Subaru club Romania
Jurnale de bord => Legacy & Outback => Legacy/Outback VI (2015-2019) => Topic started by: Horatiu1983 on January 30, 2019, 19:52:02 PM
-
Salutare!
De doua saptamani sunt posesorul unui outback 2.0D AWD (BSD) 150 CP
2015,sunt foarte incantat de masina din toate punctele de vedere ,problema e ca tot vad parerile oamenilor si ma cam speriu legat de motorul diesel subaru .
Referitor la mentenanta la cati km trebuiesc schimbate uleiurile (grup,cutie automata)?
Va multumesc
-
Sub jumatate din intervalul recomandat pe foaia de intretinere si va fi bine.
-
Atentie fitil scurt.
Dejafu...cum zic oltenii
jaf?? Asta e parerea ta?
Era un banc cu olteni. Daca iti suna cunoscut "Déjŕ vu", ar fi trebuit sa recunosti degraba oltenescul "dejafu"...
(https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3b/Paris_Tuileries_Garden_Facepalm_statue.jpg/300px-Paris_Tuileries_Garden_Facepalm_statue.jpg)
-
Stai stai stai. Ce am pierdut ? De ce nu pot sa vad direct in celalalt topic ?
Ma ce se intampla cu lumea ? S a nascut lumea suparata. Ma duc sa ma culc....
-
Un admin mana iute a sters topicul probabil. In timp ce scriam eu reply-ul, noroc ca l-am salvat si l-am pus aici.
-
Leșin oricum.
-
Un admin mana iute a sters topicul probabil. In timp ce scriam eu reply-ul, noroc ca l-am salvat si l-am pus aici.
si totusi e mit sau nu problema motorului diesel?
-
Nu este, dar problemele majore ar fi fost pana in 2011-2012. Ulterior teoretic le-au mai rezolvat.
-
cuvantul cheie fiind teoretic :)
-
Faci reviziile cum zice colegul BOXER, o scoti la drumuri lungi regulat si ii dai talpa sa se curete ce trebuie si ar trebui sa mai lungesti viata motorului semnificativ.
-
Sa intelg ca inca nu e cert daca problema persista si la generatiile mai noi de diesel ? Ca am lipsit ceva vreme.
-
Concret e ca intre 2008 si 2012 e diferenta de 4 ani. Deci dureaza putin sa ajunga la kilometrajul la care apar probemele. Din cate am mai auzit si eu, sunt deja cazuri 2012+ cu motoarele picate. Dar mult mult mai putine decat 2008-2011.
-
Cert nu-i nimic in lumea asta !
Desi unii ar zice ceva de moarte si taxe ...
Revenind la motorul diesel - da, teoretic l-au rezovat. Eu unul nu am auzit la probleme nasoale cu cele de dupa 2012-2013.
Ar fi si logic pe undeva sa-si fi dat silinta sa le rezolve problema dupa cat i-a costat inlocuirea motoarelor din prima generatie !
Nu cred ca Subaru castiga la vanzarea unei masini cat l-a costat inlocuirea unor motoare (ca au decontat nu doar short-block-ul oferit gratuit ci si manopera, transport, etc).
Revenind la topic:
1. Felicitari pentru achizitie !
Si, dupa cum le spun tuturor noilor posesori de Subaru, nu-ti doresc sa te bucuri de masina - stiu ca o vei face !
2. Recomandari: motorina buna, ulei bun si schimbat la timp, drumuri cat mai lungi si dese !
3. Fara poze, viata e pustiu !
Sau altfel spus - nu-s poze, nu exista !
-
Cert nu-i nimic in lumea asta !
Desi unii ar zice ceva de moarte si taxe ...
Revenind la motorul diesel - da, teoretic l-au rezovat. Eu unul nu am auzit la probleme nasoale cu cele de dupa 2012-2013.
Ar fi si logic pe undeva sa-si fi dat silinta sa le rezolve problema dupa cat i-a costat inlocuirea motoarelor din prima generatie !
Nu cred ca Subaru castiga la vanzarea unei masini cat l-a costat inlocuirea unor motoare (ca au decontat nu doar short-block-ul oferit gratuit ci si manopera, transport, etc).
Revenind la topic:
1. Felicitari pentru achizitie !
Si, dupa cum le spun tuturor noilor posesori de Subaru, nu-ti doresc sa te bucuri de masina - stiu ca o vei face !
2. Recomandari: motorina buna, ulei bun si schimbat la timp, drumuri cat mai lungi si dese !
3. Fara poze, viata e pustiu !
Sau altfel spus - nu-s poze, nu exista !
multumesc mult de sfat
-
Cert nu-i nimic in lumea asta !
Desi unii ar zice ceva de moarte si taxe ...
Revenind la motorul diesel - da, teoretic l-au rezovat. Eu unul nu am auzit la probleme nasoale cu cele de dupa 2012-2013.
Ar fi si logic pe undeva sa-si fi dat silinta sa le rezolve problema dupa cat i-a costat inlocuirea motoarelor din prima generatie !
Nu cred ca Subaru castiga la vanzarea unei masini cat l-a costat inlocuirea unor motoare (ca au decontat nu doar short-block-ul oferit gratuit ci si manopera, transport, etc).
Revenind la topic:
1. Felicitari pentru achizitie !
Si, dupa cum le spun tuturor noilor posesori de Subaru, nu-ti doresc sa te bucuri de masina - stiu ca o vei face !
2. Recomandari: motorina buna, ulei bun si schimbat la timp, drumuri cat mai lungi si dese !
3. Fara poze, viata e pustiu !
Sau altfel spus - nu-s poze, nu exista !
multumesc mult de sfat
poze nu stiu cum sa incarc sorry
-
Uite https://www.subarufanclub.ro/forum/index.php/topic,111.0.html
-
Ca sa mai linistesc (oarecum) colegul nou venit, posesor de Boxer diesel.
Stiam eu ca am citit pe undeva ca, incepand cu 2015 si trecerea la Euro 6, motorul diesel a suferit oaresce modificari si optimizari.
Am (re)gasit cateva informatii:
Ceva mai ”subtirel” pe aici: https://www.carmagazine.co.uk/car-reviews/subaru/subaru-forester-20d-lineartronic-xc-premium-2015-review/
an altered injection system there are new glow plugs to make it speedier to warm up from cold, while conversely a new radiator and oil cooler chill it more efficiently when working hard.
Ceva mai multe aici: https://subdiesel.wordpress.com/boxer-diesel/ee20-engine-info/
Mai stiu ca citisem pe undeva ceva legat de trecerea la ”open deck”, radiator de racire mai mare, ceva modificari pe la arborele cotit , etc.
Ca atare, este foarte posibil ca ultima (chiar ultima !) generatie de boxer diesel sa fie intr-o forma muult mai buna decat prima !
-
Salutare,
Nu ai de ce sa te sperii , e cel mai reusit motor diesel ever, 3 ani si 63000 km nici o problema . Reviziile la 15k Lui outbqck ii trebuie motorina buna si un drum fie el si neasfaltat . Eu astept cu nerabdare noua platforma 2020 care s-a lansat ieri la chicago autoshow 2019
https://www.autoblog.com/2019/02/07/2020-subaru-legacy-all-new-chicago-auto-show-xv54k91/?guccounter=1
-
Nu ai de ce sa te sperii , e cel mai reusit motor diesel ever
Vorba cuiva de pe-aici ... am ras
-
Salutare!
Ce sa va zic tocmai ce mi-a cazut motorul pe outback 2015, Euro 6.km:304000.a crapat blocul si pe exterior nu doar palierii, vibrochen tacheti..fulie si pinion vibrochen..o mare gaura in buzunar.
Intrebare : Merge sa pun un motor complet Euro 5 de pe un Forester 2013 pe masina mea?(euro 6) Astept cu nerabdare raspunsul vostru.Multumesc anticipat!
-
Salut, merita o discutie la Auto Kino.
-
Salutare!
Ce sa va zic tocmai ce mi-a cazut motorul pe outback 2015, Euro 6.km:304000.a crapat blocul si pe exterior nu doar palierii, vibrochen tacheti..fulie si pinion vibrochen..o mare gaura in buzunar.
Intrebare : Merge sa pun un motor complet Euro 5 de pe un Forester 2013 pe masina mea?(euro 6) Astept cu nerabdare raspunsul vostru.Multumesc anticipat!
Wow, cateva detalii ai? Am acelasi motor si ma sperii:) Ce a patit mai exact? Nu e ca si cum a picat un injector, zici ca te-a lovit ceva.
-
Demoralizant sa citesc ca a picat un motor diesel din 2015 ...
Inseamna ca eu m-am imbatat cu apa rece cand am luat unul din 2009 ...
Oricum, 300.000 km e un rulaj semnificativ.
Dar defectul e grav, cred ca se lasa doar cu inlocuire de motor ...
Spor!
-
Salut, îmi pare râu sa aud ca a picat motorul, mai ales find Euro6 :(
Am si eu același motor, dar am doar 153k km.
Poți sa ne dai mai multe detalii despre modul de exploatare al autovehiculului ? (cate drumuri pe săptămâna / luna, predominant oraș / drum lung, etc)
La câți km / timp ai făcut schimbul la ulei in motor / grup / transmisie ?
Ce fel de ulei ai folosit ?
Ai urmărit sa vezi cum își face regenerările DPF-ul ? Cum era cu încărcarea DFP-ului? Diluția uleiului ?
Schimburile le-ai făcut in service-uri "Subaru" gen AutoKino(Brașov), TwinMotors(Cluj-Napoca), etc ?
Ai vorbit cu ceva service ? Cat costa înlocuirea lui ?
-
Salut, îmi pare râu sa aud ca a picat motorul, mai ales find Euro6 :(
Am si eu același motor, dar am doar 153k km.
Poți sa ne dai mai multe detalii despre modul de exploatare al autovehiculului ? (cate drumuri pe săptămâna / luna, predominant oraș / drum lung, etc)
La câți km / timp ai făcut schimbul la ulei in motor / grup / transmisie ?
Ce fel de ulei ai folosit ?
Ai urmărit sa vezi cum își face regenerările DPF-ul ? Cum era cu încărcarea DFP-ului? Diluția uleiului ?
Schimburile le-ai făcut in service-uri "Subaru" gen AutoKino(Brașov), TwinMotors(Cluj-Napoca), etc ?
Ai vorbit cu ceva service ? Cat costa înlocuirea lui ?
Si eu am cerut cateva detalii ptr ca am acelasi motor si ma roade. Poate primim ceva info:)