Subaru club Romania
Jurnale de bord => Impreza => Impreza mea GE/GH/GR/GV (2008-2014) => Topic started by: Starty on April 17, 2012, 14:17:50 PM
-
Mult timp liber la servici asa ca imi fac si eu curaj sa o prezint pe a mea... masina
Este achizitionata de la Scarlines din Craiova, fosta lor masina de showroom/testdrive undeva la 35.000km, foarte ingrijita masina nu am avut ce sa reprosej.
De la fostu posesor a venit cu un soft de la SuperChips care ar trebui sa faca 180-185CP si 400Nm ... da nu am avut curiozitatea sa ii masor ii cred pe cuvant
De cand e la mine a primit un set de arcuri de la Eibach pe amortizoarele stock, un set de etrieri si discuri pe fata Brembo luate de pe un STI din 2004 (merg bolt on), am schimbat jantele OEM cu Advan RC (model mai vechi dar a fost dragoste la prima vedere) la care am pus si niste piulite de la RAYS (dupa ce am incercat "Blox" si care dupa 4000km ca un miracol le desfaceai cu mana) Strub brace-uri CUSCO intre telescoape (fata spate), 2-3 brace-uri pe sub si bari antiruliu Eibach marite.... si cam astea ar fi pe afara
In interior HU Kenwood 7240BT, midbass+twiter BRAX amplificate de un Helix Esprit E400 si un subw in portbagaj Helix P10 Precision amplificat de un audison ..... nu imi aduc aminte modelul.
Si niste poze facute cu telefonu
http://imageshack.us/photo/my-images/545/camerazoom2012041517452.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/696/camerazoom2012041517453.jpg/
-
sa o stapanesti sanatos !
hai cu pozele !!!
-
Daca mi-as fi dat seama de unde le dau attach puneam mai repede , noroc cu imageshack
O sa revin cu poze mai noi, am vb deja cu Fab sa facem o sedinta foto
-
Frumoasa rau masina.......sa o stapanesti sanatos!!!
-
Aha! Deci pe tine te vedeam mereu pe langa Craiova spre Melinesti, Stoina etc. :D Tu nu aveai cum sa ma vezi pe mine pentru ca nu am fost pe acolo cu Subaru pana acum.
Frumoasa masina si mai ales jantele, dar parca le trebuie o culoare. Oricum, o multime de modificari vad ca ai facut si sunt curios cum se simte masina acum?
-
Ca si putere nu stiu sa care e diferenta pt ca nu am mera cu una stock...ca si stabilitate este o diferenta mare...astept Acum sa pun amortizoare koni pe arcurile astea
-
sa o stapanesti sanatos multi KM fara probleme.... frumoasa masina. sunt foarte curios sa vad cum merge un diesel de la subaru
;D ;D ;D
-
Tocmai acum am vazut ca ai facut topic aici. ;D Ai facut ceva modificari, nu gluma...
Dupa cum spuneam, grila de radiatorului e belea. Poate reusim sa ne intalnim saptamana viitoare sa le tragem niste poze. De asemenea sunt foarte curios cum merge diesel-ul cu chip si mai ales vreau sa aud sistemul audio!!
-
Vedem cum facem sa ne intalnim
-
Revin cu o problema, a cam picat ideea de amortizoare koni (nu le gasesc la un pret convenabil) as vrea o recomandare pt o suspensie cu care sa se poata merge zi de zi, pe drumuri gen Romania
Astept pareri
-
poti oricand sa iei o chinezarie :D
eu am avut si am fost foarte multumit. acum este pe un forester 2.5XT suspensia si nu are nici o problema.
-
si ce nume avea chinezaria?
-
Ai cautat si KYB?
-
eu am d2 spre exemplu. dar poti foarte bine lua altceva cu nume in aceasi gama de pret.
sunt foarte multumit de ele !
-
Daca scria made in Japan si nu made in Germany probabil nu ajungea asa :)
de asta merg aspirat de 2 zile si cu un fassss imens dupa mine
<script src='http://img809.imageshack.us/shareable/?i=20120531079.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>(http://img809.imageshack.us/img809/9716/20120531079.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/809/20120531079.jpg/)</noscript>
-
Suta ...
(http://imageshack.us/a/img405/5582/20121002427.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/405/20121002427.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
-
Sa ai parte de inca o suta fara probleme. :) Ca dupa aia cred ca o vinzi. ;D
-
La multi ani!! ;D
-
Multumesc Fab
-
La multi ani !!! Si sa ne auzim di la 1 mil de km :D
Spor la treaba
-
ms naiman... tu la 1 mil ai ajuns? :))
-
Eu la 105 500 km dintre care 5 500 in ultimii 2 ani jumate ca a stat masina pe dreapta dar acum merg zi de zi cu ea si incep sa se adune :)
-
Ce bine arata grila fata...
De unde ai luat strub brace-urile CUSCO si paravanturile si la ce bani? Multumesc.
-
Strut bar-u din spate este luat de la Alex Mirea, cel de pe fata este luat de pe RHDJAPAN.COM si a fost undeva la 177Euro cu tot cu transport, iar paravanturile le gasesti http://www.paravant.ro/ sunt undeva la 150 Ron, sunt marca HEKO si le recomand (eventual apeleaza id-ul de yahoo xenonparavanturi este un baiat super ok)
-
in the middle of nowhere... just another day at work
(http://img96.imageshack.us/img96/9899/20121213520.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/96/20121213520.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
-
Frumoa asa, toata lumea are zapada numai la tulcea si constanta nimic :(
Pune poza si la fotografia lunii ca merta ;)
-
Da, foarte frumoasa fotografia. Ii sta foarte bine masinii asa murdara in zapada... Zapada vrem si noi!
-
DPF off... remap
(http://imageshack.us/a/img72/7548/84298342312620442850436.jpg)
(http://imageshack.us/a/img801/6931/82074042312705442841911.jpg)
-
Cam bine! ;D
-
cam da...
nice...
-
Care sunt diferentele in urma schimbarii?
-
wow! 190 cp si 420 NM !!! :o :o :o
e ceva... cum e masina acum? vad ca ai schimbat si evacuarea cap-coada...cine a facu evacuarea? e custom?
-
Alin, trebuie sa ne intalnim candva sa ma dai si pe mine o tura. ;D ;D
-
Evacuarea este 90%stock, are dat jos doar DPF-ul care era in partea din fata, iesirea din turbina 50-60cm lungime si inlocuit cu un downpipe facut la baietii de la Topgear, softul este facut de Nadir la Exelisis, masina avea soft inainte de la Superchips, acum a fost resoftata pt anularea DPF si o crestere minora de putere (5-10cp max). Diferenta este ca inainte sa dau DPF-ul jos ma bucuram de puterea masinii f rar, pt ca filtrul de particule se infunda des si isi facea regenerare.Am mers cu masina in limpmode pana la Bucuresti, limitata la 3600-3700rpm, check-rule aprinse, si beculetul de la DPF clipacind. Acum a mai ramas doar beculetul de la DPF care clipane, nu am putut sa il stingem, dar nu ma deranjaza atata timp cat nu mai am alte erori si masina merge ok. Pobabil daca nu ii dau de cap o sa il scot din bord, si asa nu mai exista fizic dpf-ul.
-
editat pe motiv de protest :) 18.03.2019
-
Nu vreau sa mai aud de motoare sparte..Succes cu motorul!
-
125mi km si inca rezista, schimbu de ulei il fac sub 10 mi, acum... ce o fi o fi... oricum sper ca in luna aprilie asta sa treaca pe locul doi, vreau si eu un GC la care sa pot face mai multe, la asta sunt limitat
-
:D felicitari :D GC o sa te cucereasca :D
-
Updates... am stins becul de la DPF care ramasese intermitent. Aseara mecanicul meu cu un tester universal a avut optiunea de "DPF has been changed" care in mod normal se da dupa ce se schimba DPF-ul. ECU a invatat noile valori (adica cele fara DPF) si becul s-a stins. Smart this Subaru ECU
-
Inca un diesel praf, nu a crapat arborele dar are bataie,de luni o fac bucati sper sa nu fie prea grav noroc ca am sesizat bataia si nu am asteptat sa crape. In alta ordine de idei nici problema cu apa nu se rezovlase imi baga aer/gaze in instalatie si fenomenu s-a inrautatit in timp... banuiesc garnitura de chiuloasa. Sper sa scap usor... updates si poze de luni
-
Nasol... :( Imi pare rau.
Oare cat va mai dura pana cand Subaru isi va da seama ca-si pierde clientii? Ca toti cei care vor sa aiba Subaru trebuie sa investeasca masiv in crearea unui motor fiabil?... >:(
-
....la care umbla fiecare dupa capul lui.Un amic mecanic spunea ca mai binele e dusmanul binelui...
-
@celalalt ..nu inteleg ce vrei sa zici... sincer? te daca te referi la modificari, nu vad ce legatura au cu faptu ca boxer dieselu pica pe capete? ar fi fost mai bine un msg de ajutor, din ce am vazut la noile generatii s-a pus alt arbore.. care e diferenta? se potriveste pe blocu meu ?
P.S. Minunea s-a petrecut la 126 mi de km.. deci nici asta nu a trecut cu bine de 120k ca si celelalte
-
Ai reusit sa afli exact ce bate ?
Uite aici un site cu "bunatati" : http://www.boxeer.com/ee20_parts
Oricum daca se rupea vibrochenul cu siguranta se auzea mai mult decat o bataie :) deci probabil sunt doar cuzinetii si ramane de vazut daca vibrochenul este "uzat" sau nu (asta in cazul in care nu sunt cuzinetii care stau intre vibrochen si bloc...caz in care si blocul poate avea buba). Din cate am citit pe ultimele blocuri euro 4 (ca euro 5 are mai multe modificari) au schimbat atat vibrochenul cat si blocul un pic ...
-
Hei....nu trebuie sa te superi.Este opinia mea.Asa se poate spune si despre 2.5u de pe sti.Ca e bolnav si crapa.Intrebare este...se va concinge cineva ca aia cu care vine stock,e puterea pe care o indura motorul?Adica,asta e si aia a fost.Poate mai mult de atat trebuie sa fie alta masina sau alt motor.E vorba aia romaneasca cu facutul biciului...
-
Total de acord cu Celalalt.
Sunt curios daca astfel de probleme apar si la motoarele nemodificate, intretinute ca la carte.
Sper sa am dreptate, pentru ca urmeaza sa cumpar un Subaru diesel(SH) pana la primavara.
-
Din ce am inteles,diesel ul ar avea beleaua la vibrochen.Dar dupa ce i se mareste stresul,nu cred ca poti fi ferm convins ca a fost ceva congenital....
-
Wrangler, pui aceleasi intrebari pentru fiecare model. Nu esti nou venit pe forum ci ai activitate de mult timp si e evident ca urmaresti postarile deci deja stii ca da, motoare diesel crapa fara sa fie modificate, ca si cele pe benzina de 2.5l. Pe forum sunt proprietari carora le-au crapat motoarele fara sa le modifice. Si daca tot vorbim de modificari, prin definitie, masinile Subaru si motoarele lor se pretau modificarilor. Si asta, impreuna cu symetrical AWD, era motivul principal pentru care aceste masini erau cumparate. Se pare ca Subaru si-a cam pierdut din capacitatea de a face motoare fiabile...
-
@andea79 zilele astea a fost dat jos motorul de pe masina.. de luni incepe desfacerea lui si voi afla ce bate. In legatura cu cei de la boxeer.com am incercat mai de mult sa iau legatura cu ei, pe vremea aia vroiam sa anulez DPF-u si mi-au raspuns dupa cam 3 luni :), intre timp am rezolvat cu DPF-u la noi in tara. iar celelalte piese sincer nu ma impresioneaza, poate doar daca faci ce au facut ei... gc-ul cu diesel pt coasta.
@Wrangel .. cunosc personal forester care a crapat la relanti, tot la putin peste 120mi km, de asta si eu de pe la 110mi l-am tot ascultat.
@celalalt ... nu m-am supart... cand m-am apucat sa ii fac soft si alte cele eram constient de problemele boxerului diesel, eram curios car rezista, oricum trebuie sa schimb/reconditionez si turbina ca e cam pe duca, dar asta clar e de la soft.
-
Wrangler, pui aceleasi intrebari pentru fiecare model. Nu esti nou venit pe forum ci ai activitate de mult timp si e evident ca urmaresti postarile deci deja stii ca da, motoare diesel crapa fara sa fie modificate, ca si cele pe benzina de 2.5l. Pe forum sunt proprietari carora le-au crapat motoarele fara sa le modifice. Si daca tot vorbim de modificari, prin definitie, masinile Subaru si motoarele lor se pretau modificarilor. Si asta, impreuna cu symetrical AWD, era motivul principal pentru care aceste masini erau cumparate. Se pare ca Subaru si-a cam pierdut din capacitatea de a face motoare fiabile...
Pun intrebari, pentru ca am un 2.5 si vreau si un 2.0D. Vreau sa am doua masini Subaru Forester, una mai sprintena, alta economica.
Inca nu m-am obisnuit cu ideea ca masinile pe care mi le doresc sunt proaste din fabrica si tot mai intreb.
Acum 3-4 ani eram adeptul teoriei ca motoarele diesel bune sunt cele de 3l. Din ce spuneti voi, trebuie sa revin la idee si sa ma orientez spre ceva pentru care voi plati 23mil impozit.
Inca un lucru. Cunoscutii mei care au avut probleme cu masinile au facut mici modificari.
-
Facand abastractie de teoria modificarilor, parerea mea este ca daca se doreste o masina/motor cat mai fiabil ar trebui cumparate motoare care sunt in productie / utilizare de mai multi ani, au fost vandute la cat de multi clienti, astfel incat problemele inerente unor noi motorizari au avut timp sa apara si sa fie rezolvate.
Din pacate la subaru au aparut cele mai multe probleme pe motoare relativ noi/sau cu "modificari" noi din fabrica (diesel-ul din primii ani, 2.5-ul turbo cu diverse "upgrade-uri" din fabrica pe motive de emisii). Toata chestia de mai sus este combinata in cazul subaru cu faptul ca este oricum un constructor relativ mic astfel incat nu exista sute de mii / milioane de masini vandute pe care sa se observe/remedieze problemele.
-
......................................................
Inca nu m-am obisnuit cu ideea ca masinile pe care mi le doresc sunt proaste din fabrica si tot mai intreb.
.....................................................
Subaru nu face masini proaste din fabrica. Nu inteleg cum aici Subaru-urile merg 300k. km sau mile fara sa crape, iar in Ro. imediat inainte sau dupa 100k crapa pe capete. Daca aici ar crapa asa repede, Subaru Factory ar plati despagubiri de 100 de ori valoarea companiei licitata la bursa ! Oare nu cumva problema e proprietarul, sau soferul , sau meseriasii care isi baga gheara sub capota, si apoi cand totul crapa se da vina pe fabrica pentru ca e mai comod ? Nu stiu,.......... parerea mea !
-
......................................................
Inca nu m-am obisnuit cu ideea ca masinile pe care mi le doresc sunt proaste din fabrica si tot mai intreb.
.....................................................
Subaru nu face masini proaste din fabrica. Nu inteleg cum aici Subaru-urile merg 300k. km sau mile fara sa crape, iar in Ro. imediat inainte sau dupa 100k. Daca aici ar crapa asa repede, Subaru Factory ar plati despagubiri de 100 de ori valoarea licitata la bursa ! Oare nu cumva problema e proprietarul, sau soferul , sau meseriasii care isi baga gheara sub capota, si apoi cand totul crapa se da vina pe fabrica pentru ca e mai comod ? Nu stiu,.......... parerea mea !
Sa fim intelesi.. eu nu zic ca Subaru este de vina pt ce s-a intamplat la motorul meu, probabil am exagerat si eu cu softul (arborele meu nu a crapat cum s-a intamplat la celalte modele... pur si simplu motoru are bataie), la fel si turbina care evident a fost fortata si acum are joc si trebuie inlocuita/reconditionata. Motorul meu este din prima serie .. cele care au avut probleme. Sper doar ca acum cand il desfac sa pot sa il pun la loc cu componentele care au fost "upgradate" de Subaru dupa problemele aparute la primele generatii.
In alta ordine de idei azi motorul abia a fost dat jos de pe masina de maine incepe desfacerea lui... am verificat ambreiaj + volanta in prima faza care au cam 35-40mi km si se pare ca am invatat sa merg cu ea nu le-am mai distrus ca pe primele in 30 de mi de km. Urmeaza restul
Ca si probleme se pare ca baietii de la TOPGEAR sunt f fortosi... au resit sa stranga piulitele la evacuare cand au pus-o la loc pana au distrus filetu la piulita sau prezon si o sa trebuiasca sa fac si acolo ceva inlocuiri
-
Un motor de 150 cp mai are o rezerva de inca 40-50 .Dar el e conceput la 150 ca sa fie safe.Daca ii maresti stresul ii scade durata de viata.
-
oare faptul ca in cartea tehnica scrie ca trebuie folosita motorina cu continut de maxim 2% biodiesel iar la pompa se gaseste doar cu minim 5%biodiesel are vreo importanta in toate problemele astea ?
in alta ordine de idei, stie cineva luna si anul din care s-a introdus vibrochenul imbunatatit
-
Any news ? In sensul de ai aflat exact diagnosticul ?
-
Nici o noutate, din pacate mecanicul meu are un necaz in familie si a trebuit sa plece la socri la Cluj. Se putea intapla oricui Doamne fereste, mai am de asteptat cel putin o saptamana pana se intoarce.. asta e...
-
Am reusit si eu in sfasit sa fac motorul bucati dupa atata timp. Nu este problema de arbore cum suspectam, e si mai frumos... ambele chiuloase fisurate
https://imageshack.com/i/5hmnfpj
-
Nasol. Mai e in garantie masina?
-
Nope...
acum stiu ce ai simtit tu :)) aseara ma gandeam sa o dezmembrez de nervi.
Ma duce undeva la 3000E reparatia.
-
Mda, stiu foarte bine sentimentul... >:( Imi pare rau. Succes cu ce vei face sa o ai din nou functionala.
-
ooopsi, nasol :(
-
Nasol moment! Poate te ajuta asta : http://www.boxeer.com/
Bafta!
-
dupa lungi asteptari
http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/706/3m1v.jpg
Acum problema este gasirea unui manual de service cu cuplurile de strangere, vreo idee?
-
Alin, ai facut masina? ;D Am vazut-o ieri prin centru...
-
Are deja o luna juma .. si cam 2000km.
-
Mult succes cu masina! :D
Ma bucur sa aflu ca nu ai avut probleme cu ambreiajul.Din cate am auzit dieselurile de la subaru aveau probleme cu kit-ul de ambreiaj.Un prieten a fost rechemat in service sa ii coboare curba de cuplu ca sa protejeze kit-ul, masina fiind stock.
Numai bine!
-
Normal ar fi sa'i schimbe ambreiajul cand ar pica, nu sa modifice parametrii de fct ai motorului
-
Ce configuratie ai acum pe ea?
-
La ce te referi cand zici configuratie?
-
Daca o mai ai resoftata sau nu.
-
La fel ca inainte.. fara DPF si softu de 190cp 420Nm