Subaru club Romania

Tehnic => Tuning => Topic started by: ZVZ on October 08, 2014, 15:29:09 PM

Title: Intrebare turbo-timer
Post by: ZVZ on October 08, 2014, 15:29:09 PM
Se poate monta turbo timer pe masinile prevazute cu keyless go?

Partea proasta la a mea, este ca nu are nici unde sa bagi cheia in contact. Are un capac pus peste. Banuiesc ca rostul cheii este doar sa deschizi portbagajul. Nici macar portierele nu se descuie cu cheia datorita sistemului easy-entry.

De ce pun aceasta intrebare? Stiu ca un turbo timer functioneaza cand se opreste masina rotind de cheie. Eu nu am ce rotii. Calc ambreiajul si apas butonul si s-a oprit masina.

http://i1.ytimg.com/vi/W08b9Hp93Mg/0.jpg
http://www.saunders.subarudealer.ca/content/7907/Media/General/webimage/2013/brz/BRZ_2013_Int_ButtonKey_L.jpg



EDIT: NICI MACAR PORTBAGAJUL NU SE POATE DESCUIA CU CHEIA :) Care e rostul cheii atunci?

http://www.subaruforester.org/vbulletin/attachments/f77/40411d1349350265-09-forester-keyless-start-remote-key-issues-111.jpg

Ma refer la cheia aia mica.


EDIT x2: Nici torpedoul nu se incuie. LESIN DE RAS! Imi aminteste de Corvette ZR1, care singurul rost al cheii e sa incui torpedoul.
Title: Răspuns: Intrebare turbo-timer
Post by: ZVZ on October 08, 2014, 15:30:31 PM
/edit

Se poate sterge acest post
Title: Răspuns: Intrebare turbo-timer
Post by: STI on October 08, 2014, 16:09:54 PM
ar trebui sa mearga fara probleme din moment ce senzorul de activare al turbo timerului este legat la frana de mana, in acel moment cand te-ai oprit si ai tras frana de mana apesi pe butonul de oprire si se activeaza tt-ul
Title: Răspuns: Intrebare turbo-timer
Post by: andea79 on October 08, 2014, 19:02:04 PM
eu as zice ca turbo timer-ul pe turbo-urile mai noi racite cu "apa" nu are nici un rost -> "apa" care se afla in turbo in momentul opririi motorului se va evapora din cauza temperaturii, moment in care se va realiza automat circulatia apei - vaporii fiind impinsi mai departe

anyway , spre deosebire de alte jucarii/piese de tuning asta nu prea are ce strica deci asa for fun ... why not :)
Title: Nu turbo-timer
Post by: Seby72 on October 15, 2014, 07:29:11 AM
La masina ta te complici cu un astfel de dispozitiv.
O turbina poate sa functioneze la rosu fara probleme iar scaderea temperaturii dei de la 600-700 grade celsius la 300 de grade se face destul de repede, in cateva secunde, asa ca dupa forja daca ultimii 50m ii mergi usor cu masina, iar cand o opresti pe loc mai lasi cateva secunde sa mearga motorul e destul.
Intr-o alta ordine de idei, ai sa vezi extrem de rar turbo de STI stock stricat de la temperatura orice i-ai face atat timp cat are apa si uleiul recomandat de producator schimbat la timp.

Nu merita sa faci interventii in instalatia electrica pentru asta.
Title: Răspuns: Intrebare turbo-timer
Post by: god2me on December 09, 2015, 02:35:07 AM
Eu am alarma cu pornire din telecomanda si tot pe alarma am setat si un turbo timer. Cand apas un un buton de pe pagerul alarmei inainte sa opresc motorul, la scoaterea cheii din contact, motorul mai ramane pornit exact cat este setat. Alarma este Viper. Aste o alarma modulara pe care se pot monta fel si fel de accesorii.