Recent Posts
Subaru club Romania

Recent Posts

Pages: [1] 2 3 4 5 ... 10
1
Forester / Re: suspensie spate Forester SG
« Last post by Ilie on June 30, 2025, 17:21:40 PM »
Merci mult!
Cel mai probabil voi merge pe KYB, cu toate ca am inceput sa am dubii daca sa mai pun suspensie standard..
2
Reprezentanțe și ateliere pentru Subaru / Re: Alte service-uri
« Last post by cosmin8888 on June 30, 2025, 14:56:10 PM »
Ok, mulțumesc. 
3
Alte modele si non-Subaru / Re: Isuzu D-Max 2021
« Last post by dan_b on June 30, 2025, 13:23:30 PM »
Multumesc frumos, asemenea!
4
Foresterul meu SH (2008-2013) / Re: XT SH 2009 - Povestea continua
« Last post by MihaiFlorescu on June 30, 2025, 12:23:46 PM »
Ai facut foarte bine. Eu dupa ce am schimbat rulmentii pe fata, am inceput sa ii aud si pe cei de pe spate. De obicei, cel care face zgomot mai tare acopera zgomotul facut de ceilalti.
5
Reprezentanțe și ateliere pentru Subaru / Re: Alte service-uri
« Last post by MihaiFlorescu on June 30, 2025, 12:19:40 PM »
Vorbeste cu Mihai Stan
6
Reprezentanțe și ateliere pentru Subaru / Re: Alte service-uri
« Last post by cosmin8888 on June 30, 2025, 11:40:14 AM »
Salut !Găsesc pe cineva in Ploiești sa-mi verifice si mie un Subaru forester SG 2004 varianta de 125 cai ? La plecare nu mai are putere si mai ales in pantă  chiar daca o turezi mai tare deși acceleratia o tin apăsată ii scad turatiile .
7
Foresterul meu SG (2003–2008) / Re: Gold 02 XT 4EAT
« Last post by Muttley on June 30, 2025, 11:36:00 AM »
Grupa N e o categorie de omologare in raliuri, unde masinile sunt in punctele esentiale de serie. Lui Subaru i-a cam curs mucii in grupa aia, asa c-a dezvoltat o serie de elemente de mecanica mai axate pe performanta, in detrimentul confortului. Articulatiile ar fi unele dintre ele, bucsele asemenea.

Adica eu vand bucse normale, standard. GrN am pe masina, hence vanzarea.
8
Foresterul meu SG (2003–2008) / Re: Gold 02 XT 4EAT
« Last post by roadtusubaru on June 30, 2025, 11:28:21 AM »
Multam tare fain !

https://subarak.pl/de/motor-dichtungen/277-original-subaru-%C3%B6labscheider-deckel-dichtung-passt-impreza-forester-11832aa031.html

Pare ca astea sunt. Ciudat ca nu fac parte din niciun kit, nici pe alt site. Nu inteleg de ce nu sunt incluse daca s de acolo...

Legat de bucse, as putea sa le comand si aftermarket daca au rezistat atatia, dar am vazut ca diferenta de pret intre original si aftermarket este mica de cele mai multe ori.
Inca nu troncane nimic, dar dupa o iarna cu inghet-dezghet sigur o sa inceapa sa o fie discoteca in masina si n as vrea sa ajung pana in stadiul ala.

Vreau sa dau o comanda mai mare care sa includa garnituri, filtre, bucse, furtunuri care au durata de viata mica sau sunt predispuse la defectare.


N am nici cea mai mica idee ce inseamna grN :laugh:
9
Foresterul meu SG (2003–2008) / Re: Gold 02 XT 4EAT
« Last post by Muttley on June 30, 2025, 11:12:53 AM »
De pe pagina poloneza lipsesc garniturile aproximativ dreptunghiulare de la capacelele de ventilatie ale capacelor de chiulasa.
Compara pozele si le identifici: https://www.fastwrx.com/products/subaru-valve-cover-gasket-set

Bucse mari de brat am eu de vanzare, dar trebuie depresate din coliviile de Impreza si presate in cele de Forester. Trebuie mecanic atent, deci nu te sfatuiesc.

- bucse mari brat GD/GG, parcurs foarte redus. Versiunea cu bucsa plina, dar nu grN - 300 lei.
10
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by Muttley on June 30, 2025, 10:52:50 AM »
Scuze dar nu scuze ca-s atatea postari cu grafice si aberatii neinteresante. Tre' sa am o evidenta undeva.

In dimineata asta, V44, neasteptat de cald si zapuseala la 7 dimineata, soare si 22-24 grade.



Spool e around 3300 ture, intr-o postare anterioara, cu housing neportat, era la 3250. Dar o fi fost mai racoare in dimineata aia. Imi tot repeta andea, stiu si eu din experientele recente, aici sunt variatii. Adica se pare ca nu s-a stricat spoolul, micsorarea de sectiune de langa pala, aia face treaba.
Ce e fain e ca e tot acolo pe ambele harti, cum, mi s-a explicat aseara, targetul de boost redus intarzie si spoolul, nu te poti arunca cu capul inainte, ca apare spike.

Legat de spike, conform grafic, cate 1psi la fiecare. Bai, imi place de nu e voie, o viata am, citez din autorul softului, acel "sut in cur". Or faptul ca arata atat de uniform pe ambele harti si ambele trepte, e foarte-foarte tare, felicitari autorului.
Fun fact: cand a sarit in 22psi, i-am zis lui andea ca gata, nu mai vreau niciun spike, nu merita riscul. Iar acum...  ^-^

Azi noapte aveam knock sus, sub 6000rpm, s-a remediat cu benzina.
Acum e mai jos, pe la 4500, se va remedia in acelasi mod.

Iar pe harta 2, aproape de capat, e usor boost drop. Mai e loc de WGDC, dar si tija de WG e disponibila, e larga total si la preload minim. Urmeaza V45.
Cu alte cuvinte, portarea recenta, cu muchie delete, dpmdv a fost un succes, boost dropul ala sever s-a dus.

Vreo 284g/s acum, in conditiile in care:
- cald afara;
- boostul nu tine chiar pana la capat;
- eu ma opresc la 6000rpm.
As putea incerca intr-o dimineata cu frig si presiune atmosferica ridicata sa fac un pull cu admisie rece si pana aproape de limitarea de la 6700 daca bine retin. Si m-as alege cu numere si atat. Desi dau cu caldut si numerele alea.

Ca o concluzie intermediara - NU, se pare ca nu am eliberat nush cati cai putere cu catback larg si hotside larg. Probabil limitarea e pe admisie, a pomenit andea ceva despre asta, sa dezvolte daca considera.

Ce am eliberat e o doza neclara de fiabilitate. Motorul respira altfel, i s-au largit narile. De departe, pragmatic vorbind, asta e cel mai mare win. Nu e fun, dar aia e.

Iar legat de fun, evacuarea, desi silent, parca a mai prins putin glas. E normal, cum un turbo se comporta ca un amortizor de zgomot. Dar tocmai l-am portat si largit, deci amortizeaza zgomotul mai putin...? Sau e placebo.
_____________________________________

Mai pe langa: am observat abia acum ca, dupa roll center kit, am ecartamente egale. Sau am mai observat si am uitat.
Nu ma ajuta, nu face nimic, doar constat.



Si o poza de sus, d-aia cu zoom out fancy.



Maine dimineata e frig. Pun telefonul sa sune de pe acum.
Pages: [1] 2 3 4 5 ... 10