1
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by Muttley on Today at 14:51:45 »Splitterul de fabrica se fixeaza-n cateva suruburi cap 8mm, urma sa aflu ca-s suruburi infiletate in maselute din plastic. Iar la mijloc e un clips din plastic. Eu aveam maxim de gand sa refolosesc clipsul din plastic, n-aveam nimic impotriva lui.
Totusi, Process Westu' vine cu biletel si element de fixare cum era pe vremuri la aripile de Dacia 1300. Mare lucru ca nu le-am aruncat, eu nu pun asa ceva pe capota super misto din aluminiu.
Asta e punctu-n care e clipsul din plastic. Deci se inlocuieste cu surub si piulita de muchie.
Insa urma sa aflu de ce impun schimbarea asta. Splitterul de fabrica e absolut perfect, e mulat minunat pe geometria suprafetei capotei. Asta nou e o tabla plana. Care tabla dreapta e fortata sa se muleze cat de cat (!!) de catre surubul ala M6.
Ok, fie, producator mic de piese fanteziste pentru piata ricerilor ca mine, nu se compara cu FHI, treaca. Dar de ce doar pe o parte fortezi sa se deformeze tabla si o tii ferm pe pozitie? In partea opusa e un holsurub mic, infiletat in plastic...
Asa cacapota afara, dremelu' pe ea, sa aduc la 9mm ambele gauri. Una mica si rotunda unde era clipsul, alta patrata unde era maseluta.
Cat asteptam sa se zvante vopseaua la creion de pe muchiile gaurilor, burete pe splitter. Ala de fabrica avea peste tot, aici nu am putut pune mai nicaieri, ca nu exista contact cu capota, e mai mica rama.
Ce-s bucati mari sunt de etansare (atat s-a putut), bucatile mici sunt doar ca sa nu zgarie capota (capetele) si scoopu' (mijloc).
Fixat definitiv, cu DOUA (nu doar unul) M6 infiletate in otel sertizat, nu panarame "speed clip". In rest, suruburile de erau.
Pana aici am zis ca e ok, desi nu e grozav, am reusit a-i carpi neajunsurile.
Pana am vazut chestia din pozele astea......
Deci OEM are muchia aia extinsa la maxim, astfel incat sa existe contact cu capota, iar intre ele sa se puna burete, ca d-aia-i zice "convergent de aer", sa adune aerul unde trebuie, si ca sa faca asta, se face etans.
Process West, sa dea dracu', au taiat cat au putut de mult. Crapa pipota-n ei daca mai lasau 10mm de material acolo.
Nu stiu cat se distinge pe poze, dar sunt doua fante imense acolo.
Cum aerul are obiceiul de a lua calea celei mai reduse rezistente, pentru racit golurile din fata intercoolerului, asta e scula perfecta.
Am sa ma gandesc la o varianta de a astupa cracanaturile alea, dar alta data.
Putea fi acceptabil spre ok, dar ei au facut economie de 10g de aluminiu.
Totusi, Process Westu' vine cu biletel si element de fixare cum era pe vremuri la aripile de Dacia 1300. Mare lucru ca nu le-am aruncat, eu nu pun asa ceva pe capota super misto din aluminiu.
Asta e punctu-n care e clipsul din plastic. Deci se inlocuieste cu surub si piulita de muchie.
Insa urma sa aflu de ce impun schimbarea asta. Splitterul de fabrica e absolut perfect, e mulat minunat pe geometria suprafetei capotei. Asta nou e o tabla plana. Care tabla dreapta e fortata sa se muleze cat de cat (!!) de catre surubul ala M6.
Ok, fie, producator mic de piese fanteziste pentru piata ricerilor ca mine, nu se compara cu FHI, treaca. Dar de ce doar pe o parte fortezi sa se deformeze tabla si o tii ferm pe pozitie? In partea opusa e un holsurub mic, infiletat in plastic...
Asa cacapota afara, dremelu' pe ea, sa aduc la 9mm ambele gauri. Una mica si rotunda unde era clipsul, alta patrata unde era maseluta.
Cat asteptam sa se zvante vopseaua la creion de pe muchiile gaurilor, burete pe splitter. Ala de fabrica avea peste tot, aici nu am putut pune mai nicaieri, ca nu exista contact cu capota, e mai mica rama.
Ce-s bucati mari sunt de etansare (atat s-a putut), bucatile mici sunt doar ca sa nu zgarie capota (capetele) si scoopu' (mijloc).
Fixat definitiv, cu DOUA (nu doar unul) M6 infiletate in otel sertizat, nu panarame "speed clip". In rest, suruburile de erau.
Pana aici am zis ca e ok, desi nu e grozav, am reusit a-i carpi neajunsurile.
Pana am vazut chestia din pozele astea......
Deci OEM are muchia aia extinsa la maxim, astfel incat sa existe contact cu capota, iar intre ele sa se puna burete, ca d-aia-i zice "convergent de aer", sa adune aerul unde trebuie, si ca sa faca asta, se face etans.
Process West, sa dea dracu', au taiat cat au putut de mult. Crapa pipota-n ei daca mai lasau 10mm de material acolo.
Nu stiu cat se distinge pe poze, dar sunt doua fante imense acolo.
Cum aerul are obiceiul de a lua calea celei mai reduse rezistente, pentru racit golurile din fata intercoolerului, asta e scula perfecta.
Am sa ma gandesc la o varianta de a astupa cracanaturile alea, dar alta data.
Putea fi acceptabil spre ok, dar ei au facut economie de 10g de aluminiu.