Subaru club Romania
Diverse => Versus => Topic started by: Heliotropus on May 11, 2016, 17:17:45 PM
-
http://www.4tuning.ro/filme-masini/view/HwOxj1hDgDp
-
Eh, sa nu ne credem mai cocosi decat suntem. Si restul pot urca la fel de bine, dar trebuie sa te comporti altfel cu fiecare masina.
La fel si Subaru pica de prost in alte situatii unde intentionat se poate face sa nu treaca testul.
-
Sa fim seriosi , panta aceea o poate urca si o Dacie papuc :P
-
Intr-adevar, Vendras a reusit sa urce o panta dificila (iarba uda si vreo 45 grade inclinatie, vezi filmuletul pe postul meu) cu al sau CX5 insa el chiar se pricepe...in timp ce XT-ul a urcat-o si coborat-o la pas, cu voie buna "pilotat" de un mare maestru in devenire...
BMW-ul X5, care ne-a insotit, nu a parut interesat de abordarea pantei intrucat "este creat pentru sosele, nu pentru provocari rurale" ca sa citez din clasici in viata. Proprietarul X5-ului este interesat de inlocuirea "nemtoaicei" cu un Outback 2016. De ce oare???
-
...si eu ii credeam mai seriosi pe americani da' se pare ca avem de-a face cu cascadorii de Buftea, dupa cum sustineti voi ca s-ar putea intampla in acel trial.
-
Oricum sunt amuzante comentariile de pe 4t :)
-
E un test facut de cei de la Mazda cu un cx5 si un XV unde mazda urca si xv ul nu. Testele astea nu s atat de relevante
-
Orice test din acesta X versus Y e facut sa serveasca interesul lui X sau lui Y. Sant pe YouTube o gramada de filmulete in care firme la care nu poti nici sa le pronunti numele, bat Jeep-uri si Subaru-uri la 4X4 de zici ca au vaselina pe roti ! ;D
-
Clip vechi furat de pe YouTube. Plus fauna de pe 4tuning, analfabeți și cocalari. :)
-
Pentru masochisti,
Festival Jeep Victotiaville, Quebec (la 100 km. de Montreal. Se tine o data pe an in octombrie. Nu am fost niciodata, (nu prea stiu daca am ce cauta pe acolo :-\ )
-
E un test facut de cei de la Mazda cu un cx5 si un XV unde mazda urca si xv ul nu. Testele astea nu s atat de relevante
Cred ca e cu Forester si CX5 pe zapada, daca la ala te referi. Si urca si foresterul dar dupa ce derapeaza usor. Asta pentru ca testul e facut cu plecare din rampa cu rotile bracate.
-
-
Cand vad filmulete de-astea imi vine sa imi iau un IMS M 461 !! Ala nu se oprea niciodata !!! ;D
-
:)))) pana se strica
-
Cand vad filmulete de-astea imi vine sa imi iau un IMS M 461 !! Ala nu se oprea niciodata !!! ;D
Iti donez 243-ul lui socra-miu caci el nu-l mai foloseste intrucat i-a luat fi-sa un Pajero. Da-mi adresa si ti-l pun la cargo ca ne-ncurca prin curte iar pe Elena o bate gandul sa faca masina de epoca din el...
Da' nu zici rau caci prin anii 2000 foloseam 243-ul la vanatoare si niciodata nu am ramas in noroaie cu el.
-
Nu te juca cu promisiuni de-astea ! Poate chiar il vreau !!
Iti dai seama cat ar voalora o masina de-aia aici ?? ?? :-\
Oricum nu as da-o, as tine-o doar pentru mine. Ar intoarce privirile mai ceva ca un Veyron ! ;D
-
Nu te juca cu promisiuni de-astea ! Poate chiar il vreau !!
Iti dai seama cat ar voalora o masina de-aia aici ?? ?? :-\
Oricum nu as da-o, as tine-o doar pentru mine. Ar intoarce privirile mai ceva ca un Veyron ! ;D
A ta sa fie!
-
Grija mare ca recidivezi !!
Ramane proba scrisa aici ! Si am si martori !! ;D
-
Iti dai seama cat ar voalora o masina de-aia aici ?? ?? :-\
- Ce mașină e asta, boss?
- E ediție limitată Land Rover Defender, doar pentru cunoscători. Churchill avea una fix la fel.
-
Cred ca pe XVul ala l-au facut FWD cu scoatere de ceva siguranta... sau era legat din spate, ca nu ii arata tot spatele, spre deosebire de Mazda :)
-
Din ce citisem la un moment dat, plecarea de pe loc cu rotile bracate e calcaiul lui ahile la awd de la subaru. Nu stiu detalii sau daca e complet adevarat, dar se pare ca si testul asta se foloseste de aceeasi idee.
-
in test e un CVT. ca sa faca treaba, trebuie apasata bine de tot acceleratia. + X-Mode activat.
-
Ambele teste sunt clar orientate sa avantajeze marca cu pricina, Subaru respectiv Mazda in al doilea film. E adevarat ca al doilea e parca mult mai infect, cum le-a venit ideea cu plecat cu roti bracate nu stiu, din comentarii inteleg ca mazda are nu stiu ce electronicaraie care se ocupa de acest aspect si combinat cu eventualul calcai a lui Ahile pentru Subaru mentionat mai devreme, voila sa vezi.
In filmul cu Subaru, avantajarea pt Subaru e mult mai discreta: teren uniform, uscat, cu aderenta suficient de buna pentru o masina "grip then slip" si AWD simetric cum e Subaru, dar neadecvat pentru "slip then grip" si asimetric cum erau majoritatea celorlalte SUVuri.
-
Să ne facem preventiv conturi pe forumul Mazda?
-
Nu nu, facem la Aro! Ăla nare nevoie de grip și slip sau costum de baie.Ăla trece prin orice......când functiomerge ;D
-
Io masina nu o schimb.
Dar de rusine o sa-i schimb emblemele ... cu alea de desfacator de bere de la Guster.
Si o sa evit sa mai urc borduri, sa nu-l fac de ras mai rau, nu de alta. (http://foreste.esq.ro/emoticons/unsure.gif)
-
(http://i.imgur.com/EPqcDXL.jpg)