Subaru club Romania
Jurnale de bord => XV & Crosstrek => Subaru XV GP (2012-2016) => Topic started by: dmardale on April 29, 2016, 12:23:20 PM
-
Buna ziua,
Sunt proaspatul posesor al unei Subaru XV diesel din 2012, echipare exclusive, adusa de curand din Germania. Pe drumul de intoarcere am constatat doua lucruri care m-au deranjat si anume:
1. Pedala de ambreiaj scoate niste sunete metalice in momentul ridicarii piciorului de pe ambreiaj
2. In viteza a patra, maneta are o vibratie cand sta intr-o anumita pozitie.
Ati mai patit ceva similar cu ale voastre?
Multumesc si bine v-am gasit!
-
salutare, bine ai venit.
1. pedala poate trebuie doar "unsa"...trebuie mers la un service si verificat
2. maneta schimbatorului, tremura un pic la orice subaru mai ales la relanti, daca nu e ceva extrem esti in categoria "asa face toate"
-
Multumesc pentru raspunsul prompt.
-
Mda, deci vibratia in treapta a patra, se intampla numai in timpul accelerarii si nu stiu de ce anume face doar in viteza a patra si nu in celelalte trepte. Pe langa asta pedala de ambreiaj scoate un sunet ca de arc care se intinde si la apasare si la lasarea acesteia. A mai patit cineva ceva similar?
Multumesc!
-
Salut,
Ambele chestii se intampla si la masina mea. La inceput m-am panicat. Apoi am concluzionat ca ..."asa face toate".
-
Revin cu inca o problema pe care poate ati intalnit-o la masinile voastre. De cateva zile, indiferent de viteza, cand accelerez puternic, in interiorul masinii se aude, doar in timp ce accelerez, un sunet ca si cum ventilatia ar fi pornita la maxim. Aveti idee ce ar putea fi? Multumesc! :(
-
Am fost la reprezentanta Subaru de pe Pallady, unde dupa 1 minut de diagnosticare au stiut imediat despre ce e vorba: furtunul de la Intercooler era despicat pe lung. Toata operatiunea in service a fost facuta pe loc si a durat 30 de minute, iar pretul total cu manopera a fost 607 lei.
-
Multumim ca ai revenit cu verdictul. Din pacate tot ce inseamna turbo si pe langa turbo costa mai mult decat te-ai astepta vazand ca este vorba de un nenorocit de cauciuc.
-
... furtunul de la Intercooler era despicat pe lung. Toata operatiunea in service a fost facuta pe loc si a durat 30 de minute, iar pretul total cu manopera a fost 607 lei.
Bine ca ai rezolvat !
Dar mi se pare extrem de mare pretul platit !
Un furtun din ala am schimbat si eu la Forester ( si mai am unul de rezerva ...). Si furtunul a fost in jur de 300- 350 lei.
Sa fie aproape 300 lei manopera ca sa desfaci doua coliere .... mai ales ca-i si pus "la vedere" !!?? ???
-
https://www.bhavinionline.com/2011/06/the-ship-repair-man-story-why-experts-get-paid-more/ (https://www.bhavinionline.com/2011/06/the-ship-repair-man-story-why-experts-get-paid-more/)
:)
-
Intr-adevar destul de scump un amarat de furtun, dar am fost fericit ca am rezolvat repede, mai ales ca imi crescuse consumul si puterea la acceleratie scazuse. Nu stiu exact, dar banuiesc ca amestecul de aer combustibil nu se mai facea cum trebuie si imi era frica sa nu stric si filtrul de particule.
Pretul furtunului a fost 500 de lei, iar 107 lei au costat mana de lucru si accesorii, asa au fost trecute pe factura.
-
Bine ca ai rezolvat-o !
Pe masura ce se "crăcea" gaura, masina ar fi facut tot mai urat si ajungeai ( ca mine) sa nu poti depasi nici carutele decat la vale si cu vant din spate ....
Eu am luat furtunul de la intercooler ( si ma gandesc ca nu-i diferit de cel de pa Foresterul SH diesel) cu ~ 350 lei de la Auto Kino ( il aveau pe stoc).
Intre timp apucasem sa-l comand si la Trakia Sibiu si mi-a venit tot pe la acelasi pret ( acu' il port in portbagaj ...).
Si peste 100 de lei ca sa desfaci si apoi sa strangi la loc doua coliere ... mecanica fina, ce mai !
Dar, ma rog, la capitala e aerul mai rarefiat ....
Dar, ma repet, da-i incolo de bani ! Noi sa fim sanatosi, ca sa facem altii !