Scuze dar nu scuze ca-s atatea postari cu grafice si aberatii neinteresante. Tre' sa am o evidenta undeva.
In dimineata asta, V44, neasteptat de cald si zapuseala la 7 dimineata, soare si 22-24 grade.

Spool e around 3300 ture, intr-o postare anterioara, cu housing neportat, era la 3250. Dar o fi fost mai racoare in dimineata aia. Imi tot repeta andea, stiu si eu din experientele recente, aici sunt variatii. Adica se pare ca nu s-a stricat spoolul, micsorarea de sectiune de langa pala, aia face treaba.
Ce e fain e ca e tot acolo pe ambele harti, cum, mi s-a explicat aseara, targetul de boost redus intarzie si spoolul, nu te poti arunca cu capul inainte, ca apare spike.
Legat de spike, conform grafic, cate 1psi la fiecare. Bai, imi place de nu e voie, o viata am, citez din autorul softului, acel "sut in cur". Or faptul ca arata atat de uniform pe ambele harti si ambele trepte, e foarte-foarte tare, felicitari autorului.
Fun fact: cand a sarit in 22psi, i-am zis lui andea ca gata, nu mai vreau niciun spike, nu merita riscul. Iar acum...

Azi noapte aveam knock sus, sub 6000rpm, s-a remediat cu benzina.
Acum e mai jos, pe la 4500, se va remedia in acelasi mod.
Iar pe harta 2, aproape de capat, e usor boost drop. Mai e loc de WGDC, dar si tija de WG e disponibila, e larga total si la preload minim. Urmeaza V45.
Cu alte cuvinte, portarea recenta, cu muchie delete, dpmdv a fost un succes, boost dropul ala sever s-a dus.
Vreo 284g/s acum, in conditiile in care:
- cald afara;
- boostul nu tine chiar pana la capat;
- eu ma opresc la 6000rpm.
As putea incerca intr-o dimineata cu frig si presiune atmosferica ridicata sa fac un pull cu admisie rece si pana aproape de limitarea de la 6700 daca bine retin. Si m-as alege cu numere si atat. Desi dau cu caldut si numerele alea.
Ca o concluzie intermediara - NU, se pare ca nu am eliberat nush cati cai putere cu catback larg si hotside larg. Probabil limitarea e pe admisie, a pomenit andea ceva despre asta, sa dezvolte daca considera.
Ce am eliberat e o doza neclara de fiabilitate. Motorul respira altfel, i s-au largit narile. De departe, pragmatic vorbind, asta e cel mai mare win. Nu e fun, dar aia e.
Iar legat de fun, evacuarea, desi silent, parca a mai prins putin glas. E normal, cum un turbo se comporta ca un amortizor de zgomot. Dar tocmai l-am portat si largit, deci amortizeaza zgomotul mai putin...? Sau e placebo.
_____________________________________
Mai pe langa: am observat abia acum ca, dupa roll center kit, am ecartamente egale. Sau am mai observat si am uitat.
Nu ma ajuta, nu face nimic, doar constat.

Si o poza de sus, d-aia cu zoom out fancy.

Maine dimineata e frig. Pun telefonul sa sune de pe acum.