Subaru club Romania
Tehnic => Tehnică auto generală. Întrebări și răspunsuri. => Topic started by: NVG8 on February 22, 2012, 22:16:57 PM
-
Intentionez sa schimb lichidul de servo directie avand in vedera ca si-a schimbat culoarea si are aproximativ 50k.
Care este cea mai eficienta metoda folosita de voi?
Am remarcat ca majoritatea il dilueaza de 4-5 ori prin umplerea si golirea rezervorului pentru a evita introducerea de aer in instalatie.
Am mai remarcat ca altii demonteaza furtunul de retur pentru evacuarea lichidului uzat si prin porniri succesive reusesc sa inlocuiesc lichidul respectiv.
Voi cum il schimbati?
-
Am schimbat lichidul din instalatia de servodirectie prin urmatoarea metoda:
1. am scos furtunul de retur si l-am pozitionat intr-un recipient de colectare a lichidului uzat
2. am inlocuit lichidul din rezervor cu o parte din noul lichid
3. am pornit motorul pentru catava secunde urmarind culoarea lichidului evacuat in recipient si avand grija sa adaug lichid ca rezervorul sa nu ramana gol.
4. reconectat furtunul de retur.
Va multumesc pentru ajutor,
Tutorialele sunt de un real folos .
-
ce lichid de servo folositi?
-
Dat fiind ca si a mea a inceput sa "planga" servodirectia de cand a venit vremea rece, am aruncat un ochi in rezervorul de lichid pentru servo si este la un nivel cam scazut si nici nu-mi prea place culoarea, asa ca va fi schimbat.
Am gasit ca lichidul este Dexron3 sau mai bun, asa ca am comandat singurul disponibil cu specificatia asta de la FEBI. Corectati-ma daca gresesc, va rog.
Despre aerisire am gasit aici mai sus, cam asa ma gandeam si eu sa fac.
-
1. Daca nu te mananca nu te scarpini.
2. Ce este Febi ??? Cumva cea mai ieftina marca de pe piata ?
3. Cine se va ocupa de schimbarea uleiului ?
-
Nu e normal sa stea lichidul sub nivel, zic eu.
FEBI Bilstein/SWAG/Blueprint. http://www.bilsteingroup.com Are codul 22806. Altceva n-am gasit de unde comand de obicei, nu e cel mai ieftin, pe la benzinarii am gasit cam la jumate din pretul asta.
Eu il voi schimba, cu putin ajutor daca o fi nevoie.
-
Si eu ma panicasem zilele trecute, la pornire aveam un scartait si volanul se rotea greu si ma gandeam la un schimb de lichid de servo. La mine s'a rezolvat cu tensionarea curelei.
Lichidul l'am verificat si e la nivel maxim, iar la culoare inca e clar, nu are rost sa il schimb. Eu gasisem ceva de la Amsoil, dar nu ma scarpin fara sa ma manance
-
Ceva recomandari lichid servo? Nu Motul.
-
Eu folosesc Motul Dexron 3 de ...3 ani. Nu am ce sa ii reprosez.
-
Amsoil, ca tot e la indemana acum?
-
Eneos sintetic. Nu-l recomand, doar anunt ca p-ala-l am eu, fara vreun motiv anume, doar o afinitate subiectiva pentru Eneos in general ;D
-
Amsoil am vazut ca au lichid special de servo sau pot sa iau ceva ATF de cutie.
Eneos, nu am mai auzit la altcineva.
-
Pana la urma, cine a inlocuit lichidul de servo la un moment dat, cu ce l'a inlocuit? Eu luasem ceva de la Amsoil, l'am plimbat prin portbagaj mai bine de un an, dupa care l'am depozitat in pod ...
-
Amsoil de ATF.