Recent Posts
Subaru club Romania

Recent Posts

Pages: [1] 2 3 4 5 ... 10
1
Media / Re: Subaru Videos
« Last post by Muttley on May 07, 2024, 23:54:59 PM »
Asta e chiar impecabil.

2
Foresterul meu SH (2008-2013) / Re: Inca un forester diesel 2009
« Last post by andrei0241 on May 07, 2024, 23:45:58 PM »
Eu am GY F1 Assym 5 pe masina sotiei (225 50 R18), montate in primavara 2022 si dupa vreo 30k km rulati n'am sesizat vreo problema
3
Foresterul meu SH (2008-2013) / Re: Inca un forester diesel 2009
« Last post by Sorin03 on May 07, 2024, 21:53:38 PM »
Si Pilot Sport 4 au avut aceeasi soarta dupa 1 sezon. A trebuit sa merg sa le mai rotesc pe janta sa se mai echilibreze. Acum am Bridgestone Alenza...alea de fabrica, din specificatii nu par de top, dar parca isi fac bine treaba. Cand o fi de cumparat ma gandesc la Continental, le am pe o Skoda si se comporta excelent.
ACC-ul la Subaru e beton, daca iti place eu zic sa faci un upgrade si la Lane Keep Assist combinat cu ACC , sa vezi acolo senzatie :)
4
Subaru XV GT (2017-2023) / Re: XV MY20 2.0ie Dark Grey
« Last post by Xander on May 07, 2024, 21:34:21 PM »
XV-ul merge super iar acc cu eyesight te duce relaxat la destinație fără să folosești intensiv pedalele sau să trăiești tensiunea de pe șosele patriei.
Nu va mai fi mașina fără eyesight īn familie.
Viitorul e mersul din buton. Stabilești de dinainte care e viteza adecvată pentru viraj, setezi acc corespunzător apoi crești viteza pe ieșire din viraj tot din buton acc.
De coloane pe autostradă sau īn oraș nu mai zic. E lux. Fără nervi și tensiune, mers pe bara celui din față sau īntre benzi.
Merge singură. Păstrează distanța, accelerează si frānează adecvat.
Nu e perfect dar īși face treaba.
Hristos a īnviat !
5
Foresterul meu SH (2008-2013) / Re: Inca un forester diesel 2009
« Last post by Xander on May 07, 2024, 21:24:04 PM »
A primit cauciuri de vară. Am mai avut  o tentativă cu Goodyear eagle f1 asymmetric noi. Slabe tare,s-au strāmbat. Inițial am zis ca s-au strāmbat de la problema cu frānele pe față și am mai luat două noi.  Dar și acelea s-au strāmbat. Practic erau ovale de la frānări la viteze de autostradă. Am pus cauciurile de iarnă să văd dacă se strāmbă. Nimic. Mă bucuram la desenul asymmetric dar nu mai iau Goodyear. Ori am nimerit eu un lot prost, ori atāta pot. Partea proasta e ca nu se mai fac cu tipar asymetric și nu prea ai de unde alege.
Să vedem cum va fi cu hankook k127.

De la schimbarea injectoarelor nu a mai avut probleme tehnice. Merge super.

Eu m-am obișnuit cu binele și eyesight cu acc īn coloana sei/sau pe autostrada e fix ce trebuie. Ajungi relaxat la destinație. Asa ca foresterul somează.

Drumuri bune !
6
Media / Re: Subaru Videos
« Last post by Andrei2023 on May 07, 2024, 19:27:04 PM »
Frumoasa prezentarea prin prisma faptului ca este despre Subaru dar din pacate noi in UE, pt ca salvam planeta, nu o sa vedem Forester cu motor de 2.5. Probabil va fi tot cu motor 2.0 si un sistem hybrid imbunatatit. Si probabil mai scump decat actualul Forester.
7
Media / Re: Subaru Videos
« Last post by dan_b on May 07, 2024, 12:43:43 PM »
8
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by Muttley on May 07, 2024, 05:46:44 AM »
Mi-au raspuns cam rapid, de apreciat.
Partea usor frustranta, si ma asteptam sa nu inteleaga din prima, e ca desi am zis...

"Please note that forcing it in place by tightening the nuts will most likely crack it. Or the turbo, or the uppipe. 3.5mm difference is just too much to compensate by tension. Tension that at it's turn can get highly destructive."

Ei cer dupa cum urmeaza.

"Could you send me a picture of the downpipe fully bolted to the turbo, and where the bottom hangar portion lands while it's bolted down please?"

Deci va fi o zi lunga, incercand sa le demonstrez care-i baiul. Dar pentru 1300USD, crek merita.
Brb  ::)

_______________________________

Vreo 10 ore mi-a luat sa le fac un video de 17 minute. Dar macar i-am lamurit in minim 3 moduri.
Adica inca o zi pierduta amboutzulea, si inca n-am taiat si sudat nimic pe panarama asta de teava overpriced.

9
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by Muttley on May 06, 2024, 20:14:21 PM »
Am inceput prin a face poze comparative, ca intentia initiala era sa merg sa sudez bung de wideband inainte de catalizator, si am zis sa am o referinta.





Apoi a venit problema aia mare. Nu de 40 de ore, mai degraba de 40 de saptamani.
E scris in engleza pe poze pentru ca asa au ajuns pe mail la Cobb.



Ca sa exclud header stramb, uppipe stramb, turbo stramb, motor stramb, cutie stramba, masina stramba, am facut o proba cu originalul. Asta vine perfect...



Ca sa exclud agatatoarea aia, poate sudata in pozitia gresita, am masurat de la axa flansei spate la sol, ambele, si Cobb, si OEM. Identice distantele.



Pentru mine e clar, e stramb downpipeu' vietii. Ala scump, cel mai bun de pe piata.
Initial aveam de gand sa-l tai (bine, nu neaparat eu, desi nu exclud), sa-l pliez si sa-l sudez. Calculasem si cat trebuie sa fie deschiderea maxima a feliei inlaturate.



Dar cred ca astept sa vad ce raspund astia, mi-e aiurea sa tai si sudez o teava de 1300 dolari, taxe si transport incluse.
Daca se misca greu, si oricum, nu ma incadrez pentru altul, ca Texasul nu e Vaslui, cred c-o sa merg cu OEM-ul o vreme.

Teodorovici... Incerc sa-mi amintesc numele lichelei aleia de cand mi-am dat seama de baiul cu ITP-ul. Parca-n vremea lui l-au bagat anual.
10
Foresterul meu SH (2008-2013) / Re: Frosty XT - Mambo no. 5
« Last post by andrei0241 on May 05, 2024, 22:25:21 PM »
Pare a fi pe partea pasagerului


La fel inteleg si de aici
Pages: [1] 2 3 4 5 ... 10