Subaru club Romania
Discuții despre modelele Subaru => WRX și WRX STI => Topic started by: MihaiFlorescu on April 15, 2010, 21:43:36 PM
-
Pe pagina web a unui pasionat (inrait as putea spune) si posesor de STI am gasit un articol interesant despre BOV.
"Stock bypass valve and some aftermarket so-called ‘recirculating blow-off valves’ recirculate the air back to the intake, post-MAF sensor and before the turbo. This is a good thing on stock cars and aftermarket MAF-based tunes, since the MAF sensor already took the reading of how much air has flown through it, and sent the signal to the ECU. ECU calculated the necessary amount of fuel to inject per that known amount of air and your car runs smooth.
Blow-off valves recylce the air into the atmosphere. This is a bad thing on stock cars and aftermarket MAF-based tunes, for the same reason as above – the MAF sensor counted so much air, then the ECU calculated fueling for that amount of air, and all of a sudden the air gets dumped away to the atmosphere – resulting in rich conditions, stalling and overall poorly running car."
Voi ce spuneti? Ati avut probleme? un BOV poate cauza oprirea motorului? O explicatie logica ar fi aceea ca se calculeaza prost raportul aer/combustibil si se poate inneca motorul sau din contra poate avea prea putina benzina. Nu sunt un specialist in domeniu asa ca ii las pe cei in masura sa raspunda acestor intrebari sa ne lamureasca si pe noi, incepatorii. ;D
-
Iti pot raspunde doar din experienta personala. Am un BOV HKS si lucrurile stau in felul urmator pe masina mea:
- nu are variatie la ralanti
- nu are scaderi de turatie bruste la upshift
- din cand in cand cand iau piciorul brusc de pe acceleratie dupa o turare puternica explodeaza gaze pe evacuare
-
- din cand in cand cand iau piciorul brusc de pe acceleratie dupa o turare puternica explodeaza gaze pe evacuare
Mesajul meu era de prin 2010 :) Nu pot sa zic ca acum sunt un expert dar am mai invatat cate ceva. Ce se intampla la tine e ca BOV-ul dand aerul afara, ramane amestecul bogat, benzina nearsa ajunge in evacuare si POC POC POC. In general nu afecteaza dar cu timpul, mult timp e posibil sa fie afectat catalizatorul sau diversi senzori.
-
Motorul merge ok de 2ani cu bov ,no problem ;)
-
Iti pot raspunde doar din experienta personala. Am un BOV HKS si lucrurile stau in felul urmator pe masina mea:
- nu are variatie la ralanti
- nu are scaderi de turatie bruste la upshift
- din cand in cand cand iau piciorul brusc de pe acceleratie dupa o turare puternica explodeaza gaze pe evacuare
am sesizat si eu acest fenomen...ma refer la gazele din evacuare.
-
Motorul merge ok de 2ani cu bov ,no problem ;)
;)
-
eu nu am avut nici un fel de probleme, din ce stiu razvan este in acc. barca cu mine.
-
Salut!
La ce Service ati montat HKS BOV?
Multumesc anticipat!
-
Se monteza relativ simplu nu necesita service.
-
Asadar ai sau nu ai probleme cu BOv-ul? Strica ceva pe acolo sau nu? Trebuie umblat si in calculator sau doar il montezi si gata ?
-
Asadar ai sau nu ai probleme cu BOv-ul? Strica ceva pe acolo sau nu? Trebuie umblat si in calculator sau doar il montezi si gata ?
Am montat BOV TURBOSMART Dual Port in parcare. Se monteaza usor si nu trebuie umblat la soft. Merge perfect.
Succes.
-
great success :)
-
Asadar ai sau nu ai probleme cu BOv-ul? Strica ceva pe acolo sau nu? Trebuie umblat si in calculator sau doar il montezi si gata ?
Dupa montaj am mai facut 45k km. Nu au fost probleme.