Subaru club Romania
Jurnale de bord => Forester => Foresterul meu SH (2008-2013) => Topic started by: Ciobanu florin ioan on November 16, 2019, 11:30:20 AM
-
Salutare. Sunt posesorul unui frumos Subaru forester 3din 2010 cumpărat din Germania anul acesta īn luna iunie și pīnă īn prezent īl pot compara cu un pitbull chiar dacă nu ai acel lux al mașinilor nemțești dar are altceva te face usă te simți iubit de această mașină
-
E dizal ?
-
Da dizel 2000 mă simt excelent
-
Sa ii fie DPF-elu curat!
-
Pīnă acum e ok schimb vitezele la peste 2000 turații sper să nu fie cu probleme păcat ca in Suceava nu avem o reprezentanță Subaru
-
Schimba la peste 3000 ! Recomandat pe la 3500 rpm.
Motorul si DPF-ul o sa-ti multumeasca !
Si schimba uleiul cat mai des, cu ulei de calitate - la 10.000 km ar fi intervalul recomandat.
-
Eu acum am pus motul dar voi ce īmi recomandați și la cīți km ar fi bine să īl schimb ms
-
Deci la 10000 E ok
-
Legat de ulei .... e o discutie luuunga pe aici !
Eu am fost foarte multumit de Mobil 1 ESP Formula, alti colegi merg de ceva vreme pe AMSOIL European Formula.
Citeste si tu pe aici si vezi ce si cum (iti recomand sa parcurgi Jurnalele de Bord ale lui Foreste si Xander - au acelasi model de Forester cu al tau si-si ingrijesc extrem de bine masinile). Gasesti pe acolo si recomandari privind consumabilele utilizate (filtre & stuff).
-
Multumesc
-
Deci la 10000 E ok
Retine un aspect. Toate masinile lui @marr au fost noi.
-
A mea nu e nouă am luat-o din Germania cu 203 mii km făcut test la Subaru germania
-
Bune ai venit, sa te tina vibroconu'!
-
Apropo de vibrochen care ar fi cauza😬😬😬de se rupe
-
Apropo de vibrochen care ar fi cauza😬😬😬de se rupe
Posibil din cauza rotatiei in jurul axei sale... ;D Am experimentat ruptura vibrochenului la un A6 stand pe loc la semafor asa ca s-au mai vazut cazuri ;)
-
Și pentru a evita acest moment neplăcut ce este indicat
-
Aditivare cu agheasma in uleiul de motor, dozaj 21ml la litru.
Discutia asta se poarta intotdeauna inainte de cumpararea masinii.
-
Daca are peste 200k km, este posibil sa fie unul dintre exemplarele care, dintr-un motiv misterios, a avut un motor cu vilbrochen altfel. Din cate stiu, au fost unele exemplare (rare ce-i drept) care nu au decedat.
Mai este si posibilitatea sa-i fi fost inlocuit motorul in garantie - dar asta ar fi trebuit totusi sa apara pe undeva, prin hartiile masinii.
Tot ce poti tu face acum, e sa-i schimbi uleiul cat mai des ... si nici tratamentul cu agheasma indicat de colegul Muttley nu-ar fi de prisos !
In alta ordine de idei, vorba unui coleg de aici: Spera la ce-i mai bine, dar pregateste-te de ce-i mai rau !
-
Tot ce pot să spun cīnd l-am achiziționat din Germania reprezentanță subaru testato și mi-au trimis un act că această mașină e ediție specială chiar iau obligat să o șteargă și de praf vb la modul cel mai serios nu are nimic schimbat doar ulei filtre pe laterale portiere față are sigla 30 JAHRE nu știu ce e dar mi-au spus că este o ediție și o am de 5 luni si am făcut 6000km și e o bijuterie
-
VIRGULE, LA DRACU!
-
subaru forester 30 jahre edition acesta este modelul mă scuzați gramatica dar sunt la servici
-
subaru forester 30 jahre edition acesta este modelul
-
Asta e ?
https://www.olx.ro/oferta/subaru-forester-IDcS8vJ.html
-
Al meu l-am luat direct din Germania are culoarea verde inkis și e același model și opțiuni cu cel de pe olx
-
Of of of a inceput să īmi curgă ulei dintre cutie si motor cred că și-a făcut stagiul de 211000 km acum nu știu ce trebuie de făcut sunt la pămānt
-
Mine īmi deschide motorul să vedem ce este de facut dați-mi un sfat. Multumesc
-
Poate sa fie simerigul din spatele volantului. Nu te panica , nu deschide motorul , sau ce aveti voi de gand...
-
din pacate la diesel ala este primul semn ...
-
A , nici nu m am uitat in urma sa vad ce motor e... Trist atunci.
-
Motor ee20 euro4
-
asta e .. macar te-ai bucurat o luna :) :(
in rest nu prea sunt multe de spus, diesel 2010 ....
-
Short block nou si se rezolva problema. Nu te chinui sa repari ala vechi. Parerea mea.
-
Ce sa mai zic... am incercat... daca lumea nu citeste inainte sau nu asculta...
Pregateste 6000 (euro) si o sa ai pitbull cu inima noua. Alta solutie nu exista. Adica exista si varianta de dat la fier vechi sau dezmembrari si iti iei alta masina.
-
Cu 6000 primeste doar jumatate de inima.
-
Nu se gandeste nimeni ca poate a avut parte de un rebuilt si au sfeclit-o aia cu semeringul de la nenea arbore? :) Be positive untill shit happends!
-
Se poate si asa , dar dezamagirea poate fi mai mare....
-
Chiar asa !
Pregateste-te de ce-i mai rau, dar spera la ce-i mai bine !
PS: Mie cand mi-a decedat motorul. nu mi-a curs ulei pe niciunde !
Prin urmare, exista posibilitatea sa nu fi murit de tot si sa fie problema in alta parte ....
-
Pai eu cred ca " il ia plansu' " dupa ce se rupe vibrochenul, nu inainte, sau poate nu plange deloc. Probabil o sa avem diagnosticul curand.
-
Aștept să văd ce zice mecanicul 😭😬
-
Sper ca e cineva priceput de pe forum sau care a mai desfacut Subaru sau poate e de la un service autorizat. Vezi pe unde , ce si cum il cauta de boala. Multa bafta!
-
In primul rānd mulțumesc frumos tuturor pt sfaturi😥😥
-
nu ai zis cum de ai ajuns cu ea la mecanic in primul rand ... revizie/chestii uzuale sau ai avut si alte simptome/probleme ?
cum spuneam, chestia cu uleiul este un prim semn la multe dintre ele (sa nu zic majoritatea) ca urmeaza ... si de obicei se vede destul de greu ca nu e de tipul balta sub masina, cateodata dai cutia jos ca sa o vezi ... daca momentan e doar aia incearca sa o vinzi ...
-
Inainte de Crăciun am văzut o pată de ulei cīt 50 de bani am crezut că e de la surubul de l-a baie crezīnd că s-a subțiat uleiul fără inceput să se audă īn a doua la 2000 de turații o bataie și după zi după zi mai mult ulei tot mai mult și am oprit- o am dus-o la mecanic.
-
Nu mi s-a blocat motorul īmi trebuia īncă 1500km pīnă la schimbul de 10mii
-
aaa...deci bate :) ... condoleante ?
-
Multumesc 😥
-
Mda ... cu bataia trebuia sa incepi !
Nasol !
Insanatosire grabnica !
-
Ce spuneți dacă pun un motor cu rulau de 120 mii😬
-
Dpdmv orice altceva in afara de un rebuilt complet este pierdere de timp, bani...aduce frustrari.
-
Ce spuneți dacă pun un motor cu rulau de 120 mii😬
Absurd. Cheltui bani putini de pomana si mai rau te incurci. Cauta Short blok . Iti dam noi link ?
-
Chiar vă rog cu acel link cine poate. Multumesc
-
https://www.4turbo.pl/engine-block-subaru-2-0-diesel,3,25507,26700
Dar , verifica si cu un mecanic sa fie ce trebuie. Intreaba -i cand e pe stoc... Sau mai rascoleste prin site. Sa mai spuna si ceilalti colegi o parere totusi.
Sau complet https://www.4turbo.pl/engine-shortblock-subaru-diesel-2-0-10103ac280,3,40493,47231
-
Cel complet cred ca totusi este un minim de la care sa pornesti. Mai sunt multe de adaugat pe langa...cine stie ce se poate recupera sau nu!?
-
Trebuie doar puțin căutat pe forum: https://www.subarufanclub.ro/forum/index.php/topic,3613.0.html
Eu zic că e chiar mura in gura, in locul in care te aștepți să găsești informația... Nu știu... Facem pop-up cānd intri pe site să te ducă prima dată īn secțiunea cu probleme specifice Subaru?
Sau lumea chiar nu mai are răbdare de un simplu search?
Scuze, nu e adresată posesorului, dar se repetă discuția lunar sau mai des
-
Īmi cer scuze dar sunt cam demoralizat😢👍
-
+8000e.
Masina cat a fost?
-
6800 euro dar macar acest bloc tine 200mii km.
-
Parca am mai vazut pe forum subaru recent adus din Germanica si dupa cateva mii de km a picat motorul.. :(
Le pun aia bomba cu ceas? Parca stiu ca o sa pice si de aia le vand ?Inclin sa cred ca nu sant intretinute si poate si forjate la maxim..
-
normal ca stiu...asa-i modelul :)
-
Parca am mai vazut pe forum subaru recent adus din Germanica si dupa cateva mii de km a picat motorul.. :(
Le pun aia bomba cu ceas? Parca stiu ca o sa pice si de aia le vand ?Inclin sa cred ca nu sant intretinute si poate si forjate la maxim..
Eu tind sa cred ca multe sunt deja crapate si aia le fac ceva sa mai mearga un pic...
-
Pregateste 6000 (euro)
Doamne! 6k euro !?! De banii aia cumperi un motor complet la unele masini de performanta. Chiar or exista oameni care platesc ?
-
Performanta e data de niste cote. Efectiv de cote si atat, de lungime, diametru, volum, unghi.
Arhitectura motor e mai cu șpil, iar un motor cu 2 chiulase si 2 semiblocuri cam mictioneaza pe cote.
-
După toate cele īntīmplate astăzi prima cheie cu bloc motor nou pompă de ulei nouă și toate garniturile schimbate, toarce frumos. Vă mulțumesc mult pt sfaturi.
Un salut pt. toți de aici din Suceava. Un mecanic de 22 de ani Luci kpo mi-a pus motorul la punct.Multumesc
-
Felicitari! Daca se poate, cat te-a costat toata operatiunea?
-
Īn jur de 5300 euro
-
Rezonabil. Să țină mult și bine!
-
Bun. Te-as ruga sa detaliezi si in topicul dedicat. Stiu ca te-a ajutat si pe tine cand ai venit pentru ajutor si ma gandesc ca ar prinde bine si celor ce vor mai ateriza pe forum pentru probleme similare.
-
Dragii mei Subariști. După toate investițiile pe care le-am făcut schimbat bloc, distribuție, garniturile, turbo și am scos și filtrul de particule apoi resoftat am parcurs aproape 4mii de km și vreau să vă zic că Forester-ul meu a prins viață .Sunt mulțumit un consum de 5.6 făcīnd naveta chiar sunt mulțumit a meritat.
Vă mulțumesc tuturor pentru sfaturi.
Ionuț din Suceava
Sv95cmy
Sper să ne īntālnim vreodată aici īn Bucovina
-
Spor la pazit padurile. :)
-
La cati bani ai bagat deja mai puteai scoate si de-un filtru de particule, numa' zic...
-
... scos și filtrul de particule .... Forester-ul meu a prins viață
Priceless :-\
-
Priceless :-\
Mda ...
Padurar, Padure, fara filtru de particule .... nu prea-si au locul in aceeasi propozitie.
Si nici in aceeasi padure ...
Sa-ti mearga masina muuult si bine, fara incidente .... dar reconsidera, rogu-te, partea cu DPF-ul.
Daca nu pentru padure, macar pentru ITP.
-
Da imi pare rău dar acest filtru mi-a crăpat turbo și nu am putut să fac regenerarea. Așa că am fost nevoit să il scot .cīnd voi sta mai bine cu banii am să īl īnlocuiesc. 😢😢😢
-
Salutare.
Am o mică problemă īmi pīlpīie martorul ulei la aproximativ 2000 turații mai ales după ce schimb īn viteza superioară și cīteodată cīnd e la relanti. Are idee cineva ce ar putea fi. Multumesc
-
masoara presiunea la ulei , ori nu ai presiune (aka engine kaput) ori ai noroc si e doar senzorul de presiune cu probleme ....
-
Uleiul l-am schimbat acum două săptămāni motorul e aproape nou(30000) mă gīndesc că ar fi senzorul presiune.
-
cum spuneam, daca ai noroc ala e ... altfel ... ghinion :)
iti recomand oricum sa nu umbli cu ea pana lamuresti misterul ...
-
by za uei : ulei ai ? ai verificat ?
-
Zice ca ii palpaie la 2000, dar la relanti mai rar. As zice senzor.
-
Da, uleiul este la nivel. Cīnd pornesc mașina totul e ok după ce mă pun īn mișcare cum accelerez și schimb viteza acolo īn jur de 2000 mi se aprinde martorul și apoi se stinge. Apoi cīteodată la relanti pīlpīie. Nu am pierde nu consumă ulei.
-
Salutare. Ați avut dreptate am avut sorbul īnfundat de la silicon căci așa avem noi mecanici și mi s-a gripat motorul. Am găsit unul bun compet de pe un Subaru legali și i-am dat viață din nou.
-
La cīți bani am cheltuit cu el ar trebui să īmi tatuez sigla de la Subaru
-
sa inteleg ca ai mai umblat cu vechiul motor chiar daca ti s-a zis sa nu o faci ? :)
la asta nou montat ai masurat presiunea de ulei ?
-
Păi nu. Anul trecut am luat din Polonia blocul nou distribuție nouă numai că mecanicul mi-a pus silicon pe unde a vrut și pe unde nu și așa m-am trezit după un An de zile cu sorbul īnfundat și am gripat motorul.
-
Acum am luat un motor din Pitești de pe un Legacy avariat și cu Doamne Ajută.
-
La acesta este totul ok presiune sunet rotund sper să fie ok
-
sigur tine ... nu are cum sa pateasca nimic...doar e diesel :)
-
E disel doar că poate să apară aceeași problemă
-
:)) nu ai inteles, e diesel, nu are cum sa (nu) se strice :))
-
Deci ar trebui să scap de Subaru. Păi stau cu frica īn spate, am un coleg de serviciu și sa dus și la el motorul, la dus la Brașov și i-au spus că că numai are ce să facă cu el. Nu știu ce trebuie să mai fac.
-
Cred că am să o vīnd. Nu am altă alternativă.
-
Daca faceai reparatia cu motorul nou cu garantie, erai boier. Asa, cu motor second hand, la revanzare oricum nu poti lua prea mult pe el
-
Păi am și motorul nou dar nu īmi mai permite bugetul să īl fac acum.
-
Salutări la toată lumea. Am și eu o īntrebare:
Care motor dizel nu mai are probleme la Subaru?
Din ce an?
Sau tote au aceiași problemă cu vibrochen,cu blocul motor etc
Multumesc frumos
-
Salut. Modelele 2011-2014 (euro5) au avut cazuri mai putine. Modelele 2015+ (euro6) au avut cazuri foarte rare.
-
Ok.Eu am pus un bloc motor de la un Subaru forester din 2015 și anexat pe el toate componentele de pe2010.
-
Ar trebui să stau mai liniștit sau tot cu stres. Mulțumesc
-
Ma mir ca ai reusit sa pui in locul lui motor de 2015, din cate stiu eu sunt destule diferente structurale. Eu as sta linistit in cazul asta.
-
Nu ai nevoie și de ajustări de soft? Nu știu ce modificări interne au făcut. Dacă se pupa cu chiulasele și accesoriile să iasă același lucru pe țeava de eșapament, atunci foarte bine. Ai cele mai mari șanse să tina din cāte se pot obține pentru un boxer diesel.
-
Ok.multumesc
-
Ca să fiu īnțeles am luat doar blocul motor de pe 2015 și anexate pe el chiuloasa injectoare noi și toate celelalte de2010
-
Salutare. Am o rugăminte, unde īmi recomandați să refac celălalt motor? sigur īmi trebuie alți cuzineți și ce o mai fi
Mulțumesc