Subaru club Romania

Discuții despre modelele Subaru => WRX și WRX STI => Topic started by: Carcozep on October 12, 2010, 19:36:23 PM

Title: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: Carcozep on October 12, 2010, 19:36:23 PM
Buna ziua,
Sunt fericitul nou posesor al unui Impreza WRX model 2004. 118.000 km la bord.
Ambreajul a fost schimbat la 111.000, deci o grija mai putin.
Acuma, micile defectiuni observate in cele 4 zile de cand o am:
1. lacul de pe capota dus in anumite portiuni din cauza pietricelelor. Sper ca dupa ce ii fac actele si CASCO, sa o pot rezolva pe asigurare.
2. lacul de pe hood-scoop e si el un pic dus. Mai problematic e faptul ca tumburusul din mijloc e usor rupt. La viteze mari, suiera. Dar pana in 120-130,viteza normala de croaziera, si daca nu trec pe langa un tir, toate bune si frumoase. Nu stiu acum daca este sau nu caz de CASCO acest lucru. Cand duc constatarea pt capota, ar trebui si hood-scoop-ul sa intre acolo. Presupun.
3. Se scurge pe undeva apa la portbagaj. My guess: chederul. in partea stanga. Guess-ul celor de la SMT: garnitura de la eleron. Insa nu se vede ca s-ar fi scurs apa pe-acolo.
4. Cand am facut verificarea tehnica la SMT, am constatat ca nu mai am ulei in motor, joja fiind aproape uscata. placutele de frana sunt noi, filtrele noi, revizia facuta la 115.000. Se pare ca la ulei au uitat. in 3000 de km nu se duce uleiul, si de curs nu curge, iar urme ca ar manca ulei in mod exagerat, nu sunt. concluzie logica: cineva va fi strans de gat :) Insa ce m-a socat, a fost pretul exorbitant pt un litru de ulei! 75 lei fara TVA. Sincer acuma, imi luam Mobil 1, 4 litri la acei bani. Insa am citit ca la Subaru se recomanda ulei Motul. Asa ca va intreb: ce este mai recomandabil? Eu acuma am 5W30 de la Subaru. Ma gandesc sa raman pe 5W30 intrucat iarna trecuta a fost dezastru. N-as vrea sa ma trezesc ca nu rezista uleiul la temperaturile joase care le vom avea iarna aceasta.
5. Ce cauciucuri de iarna recomandati, si pe ce jenti? As merge pe jenti de tabla, ca la orice alta masina, insa n-am vazut niciodata Subaru cu jenti de tabla pe timp de iarna. Ciudat :-?? Momentan pe vara, am cauciucuri Pirelli P6000, 225/45R17, 91 Y.
6. Azi cand sa verific nivelul uleiului si sa ridic capota, am observat la cablurile de la sigurante din stanga jos, o mufa verde care nu este legata nicaieri. Farurile merg toate, geamurile electrice toate, inchiderea centralizata, dvd-playerul. cam tot merge perfect, asa ca nu-mi dau seama de unde vine conectat acel cablu. Poate daca fac poza o sa fie mai edificator? :)
7. Ce pot schimba de unul singur, ca sa nu mai imi bat capul ca cineva ma jecmaneste la service? :) Oricum, Auto Kino Brasov scrie pe masina de-acum incolo. Insa pana nu am CASCO si cauciucuri de iarna, nu stiu cum o sa fie vremea pe valea prahovei sa ajung acolo. 
8. Cei de la SMT au recomandat sa schimb bieletele spate-fata si bucsele de la bara stabilizatoare. O sa conduc cu grija pana ajung la Brasov sa aflu verdictul lor. Cele care necesita schimbare rapida, ar fi bucsele fata.

Cam atat pt acum, sper ca nu v-am deranjat,
Tudor
Title: Rspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: MihaiFlorescu on October 12, 2010, 19:40:56 PM
Bine ai venit pe forum, Tudor! Sunt sigur ca baietii care au modelul tau de Impreza te vor ajuta cu sfaturi utile.

Cheers,
Mihai
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: dan.pavel on October 13, 2010, 15:50:09 PM
Dar nu aveai martotul de ulei aprins? Ciudat.. ar fi trebuit sa se aprinda daca nivelul era asa de scazut..
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: Carcozep on October 13, 2010, 19:50:56 PM
Nup, nu era aprins, stiu ca daca in timpul mersului se aprinde, e nasol. In rest, ca la alte masini de tehnologie mai veche, ramane aprins cand ii dau sa pornesc motorul :) Ca si cel de baterie si cel cu motorul :-? Si am facut o mica gresala. Poze am facut, dar cu telefonul. Cablu de date telefon-laptop, ioi, aups p-asta l-am uitat. Gasisem pe alte forumuri ca mufa verde ar duce catre ECU, si resoftarea lui, deci nerecomandabil sa fie legat undeva. Insa dupa ce vin cu pozele poate cineva o sa ma clarifice :)
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: Carcozep on October 15, 2010, 13:42:43 PM
Dupa cum am promis, poze cu cablurile buclucase
(http://img140.imageshack.us/img140/1999/4uszu9.th.jpg) (http://img140.imageshack.us/i/4uszu9.jpg/)
(http://img251.imageshack.us/img251/2315/2lm2cz6.th.jpg) (http://img251.imageshack.us/i/2lm2cz6.jpg/)

Si o alta belea. Cand mergeam sa iau niste acte pt tatal meu, am dat sa spal parbrizul, am dat sa mai stearga inca o data, si, surpriza! mi-au ramas blocate stergatoarele. Am ajuns la un service, si nenea a pus la loc una din barele de la mecanismul stergatoarelor. doar ca a cazut imediat. Am scos masca, si am scos tot bratul sa-l examinam. Rezultatul aici:
Un capat al barei:
(http://img202.imageshack.us/img202/4140/v64v8l.th.jpg) (http://img202.imageshack.us/i/v64v8l.jpg/)

Celalat capat al barei:
(http://img843.imageshack.us/img843/1999/f4ojky.th.jpg) (http://img843.imageshack.us/i/f4ojky.jpg/)
Sunt sigur ca Subaru Motors vinde un nimic ca acesta la suprapret+manopera, deci nu ma risc. La Brasov nu am cum sa ma risc fara stergatoare, deci si varianta asta pica. Incearca seful de la service sa intrebe la dezmembrari si prin alte locuri daca gaseste.


MihaiFlorescu: Am modificat putin postul ca sa vedem pozele cum trebuie.
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: malakay on October 17, 2010, 21:39:55 PM
acea mufa verde de care ai zici tu daca conectezi mufa mama cu mufa tata (verde cu verde) masina intra in modul de diagnoza cand pui contactul...  deci las-o asa deconectata
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: Carcozep on October 18, 2010, 16:00:25 PM
Da, o sa le las asa.
Cred ca ar fi fost folositoare o prelata pt mine acuma. Inca se scurge apa in portbagaj. Asta ar fi vestea rea. Cea buna, este ca am descoperit pe unde se scurge. E un pic crapata vopseaua/caroseria in acel colt. Indeajuns incat sa se scurga apa :(
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: malakay on October 22, 2010, 19:46:00 PM
apa in portbagaj este o problema comuna la subaru .. verifica chederul de la portbagaj si stopurile... pe acolo curge la mine pe la stopuri :D
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: Carcozep on October 22, 2010, 21:31:36 PM
Tocmai aia e buha, nu e de la cheder. E portiunea de imbinare intre aripa spate stanga, si portbagaj. Cineva nu a facut-o cum trebuiede la inceput, si in timp, well, it got coroded, and started leaking. Numai acolo se scurge apa. In partea dreapta, e complet uscat :)
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: Carcozep on October 30, 2010, 14:18:22 PM
Yey, nu mai imi curge apa in portbagaj :)
Apropo. ma gandesc ca e mai rentabil sa folosesc un filtru de aer K&N decat cele stock. Stiu ca nu adauga nici macar un calut putere, dar nu va trebui sa-l schimb la 15.000 km. Pe site-ul k&n spune ceva in genul 50.000 mile pana la prima curatare. Cf site-ului lor, asta mi s-ar potrivi cel mai bine:
http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=33-2232
Voi ce parere aveti? :)
Si app, intrebare preventiva: pe unde gasesc ulei Motul. Prin Metro si Sellgros n-am vazut  ???
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: Carcozep on October 31, 2010, 01:03:41 AM
Nu, nu au cei de la K&N site-ul prost, pur si simplu nu am luat in considerare acele variante cu filtre conice. Oricum, ei spun ca mai mult de 20 de cai, cu filtrul lor conic nu scoti. Si la cel 225 pe care ii am deja, inca nu ma lacomesc :) Doar voiam un filtru de aer care sa-l inlocuiasca pe cel stock, fara batai de cap, si care sa se curete usor. Si care sa tina mult. Al tau se umple de mizerie pt ca e conic si sta cam expus, right?  :( Ma gandeam ca macar 2 revizii, ceva gen 30.000 km cu tot praful de Romania sa scap fara sa-l curat :) Sau daca trebuie curatat, la 15.000 km cat e intervalul reviziei, nu-i asa mare bai :)
Alta mica intrebare : Avem dealeri autorizati pt filtre K&N ?

Pt. Motul: P&P Lubricants, dar am dificultati in a descoperi un traseu catre ei  :D

Pt. cauciucuri de iarna, ma gandisem initial la 215/55R16 Dunlop SP Winter sport, insa diametrul rotii este usor prea mare. As in, incompatibila cu roata initiala de 215/45R17. Asa ca am gasit ceva poate mai bun si mai recomandabil : Vredestein SnowTrac 3, 205/55R16. Sunt usor mai scumpe decat GoodRide, insa eu cred ca diferenta de bani, Merita! Small Demo:  

Acuma tre sa caut jenti de 16 :))
Administrator: Am modificat postul si am pus direct filmuletul
Title: Rspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: malakay on October 31, 2010, 21:56:59 PM
eu recomand k&n am pe masina de 3 ani si nu am avut niciodata probleme cu el.  eu il spal din 5000 in 5000 km cand fac revizia....
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: Carcozep on November 01, 2010, 16:03:23 PM
Hm...reviziile se fac la 5000km? La a mea au fost facute din 15.000 in 15.000  ??? Si la fel ma gandesc sa le fac si eu. Sau ar trebui mai des?
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: 2xGhe on November 01, 2010, 20:20:11 PM
O masina speciala cere un tratament special :)  7000km e ideal
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: Carcozep on November 02, 2010, 21:20:44 PM
Deci reprezantanta nu a prea stiut sa aibe grija de masina trag concluzia :))
Nu-i bai, remediez eu problema :D
10.000 km intervalul intre revizii, pentru inceput. Ma incapatinez :) apoi daca vad ca ceva nu merge bine, il mai scad ;)
Am ajuns la aproape 120.000, ma gandesc sa-i fac acuma o revizie, sa pun si filtrul sport si ulei motul, si inghetul n-o sa ma ia pe nepregatite :)
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: Carcozep on November 03, 2010, 11:06:18 AM
Recomandarile Motul ar fi 8100 X-clean 5W30, sau 8100 X-cess 5W40.
Eu as merge pe X-clean, sau chiar pe 300V. Voi ce ziceti? :)
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: Carcozep on November 03, 2010, 21:17:45 PM
Mai baieti, dar de Mobil 1 Rally Formula 5W-50 ce parere aveti? :D
Cred ca si la transmisie o sa trec pe Mobil 1, 75W90. Sau Motul, ma rog, inca sunt in dubii :)
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: malakay on November 04, 2010, 09:43:46 AM
la transmisie am bagat valvoline si mobil... sunt ok aman2 ;D
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: Carcozep on November 09, 2010, 19:04:26 PM
Razgandire de ultim moment.
Mi-am luat Pirelli SW210 SottoZero ca incaltari pt iarna. Erau la acelasi pret cu Vredestein-urile. Sper ca am facut o alegere buna :)
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: Carcozep on November 13, 2010, 19:10:43 PM
O chestiune care m-a dereanjat un pic la masina, si care se pare ca este comuna cu toate Subaru, este jocul la schimbatorul de viteze. Cupleaza prea bine cutia de viteze treptele, ca sa fie ea busita, asa ca m-am gandit ca e de la buscele schimbatorului. So I started googling for Subaru Shifter Bushings. Si am aflat ca cei de la Kartboy fac niste bucse excelente care elimina acest mic bug :)
Problema este in felul urmator: Nu trimit  in afara US. Am mai gasit de la alte firme, si pe ebay, insa costul transportului este cel putin jumate din pretul acelor bucse din poliuretan. Pe forumuri in SUA tot citesc despre cum omuletii si-au schimbat acele bucse, sau au trecut si la Kartboy short shifter. De short shifter inca nu am nevoie, si de asemenea am aflat ca pt a-l monta pe acel ShortShifter tre sa indoi nitica rama de dedesubt de la suportul pt schimbator, ca altfel risti sa lovesti cand dai a-1a.
Si-a facut cineva upgrade la bucsele de la schimbator? :) 

P.S. K&N Air filter is in place :D
Title: Rspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: MihaiFlorescu on November 15, 2010, 09:57:45 AM
Ai simtit o diferenta cu filtrul K&N?
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: Carcozep on November 15, 2010, 18:29:49 PM
Verry Small one, but it's there deffinetly :D
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: Carcozep on November 16, 2010, 16:20:28 PM
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeei
Care mi-ati lasat pe masina cartonasul cu SubaruFanclub? :D Se pare ca m-ati gasit, nu prea ma mai pot ascunde de voi ;)
Asa, in alta ordine de idei, am fost pana la Motul azi sa-mi iau uleiurile
Gear 300 75W-90 si pt motor X-Clean 5W40.
Title: Rspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: MihaiFlorescu on November 16, 2010, 16:28:44 PM
Pai daca nu ti-ai prezentat masina sa o stie lumea :) Deschide un jurnal de bord, arunca niste poze si gata. :D

PS: wasn't me.
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: Carcozep on November 17, 2010, 13:12:52 PM
Vesti nu prea bune. Aproximativ dezastru :(
La revizia de 115.000 Nu au fost schimbate uleiurile la transmisie si diferential, cum am banuit. Insa nu credeam ca rezultatul poate fi atat de...grav.
La schimbare uleiului de la diferentialul spate, era mult, mult metal prins de busonul de jos, pe unde se scurge uleiul. Verdictul este ca diferentialul spate nu mai are mult de trait :( Am fost prea socat ca sa mai pot face poza la busonul incarcat de metal :(
............... :(
Title: Rspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: MihaiFlorescu on November 17, 2010, 13:35:49 PM
:( nu a dat nici un semn inainte ca ar fi dus?
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: Carcozep on November 17, 2010, 13:49:20 PM
Nu, sau nimeni nu a fost atent inaintea mea.
Oricum, altfel decat sa fi fost scos uleiul si schimbat, nu s-ar fi vazut decat atunci cand mi-ar fi crapat in drum. Daca mai asteptam cativa km, poate ca exact asta se intampla.
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: Carcozep on November 17, 2010, 19:10:12 PM
O sa ajung la Brasov sapt viitoare sa le cer parerea mecanicilor de acolo. Inteleg ca WRX este o masina pe care sa o calaresti, dar automat si intretinerea ei trebuie facuta mai des. Cineva a uitat sa faca partea a-2a. Chit ca o sa merg mai agresiv cu ea, chit ca o s-o conduc linistit in cea mai mare parte, intervalul de 60.000 km mi se pare in momentul de fata prea mult. Peste 40.000, 50.000 km o sa-i fac viitorul schimb. Asta daca rezista pana atunci diferentialul, desigur :(

P.S. Jurnalul de bord o sa-l incep, de indata ce ii pun numerele noi.
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: dan.pavel on November 17, 2010, 23:33:56 PM
si poze.. ca sa stim sa nu-ti mai punem flyere data viitoare.
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: Carcozep on November 18, 2010, 12:26:14 PM
Cel ce se considera fara de pacat, sa ridice primul piatra...
Au pardon, nu asta voiam sa zic.
Cel care a trecut pe la IFA in Magurele, mi-a vazut masina si a pus si flyer-ul la parbriz. Sa se prezinte vinovatul :))
Da, da, evident si poze :)
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: celalalt on November 18, 2010, 16:27:38 PM
aha....deci tu erai.De unde era sa stiu.Am vazut muuulte subare pe acolo.Iti trebuie un sticker neaparat
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: Carcozep on November 18, 2010, 18:06:26 PM
Nu-s multe.
E un Forester
Un Outback
Un Impreza WRX model 2006.
Si Impreza WRX-ul meu :)
:D
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: celalalt on November 18, 2010, 19:59:45 PM
pai si sunt putine?sincer sunt multe la un loc.mai rar 4 in acelasi loc.si din toate tocmai pe tine te-am ales.Numarul e de vina ;)
Title: Rspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: MihaiFlorescu on November 18, 2010, 20:03:38 PM
vezi ca fluturasul nu se pastreaza si nici nu se arunca. se da mai departe.

bafta cu ce mai faci pe la masina. sper ca astea au fost toate vestile rele.
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: Carcozep on November 19, 2010, 22:48:39 PM
O sa am grija sa i-l dau cuiva care merita :D
Mnu, vestile rele nu s-au incheiat aici. Azi am inmatriculat-o si evident, i-am facut si CASCO. La Omniasig. Unde in baza de date, mai figura ca fiind asigurata in 2006 si 2007. Asta e partea buna. Partea nasoala, e ca a suferit o dauna de 130 milioane[aka 13.000 ron] in 2007 :(
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: dan.pavel on November 19, 2010, 23:03:39 PM
nu poti sa afli in ce a constat reparatia?
Title: Rspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: MihaiFlorescu on November 19, 2010, 23:06:18 PM
numai ghinioane! imi pare rau, dar nu conteaza ca o rezolvi tu. sunt siguri ca daca ai grija de ea, nu vei acea probleme.
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: Carcozep on November 19, 2010, 23:13:41 PM
Nu, cei de la Omniasig au in baza de date doar suma cu care a fost reparata dauna.
Tocmai din cauza ghiniaonelor i-am dat si un nr de inmatriculare....pe masura. In speranta ca voi alunga ghinionul, caci acel numar mi-a purtat noroc in facultate :D Poze, maine :)
Title: Rspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: celalalt on November 20, 2010, 15:17:38 PM
13000 la un subaru reparat pe casco poate sa fie dintr-un parbriz(5000) si vopsit un pic pe ici pe colo.Nu te panica.la mine prima dauna a fost de 13500 si nu a fost nimic grav.A doua 20000 si in afara de faruri si niste vopsea....mai nimic.Dar masina nu a suferit niciun defect major
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: 2xGhe on November 20, 2010, 21:04:25 PM
5000 un parbriz? cred ca nu vorbim de subaru..
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: type_ra_555 on November 20, 2010, 22:53:49 PM
nu preturile la piese fac nota asa mare, mina de lucru e piperata. spre exemplu la masina mea care e o cotoarba din 99 far dr, proiector dr, aripa dr, radiator, trager = 200 mil. minunativa. si smt-ul are preturi bunicele la manopera  ;D , sa vedeti metrotehnica scoruri de cazi din picioare  :D
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: celalalt on November 21, 2010, 22:47:52 PM
la forester,parbriz plus cheder= 4800 lei.Si nu imi mai amintesc daca era cu sau fara tva.plus vopsit bandouri si bare fata/spate a rezultat un deviz de 13500 leuti.........La SMT
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: Carcozep on November 26, 2010, 15:36:58 PM
Update la starea masinii:
Cei de la Brasov au reusit sa ma rezolve cu diferentialul. Aveau niste sateliti de la un diferential schimbat pe garantie, care erau intr-o stare muuult mai buna decat satelitii mei. Acuma pot sa merg fara grija, dar, in viitor voi avea nevoie de un Dif Spate nou.
Momentan se lucreaza la rezolvarea problemei cu apa in portbagaj. Si la alte cateva detalii. Marti o sa fie totul gata :)
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: Carcozep on November 30, 2010, 11:54:13 AM
Yey, totul gata.
1. Nu mai ploua in portbagaj. Era o problema si cu chederul de la luneta. Am si interioare noi de portbagaj. :)
2. Hoods-coopul a fost reparat si vopsit/lacuit frumos.
3. Diferentialul spate, reparat. 2 sateliti, din care unul nou. Mai am nevoie de un satelit nou, si o sa am dif-ul spate rezolvat complet. Pana atunci, schimbare de ulei la dif din 30.000 in 30.000.
4. Geometrie Roti

5. Mi-am montat si incaltarile de iarna.

Pana la primavara, nu o sa mai am griji.
Sarumana SMT Brasov pentru seriozitatea de care au dat dovada. Me not going to Subaru Bucuresti anymore.  ::)
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: Carcozep on December 01, 2010, 10:59:23 AM
Hello again.
Stiti careva cum as putea sa aflu dimensiunile exacte ale discurilor de frana?
Sunt ventilate fata/spate. 4 pot front, 2 pot rear.
Avand in vedere ca discurile au o varsta, desi functioneaza foarte bine, ma intereseaza pe viitor un upgrade la dba-uri. :)
Title: Rspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: MihaiFlorescu on December 01, 2010, 11:47:52 AM
incearca pe cars101.com sau carfolio.com si daca nu gesesti vezi in sectiunea Impreza pe forum un subiect intitulat "Manuale Impreza".
Title: Rspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: MihaiFlorescu on December 02, 2010, 10:05:48 AM
In unul din manualele de care vorbeam spun ca la modelele turbo ar fi 247/230mm sau 9.72/9.06inch (fata/spate). Poti sa il downloadezi si tu si vei gasi multe informatii utile, cum ar fi dimensiunea placutelor, grosimea discurilor etc.)
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: Carcozep on December 02, 2010, 16:43:18 PM
M-am uitat si eu pe ele, am gasit partea cu placutele de frana. Cea cu dimensiunea discurilor, inca nu. Oricum, Ochiometric + ruleta, discurile spate au mai mult de 260-270. 247 fata ar fi enorm de mici. Duster-ul are 280 pe fata, si alea sunt Sub-dimensionate pt cele 1300 kile ale lui. Brembo-urile au 326/316 mm. Dar sunt si ditai etrierele. undeva inspre 290-300 fata si 280 spate as tinde ca stau lucrurile.
Title: Rspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: MihaiFlorescu on December 02, 2010, 16:56:19 PM
Mda... e posibil sa fie gresit acolo. cars101 spun ca impreza WRX 2004 are Front: 11.4" vented twin-caliper piston. Rear: 10.3" solid disc

http://www.cars101.com/subaru/impreza/wrxsti2004.html

Ei vorbesc de modelul american, dar nu cred ca au fost diferente in ceea ce priveste sistemul de franare.
Title: Rspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: malakay on December 02, 2010, 18:29:09 PM
eu am 4pot 2pot de pe wrx 2007 si pe fata sunt de 295mm si pe spate 287mm si distanta intre prezoane 5x100
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: Carcozep on January 13, 2011, 00:43:22 AM
woooof, acuma am probleme cu alternatorul...grrr :(
Title: Rspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: MihaiFlorescu on January 25, 2011, 10:43:27 AM
Pana la urma franele ce dimensiuni au? 295 fata si 266 spate? Mie asa imi da pe un site cu discuri de frana pt WRX

Cu alternatorul care a fost buba si s-a rezolvat?
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: Carcozep on January 25, 2011, 12:28:33 PM
Cu alternatorul da, murise puntea redresoare :(
Cu discurile inca nu stiu, cand o sa dau rotile de iarna jos, o sa le masor eu :))
Title: Rspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: MihaiFlorescu on January 26, 2011, 18:18:33 PM
295x24 fata si 266x18 spate ar trebui sa fie pentru modelele WRX 2000-2005. M-am interesat pe afara ca vreau si eu sa imi iau discuri. Site-urile cu astfel de produse au confirmat.

Atentie la cele de pe spate. O sa iti apara ca cele 266x10 sunt bune. Diferenta intre 10 si 18 este ca cele cu 18 sunt ventilate si sunt stock pentru Europa, in timp ce in SUA stock sunt cele de 10 si sunt dintr-o bucata.
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: Carcozep on January 26, 2011, 19:16:15 PM
Dap, am citit nenumarate forumuri din SUA in care ei isi cautau discuri pline de la Legacy GT.
Totusi, nu ar fi fost mai recomandabil daca dimensiunile erau 290 pe spate ? :D
Se pare ca pe WRX-urile dupa 2006 au pus discuri mai mari pe spate, dar nu stiu daca se vor potrivi pe ale noastre.
Title: Rspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: MihaiFlorescu on January 26, 2011, 21:04:30 PM
si mie mi-au spus baietii din state ca ar fi bine sa fac acest upgrade si ca am nevoie de etrierii de la legacy. sincer sa fiu, mi se pare prostie. strici echilibrul masinii. sunt facute si ele cu cap, nu la nimereala. eu o sa merg pe varianta discuri si placute de calitate + conducte de metal si lichid de frana bun. sunt sigur ca diferenta va fi foarte mare. si daca as vrea ceva cu adevarat racing as face upgrade la frane de sti, dar pentru strada e suficient ce vreau sa fac.
Title: Rspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: STI on January 26, 2011, 21:26:58 PM
Sa maresti dimensiunea discurile pe spate fara fata nu cred ca este o idee prea buna mai ales pentru repartitorul de frana de pe puntea spate, parerea mea ori un kit fata ca inceput ori un upgrade catre frane de sti
Title: Rspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: MihaiFlorescu on January 30, 2011, 21:38:57 PM
Hai ca m-am prins de ce lumea din State recomanda upgrade-ul la frane de Legacy. La ei sunt stock etrierii 2/1 pistonase, nu ca la noi 4/2. La ei etrierii gen Brembo (cei pe care scrie SUBARU, cum avem noi) au aparut abia cu modelul 2006, nu ca la noi din 2001. Asa zisul upgrade e de fapt un downgrade pentru noi.

Lasa franele asa cum sunt ca sunt bune! Umbla la placute, la lichidul de frana si conducte de frana. Lasa discurile in pace daca mai au carne si daca trebuie sa le schimbi, ia-ti unele la aceeasi dimensiune sau daca vrei mai mult si ai bani varianta recomandata de STi mi se pare ideala.

Numai bine!
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: Carcozep on February 05, 2011, 17:56:30 PM
Cat timp a stat masina la reparat pt alternator, dupa reparatie cineva inteligent de la acel service, a parcat masina cu fana de mana trasa. :( Si o sapt jumate cat nu am avut acces la ea, a stat in frig. Rezultatul? Imi trepideaza urat rau cand pun frana. Am ajuns la service la Brasov, si le-am spus daca a ramas ceva mizerie prinsa si inghetata, sa o curete. Altfel, daca nu se poate, va insemna un set nou de discuri pe spate. :( Nasol moment, nu-mi doresc sa schimb discurile spate pe .....inconstienta altora.

Si ghinioanele continua. Am facut directia de 2 ori, presiune la roti verificata, si masina tot trage dreapta si trebuie volanul un pic stramb ca sa merg drept. Verdictul per moment ar fi ca puntea spate ar fi deplasata :( Probabil de la acea dauna de care am aflat la Omniasig. Am uitat sa le zic astazi cand am lasat masina la ei, sa verifice si caseta de directie. Le spun luni. De obicei asta pateam eu la Dacie. But, this is not Dacia :(
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: celalalt on February 07, 2011, 13:41:27 PM
frana de mana nu e cu tambur?chiar daca ai discuri?Si daca i-ai facut geometria,baietii aia priceputi ar trebui sa-ti poata spune si de unde e problema.Mie mi-au zis la o dacie ca tot ai adus vorba,si am primit o lista de piese necesare.Ei trebuie sa stie care e problema masinii.Daca nu schimba service-ul
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: Carcozep on February 07, 2011, 14:20:52 PM
Ideea este ca dupa ce am lasat masina acolo, si am luat-o imi tot trepideaza discurile pe spate, si mi-au confirmat cei de la service, ca nu preau au ce sa le faca. Sa le chinuie la strung sa le faca la loc, nu prea merita.
Si am aflat de ce imi faceau fite xenoanele, ba ca mergeau, ba ca nu, ba ca se ardeau. E kit-ul intreg vinovat, fiind nevoit sa-l schimb. :( Deh, proprietarii anteriori au pus o chinezarie de kit. Nu o sa-i inteleg niciodata pe cei care cumpara masini sport, destul de scumpe, si fac diverse carpeli. :(
O sa-i intreb daca se poate face vreo verificare la caseta de directie, sau daca este ceva. Daca nu este directia, oh boy, punte spate :(
Title: Rspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: MihaiFlorescu on February 07, 2011, 14:32:03 PM
Geometria zici ca ai facut-o? Pe langa presiunea in pneuri, ai verificat daca rotile sunt echilibrate? Si mie imi trage putin stanga dar dupa ce am facut presiunea in roti s-a mai redus efectul. Urmeaza sa echilibrez rotile si sa fac geometria si sper ca efectul sa dispara de tot. Oricum de vina sunt si drumurile valurite.
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: Carcozep on February 07, 2011, 14:43:00 PM
Deci, pe orice fel de drum, fie el drept fie el valurit, fie ca sunt eu singur in masina.[si avand in vedere ca am 100 de kilograme, ar fi trebuit sa traga stanga] tot trage dreapta :(
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: celalalt on February 07, 2011, 16:00:31 PM
Pai atunci mai mananca.Ca sa compensezi ;D.In mod normal cei care fac geometria trebuie sa poata vedea daca e vreo problema cu puntea spate.Iar volanul e posobil sa nu il fi pus ei drept cand au facut geometria.Si mai exista o varianta.Nu au facut geometria bine.

Ca o patanie legata de geometrie,cand mergeam mai des cu d.a.c.i.a. papuc am rezolvat involuntar problema geometriei...am dat intr-o groapa  si s-a remediat problema.
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: Carcozep on February 07, 2011, 16:07:43 PM
De 2 ori sa nu fi facut geometria bine? Si asta la auto-kino brasov? Nu prea cred. :(
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: celalalt on February 08, 2011, 14:11:24 PM
EU AM FACUT-O IN BUCURESTI LA UNII PE TOPORASI.SI S-AU CHINUIT BAIETII CA AM FACUT-O LA IMPREZA CARE E DIN '94 SI NU A VAZUT IN VIATA EI GEOMETRIE.SI VEZI CA A IESIT FOARTE BINE.DIN CATE STIU,O CONSTATARE E CATEVA ZECI DE LEI.INCEARCA SI PE AICI
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: Carcozep on February 11, 2011, 18:33:20 PM
Acuma cand parchez linistit masina, mi s-a aprins becul de la Engine. Ala mare si galben. Igh, si abia maine pot sa ma duc sa verific.
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: dan.pavel on February 11, 2011, 18:36:49 PM
Asa face cand merci prea incet :)))
Sper sa nu fie ceva grav
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: celalalt on February 11, 2011, 18:59:39 PM
calm...calm..calm.Inseamna ca ai engine,daia s-a aprins becul.Ce te faceai daca nu aveai?
Sa ne ti la curent cu ce s-a intamplat si nu ai mai dt semn cu geometria
Succesuri multiple
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: Carcozep on February 11, 2011, 20:34:00 PM
Ideea e ca nu e normal sa se aprinda sau sa ramana aprins, atunci cand esti cu motorul pornit sau in mers. Sunt calm. :)
O sa fiu usor ocupat sapt care urmeaza, dar o sa va tin la curent ;)
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: celalalt on February 11, 2011, 21:48:33 PM
incearca faza cu pilotul automat.Am stins eu becul  la mine si parca merge un pic mai cursiv masina.Cand pornesti motorl,tine apasat sau tras pe cancel...dupa caz
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: Carcozep on February 11, 2011, 21:51:53 PM
De ce ar avea un WRX pilot automat? :))
Nu am :)
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: celalalt on February 12, 2011, 00:13:30 AM
Nu are?Naspa...
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: 2xGhe on May 31, 2011, 15:26:35 PM
cele de america au :)
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: Carcozep on August 06, 2011, 11:55:20 AM
Minor update:
Am incaltat masinuta cu Bridgestone Potenza si becul de la motor indica...o intrerupere pe la alternator. Sapt viitoare apuc sa ajung la service sa-l desfaca si sa vada ce ii in neregula.
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: Carcozep on August 12, 2011, 16:32:53 PM
Minor update 2: Releul fu vinovat.
Si intrebare de baraj. WRX MY 2004 trebuia sa aibe diferential spate tip LSD au ba?
Title: Rspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: STI on August 17, 2011, 14:32:23 PM
wrx-ul nu are lsd pe spate
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: Carcozep on August 17, 2011, 15:17:34 PM
Aham, oki. Nu de alta, dar cf seriei de sasiu pe diagramele cu diferentialul spate imi afisa la asamblare LSD, si erau 2 posibiltati:
Ori softul e incomplet, ori ceva e in neregula la masinuta mea :) Mai incerc cu alta versiune a softului astazi sa vad daca acolo era buba.
Title: Rspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: MihaiFlorescu on August 17, 2011, 15:23:33 PM
Poti sa te uiti pe diferential ca ai un cod acolo. Stiu ca vazusem pe un alt forum treaba asta. In functie de cod stii ce tip este.
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: Carcozep on August 22, 2011, 18:57:03 PM
Ideea era sa stiu ce diferential a avut initial masina, daca a fost schimbat :) Asta era buba la mine
Intr-un final, vesti bune. Am scapat de distantierele si prezoanele prea lungi mostenite de la proprietarii anteriori.
Daca MihaiFlorescu a scapat de 1kg per roata cu jenti noi si piulite, eu cred ca am scos vreo 2-3  :))
Desi la mine nu se cheama usurare ci revenire la setarile initiale :D
Title: Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Post by: Carcozep on September 12, 2011, 19:08:36 PM
Revin cu intrebarea mea legata de diferential. Am fost la Subaru Brasov si si pe softul lor, conform seriei de sasiu, masina ar fi trebuit sa aibe LSD pe spate. Acuma daca si Service-ul are softul tampit, nu stiu :( Asa ca si sansa de a cauta sateliti noi pt dif-ul spate...se cam duce pe apa sambetii...

Intr-o zi, in mers, mi-a palpait becul de la check engine. Palpait, nu aprins. Verificare tester:
Cylinder 1 missfire
Cylinder 4 missfire. :(
Cred ca bujiile vor trebui schimbate.

Nup, n-am scapat de ghinioane cu masinuta :(