Recent Posts
Subaru club Romania

Recent Posts

Pages: [1] 2 3 4 5 ... 10
1
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by Muttley on Today at 17:52:41 »
Eu, dimineata pe la 10, eram in fata atelierului, cu teava "proudly american made" in brate, pentru constatare si consultanta. Taiem complet, taiem 340 grade, cum naiba facem...? Ca e e teava scumpa...

Dup-aia abia m-am dus acasa ca sa tai eu, dupa cum am zis, asumat, ramanand sa ma intorc pentru JBweld.

Ma intorsesem deja, si potriveam semnele super fine de le facusem pentru indexare unghiulara precisa. Si ma bucuram nevoie mare de ideea cu linia mediana si muchiile la unghi egal, ca-ntr-un triunghi isoscel, ce aveau acum ca rezultat o potriveala cap la cap mult, mult prea misto.
Pentru cine s-a axat in generala pe limba romana, cand tai oblic un cilindru, nu mai iese cerc, ai elipsa. Iar daca maresti unghiul, elipsa aia se intinde spectaculos.



Si cum stateam eu cu alea asa, vad un echer pe masa, il asez pe imbinare si ceva imi da gresit in rotitele ruginite si nedormite. Parca pe 100mm de teava dreapta am doar 2mm deplasare, dar parca eu urmaream 3-4. Sa-mi pice cerul, cu tot cu nori si ploaie-n cap, nu alta. Zic ca e abatere de la indoire care ma arunca in 2mm in loc de 4, deja cautam scuze sa cred ca e bine.
Si zice sudorul meu preferat... "Ii dam cateva puncte si te duci acasa sa verifici". Say no more, ideea secolului!



In drum spre masina ma cam gandesc ca m-am agitat degeaba, ca acasa masurasem cu echer si lere pe fiecare bucata, adunasem, si-mi iesisera 3mm. Insa oricum, ideea verificarii era cea mai buna de departe.

Asa era alaltaieri...





Iar acum, se prezenta perfect. Zic perfect, ca am o banuiala ca odata aliniate gaurile de pe agatatoarea de sub cutie, iese nebunia naibii. Altfel, acolo intra lera de 1mm.



Asa ca hai inapoi, ca totul e bine, ma speriasem ca blegu'.





I-am zis sudorului preferat la modul insistent ca nu ma intereseaza deloc cum arata, vreau sa tina ca si cum n-ar fi fost taiata. Deci aia-i sudura urata probabil...

Si asta fu cam toata povestea cu downpipe-ul cel mai scump din aprozar. A trebuit sa-l corectez eu.

Deja ceea ce ma nelinistea initial, adica bungu' de wideband pre-cata, devenise un mizilic.
Dar spun... Cumparasem de la racingshop 2 bunguri, ambele inox, ca sa am de unde alege. E poza cu comanda prin urma. Si nu reuseam a ma hotari.
Dimineata la fumat, pe la ora 5 cred ca era, imi amintesc ca am bungul AEM din kit, nu inox, dar excelent pentru a-i vedea lungimea. Si astfel devenea clar, aveam sa folosesc bungul mai lung si mai scump, fara umar, si sa-l scurtez eu.
Doar ca dimineata, sudorul meu preferat, se ofera sa-l scurteze el, pe strung. Fara stirea mea, ii face si umar de sta singur pe gaura, ca sa fie frumi, profi, si-n coerenta deplina cu clientul paranoia. Si dupa ce sudeaza, ii da si pulse-tig, ca sa fie clientul happy.



Si pe langa tot stresul legat de Cobb, de Dancila si ITP anual, de tarozi si ploaia de jos in sus...
Sudorul meu preferat, daca nu era un monument de talent in materie, eu il stergeam din telefon de ani buni, ca nu-s genul sa ma rog de nimeni.
Niciodata nu-mi raspunde la telefon, iar pe ciat imi da cu seen. Il sunasem de vreo 3 ori degeaba, si pe fondul concediului pe terminate si al ITP-ului, deja ma gandeam sa ma duc la celalalt, pe care nu prea-l sufar ca e analfabet si nu stie cu sudura mai bine decat matza mea. P-ala-l exclud, chit ca raman fara ITP. Dar cand "preferatului" i-am dat poza cu desenul cu taietura pe ciat si i-am zis ca nu e doar un banal de bung, s-a activat, m-a chemat la prima ora. Gen ii arat ca e grav si se activeaza. Weird...
Deci aici e un conflict. Intre principii de relationare, la care de altfel cam tin. Si talent, spre oftica si jena mea. Declarativ si-n teorie, cele doua n-au legatura. Si pare-se ca ma cam pijou pe ele principii cand omu' e realmente BUN si stie cu tigu' ceva de speriat. Sah mat, ncsf.
De fapt e ca atunci cand condamni coruptia batandu-te cu caramida-n piept, dar daca crapi si mergi la operatie, impingi plic nu doar chirurgului si anestezistului, dar si asistentelor, si paznicului de la bariera, ca s-o lase pe ma-ta sa intre cu supa.

Iar pentru ce se vede-n poze a cerut 120 lei. Nu-nteleg faza, i-am dat cat am considerat eu. Adica sudeaza ceva de speriat, e super prietenos si amabil in viu, atent, a si tarodat la final filetul ala... dar nu raspunde la telefon.
Desi ma enerveaza, e sudorul meu preferat.

Mda, deci downpipe-ul e in cutie de peste o ora. Nici nu-l scot de acolo, sunt cu nervii storsi si epuizat cu creierii.
Cobb mi-a trebuit, mi-a iesit pe nas.

____________________________

Tre' sa intaresc chestia asta.
Am dat pe 5 tarozi 70 lei. Ala era al 2-lea cel mai mare, deci tarodul ala sa fi fost 20 lei, si era de cacat. Adica, cumva, are voie.
Dar downpipe-ul asta e 1050 united states dollars. Asta vreau sa accentuez, asta NU are voie!

Urmeaza sa povestesc si faza cu vopseaua, da' mai incolo.
2
Foresterul meu SH (2008-2013) / Re: Inca un forester diesel 2009
« Last post by Forester on Today at 17:39:14 »
Verificati si unde sunt produse anvelopele.
Am avut eu o tentativa cu Michelin Pilot Sport, 5 parca, si dupa ce ca erau scumpe ca dracu (aproape 800 bucata la 215/55R17), erau si facute in China. Am zis nope.
Am trecut si eu prin aventuri cu niste Bridgestone facute in Mexic, ovalizate 3 din 4.
De atunci am cautat din tari cu apa calda, dar pe dimensiunea asta parca d-ai dreaq le fac numai in Bananistan.
In disperare, acum sunt pe Hankook Ventus Prime 4, facute in Ungaria. Macar au avut un pret mai decent.
3
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by Muttley on Today at 14:04:42 »
N-am vrut sa-si asume altu'.
Asa c-am folosit coliere pentru a trasa linia mediana.
Apoi m-am dus egal de-o parte si cealalta cu alte doua marcaje. Vreo 1.3mm pe zona ingusta (sa am loc de abateri de taiere), vreo 4 in cea lata (adica 1.3 + 2.7).



Aveam o panza, cica de 1mm, noua. Am masurat panza, avea 1.4mm. Cea uzata, de pe flex, avea 1.1mm.
Dup-aia, absolut facut cu nervii, i-am dat. Din toate pozitiile si toate unghiurile.
Practic puneam flexul pe 1300 dolari. Si nu din vina mea, ca eu n-as fi trecut prin asta.



Pun 2 poze cu carnagiul. Sa fie, ca asa ceva nu cred sa mai existe pe internet.



Am folosit cele 2 linii laterale, btw, zgariate cu un cutit mic, ca limita de finisare.



De departe, cea mai scumpa, stresanta, aberanta taietura din viata mea.
Exista downpipe la 600 dolari, chiar si mai ieftin. Dar am zis ca doar ce e mai bun pentru tigaia asta. Ei, poftim...

Acum sa comand niste JB Weld, ca sa le pun cap la cap.
4
Foresterul meu SH (2008-2013) / Re: Inca un forester diesel 2009
« Last post by Xander on Today at 09:36:41 »
@sorin03 Lane keep assist e pus pe warning. Poate face surprize neplăcute pe șosele patriei.
Terminația de a3 spre București unde sunt 3 benzi dar banda unu e mai īngustă și variază ca lățime. A tras de volan sa intre īn glisiera metalică, ca să se īncadreze in banda prostiei. De atunci nu mai are drepturi.

@andrei0241 poate pe 18 sunt mai rezistente ca structura. Pe 17 erau cam firave.
6
Foresterul meu SJ (2014-2018) / Re: Subaru Forester 2.0 SJ 2013
« Last post by Calinn on Today at 07:30:35 »
Salut,oare are cineva un manual in Romana sau engleza? Masina mea provine din lituania,deci...
7
Media / Re: Subaru Videos
« Last post by Muttley on May 07, 2024, 23:54:59 PM »
Asta e chiar impecabil.

8
Foresterul meu SH (2008-2013) / Re: Inca un forester diesel 2009
« Last post by andrei0241 on May 07, 2024, 23:45:58 PM »
Eu am GY F1 Assym 5 pe masina sotiei (225 50 R18), montate in primavara 2022 si dupa vreo 30k km rulati n'am sesizat vreo problema
9
Foresterul meu SH (2008-2013) / Re: Inca un forester diesel 2009
« Last post by Sorin03 on May 07, 2024, 21:53:38 PM »
Si Pilot Sport 4 au avut aceeasi soarta dupa 1 sezon. A trebuit sa merg sa le mai rotesc pe janta sa se mai echilibreze. Acum am Bridgestone Alenza...alea de fabrica, din specificatii nu par de top, dar parca isi fac bine treaba. Cand o fi de cumparat ma gandesc la Continental, le am pe o Skoda si se comporta excelent.
ACC-ul la Subaru e beton, daca iti place eu zic sa faci un upgrade si la Lane Keep Assist combinat cu ACC , sa vezi acolo senzatie :)
10
Subaru XV GT (2017-2023) / Re: XV MY20 2.0ie Dark Grey
« Last post by Xander on May 07, 2024, 21:34:21 PM »
XV-ul merge super iar acc cu eyesight te duce relaxat la destinație fără să folosești intensiv pedalele sau să trăiești tensiunea de pe șosele patriei.
Nu va mai fi mașina fără eyesight īn familie.
Viitorul e mersul din buton. Stabilești de dinainte care e viteza adecvată pentru viraj, setezi acc corespunzător apoi crești viteza pe ieșire din viraj tot din buton acc.
De coloane pe autostradă sau īn oraș nu mai zic. E lux. Fără nervi și tensiune, mers pe bara celui din față sau īntre benzi.
Merge singură. Păstrează distanța, accelerează si frānează adecvat.
Nu e perfect dar īși face treaba.
Hristos a īnviat !
Pages: [1] 2 3 4 5 ... 10