fost plimbat azi o tura cu masina ca doar sunt prin Oradea/Felix -> nu merge rau deloc instalatia :) :)
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: Vlad Coste on September 14, 2016, 13:52:33 PM
am fost plimbat azi o tura cu masina ca doar sunt prin Oradea/Felix -> nu merge rau deloc instalatia :) :)

Ar fi fain sa mai vii sa te duc pe niste trasee unde pot trage mai tare de masina.

Nu am mai postat de ceva vreme... vine iarna... si ma gandesc ori sa vad masina ori sa o duc la urmatorul nivel :))

De unde pot cumpara Oglinzi STI si o bara fata STI?
Title: Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Post by: andea79 on September 14, 2016, 14:32:26 PM
vezi ca este track day organizat de forum in 22 octombrie -> eu incerc sa merg dar nu stiu inca daca termin de facut masina  - poate ai si tu chef de putina distractie pe circuit :)

http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=2852.0