Subaru club Romania
Jurnale de bord => Impreza => Impreza mea GE/GH/GR/GV (2008-2014) => Topic started by: Vendras on March 23, 2013, 17:57:34 PM
-
Salutari,
Eu ma numesc Bogdan sunt din Bucuresti, si sunt proaspat posesor al unui Subaru Impreza STI an 2008! Masina este stock, inafara unui ambreiaj sport adaugat de fostul proprietar, cu care incep saa ma inteleg destul de bine.Recunosc ca masina e mai mult decat m-am asteptat! este o placere sa o conduc zi de zi! O sa incerc sa atasez si poze in viitorul apropiat. Succes tuturor!
-
Bun venit!
-
Bine ai venit si la multi multi km fara probleme!
-
Welcome :D
-
Bine ai venit! Usor usor incepe sa se inmulteasca gasca de STi-uri :D
-
Lasa ca e bine ;D
-
salut si sper sa vedem poze cat de curand ;)
-
Salut si sper ca esti real, :-> ca sa spargem suspiciunile vis-a-vis de userii noi, interesati de ecu tuning ;)
cu 3 harti la buton
-
Uelcam!
Pozeee
-
+1 2xghe :) (nu au aceeasi clasa de ip-uri..primul test a trecut :)) )
Bine ai venit, asteptam poze ;)
-
Bine ai venit!
Ma bucur ca se inmultesc STi-urile hatch. Sper ca vei fi activ si vom putea schimba impresii.
Asteptam poze cu masina.
Felicitari pentru achizitie si spune-ne cate rezervoare ai consumat in primele 24 de ore cu ea. :D
Eu stiu ca nu imi mai venea sa ma dau jos din masina. ;)
-
:))) Initial am zis ca o cumpar ca a doua masina "just for sunday fun" dar vad ca a devenit prima masina, intradevar da un alt inteles termenului de "a conduce". Rezervoarele se duc intradevar mai repede decat ma asteptam, dar cred ca idee e sa nu te gandesti in directia aia.
Iar pentru cei care au suspiciuni, momentan numarul masini mele este B-440-TAT culoare alb.
O sa adaug si poze dar mai intai trebuie sa fac o mica sedinta foto de care nu prea am avut inca timp.
Mult succes tuturor!
-
Nu te gandi la niciun fel de cheltuieli, doar bucura-te de ea.
Distractie placuta!
-
A fost la Timisoara?
Arata f bine pe alb
-
Sa o stapanesti sanatos si cat mai multi kilometri fara probleme!!! :)
Asteptam poze.. :P
-
A fost la Timisoara?
Deci este ex-UFO?
-
Salut si sper ca esti real, :-> ca sa spargem suspiciunile vis-a-vis de userii noi, interesati de ecu tuning ;)
cu 3 harti la buton
Here we go again :D :D :D
Bine ai venit!Nu vreau sa repet ce au zis colegii mai sus dar trebe..............POZEEEEEEE!
-
Da, frumoase si rarute hatch-urile albe,inspirata alegere. In Constanta stiu un STi alb cu jante portocalii, care culmea, contrastau inspirat cu restul...
Bine ai venit, sa va fie de bine impreuna...fara incidente! ;)
-
A fost la Timisoara?
Deci este ex-UFO?
E posibil sa fie fosta masina a lui Dan Tatoiu, UFOul e tot la vanzare.
-
In Constanta stiu un STi alb cu jante portocalii, care culmea, contrastau inspirat cu restul...
Am vazut si eu STi-ul ala alb cu jante portocalii de vreo doua ori in trafic, dar nu am apucat niciodata sa vorbesc cu proprietarul..
E posibil sa fie fosta masina a lui Dan Tatoiu, UFOul e tot la vanzare.
Poate nu a scos anuntul.
Numai Vendras ne poate spune care este realitatea. Dar el cred ca nu mai reuseste sa se mai dea jos din masina. :D
-
Ket, am tot vazut masina parcata pe Mamaia, chiar langa Sp. Militar.
-
DA, este fosta masina a lui Dan Tatoiu din cate stiu, nu am cumparat-o personal de la el.. . Mi-a placut ..am luat-o , restul nu mai conteaza.
Incerc sa adaug cateva poze acuma, dar vad ca e mai complicat de cat credeam..dar.. reusesc eu.
-
dap....asteptam poze :D
-
Stie cineva cum se adauga poze pe forum?văzusem un link la un moment dat pe forum, dar se pare ca acum cand am nevoie..nu il mai gasesc.merci :)
-
http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=111.0
-
Poate ca era mai comod daca exista un mod de atasare direct pe site.
-
prea riscant si.costisitor
-
Ok, voi stiti cum e mai bine.
-
(http://imageshack.us/a/img692/2594/20130328231914.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/692/20130328231914.jpg/)
(http://imageshack.us/a/img14/290/20130328231906.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/14/20130328231906.jpg/)
(http://imageshack.us/a/img109/6756/20130328231854.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/109/20130328231854.jpg/)
-
Superba! Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!
-
Foarte frumoasa! Multa bafta cu ea. Cred ca ar fi bine sa ceri sfaturi in legatura cu uleiul pe care sa-l folosesti... ;) Uita-te la masinile similare cu a ta pe prezentarile de pe forum, ca sa vezi ce greseli au facut altii si ca sa inveti din ce au facut bine. Parerea mea...
Sa te bucuri de ea.
-
Daca nu ma insel parca avea si bov hks
Care a fost pretul de achizitie?
-
As dori o recomandare pentru anvelope de vara. Eu ma gandeam la Michelin Super Sport 3 , dimensiune 265/40/R18 ..acuma in specificatii am vazut maxim de 245 latime...sa fie problema daca sunt mai late ?
-
Foarte frumoasa! Multa bafta cu ea. Cred ca ar fi bine sa ceri sfaturi in legatura cu uleiul pe care sa-l folosesti... ;) Uita-te la masinile similare cu a ta pe prezentarile de pe forum, ca sa vezi ce greseli au facut altii si ca sa inveti din ce au facut bine. Parerea mea...
Sa te bucuri de ea.
Salut Ket, am vazut ca tu la masina ta ai bagat ulei Motul 300w 20w60 , cum ti se pare? il recomanzi? trebuie sa schimb uleiul si ma gandeam sa iau la fel ca tine.
-
Daca nu ma insel parca avea si bov hks
Care a fost pretul de achizitie?
da are bov hks, si suna foarte bine..
ca si pret, nu stiu exact, fost un schimb si diferenta...probabil la 22..23k
-
Nu am apucat sa pun 20W60 încă. Am pus din aceeași gama 15W50. Mașinii ii place. Mie nu-mi papa masina ulei deloc, desi se stiu problemele la motoarele astea si o si alerg uneori. ;) Bine, cam tot timpul. Recomand!
Dar de ce vrei tu anvelope mai late? Tot Super Sport am si eu, dar am pus de 245.
-
Anvelope mai late vreau strict pentru frumusete :) o sa aiba un look mai agresiv ; desi probabil si la demaraj ar trebui sa fie o inbunatatire cu ele.
-
cauta-ti un set de jante mai ''agresive'' si ramai la un max de 255 !
-
jantele actuale imi plac foarte mult, o sa raman cel putin o perioada cu ele :) , de ce zici maxim 255 ?
-
Salut,
Anvelopele mai late nu te vor ajuta la demaraj, ba din contra (pierderile prin suprafata de frecare dintre anvelopa si asfalt sunt mai mari). Apoi, vor fi niste bani aruncati in vant, doar ca masina sa para mai "muschiuloasa", insa va fi mai inceata, greoaie.....mai "grasuna" de fapt....si vei pierde (nesemnificativ) si la performante. Cumpara gume bune si lasa dimensiunea.....nu conteaza marimea, ci istetimea ;)
Cred ca Malakay tinea cont si de latimea jantei - (care cred ca este 8-8.5 inch daca ai jantele de serie) cand iti spunea dimensiunea maxima....
Uita-te si aici http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2013-European-Summer-Sports-Tyre-Test.htm apropo de anvelope bune.
Seara placuta
P.S. Apropo de uleiuri mai cauta pe forum, citeste si fisele tehnice aici http://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/51780/original/300V%20Competition%2015W-50%20(GB).pdf?1329125523 si uite si pentru ulei pe baza de esteri (100 % nu 12-15 % ca la motul) http://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=16&pcid=1. Eu unul recomand sa se puna ce e in carte, dar in nici un caz ulei de curse in masina de strada (iar 15w50 si 20w60 sunt cu destinatie specifica). Gandeste-te ca japonezul cand a spus ca 5w30 (sau care o fi el) e bun pentru sti, se gandea ca e bun si pentru strada, si pentru mers tare (pentru liniute la semafor sau 250 kph sau cerculete). Daca o duci la curse atunci pune-i de curse.
-
Multumesc Concrion pentru sfaturi, m-ai luminat putin, din pacate eu sunt novice in lumea asta..si am multe de invatat. Toate informatiile imi sunt tare de folos! O seara frumoasa tuturor!
-
Vendras, vei gasi o groaza de informații pe forum, multe dintre ele contradictorii. Important e sa știi sa le triezi. Ce a recomandat japonezul si ce a demonstrat practica sunt lucruri total diferite. Japonezul nu a dat recomandări pentru acțiuni in cazul in care ți se #%$ pistolul 4... ;)
-
Am luat intr-un final ulei Motul 300V 15w50 .
De asemenea buji noi noute originale subaru de la reprezentanta, maine merg pentru schimburi si revizie :D
Apoi urmeaza upgrade la sistem audio, probabil si sistem navigatie ,senzori parcare si nu in ultimul rand camera marsalier.
Iar ca si incaltari am decis sa ii comand anvelope de vara Michelin Super Sport 3 pe 245/40/R18 .
Planurile nu se opresc aici, va continua... :D
-
Eu ulei de asta folosesc iarna. Pentru vara am "pe teava" 20W60. Eu zic ca ar fi bine sa-l tii pe asta care l-ai luat deja pentru iarna, iar pentru vara sa mergi cu 20W60, ca sunt temperaturi mai ridicate. Uite aici ce a recomandat cineva care se pricepe: http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=1393.10
Sistem audio unde iti pui? Unde ti-am recomandat?
Legat de navigatie, nu cred ca are sens. Parerea mea. Ce vrei sa-ti pui? Din-aia originala? Eu am pe STi si nu are harta pentru Romania. In schimb arata ok. Dar cred ca este si foarte scumpa...
Senzorii de parcare sunt utili. Si camera pe marsarier. Mai ales la semafor cand ai o masina in spate... ;)
Si eu am aceleasi anvelope si sunt multumit de ele, pana acum.
Spor la modificari. Poate ne vom intalni vreodata si vei vedea ce i-am facut eu, ca sa-ti mai vina idei.
-
ai fi bine sa vorbiti si de un apartament de inchiriat daca o tineti in ritmul asta :))
http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=1656.0 daca esti interesat lip-ul e la fel ca al lui Ket dar din pacate nu se potrivesc la mine nici una nici alta
-
Am luat intr-un final ulei Motul 300V 15w50 .
De asemenea buji noi noute originale subaru de la reprezentanta, maine merg pentru schimburi si revizie :D
Apoi urmeaza upgrade la sistem audio, probabil si sistem navigatie ,senzori parcare si nu in ultimul rand camera marsalier.
Iar ca si incaltari am decis sa ii comand anvelope de vara Michelin Super Sport 3 pe 245/40/R18 .
Planurile nu se opresc aici, va continua... :D
Felicitari ai facut alegeri foarte bune!
Atentie la filtrul de ulei sa fie o marca buna si de evitat MAN.
Intervalul de schimb recomandat la ulei 5000Km.
Verificarea nivelului de ulei se recomanda la fiecare plin de benzina.
-
ai fi bine sa vorbiti si de un apartament de inchiriat daca o tineti in ritmul asta :))
Da, sa stii ca asta se intrevede. Dar a venit vara si ne cazam la o mie de stele... :D ;D ;)
Dar tu parca ai vorbi din experienta?...
-
Tare replica Naiman ;D
Vendras se pare ca te-ai virusat si tu :D
-
nu din experienta ca inca nu am inceput sa bag tare in masina :D
dar pe viitor poate o sa am la chirie apartamentul de la ct :)) si nush cum sa fac reclama :P
-
Salut,
Cred ca faceti o mare confuzie referitor la uleiuri.....una e ce se recomanda pentru masina de week-end cu care se iese pe circuit si care merge maxim 5000 km pe an (probabil) alta e ce va trebuie voua pentru masini de strada.
Uitati-va si pe forumurile din afara si daca vreti va pun in contact cu cineva care este specializat pe uleiuri.....sau luati mostre de ulei si mergeti cu ele la analiza. Si eu am vrut sa pun ulei de curse, apoi ma batea gandul la 15w50, insa dupa 30 min de discutii cu omul (in care mi-a explicat si importanta coeficientului de vaporizare...pe langa vascozitate....a presiunii cu care merge masina, etc) am ales 5w40. Iar apropo de uleiurile astea....cautati alti producatori (in afara motul) care ofera mai multe informatii despre domeniile de utilizare si modul de schimb a uleiurilor.
RC are dreptate....filtrul de ulei sa aibe macar 99.5 % filtrare....recomand: greddy, amsoil, k&n. Eu am folosit de la cei trei producatori, si mi-a placut cel mai mult amsoil. Iarasi o chestie interesanta pe care o folosesc....busonul de la baia de ulei este magnetic (e de la greddy) la fel folosesc si la diferentiale....sunt ale dracului de bune (si puternice....de fiecare data se intreaba mecanicii de ce nu ies ;)) adunand pilitura (la diferentiale) sau ce se mai gaseste pe acolo.
Ma rog, fiecare face ce vrea cu masina lui, ideea e sa nu iei de bun nici ce zic eu, nici altii, ci sa te documentezi cat mai mult (aici, dar mai ales pe forumurile externe, cu mult mai multa experienta si utilizatori)
P.S. Vad ca toata lumea recomanda uleiuri dar nimeni nu spune ca un radiator suplimentar de ulei te ajuta enorm (daca folosesti masina la maxim sau peste :) )....nu e scump, nu e greu de montat, dar iti asigura linistea. Eu tot am zis sa pun atat la cutie cat si la motor, dar lenea e cucoana mare.......
-
....sau luati mostre de ulei si mergeti cu ele la analiza.
Unde se poate face asta la noi, cat dureaza si cat costa?
Iar apropo de uleiurile astea....cautati alti producatori (in afara motul) care ofera mai multe informatii despre domeniile de utilizare si modul de schimb a uleiurilor.
MOTUL zice foarte clar ca 300v se schimba la 5000km sau 3-4 luni. Eu am mers si 1 an, dar pana in 5000km si motorul este in mintile lui la 181.000km. Cat despre vascozitate, pana si in carte la mine scrie ca daca masina este condusa agresiv sau in zone cu temperaturi de peste 40 grade se recomanda cresterea vascozitatii de la 5-40 pana la 20-60 in functie de cat de cald este si cat de tare se merge cu masina. Optiunile intermediare sunt variate: 10-40, 10-50, 15-50 atata timp cat respecta normele ACEA A3. Eu personal cred ca nu ajung in nici un caz sa am nevoie de 20-60, asa ca 15-50 pentru utilizarea actuala si uzura motorului este mai mult decat suficient din primavara pana toamna.
RC are dreptate....filtrul de ulei sa aibe macar 99.5 % filtrare....recomand: greddy, amsoil, k&n. Eu am folosit de la cei trei producatori, si mi-a placut cel mai mult amsoil.
Filtrul OEM este cel mai indicat. Am avut insa si MAN si WIX si nu am avut probleme. Daca vrei mai bun decat OEM, poti alege filtrul roz produs de STi.
-
Salut,
Cred ca faceti o mare confuzie referitor la uleiuri.....una e ce se recomanda pentru masina de week-end cu care se iese pe circuit si care merge maxim 5000 km pe an (probabil) alta e ce va trebuie voua pentru masini de strada.
Uitati-va si pe forumurile din afara si daca vreti va pun in contact cu cineva care este specializat pe uleiuri.....sau luati mostre de ulei si mergeti cu ele la analiza. Si eu am vrut sa pun ulei de curse, apoi ma batea gandul la 15w50, insa dupa 30 min de discutii cu omul (in care mi-a explicat si importanta coeficientului de vaporizare...pe langa vascozitate....a presiunii cu care merge masina, etc) am ales 5w40. Iar apropo de uleiurile astea....cautati alti producatori (in afara motul) care ofera mai multe informatii despre domeniile de utilizare si modul de schimb a uleiurilor.
RC are dreptate....filtrul de ulei sa aibe macar 99.5 % filtrare....recomand: greddy, amsoil, k&n. Eu am folosit de la cei trei producatori, si mi-a placut cel mai mult amsoil. Iarasi o chestie interesanta pe care o folosesc....busonul de la baia de ulei este magnetic (e de la greddy) la fel folosesc si la diferentiale....sunt ale dracului de bune (si puternice....de fiecare data se intreaba mecanicii de ce nu ies ;)) adunand pilitura (la diferentiale) sau ce se mai gaseste pe acolo.
Ma rog, fiecare face ce vrea cu masina lui, ideea e sa nu iei de bun nici ce zic eu, nici altii, ci sa te documentezi cat mai mult (aici, dar mai ales pe forumurile externe, cu mult mai multa experienta si utilizatori)
P.S. Vad ca toata lumea recomanda uleiuri dar nimeni nu spune ca un radiator suplimentar de ulei te ajuta enorm (daca folosesti masina la maxim sau peste :) )....nu e scump, nu e greu de montat, dar iti asigura linistea. Eu tot am zis sa pun atat la cutie cat si la motor, dar lenea e cucoana mare.......
Imi poti spune si mie codurile busoanelor de la greddy ?
-
Proaspat intors din service , unde am schimbat uleiul cu Motul 300V 15w50 , 4,5 L au intrat, schimbat bujiile, filtru ulei,filtru polen pe care l-am primit bonus + reducere la buji :D asta ca si paranteza ca baieti de la Subaru au fost draguti ) , am facut si un test de compresie care a iesit perfect (il voi atasa mai jos)..deci suntem pe drumul cel bun,..zic eu :/
Cat timp am asteptat la service ca operatiunea sa aiba loc (aprox. 3 ore), bineinteles ca tot omu am ''probat'' produsele lor din vitrina, printre care bineinteles si un STi din 2012 albastru frumos:D, la care am avut un mare soc.... cand am aflat ca pretul lui actual cu discount de la 48K TVA inclus,,, a ajuns la ...........32 K TVA inclus...:))) mi-a trebuit vreo 30 min sa imi revin, deci se poate......
-
(http://img833.imageshack.us/img833/4685/20130411164027.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/833/20130411164027.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
-
Aaa, da..problema,
Uitasem.., masina are o admisie si flitru de aer HKS , care din pacate astazi cand l-am dat jos pentru a fi curata, am descoperit cu stupoare ca avea topit gulerul din plastic pe care se monteaza colierul...acum..stie cineva unde pot gasi cat mai urgent un alt filtru HKS ? neaparat original!
am sunat la colina si nick racing..dar..doar la comanda..:(
-
Salut,
Uite eu de aici am dat comanda pentru busoane:
http://www.rallysportdirect.com/2006-Subaru-Forester-XT-Limited-2.5L&ymm_view=specific_category&ymm_view_category=Lubricants%20and%20Fluids
Trebuie ales tipul de masina, motorizare, etc....si apoi vedeti ce se potriveste.
Vendras, unde ai facut testul de compresie ? Cat a durat ?
Seara buna.
-
Informatii despre uleiuri sunt aici (am pus acolo si ultimele mesaje): http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=1524.0
mai era ceva si cu asta inchei: daca intrati pe siteul motul vedeti recomandarile pentru orice tip de subaru.....in nici un caz nu se recomanda 20w60, mai ales din gama de racing 300V......cei ce ati pus 15W50, nu ati citit aici: http://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/51780/original/300V%20Competition%2015W-50%20(GB).pdf?1329125523
aveti cumva masini de raliu sau stati doar pe pista ?
Sa nu uitam ca sunt masini de serie de 500, 700 si chiar 1000 CP (vezi LaFerrari) care merg cu uleiuri performante, dar nu de curse. O masina de raliu nu are nimic de a face cu una de serie (indiferent ca e sti, evo, etc) si regimul de functionare este altul.
Parerea mea, ca sa inchei: nu dati banii aiurea si puneti doar ce zice producatorul (sau cu mici variatii).
Seara buna
-
Fiecare cu pasarica sau stolul sau, fiecare face ce crede de cuviinta pe banii sai si fiecare este responsabil pentru alegerile facute.
Sunt de acord cu tine in ceea ce priveste gama, dar nu si in legatura cu vascozitatea.. Continuam intr-un topic de uleiuri daca e..
Vendras, bafta cu masina in continuare. Este bine ca ai testat-o si stii de la ce pleci. De aici inainte e pe mainile tale.
-
Vendras, unde ai facut testul de compresie ? Cat a durat ?
Testul l-am facut la service Subaru Bucuresti, ca si timp nu stiu exact s-au facut mai multe pe langa test, oricum destul de rapid.
-
Vendras, bafta cu masina in continuare. Este bine ca ai testat-o si stii de la ce pleci. De aici inainte e pe mainile tale.
Merci, problema e ca nu prea am incredere in mainile mele :))) noroc ca sunt asistate.
-
Cum merge masina?
Si te-ai hotarat cu upgrade-ul sistemului de franare? Pentru ce ai optat pana la urma?
-
Momentan am primit niste preturi pt dba, dar acuma am alta dilema.. Si anume...: in viitor planuiesc sa fac un upgrade de putere..undeva la 450-500 de caluti, si ma gandeam daca tot sunt la pasul acesta, nu ar fi bine sa fac un upgrade pt viitor si aici, in sensul de ai mari diametrul la discurile de frana !?
-
Pai franele si suspensiile ar trebui sa fie primele....
-
Daca aveti si sugesti ..sunt binevenite!thnx
-
Fi sigur la ce putere vrei sa ajungi si apoi incepi sa calculezi... frane, suspensii, motor, transmisie,etc...
Cel mai bine te ajuta Tom ( stishop.ro ) cu calculul!
-
Frane clar AP Racing. Ca te uiti la F1 sau la WRC, Le Mans sau Nurburgring, toate au AP Racing.
Suspensie nu stiu ce sa zic. Inca nu am gasit una care sa primeasca doar laude. Dar cea care a primit cele mai putine critici este BC Racing folosita pe strada... si poate H&R.
La un alt nivel ar fi KW, AST, CUSCO, Prodrive, HKS, Bilstein dar iti trebuie ceva buget aici.
-
Pentru inceput poti merge pe un engine remap ai dai un 350cp si sigur o sa ti PLACA ;D plus motorul de doi juma o sa ti dea ffff mult cuplu ;D ;D ;D
pt 450-500 cp costa ceva bani.... si din cate aud pe aici dupa 400 nu prea mai este daily driver...
Frane da AP Racing sunt fff bune dar si FFF scumpe... aici in UK ceva bun ca pret calitate sunt K-Sport fff apreciate...
Oricum bafta in orice alegere vei face si bucurate de masina .... fff frumoasa pe alb
-
Merci, intradevar visul de peste 400 de caluti usor usor se spulbera pentru moment, inteleg ca ar fi destul de dificil sa reusesc in Romania ceva frumos cu masina,asa ca o lasam mai usor pentru moment cu entuziasmul cel putin , schimbam cele necesare si ne mai bucuram de ea asa cum este. Sunt curios totusi daca avem pe forum posesori de modelul cu motorul de 2.5 care sa ii fi crescut puterea ...si poate ceva opinii,sfaturi si asa mai departe pentru cei ca mine..! Din cate inteleg de la toata lumea cu care vorbesc, ar fi un motor problematic in ideea tuningului..
Inca nici cu franarea nu am rezolvat-o ..,..dar maine plecam pana la mare si o sa avem timp de gandire cateva zile pentru viitor :d
-
Eu i-am crescut puterea, dar fara target de putere, ci ca sa simt eu masina bine si sa-mi placa.
-
La cat ai crescut-o si cum ? KET (Ken)? :)
-
Vezi la prezentarea STi-ului meu...
-
Am vazut si suna interesant! Ciudata treaba cu cei 257 de caluti iesiti la testul de la buc, eu am facut testul dyno tot acolo, si mi-au iesit 291 cp si 440 nm, in conditiile in care si eu am toata evacuarea schimbata HKS, admisie si filtru HkS..etc..dupa cunostintele mele masina ar avea undeva la 320-330cp...dar na, nu te poti pune cu aparatul.
-
Ai mai facut ceva la masina? Sau este asta http://www.autovit.ro/subaru-impreza-C30945807.html ?
-
Aia e.
Ket, ai avut un profesor bun :D
-
:D :D :D
Incerc sa ma angajez si eu la SRI ca tine...
-
Salut,ea e da:) nu i-am mai facut nimic in ultimul timp nu am mai avut timp sa ies cu ea absolut deloc, chiar ma batea un gand sa o vand, nu de alta dar e pacat de ea sa stea in garaj.inca sunt pe dubi cu ea, dar nu strica sa o las si la vanzare intre timp.as avea sa ai schimb discurile...dar probabil mai spre primavara cand probabil o sa fiu mai liber .
-
Masina are inca motorul original ?
-
La ce te referi mai exact? Este original subaru da.
-
Nu ma indoiesc ca este original, intrebam daca masina a ajuns la 61 000km (daca bine retin din anunt) fara nici o schimbare/problema de motor ? Intreb deoarece sincer nu prea stiu multe STI-uri generatia hatch care sa mai aiba motorul original - dintr-un motiv sau altul au fost schimbate/reparate (pe garantie sau din proprie initiativa). De exemplu in Cluj stiu 4 STI-uri generatie noua fiecare cu motorul schimbat/reparat cel putin o data. Mai sunt alte 2 sau 3 despre care nu stiu exact dar as putea pune pariu ca si dintre ele nu mai au motorul original - adica cel cu care au venit din fabrica.
(si aici pe forum la fel, nu sunt foarte multe din astea noi, si cel putin 2 :) au avut mai multe engine rebuild-uri)
-
Nu a scapat nici ea din pacate de renumita problema a "pistonuoui problema":) dar din fericire la momentul respectiv era la fostul probrietar care este un om cu buzunarul adanc si a fost trimisa pentru remedierea problemei in Franta. In urma vizitei masina a functionat si functioneaza in continuare perfect. In rest numai de bine:)
-
Asa da - acuma pare a fi un STI hatch adevarat :) (ca din punctul meu de vedere cele care inca mai au motorul original -ceva nu este ok cu ele :) )
-
:))))
Da, daca nu au schimbat motorul macar o data, inseamna ca au stat numai in garaj sau au fost conduse de pensionare. :D :D
-
Stii vreo pensionara cu STI?Da mi si mie nr ei.Poate are nevoie de mostenitor...;D
-
Daca stiam, chiar tie iti dadeam numarul ei... Il foloseam eu sa mai sparg un motor. ;D
-
(http://www.clicksoft.ro/20151214_190543.jpg)
a ajuns intr-un final la Cluj ... la "clubul de tuning" ;D
din pacate in continuare la relanti merge ciudat (dupa schimbare bujie, bobina ..etc .. ) deci va urma o mica "autopsie" a motorului si softului si refacerea acestora ...
-
Nice!
Andea, fii fara mila! Ne plac tabelasele alea colorate! ;)
-
eu doar vroiam sa zic ca masina a ajuns pe maini bune :) si va fi ingrijita si facuta cum trebuie :)
-
ma ce faceti voi la cluj ... strangeti toate hatch-urile sti ????
-
pai daca tu strangi gc-uri ... noi strangem ce ramane ;D
-
eu doar vroiam sa zic ca masina a ajuns pe maini bune :) si va fi ingrijita si facuta cum trebuie :)
Pai si eu ziceam sa pui tabele cu rezultatele ;D
-
(http://www.clicksoft.ro/20151214_190543.jpg)
a ajuns intr-un final la Cluj ... la "clubul de tuning" ;D
din pacate in continuare la relanti merge ciudat (dupa schimbare bujie, bobina ..etc .. ) deci va urma o mica "autopsie" a motorului si softului si refacerea acestora ...
Chiar sunt curios ce gasiti ...eu totusi cred ca e vorba de ceva mecanic ....dar nu se stie niciodata ;D
-
cel mai probabil este ceva mecanic -> Cristi (proprietar si mecanic) suspecteaza ceva legat de supape ...
-
A masurat compresiile la schimbarea bujiilor?
Se verifica starea supapelor asa:
- se masoara compresiile, se noteaza/retine valoarea pentru fiecare cilindru;
- se toarna ulei (probabil ca-i distractie la boxer) pentru cresterea etanseitatii pistonului, se remasoara. Daca nu creste semnificativ valoarea, supape neetanse la cilindrul ala. Creste, nu e din supape.
Sau...
- se aduc supapele pe compresie;
- se pompeaza aer comprimat in cilindru prin gaura bujiei;
- daca se aude fasaiala pregnanta in admisie sau evacuare, supape neetanse.
Pentru a auzi fasaiala, trebuie desfacute galeriile, atat de admisie cat si evacuare, ceea ce la Subaru, din nou, e cam greu.
Sau se desfac chiulasele si gata ;D
-
se desface oricum tat tat tat :) :)
iar dpdv mecanic presupun ca se pricepe :) ... doar e de atatia ani mecanic la Tubman si are o multitudine de motoare& stuff de subaru refacute (inclusiv al meu si al lui Mihai si ...)
-
tat am zis tat :D
-
mda, deci se pare ca disectia motorului se amana avand in vedere ca acum masina functioneaza ok :)
dupa cum spuneam mai sus , masina mergea la relanti foarte prost (trepida toata si suna a 3 cilindri) si dadea coduri de misfire pe cilindru 1 ...
pas 1: am pus de test rom-ul OEM cu singura modificare maf scaling preluat din softul anterior (avand in vedere admisia masinii)
rezultat: masina a inceput sa mearga acceptabil la relanti dar in continuare aparea codul de misfire pe 1
pas 2: am pus un rom "setat" de mine (cu patch MerpMod bineinteles) cu care merge bine la relanti/in rest si nu mai are misfire ;D
nu cred ca are sens momentan sa intru in detalii/comparatii rom vechi / rom oem / rom actual despre ce / cum era setat dar daca discutiile cu marii tuneri o vor cere ... se poate detalia foarte frumos :)
-
Felicitari, Andea! In curand ajungi la sectiunea cu firme partenere... ;) Sa ne dai si detalii, fie ca marii tuneri o cer sau nu
-
Si eu sunt curios care era de fapt problema, mai ales ca spui ca nici cu soft'ul OEM, tinand cont de admisie, nu mergea ok, ba chiar dadea missfire
-
doar pe persoana fizica ... fara firme :)
detalii cum ziceam, nu as insista momentan ca oricum e perioada sarbatorilor si nu e nici thread-ul potrivit ... va fi pe thread-ul marelui tuner cand/daca se multiplica din nou si ne onoreaza cu prezenta ... sa nu fie ca nu are drept la replica sau posibilitatea sa ne explice ce a vrut sa faca :)
LE: ca raspuns succint si fara poze :) -> maf scaling anapoda cu incercarea (nereusita) de compensare din target AFR ...
-
De inteles ca avea rc inguita?
-
da, a fost un pic bolnavioara :), dar avand motor refacut in vara si microb contactat prin septembrie a rezistat cumva pana la tratament in decembrie ...
-
A fost un fel de tengâtită....
-
Da, masina avea soft racing code..pe care eu il suspectam de probleme..se pare ca se confirma temerea...aveam o impresie buna despre baieti..dar..in fine .in rest masina desi nu era in parametri normali de functionare...cu putina indemanare (de care noul proprietar Cristi nu duce lipsa) va fi o comoara.
-
Ba, ca sa ma exprim pe intelesul multiplelor personalitati care ne privesc din umbra, de ce plm nu vine unu sa zica ca e multumit de Cracking Codes? De ce plm este numai ady_viteza, caruia probabil i se face masina cu mare grija, pentru ca participa in coasta, si in rest, toti, dar absolut toti care dau aici un feedback legat de Cracking Codes au pareri negative?
Mihai, daca ma iei cu "aveti grija la limbaj ca ne da in judecata", ma las de forumul asta si va scoateti de niste bilete platite pentru intalnirea vietii, sa le dati cadou. 8)
Cand o sa vina unu' care sa zica ca are 10k km cu masina cu soft facut de Cracking Codes si e multumit, sa poata sa si demonstreze, imi retrag tot ce am zis rau de multiple I's si ma duc sa imi fac softul la ei(ele)
-
Nu stiu despre cine vorbesti. Nu am auzit de Cracking Codes...
-
Te mânca în cur Ket;D;D;D poate au făcut vreuna calumea din greșeală și apare p-aici;D;D;D .....
-
Din pacate asta e adavarul, Ket are perfecta dreptate...nici mie nu mi se pare ok sa arunci cu rahat in altii..si nu o sa arunc..deoarece nu cunosc adevarul absolut si am doar banuieli pe care nu pot si nici nu mai am rabdarea necesara sa le lamuresc...oricum sunt total scarbit de tot ce inseamna tuning romanesc..drept urmare o sa fac tot efortul sa tin urmatorele masini Subaru la nivel de stock plus garantie..ca doar nu o sa renunt la Subaru pentru ei :))) oricum Subaru Rock's!
-
ai fost la dyno la exelixis de curand?