Am luat mult mai multa masina, km mai putini, dotari si confort, dar si cumva o intoarcere in timp la probleme pe care le rezolvasem si la WRX.Multumesc pentru raspuns. Intr-adevar, nu este relevanta situatia ta pentru toti cei aflati in cautarea unui model similar. Intrebasem pentru a ma familiariza cu mersul "pietei" :) (ca tot venise vorba in paginile anterioare).
Totul depinde de starea masinii, nu doar de KM si anul de fabricatie.
Merci! Dupa indelungi cautari de 15 minute pe RomRaider am gasit si definitii pentru EUDM 2.5i MT. Merge loggerul, dar learning view nu.
Foarte interesant este ca se pare ECU stie mai multe si sunt mai multi senzori pe masina decat la WRX. Am acces direct la temperatura uleiului de exemplu si ma lasa sa testez toate sistemele electronice de pe masina. Cred ca o sa fac o donatie pentru cel care a scris definitiile.
are ceva km totusi....si cam ce zice Mihai ca e dus, sunt consumabile. motorul ala in principiu n are moarte zic eu.suze de off topic dar nu ma pot abtine: cum adica, 150.000 km sunt multi si trebuie sa cedeze garniturile?
Cu o garnitură toți suntem datori.
Iar piesele sunt cam toate 50% mai ieftine decat la WRX/XT.
nu ma refeream la garnituri, de acord cu tine. sau radiator... dar alte probleme pe care le are mihai acum gen ambreiaj, curele, bujii, bucsi etc sunt normale de schimbat acum.Cu asta sunt absolut de acord, dar nu cu vibrochene, cuzineti si garnituri.
Denumire si varianta AM Antigel Hepu G12+ Filtru ulei OEM Ulei motor Bujii ^4 Tampoane motor ^2 Kit garnituri motor Prezoane chiulase ^8 Prezoane chiulase ^4 Radiator Distributie kit (Gates) Pompa apa (Hepu P7572) Termostat (Gates) Surub fulie vibrochen Senzor axe cu came Senzor vibrochen Bielete antiruliu spate (Delphi) Bieleta antiruliu fata (Delphi) Pivoti fata (Lemforder) Bucsa mare brat fata ^2 |
...... E doar cu putin mai grea ca WRX-ul dar cuplul mare jos si cutia cu rapoarte diferite o fac senzationala cand vine vorba de condus in trafic si in ture joase.
.......
Esti sigur ca volanta este dusa?
Revenind la subiect, acest kit este suficient pentru conversie la solid mass? ..
Sunt firme care se ocupa de transport, de regula mult mai ieftin decat ce apare pe ibei. Problema e alta, la cresterea masei sau volumului coletului, creste exponential pretul transportului, incat probabil te apropii de aia +400$ oricum ai da-o.
Salut Mihai,
Eu nu am navigatia OE dar de 500E cred ca poti sa faci multe chestii interesante la masina. Pentru mine navigatia OE sau aftermarket este ultima pe lista.
....
Tu n-ai bare longitudinale.
]....... ...... ...... .......
Vorba aia: daca ceva functioneaza bine, las-o asa.
Si peste 2-3 ani vedem noi cum intra melcul sub capota, sau inca 2 cilindri :D
asta o sa vada accelerari mai line si cu siguranta nu o sa mai vada downshift asa agresiv.
vilbrochen (am scris bine de data asta Wrangler?)
Cel mai scump buchet cumparat vreodata.
...
Consum BV-Bucuresti cu trafic de moarte in Predeal (stat si cate 10 minute nemiscat in trafic), AC aproape mereu pornit, mers unde s-a putut pe pilot automat la 90-100 si in rest tinuta in 2-3000 ture accelerat usor ca doar suntem in rodaj etc. ... 7.2%
Daca nu prindeam nebunia din Predeal sigur scoteam spre 6.
3000 e ultima oferta !Niste saci, ceva? ;D ;D ;D
Shut up and take my money !!!
Este foarte ridicata cu noua suspensie ! Sa o rulezi sanatos !
Dragos, nu incepe, vrei sa se supere si sa ne paraseasca si Grand Chef'u ?? ;DN-are cum....Am calculat....dacă pleacă el plecăm toți ;D
Am certitudinea ca nici Mihai nici Dan NU SI-AU APLICAT STICKER-ul "SUBARU FAN CLUB" intr-o zona vizibila a masinilor lor.
Daca am dreptate, propun ca cei doi sa fie tratati cu o raceala demna de un asemenea comportament delasator iar intreaga comunitate sa se manifeste impotriva lor cu dezaprobari energice timp de 2 minute! ;D :) :D
fum alb la pornirea motorului pe care nu il observasem personal, mai ales ca aparea pentru 5-10 secunde si disparea.
Curand o sa cresc la 4500 tot asa mangaiata din acceleratie si peste 1500km asa incep sa pun niste temperatura in motor daca totul este ok.
Pai rezistenta la caldura in conditii de utilizare agresiva, rezistenta ce previne practic transformarea uleiului in ceea ce vezi mai sus.
Aceeasi avertizare vis-a-vis de norma pentru cutie si diff. am primit-o si eu de la Bart, iar motivatia a fost: " daca vrei sa nu ai probleme...."!!!
In final consumul a fost undeva la 50-100 ml ulei
Stiu ca va plictisesc cu astfel de postari dar e bine sa mai scriem si cand e bine, nu doar la belele.
Cu masina asta am vrut sa demonstrez ca se poate transforma o epava in ceva frumos dupa regula 5k avand un plan si echipa priceputa.
Ma ofer sa scutesc pe cine vrea de bataie de cap pentru a le pune la punct masinile dupa acest model.
24.5 cm de la sol la prag masurat imediat dupa roata din fata
Am constatat ca imi lipseste numarul acasa. L-am gasit in parcarea de la munca :D Genial!
Orice am zis de rau de masina asta este eclipsat. Gumele sunt senzatie, tractiunea wow! Daca merg fara sa o bruschez nici nu simte zapada. A intrat o singura data ABS-ul.
Am lasat-o pe cea mica la gradinita si loc de parcare era doar un colt de strada viscolit pe care nu mai parcase nimeni. Zapada pana la praguri. M-am parcat fara ezitari. M-a asteptat un tip cu duba parcat in spatele meu sa vada cum ies. Am iesit fara emotii. Inteleg si rostul reductorului. Masina trece prin zapada fara sa fiu nevoit sa turez prea mult motorul.
Pentru cei ce frecventeaza zona de nord, am luat-o pe Petricani si apoi in loc sa intru in Pipera, am facut stanga pe drumul paralel cu sinele de tren. Pustiu, zapada mare, am trecut fara sa derapez. 50 km/h si in spate nor de zapada.
Sincer, masina este foarte sigura. O data am dat tare in ea sa o intorc 180 grade peste sinele de tramvai si da, a fugit fundul greu mai tare si a fost o idee mai dificil de redresat decat la WRX.
Nu regret nici o alegere, nici cu masina, nici cu anvelopele si jantele.
... Presimt ca o sa fac si eu trecerea la faruri cu halogen chiar daca imi plac foarte mult astea cu xenon. ...
mergi pe alt stand, doar pentru masuratori, si compara cu ce ai acum
Se pare ca suportii si culisele sunt punctul slab la franele de subi.Franele la Subi nu sant deloc punctul slab. mai bine zis Subi nu are puncte slabe.
:) :) :) "Subi nu are puncte slabe" :) :) :)Se pare ca suportii si culisele sunt punctul slab la franele de subi.Franele la Subi nu sant deloc punctul slab. mai bine zis Subi nu are puncte slabe.
Singurul punct slab poate fi soferul sau proprietarul care nu ii face intretinerea periodica la timp si de calitate si de aceea apar probleme de genul acesta si automat pareri negative de genul celor de mai sus.
.......................................... am vazut ca Maria schimba pe la 4500 si avea un zambet pe buze.
.......................................
Just after driving or while the engine is
warm, the engine oil level reading may be
in a range between the upper level and
the notch mark. This is caused by thermal
expansion of the engine oil.
Ciupitura nu e o piedica, e un semn.
Tocmai m-am intors dintr-o tura de peste 700km vacanta de copii. Foarte incantat de masina.
Plusuri:
Spatiu de doua familii cu cate un copil. Si aici ma refer si la bagaje, cat si la spatiu pentru pasageri. Am stat si in spate si este wow!
Breakul este bun la drum lung pentru ca ofera umbra in spate. De altfel si vizibilitatea este foarte buna.
A/C a facut fata cu brio temperaturilor de 40 grade.
Anvelopele extraordinare. Era sa ratam o iesire de pe autostrada la 150 si frana tare si virarea nu a deranjant deloc aderenta.
Motorul 2.5 are mult sens pe masina asta. Urci cu masina plina dealurile in a 3-a sau a 4-a la 2500 rpm lejer.
In vama am prins coada si analizam alte break-uri europene. Toate isi tarau fundul dupa ele ca un Dog German. A mea era dreapta desi la fel de incarcata.
Benzina buna la OMV in Bulgaria, proasta la Rompetrol Giurgiu.
Zona ruginita de pe discul dreapta spate este acum lucioasa, semn ca a reusit reconditionarea franelor spate si placuta are contact corect cu discul ;D
Minusuri:
Evacuarea deranjeaza dupa cateva ore. Am fost la constatare inainte de plecare si flansele sunt ok dar cica sunt arse/ ruginite sitele in finale. Pretul pentru ceva custom se ridica la pret de evacuare importata din Japonia. Caut variante acum.
Rulmentii din difful central cam sufera pe caldura. Ii am pe cei noi de jumatate de an, dar timp nu gasesc sa-i schimb.
Am oprit la o benzinarie in Bulgaria si dupa mers in 140-150 la 37 grade am zis sa nu o opresc imediat. A venit un angajat la mine si imi tot zicea "Subaru, masina tare!" :D
....
Plusuri:
Spatiu de doua familii cu cate un copil. Si aici ma refer si la bagaje, cat si la spatiu pentru pasageri. Am stat si in spate si este wow!
...
Am oprit la o benzinarie in Bulgaria si dupa mers in 140-150 la 37 grade am zis sa nu o opresc imediat. A venit un angajat la mine si imi tot zicea "Subaru, masina tare!" :D
Cu alte cuvinte, nu fugiti de Outback. Unul corect pus la punct poate aduce satisfactie si ca mijloc de transport si ca jucarie.
...
Sunt programati peste 1500km in urmatoarele doua weekenduri. Apoi schimb de ulei si concediu in Grecia.
...
Nu am nimic la outback. Din cate stiu si am vorbit cu Vali nu sunt definitiile pentru scriere. Ba mai mult, la ultima tentativa de conectare la romraider nu a vrut sa se lege la ecu.
In alta ordine de idei knock la aspirat mai greu si cu efecte mai putin devastatoare ca la turbo.
Nu am nimic la outback. Din cate stiu si am vorbit cu Vali nu sunt definitiile pentru scriere. Ba mai mult, la ultima tentativa de conectare la romraider nu a vrut sa se lege la ecu.
In alta ordine de idei knock la aspirat mai greu si cu efecte mai putin devastatoare ca la turbo.
Nu am nimic la outback. Din cate stiu si am vorbit cu Vali nu sunt definitiile pentru scriere. Ba mai mult, la ultima tentativa de conectare la romraider nu a vrut sa se lege la ecu.
In alta ordine de idei knock la aspirat mai greu si cu efecte mai putin devastatoare ca la turbo.
Interesant atunci, CEL de la benzina...
Pai nu am stabilit deja de comun acord ca nu se poate? Sau am inteles gresit? Sau au aparut defs. de scriere? :D
S-a gasit releu de test :) Urmeaza dupa anul nou sa montam si sa vedem daca se schimba ceva sau daca am fost eu indus in eroare.
Pai ar trebui sa auzi si din filmare. La inceput "chitzaie" si dupa nu se mai aude decat motorul cum toarce :) Sau mai bine spus, evacuarea.
Unde sa se incalzeasca motorul ca am coborat, am dat jos ce era vechi si cand sa pun piesele noi suna nevasta sa-mi spuna ca daca vreau mancare calda ar fi bine sa urc.
Preferinta personala, eu lucrez mai bine la masina cu burta plina :D
...Ca si culoare, miros si feeling in afara de miros de benzina pot spune ca arata bine...
Totul a pornit de la faptul ca acum rulez pe anvelope exclusiv de asfalt si daca tot mai ramane masina la mine, am zis sa incerc si altceva, ca acum nu prea e all-rounder decat iarna.Chiar daca nu vrei sa te bagi in transee sau mlastini, unghiul de atac mic tot iti va da batai de cap, sa nu mai zic de zgarieturile fine provocate de crengi care iti vor zadarnici munca bagata in polish (inevitabil pe un drum forestier ingust spre exemplu).
Pot spune doar ca la prima vedere, outback-ul tratat cu produse nemtesti si englezesti se prezinta mai bine decat impreza care e pe produse americane cu marketing la greu.
Daca mai mergeai inca 15-20km eu cred ca scadea sub 6 ;DLIKE :)
Seamana a furca ce a inceput sa se indoaie si nu mai are mult sa se rupa. Cel putin la mine asa a fost.Parca Mihai a schimbat ambreiajul complet cand a avut motorul scos.
... vand asa cum e la 5.000 euro daca sunt interesați pe aici...
@Mihai : schimba si semnatura :PNumai exuri in semnatura
..........................................................................
Tare mult mi-ar placea sa ajung sa cumpar si eu odata o masina asa cum le vand eu... Probabil ca doar noua sau de la unul de pe aici.
Da e vreun model cu sasiu?
Cam asta s-a gasit... nimic evident stricat. Discul e ca nou. Se da vina pe placa de presiune care din cauza caldurii sa isi fi schimbat duritatea/flexibilitatea etc. ce face ea acolo.
Pentru siguranta am luat si kit de reparatie pompa de ambreiaj si pentru cilindrul care actioneaza furca.