Subaru club Romania
Jurnale de bord => Forester => Foresterul meu SG (2003–2008) => Topic started by: Dragosh10 on November 09, 2012, 12:04:45 PM
-
SE POATE STERGE ACEST TOPIC! MULTUMESC DE GAZDUIRE
-
E putin inaltat din ce se vede....nu?
-
Bine ai venit! Frumoase poze... ;)
-
Frumos. Peisajul si modelul ;D
-
cine mi-a sters postu ???? hmm
Bine ai venit inca o data !
off: am gasit My Bad !!
-
Salutare si bine ai venit !
-
Welcome.....@
-
Ce job au unii!...
;D
-
Eu zic ca bate ala galben! ::)
-
Dar nu prea se vede bine din cauza Subarului parcat in fata lui.
-
Frumoasa masina! Cati km are ?
-
Vad ca pe aripa si portiera dreapta spate ti-au facut niste masuratori prietenii buni.
Cu ce i-a suparat masina ta ?
-
Salut!Dragos ma numesc, sunt din Brasov si o sa va prezint masina mea...........de munca ;D
Subaru Forester 2.0 X din 2004, 125 de cai.Are dotarile specifice acestui model, pe care sigur mai toti le stiti.Nu cred ca are rost sa le mai enumar, dar daca cineva doreste o sa le scriu.
Fiind o masina de munca, sa nu va asteptati la un jurnal special, nu vor fi modificari sau alte add-onuri.Intretinere si cam atat.
Eu lucrez in topografie si din cand in cand mai ajung in locuri frumoase, majoritatea in judetul Brasov.Asa ca acest jurnal va contine, in principal, poze pe unde ajung si care merita vazute si de altii.Majoritatea pozelor sunt si vor fi facute cu telefonul, deoarece nu detin un aparat foto, si oricum timpul nu imi permite un "foto session" adevarat.Pozele le fac in timpul programului si sunt facute, majoritatea, in graba.O sa observati ca nu am nici experienta si nici foarte multa indemanare in aceste poze..........dar imi dau silinta ;D
Felicitari si multa bafata cu masina. Am niste amintiri foarte placute de cand aveam acest model (2004-2007): in 3 ani si 90,000km nu s-a stricat niciodata nimic. Glumeam cu dealerul Subaru ca modelul asta nu se strica niciodata, inafara de intretinere, nu prea reuseau sa vanda piese de schimb...
-
Iar ai fost la munca... :D
Frumoase poze! ;)
-
Pune-le pe alea! Sunt mai "diferite" de restul.
-
Rzw si cu mine am aju.s la o concluzie legata de poze.Avem in telefoane mai multe poze cu masinile decat cu copiii :)
-
corect... ;D da' lasa ca avem pe laptop mai multe cu kinderii ;)
-
Poze mai vechi de iarna trecuta.Este undeva pe drumul Poiana Brasov - Rasnov.Poate unii brasoveni stiu zona>Cabana Aviatorilor.
Aparatul foto: Samsung Corby ;D
(http://imageshack.us/a/img11/9301/64173341.jpg)
Si eu vreau acolo ;D
-
#spotted ;D
(http://img209.imageshack.us/img209/3876/mg3345.jpg)
-
Omu' venea de la joaca, probabil. Daca aveti zapada... >:(
-
frumos ;)
-
Are slickuri :D
-
Un Forester folosit la adevarata lui valoare! :D
-
Mult mai mergi pe jos ca sa faci poze...;D
-
Prin zona Halchiului?
-
Mult mai mergi pe jos ca sa faci poze...;D
:D :D :D :D :D
-
Tot pe acolo, mai mult sau mai putin :))
-
Pastreaza masina si cadrul natural. Schimba telefonul. ;D
-
Sau asa... ;) ;D
-
Lasa aparatul foto in pace.
Ca sa iti cumperi un kit DSLR dai sume mari si dupa cateva luni te plictisesti de jucarii.
Tine-ti fondurile pentru viitoarea masina si pentru modificarile ulterioare (la partea de modificari e bine sa te tii departe de jurnalul lui KET, e contagios, te prinde virusul dupa ce ii citesti randurile).
-
Aparat foto = DSLR?
-
Lasa sa se uite la prezentarea STi-ului si sa-l prinda virusul. Si pe mine tot pe forumul asta m-a prins. ;) ;D
-
Aparat foto = DSLR?
Dupa parerea mea aparat foto serios este aparatul la care poti schimba obiectivele. Acum au aparut si niste jucarii mici cu obiective interschimbabile insa tot SRL-ul e baza.
Nu contest utilitea compactelor insa pe acestea au cam inceput sa le ajunga din urma telefoanele mobile.
Gata cu offtopicul meu. :)
-
Multe dintre compacte sunt la fel si/sau peste DSLRurile entry level. Tehnologia e in plina ascensiune.
Imi cer scuze si eu pentru devierea subiectului.
-
"ISO" arata gradul de sensibilitate al filmului la lumina, in standard international.
Peliculele pot avea cristale fotosensibile de dimensiuni mari dar cu impresionare rapida sau foarte fine si cu raspuns lent la lumina.
Unei anumite viteze de raspuns i-a fost atribuit un anumit numar ISO (sistemul nemtesc de standardizare se numeste DIN iar cel rusesc Gost).
Camerele digitale au preluat acest sistem chiar daca au inlocuit pelicula fotosensibila cu un senzor electronic.
In practica, atunci cand vei folosi un numar ISO mic (ex. ISO 100) vei obtine poze foarte fine insa vei avea nevoie de mai mult timp in care sa "bombardezi" senzorul cu lumina fata de fotografierea la un ISO mare.
ISO mic + calitate -timp (recomandat atunci cand ai lumina din belsug)
ISO mare - calitate +timp (cand nu ai lumina si nici nu poti sa folosesti un timp de expunere lung)
Eu cand am spus ca e bine sa tii banii pentru Forester nu am glumit. Masinutele astea s-au depreciat ciudat de tare in Romania si cred ca odata cu aparitia unei noi serii se vor deprecia si mai tare.
-
Salut
Ceva inftin si bun pt incepatori este un canon 350D SLR .... Eu am luat SH pe la 150 lire anul trecut si este super
-
Cam inalta suspensia . Sunt invidios
-
Dragos nu a mai postat nimic pe subiect din 2013.
Ar fi vremea sa faca un update si sa ne spuna ce noutati mai are.
-
Un Forester bun a ajuns pe maini bune. Felicitari !
-
Te astept la un duet , unde vrei tu :D
Sa ai parte numai de momente frumoasa cu ea. Stiu ca ti-ai dorit-o dintotdeauna. Forester rulz :)
-
Frumoasă culoarea. Și nu numai... Să te bucuri maxim de ea!
-
Multi km fara griji!
-
Am trait sa vad si incununarea cu succes a viselor lui Dragos. Bravo, prietene, te felicit si totodata te stimez pentru rabdarea cu care ti-ai construit si totodata finalizat pasiunea pentru Forester!!!
Sincer, sunt mandru de tine si mai presus de a fi colegi intr-o comunitate compacta, altruista, in care virtutea reprezinta perfectiunea starii membrilor iar nu absenţa defectelor, am certitudinea ca nu vei fi zgarcit cu invitatiile la drumetii pentru a ne cunoaste si promova mai eficient valorile plaiurilor natale.
PS: eu ti-am pus la dispozitie SJ-ul sa te plimbi pe Drumul Junilor insa ma-ntreb daca tu imi vei oferi SG-ul sa fac acelasi lucru? Macar sa ma-nveti cum se pune parbrizol ca sa evit a mai merge la service... ;D ;)
-
Eu multumeste la voi!
In sfarsit ai reintrat si tu in randul lumii ca oamenii botezati ! :D
Chiar ma pregateam sa le trimit un e-mail adminilor ca sa le propun sa expulzeze de aici nedetinatorii de Subaru ! ;D ;D
Sa iti traiasca si sa ti se invarta rotile timp de X milioane de km. ;)
-
Faina colectie de filmulete O0
-
De-a dreptul impresionante drumurile pe care le-a parcurs Forester-ul cu tine la carma :D
Urmarind traseul pana la Cabana Diham m-au rascolit amintirile... ;D mai precis cunosc un grup de temerari care in urma cu vreo doi ani au tinut sa marcheze ruta cu diferite parti din caroserie :o
Pentru vara aceasta iti propun sa ni te alaturi (si) pe traseul: Podul Dambovitei - Satic - Brajul Pecineagu (si inconjurarea lacului pe o distanta de +50 Km). Nu am inconjurat lacul niciodata da' toate la timpul lor.
Felicitari pentru abordarea drumurilor forestiere, imaginile superbe si dorinta de explorare a naturii!
-
Foarte frumos! Ceva uzuri dupa aceste multe iesiri? Sau nu ai apucat sa vezi?
-
Daca Mihai se refera la uzuri ca fiind deprecieri ale capitalului fix eu te-as intreba daca nu cumva reclami si ceva uzuri nervoase caci sa te-ncumeti de unul singur pe astfel de drumuri necesita curaj, ambitie si ADN de explorator (de fapt pe mine ma roade invidia insa nu aveam curajul sa ti-o spun in mod direct :P).
-
Se vede ca ti-ai facut mana cu terenul in vremea cartografiei.
Urca si filmul de la coborare.
-
Daca pui si coborarea o sa ma vad si eu in filmare :) (turist cu rucsac ,cu bebe in rucsac )
Te-am vazut la coborare, si chiar am rasuflat usurat ca era sus si un Subaru :) Al meu era la cab Muntele Rosu.
-
M-a durut pe mine din fata monitorului cand ai ajuns la dalele de beton.
-
Dalele din beton nu sunt atat de grave pe cat par insa traseul devine provocator cand afara ploua sau este depusa zapada iar pe alocuri gheata.
-
Este bine ca postezi filmele din excursii pentru ca au si altii ocazia sa vada ca masinile astea sunt bune.
Multi cumpara epave care nu pot fi folosite nici on/off-road si ajung sa blameze marca.
SG-ul tau a fost bine intretinut de proprietarul anterior si a ajuns la cine trebuie.
Vizionez clipurile pentru ca fac reclama buna si sunt foarte optimiste.
Sper sa reusesc sa echipez Foresterul aspirat din dotare si sa vin la cateva deplasari.
-
se vede si in filmul tau, pe final, sunt cateva portiuni unde pot fi evitate dalele. Eu pe acolo am urcat, unde am avut de ales( nu era posibil peste tot )
Era uscat si aveam anvelope AT.
In schimb nu prea se vede cat e de abrupta panta aia.. am observat asta la multe filmari ( nu e un repros, pur si simplu cam asa sunt camerele astea...)
Am filmat si eu cu telefonul cate ceva, dar cand ma uitam la ele lipsea complet perceptia de adancime, nici nu am mai postat, ca zicea lumea ca sunt pe drum nomral si ce e asa greu.. :) ...
Dar cine a fost pe acolo stie.. .
Drumuri cat mai frumoase sa ai..
-
...
Dar cine a fost pe acolo stie.. .
...
Cam asa arata inclinarea, si nu e zona cea mai suparata:
(http://i67.tinypic.com/k00ft1.jpg)
-
Evident ca pe unde exista drumuri periculoase a fost si dl. Forester.
Ce masina ai bagat pe acolo ?
-
Pejos-ul... :D :D
-
Cam asa arata inclinarea, si nu e zona cea mai suparata:
(http://i67.tinypic.com/k00ft1.jpg)
Eu cred ca Forester a vrut sa demonstreze atat insemnatatea cat si talcul proverbului "A sta stramb dar a judeca drept" 8)
-
Sa inteleg ca panta aceasta ar pune probleme unui Subaru ?? Kidding ??
-
Nu esti atent monsieur, tocmai ai aflat ca Dragosh si Leeloo l-au facut de curand... ;D ;D
-
Problema nu este inclinatia, ci dalele care te fac sa pierzi aderenta. Vad ca e mai nivelat. Cand am fost eu tin minte ca erau mult ridicate fata de pamantul dintre ele.
Si mai esti si in curba foarte stransa si trebuie sa tii gazul.
-
Sa inteleg ca panta aceasta ar pune probleme unui Subaru ?? Kidding ??
Nu panta pune probleme la urcarea si la coborarea acelui drum ci pietrisul si nisipul adunate pe dalele din beton.
Ultima data am urcat spre cabana pe o usoara ploaie de toamna si am patinat ca la jocurile olimpice de iarna insa imi inchipui ce senzatii experimentezi pe zapada si ghetus, nu neaparat pe dale ci pe intregul drum.
-
Frumoase zone și drumuri, dar mai ales mașina...abia aștept sa mergem și noi pe drumuri de-astea, deocamdată nu as prea avea curaj ca mai trebuie sa rezolv diferite chestii care îmi scad încrederea in mașina, dar planul e sa fie toate rezolvate cu timpul. Sper sa meargă și xt ok pe așa drumuri, tu ai manuala cu reductor? Țiuitul din videoul cu dalele e de la cutie? Și pe mine m-a cam durut când am văzut dalele, măcar dacă ar fi decalate pe fiecare parte a mașinii sa nu urci cu ambele roti de pe o axa deodată pe dala, eu și alea pentru viteza le abordez in unghi sa nu supra solicit direcția. Drumuri bune (nu la calitatea suprafeței, ci la calitatea aventurii) in continuare și cât mai putine probleme :)
-
@wrangler SG-ul tau a fost bine intretinut de proprietarul anterior si a ajuns la cine trebuie
.
Asa este, a fost intretinut ca la carte.Eu voi continua acest lucru, chiar cu mici imbunatatiri.Multumesc de aprecieri!
Vizionez clipurile pentru ca fac reclama buna si sunt foarte optimiste.
Multzam de vizionari.Cat mai multe vizionari si like-uri vor creste popularitatea si vor fi mai usor de gasit.
@leloo
se vede si in filmul tau, pe final, sunt cateva portiuni unde pot fi evitate dalele. Eu pe acolo am urcat, unde am avut de ales( nu era posibil peste tot )
Era uscat si aveam anvelope AT
da sunt cateva portiuni unde pot fi evitate, dar avand anvelope de strada am preferat dalele pentru ca ajutau la pastrarea aderentei
Cand o sa am ocazia o sa mai fac urcarea si cu inclinometrul ca sa se vada cat de agresiva este panta.Desi inclinometrul depinde de senzorii telefonului, deci nu e chiar cea mai precisa masuratoare, este suficient pentru a forma o idee.
@Heli
Nu panta pune probleme la urcarea si la coborarea acelui drum ci pietrisul si nisipul adunate pe dalele din beton.
In situatia mea(anvelope de asfalt) dalele au ajutat.Problema mai mare, in parerea mea, erau "pietonii"....in unele cazuri se fereau in ultimul moment....
@Theophilus+Julsey
Sper sa meargă și xt ok pe așa drumuri, tu ai manuala cu reductor? Țiuitul din videoul cu dalele e de la cutie?
Merge si XT pe acolo linistit.Cu mentiunea ca va trebui sa urci portiunea mai grea putin mai turat.
Da este manuala cu reductor si da acel "tiuit" este de la reductor.Face parte din categoria "asa face toate"
Multzam de aprecieri si urari!
Am mai auzit de categoria asta ca și la xt face așa in 1 și 2, dar nah, la orice sunet bate inima mai tare chiar dacă te asigura toți ca e ok😂 ți-am dat subscribe pe YouTube, ca meriți din plin, reclama la locuri frumoase, cu mașina care trebuie și o iubim și pe drumurile la care visam și noi. Sa nu te lași de filmat, cei care comentează sunt doar invidioși ;)
-
Hehe...am avut mai mult timp sa admir dalele și am observat ca sunt imbinate la mijloc, deci când roata pe dreapta ii sus, cea din stânga e jos și nu se solicita așa tare ca și când urci și cobori deodată de pe ele :o
-
@Dragosh, tu faci reclama super pozitiva marcii. Ar fi perfecte niste autocolante sau cel putin unele printate pe folie magnetica. :)
-
Hehe...am avut mai mult timp sa admir dalele și am observat ca sunt imbinate la mijloc, deci când roata pe dreapta ii sus, cea din stânga e jos și nu se solicita așa tare ca și când urci și cobori deodată de pe ele :o
De fapt solicitarea pe suspensie si sasiu e maxima in situatia asta. La diferente extreme simti si masina cum efectiv se flexeaza ( nu in cazul asta , la diferente mai mari) fiind si constructie unibody si nu sasiu cum au pick-upurile de exemplu...
Se vede mai bine in filmul asta panta .. misto... :)
La panta aia mare o tineai numai din frana de motor ? tu parca ai manuala cu reductor nu ?
-
..........................................................
Nu.Nu ai cum sa o tii doar din frana de motor.Da, am 5MT cu low range.Totusi e un motor pe benzina caruia ii plac turele + reductia nu este chiar asa mare.Eram in treapta 1 pe low range cu A/C pornit si ajutam cu frana.Am incercat sa o mentin la 1000-1500 rpm.
...........................................................
Daca aveai CVT cu X-Mode nu mai aveai bataie de cap cu franele si coborarea. O0
-
Pana jos avea discurile ovalizate cu xmode :D
-
O conspiratie a reductoristilor impotriva X-modistilor ?
-
Da, e o conspiratie a ciudosilor care nu au X-Mode impotriva celor care au X-Mode. >:D
Nu se ovalizeaza nici un disc, nu se termina nici o placuta de frana, nu se strica cutia de viteze. Totul e calculat cu precizie japoneza.
Am coborat peste 10 km cu X-Mode si nu s-a stricat nimic. Dimpotriva, probleme au avut cei cu transmisie clasica si cutie manuala care au afumat discurile de abreiaj si placutele de frana. Am vazut si discuri rosii. Alea sigur au ajuns acasa ovale.
Acum aproape 2 ani am coborat muntele Washington (care e un mix intre Transfagarasan si Transalpina insa mai abrupt) de peste 10 km numai cu X-Mode si pana in ziua de azi nu se vede nici o consecinta. Iar pe portiuni mici de 2.....3 km folosesc mereu X-Mode si masina inca mai merge fara reparatii de nici un fel.
Nu inteleg de ce blamati atata X-Mode-ul. E de 100 de ori mai bun decat sa tot calci frana la coborare. Incercati-l si voi si vedeti.
-
Nu blamam x-mode. Este un sistem care prinde la publicul larg si este eficient. Cat de fiabil este pe termen lung sau eficace, este prea devreme pentru oricine sa traga concluzii.
Am avut ocazia sa merg cu x-mode pe doua modele diferite.
-
@Adi-Canada: distinse domn, va rog sa nu uitati ca oamenii locului sunt mai conservatori fata de occidentali. Ca sa aflam daca aceasta atitudine este justa sau eronata, este suficient sa luam in considerare ceea ce voim a conserva, adica abilitatile de piloti si autovehicule cat mai empiric dotate.
Daca mecanica primara pe care o aparam – si cam la asta se rezuma mai tehnicii nostri colegi – este in conformitate cu finalitatea cea mai inalta a pasiunii pentru condus si corespunde nevoilor profunde ale lui Muttley, Pfaizzer, Andea, GheGhe, Malakay, Dan, Mihai, Gugu, Musiu, Marr (si ma opresc intrucat ma doare mana de la pomelnic :D) de ce acesti distinsi colegi nu s-ar identifica prin ea (mecanica primara) ca fiind la fel de buna, chiar mai buna, decat toate inovatiile pe care curgerea timpului le poate aduce in industria auto?
Ar parea normal sa urmam un astfel de rationament insa mai experimentatii nostri colegi probabil ca nu sunt influentati de teza materialista conform careia orice forma de conservatorism este opusa principiului schimbarii, inerenta vietii si de aceea conduce la stagnare. Ei isi doresc cu ardoare ca intre pedala de acceleratie si motor sa existe Preasfanta Sarma Otelita... ;D
-
Nu vad de ce nu ai lua si un SJ, te despart de el doar cativa metri. Ceri cheile, semnezi leasingul si pleci cu ea.
SG si SJ sunt o combinatie perfecta, prima pentru joaca iar cealalta all-arounder.
-
Nu dati banii pe prostii,
Luati Subaru la copii! ;D ;D
-
Asta iarna am abordat acelasi traseu impreuna cu John_b continuind pana la Cheia dar mai avem resurse si pentru alte drumuri pietruite inconjurate de peisaje montane unice.
Asteptam provocari sau lasati-va provocati! ;D
-
Am vazut scutul de diferential. Bine ca nu ai avut ocazia sa il folosesti.
Felicitari pentru trasee. Faci super reclama Foresterului.
-
Cel mai tare ma bucur vazand oameni care si-au implinit visul. Imi aduc aminte de Dragos acum cativa ani cand spunea ca intr-o zi o sa aiba SG-ul lui bun si ca nu se lasa.
Se vede experienta din topografie. Te-a ajutat foresterul mai vechi sa stii cum sa il protejezi pe al tau si sa te bucuri de el in acelasi timp.
-
Interesanta formatiunea glaciara, cred ca am scapat-o in periplurile noastre prin Bucegi insa asta nu inseamna ca nu ne putem incolona dupa cele doua Duster-uri si frumosul tau XV... >:D intr-o noua etapa de abordat unicele noastre peisaje montane si nu numai!
Apropos de acel lac glaciar, ai idee ce adancime are si daca este permis pescuitul sportiv?
-
Apropos de acel lac glaciar, ai idee ce adancime are si daca este permis pescuitul sportiv?
Habar nu stiu....nici macar nu am apucat sa coboram pana acolo
=)))))))))))))))))))))))))))
Subtil, Heli. Si abil ;D ;D ;D
-
Ce frumos e... vreau si eu dar pot abia dupa 1 sept.
-
Frumos film, frumos traseu. Singura problema o reprezinta SUV-ul autohton.
Chiar astazi remarcam din nou comportamentul soferilor de Duster. Se pare ca i-au depasit in rele pe loganisti sau pe soferii de masini inmatriculate in BG sau GB.
Dusterul de firma a devenit spaima soselelor.
-
Ai pus poze xxx ? Ca s de nevazut. Cel.putin de pe telefon.
-
Nu am mai vazut de cel putin 5 ani Pinzgauer-ul pozat de Dragosh10. Credeam ca fusese vandut de proprietar.
Ai prinz o zi de toamna foarte frumoasa pentru tura.
Este interesant ca ambele masini provin din acelasi cartier. Dragosh10 a reunit clanul.
-
Sunt curios ce raport de reductie are a ta, pare ca te misti foarte incet pe portiunile alea abrupte. Eu parca nu reuseam sa ma tarasc chiar asa. Oricum, frumos, felicitari, si pentru filmuletele de mai sus :)
-
Frumos !
-
1. Ce camera ai? Interesanta partea de notificare a giroscopului.
2. Ai montat camera pe interior sau pe exterior?
-
Sunt curios ce raport de reductie are a ta, pare ca te misti foarte incet pe portiunile alea abrupte. Eu parca nu reuseam sa ma tarasc chiar asa. Oricum, frumos, felicitari, si pentru filmuletele de mai sus :)
SG 2.0 are 1,447
-
Sunt curios ce raport de reductie are a ta, pare ca te misti foarte incet pe portiunile alea abrupte. Eu parca nu reuseam sa ma tarasc chiar asa. Oricum, frumos, felicitari, si pentru filmuletele de mai sus :)
SG 2.0 are 1,447
Gasisem undeva dar nu eram sigur. Frumos din partea lor, pacat nu au pastrat si pentru sh :)
-
SH-ul aspirat nu are reductor??
-
Ba da, dar raportul e de 1.196. Diferenta destul de mare pentru chestii abrupte...
-
Mda, ciudat, in jur 1.2 era reductorul la modelele Subaru mai vechi dar cu motor 2.5! Gen Outback-ul pe care l-a avut Mihai daca nu ma insel.
-
Pai cu cat motorul e mai mare si cu cuplu mai mult, cu atat transmisia e lungita.
kkkkennnnyyyyyy, tu ai raketa aia de motor de 150 cai care trag sa moara. Dragos are motorul mai lesinat pe hartie.
-
Mda, ciudat, in jur 1.2 era reductorul la modelele Subaru mai vechi dar cu motor 2.5! Gen Outback-ul pe care l-a avut Mihai daca nu ma insel.
Asa este. 1.2 este raport pentru Forester SH 2.5 de SUA.
SH-ul european are acelasi raport cu SG-ul, diferenta fiind cei 10CP (148 vs. 158).
-
SG are roti mai mici, deci normal ca se deplaseaza mai incet la acelasi raport de transmisie.
-
Ok .... ce roti are sg-ul? Ca acum sunt si mai nedumerit :) Aveam impresia ca sg-ul are roti de 16, 215/65, la fel ca si sh-ul benzinar.
-
Diferenta e destul de mica, 215/60R16. Sigur restul rapoartelor sunt identice intre SG si SH? Ca eu parca stiu ca nu.
-
Nota 10 pentru efortul depus. Turele tale promoveaza cel mai bine Foresterul.
-
Foarte foarte faina tura!! Bravo Dragosh!!! 8) 8)
Sunt sigur ca ai invatat foarte multe la acest drum si te-ai indragostit si mai mult de masina (deja mi-e foarte dor de o aspirata si un reductor). Acel mic sughit ti-a folosit foarte mult si cum ziceam, acum esti mai experimentat si iti cunosti masina mai bine.
Poate o garda la sol mai buna ar ajuta, esti pe inaltime standard? Cat era, 21 cm la SG aspirat.
-
La mine in manual zice 190mm pt 2.0/2.5 n/a și 2.5 turbo și 195mm pentru 2.0 turbo, e ciudat ca nu sunt ambele turbo la fel, și informația este pt varianta fără Facelift.
E frumos sa folosești mașina unde ii e locul și aplicația care o ai pentru înclinație e chiar tare.
Drumuri bune (adică sa le învingi cu bine) in continuare.
-
206mm aspiratul facelift.
-
Bravo!
Ti-a cam taiat elanul tovarasul cu Tucson (minutul 33), dar te-ai descurcat.
-
Misto!
-
Nu am vazut filmul dar cred ca era de la Tucson.
-
Frumos !
-
Presimti bine :D Sper sa mai prindem peisaje similare iarna asta, compania cel putin din partea noastra e asigurata, multumim de invitatie :)
-
Patrupedele nu v-au insotit sau Dragos sufera de amichofobie? 8)
-
Cotetarii au dragos10fobie.
-
Nu stiam exact ce traseu o sa facem si am zis ca mai bine sa-i las acasa. Data viitoare :)
-
Frumos, și pare ca ați avut și vreme buna :)
-
Nu m-a invitat nimeni!
cheeeeeniiiiiiii?? >:( >:( >:(
-
N-a inteles Dragos bine. Am zis ca "am uitat" sa il invit pe Muttley :D :angel: :angel: :angel:
-
Cu asa vreme, peisaje, companie, forestiere, forester ... placerea a fost de partea noastra :)
Din pacate vremea a fost cam rece pentru o "anumita" rasa de caini (https://i.ytimg.com/vi/RYCerg5QcUo/hqdefault.jpg) si nu a dorit sa ne insoteasca......
La vara nu mai are scuze :)
-
De unde ai scos poza aia?!? :)))))
M-a anuntat kkkkennnnyyyyy cu, citez, "noi plecam in 10 min" inainte. Si aveam planurile facute pentru astazi.
Am sa vin si eu, fara discutie! ^-^
-
Genial
-
9:00 for some naughty bits =)
-
Barajul pecineagu? Rupt drumul ăla de 27km.
Frumoasa locație.
Ultima poza nu e prietena cu primele.:)
-
Misto.
Nu parea sa aiba probleme pe la minutu 10. Pe video cel putin arata pacatos glodu’ ala.
-
Daca-si face Carmen Dan cont pe forum v-aț noroit in palarie ^-^
-
Femeie de serviciu la Vidraru...
-
Desi i-as face chestii inimaginabile, nu.
Ma pastrez pentru Iezer.
-
Ok, nu tre' sa ma-njuri >:(
-
Sankiu
Pe centru era ridicat si atingeam nitel......dar il "asezase" un Evoque cu anvelope de asfalt inainte sa ajungem noi....
Cu ocazia asta am confirmat că noi avem cam aceeași gardă la sol sub scut, și că Evoque-ul o are mai mică ;D
-
Evoque o are mai mica
(https://i.kym-cdn.com/entries/icons/mobile/000/016/729/large.jpg)
-
Pe kkennyy il doare la basca, si daca ramane impotmolit, are unde dormi si'si incarca telefonul/laptopul si face cafeaua :P
-
Land Roveru’ a ramas ultimul ca sa va scoata din belele in care ati fi intrat, noo???
-
Pe kkennyy il doare la basca, si daca ramane impotmolit, are unde dormi si'si incarca telefonul/laptopul si face cafeaua :P
Exaaact :D
-
Uhm.. ce-a fost aia la minutul 10:42? :o
-
Eu credeam ca scutul meu e prost facut ca am tot nivelat cu el, dar se pare ca si la tine a fost cam la fel :D
-
Frumoase plimbari, bravo!
Poate reusesc sa ajung si eu intr-un weekend la o plimbare cu caravana :)
-
Parca mai bine s-a descurcat @kkennyy.
-
Lasă pozele astea. Să le vedem pe cele picante.
-
Ce casa avangardista acolo...
Arata foarte frumos zona, pe unde e?
(https://i.imgur.com/nviRzFm.jpg)
-
Fii bun si spune-ne... ::)
-
Arhitect olandez pentru casa aia , pariu...
-
Bai ce bine arata sh-urile astea ;D ;D ;D
-
N-am gasit loc mai bun sa scriu.
Astazi, pentru prima oara, am condus un SG d-asta mult laudat.
Hai s-o iau cu inceputurile si sa pun in context. Am mai condus doua SH-uri ale colegilor de forum, iar in seara asta un al 3-lea, din 2012, care mi-a placut mult, mi se pare o evolutie clara fata de ph1.
Intr-o doara, pentru ca il aveam la indemana, m-am autoinvitat in SG-ul asta hartanit pe coclauri.
Mno, varianta scurta: posibil cea mai buna masina domestica pe care am condus-o vreodata. Fara "posibil", ca nu-mi vine alta-n minte acum.
Varianta lunga... Pachetul e perfect. Ma refer la experienta condusului.
Pozitia e joasa, desi e o masina de teren, iar asta e de vis si, probabil, rar.
Comenzile-s sublime, ambreiajul e neutru si nu smuceste (asta e valabil si la vechitura mea), schimbatorul de viteze e legat si are senzatia aia de "greu" in maneta.
Pastrez ce e mai bun la final - acceleratia. Mergeam eu p-acolo, accelerari, giratorii, si aprobam raspunsul pedalei, ferm convins fiind ca e DBC. Si mi-a zis pasagerul ca e cu clapeta motorizata. Nu puteam sa cred... Am si ridicat capota, sa vad cu ochisorii mei miracolul.
Nu stiu ce sa mai zic. Modelul asta are o senzatie de "plin", de "greu" si "dens". La un moment dat am ajuns inapoi de unde plecasem da' nu m-am oprit, am mai facut un ocol.
N-am de gand sa fiu propavaduitorul SG-ului, habar n-am cat cosuma si alte alea, doar am condus una 10 min. Plus ca mi se pare foarte urata. Dar aveam o asteptare si a fost cu totul altceva, absolut impresionant. Repet, este poate masina normala suprema.
Mai sus e doar o parere personala si subiectiva.
-
Asta da reclama la SG!
-
Fara sa vreau, am facut poza cu flagrantul
-
Plus ca mi se pare foarte urata.
Măcar aici ai dreptate...restul le pun pe seama sosului de soia de dinainte >:D
-
Avand in vedere ultima experienta a grupului cu Muttley din acea seara, nu as lua foarte in serios ce spune, s-ar putea sa nu se simta chiar bine.
-
>:( >:( >:(
Macar ati stat pe loc, eu am traversat molu' ala de 4 ori >:(
-
E regula că SH-urile să aibă toate numere ce incep cu B?
Și tu Dragoș, nu era de ajuns că ești special, ai parcat și cu fața :))
-
Și tu Dragoș, nu era de ajuns că ești special, ai parcat și cu fața :))
;D ;D ;D
-
E regula că SH-urile să aibă toate numere ce incep cu B?
Hmm...pai, toate-ncep cu B. Poate de-aia domnul Muttley si-a cerut sofer? N-avea placute bune! La nici una! O0
-
Eu am parcat cu fata, si m-au certat si dihorii astia.
Si o chestie ma lasa paf la toata lumea, peste tot. De ce ai strecura masina cu spatele intre alte 2 masini, fara sa vezi unde o proptesti, ca sa iesi la plecare cu fata intr-un spatiu larg si lipsit de obstacole, cand poti face invers?
Eu mi-am cerut sofer pentru ca nu vreau sa murdaresc copaia. Am de gand s-o tin cat mai curata si s-o spal cat mai des pana cand o bag in garaj ca sa scot cutia de viteze intins pe spate si fara nisip cazut in ochi. E atat de simplu.
-
Că toată lumea mai scoate din când în când cutia de viteze 😁
-
frumos...
cu alte ocazii poate primiti si coechipieri noi
-
La vanat :)
-
Frumos cerul fara nori. Calea Lactee se vede foarte bine.
-
La vanat :)
... sau mai exact as intitula scenele "La branconaj de nebuloase cu Heracle si Hermes" :P
Nu se evidentiaza gratioasele infatisari ale Alcmenei si Atenei insa daca privim mai atent deslusim silueta Andromedei... ;D
-
Data viitoare iau aparatul foto ca nu iese chiar cum trebuie cu telefonul :D
-
Misto panarama ;D
Fain si explicativ si filmuletul, bravo :) Acum vad ce praf era in spate ... desi inca il colectez si din interiorul masinii mele.
-
Acum vad ce praf era in spate ... desi inca il colectez si din interiorul masinii mele.
...il poti omogeniza impreuna cu apa solidificandu-l in forme paralelipipedice si forma caramizi pentru case trainice O0
PS: pentru idee solicit drepturi de autor sau actiuni la noua voastra firma de materiale de constructii.
-
Pentru promovare, marca ar trebui sa vă facă un mic cadou, un set de anvelope mai serioase pentru acest tip de drum. Cheni parca are deja.
Dragoș, highlights înseamnă o selecție a momentelor esențiale. Fă-le și tu de 5-7 minute maxim.
-
Fain tare :o
-
A fost o iesire foarte faina!
-
Mi-ai luat-o înainte ;D
-
Barele de plafon ce nație is? De unde? Mulțumesc