Subaru club Romania
Diverse => Știri auto => Topic started by: Subarino on April 13, 2017, 07:54:17 AM
-
Conceptul prezentat la Salonul Auto de la New York aduce o noutate interesanta: un motor turbo de 2,4 litri
http://www.autoblog.com/2017/04/12/subaru-ascent-three-row-suv-2018-launch/#slide-4985434
https://www.cnet.com/roadshow/news/subaru-going-to-new-heights-with-the-ascent-suv-concept/
http://jalopnik.com/with-the-three-row-ascent-subaru-will-climb-the-mountai-1794258418
-
Interesant! Mai ales motorul! Inteleg ca merg pe aceeasi reteta ca la EJ: mai barbierim putin 2.0 si il facem mai grasut in felul asta. Doar ca acum la FA am lasat ceva mai multa carnita, ne-am oprit la 2.4 nu la 2.5! :D
-
probabil va fi acelasi 2.4 si pe noul sti..
-
Atat timp cat nu ajunge sa paraseasca SUA, nu cred ca trebuie sa ne dam interesul prea tare. E ca si cum am vorbi despre noul Exiga sau Pleo (JDM only).
Vad ca in Europa este popular Levorgul si asta o arata si stocurile pe la dealeri. Gasesti cu sutele, toate culorile etc. De XV si Forester nu mai vorbesc. Pui filtru pe WRX STi si nu gasesti macar 100 de oferte pentru modelul actual.
Deci sa ne concentram pe 1.6 DIT si 2.0 DIT. Caci dieselul am observat ca devine mai ieftin ca benzina, cel putin la Outback. Deci incearca sa scape de el mai repede.
-
Arata foarte bine - la ani lumina distanta de prima generatie de Tribeca !
Dar, vorba lui Mihai - daca nu va ajunge in Europa, este degeaba !
In alta ordine de idei - nu inteleg de ce Subaru se incapataneaza sa nu monteze motorul 1.6 Di-T si pe alte modele !
Ar merge la fix pe XV sau Forester - fara sa mai vorbim despre Impreza !
La fel si cu cel de 2.0 turbo aflat doar in dotarea XT-ului ...
Asta ar merge de minune montat si pe Outback.
Au doua motoare misto si le tin doar pentru doua modele din gama ! Ma rog, 2.0 este si pe WRX, dar degeaba - nu se aduce in Europa ! ???
-
Problema porneste de la europeni. Nu vor masini performante, prefera jucarii fwd cu led-uri si multe butoane.
-
Gusturile se mai si educa ...
Daca-i dai unui om numai rahat, o sa-nceapa sa-i placa !
-
Eu, daca ar fi fost disponibil 1.6Di-T pe XV, as fi luat in serios acel model. Doar 2.0, impreuna cu service'ul din Cta, insa, nu au reprezentat nici o atractie.
Ptr Ascent, probabil, productia va fi absorbita fata problema peste balta si cum acum 2 ani cei de la Subaru au declarat ca nu se grabesc sa mareasca curand capacitatile de productie, nu are rost sa ofere noul model si in Europa.
-
SUBARU stie ca masinile pe care le produce in prezent au nevoie de mai multa putere. DAR...
http://www.caradvice.com.au/540480/subaru-exec-says-everybody-is-telling-them-their-cars-are-underpowered/
-
Ala stie ce pastoreste??? ???
De ce dracu' sa te mai gandesti la un 2.0 turbo underpower fata de XT, cand ai deja un 1.6T care se afla exact unde trebuie, si ca putere, si ca dimensiune!
1.6 si 2.0, aspirate si turbo - mi se pare exact ce trebuie sa faci pe toata lumea fericita!! si le poti combina pe impreza, XV si forester in toate felurile. In afara de 1.6 aspirat, celelalte 3 variante merg si pe legacy, iar 2.0T si pe outback impreuna cu eternul 2.5 aspirat.
-
Are Subaru ceva cu 7 locuri planificat pentru Europa? Acum, ca se renunta la diesel, eu cred ca ar fi sansa lor sa muste din clientii din Europa.
Daca e sa cauti un minivan sau ceva cu 7 locuri, benzina, 4×4, iti dai seama ca nu prea sunt variante.
-
Mercedes are. Citroen si Renault planuiesc sa bage awd pe modelele lor cu 7 locuri si sa le dea look de offroader.
-
Mercedes are, dar la pret dublu fata de Subaru. Ce-mi place mult la Ascent e ca sunt 2 scaune pe linia 2 si probabil se pot scoate, iar bancheta de pe randul 3 se misca fata spate. Se aseamana cu Multivan si V-class (care are doar diesel ... deocamdata).
-
https://www.caranddriver.com/news/2019-subaru-ascent-official-photos-and-info-news
-
Ce avem noi acolo ????
a new turbocharged 2.4-liter flat-four engine making 260 horsepower and 277 lb-ft of torque ( 375 Nm)
Daca Ascentul nu va vedea Europa, noul motor este insa foarte posibil sa inlocuiasca vechiul EJ de 2.5 l.
-
Foarte frumos si convingator speach-ul. Doar ca CVT. :-\
-
Foarte misto masina, dar e clar pentru piata americana, fiind incapatoare.
Nu stiu despre voi, dar eu conduc aproape zilnic cu CVT de aproape 3 ani si sunt foarte multumit.
-
Foarte frumos si convingator speach-ul. Doar ca CVT. :-\
Ai renunta la SG ptr un ASCENT "manual" ? ;D
-
Foarte frumos si convingator speach-ul. Doar ca CVT. :-\
Ai condus un Subaru cu CVT ?
Nu te lua doar dupa "gura lumii" - nu-i deloc o cutie rea !
-
Ai renunta la SG ptr un ASCENT "manual" ? ;D
Nu m-ar deranja un autobuz d-ala, la cum il prezinta! ;D
Ai condus un Subaru cu CVT ?
Nu te lua doar dupa "gura lumii" - nu-i deloc o cutie rea !
Am condus, si problema mea nu e legata de modul cum se conduce, unde mi se pare foarte OK, ci de fiabilitate si concept in general. Mintea mea de inginer se simte neconfortabil cu acel mod de functionare al unei cutii de viteza, iar șpanul vazut prin niste filmulete care au fost puse si pe aici (in alt context) nu au ajutat deloc. Si nici CVT-urile conduse pe alte marci, unde dupa nici 10.000k se auzeau zgomote foarte dubioase de la cutie. O fi Subaru cu mai multe oo la CVT dar nu-l cred atat de smecher incat sa-mi inspire suficenta incredere.
Asta-s eu. :)
-
Problema principala la CVT este "valve body".
http://www.subaruoutback.org/forums/104-gen-4-2010-2014/217802-any-high-mileage-cvt.html
There's some speculation in the CVT warranty extension thread on the Forester forums that the solenoids inside the valve body are the weak link. Evidently Subaru put out a TSB in 2014 that they'd added a filter to prevent contamination of the solenoid.
If that's true, it would mean contamination is likely responsible for CVT valve body failures (and Subaru knows it). This further reinforces that one should be regularly changing their CVT fluid to remove contaminants.
-
Am mai invatat ceva astazi.
" Captain's Chairs " !
-
Au aparut detalii despre motor. FA24
"2,387cc, rounded to 2.4-liters, with a 94-millimeter bore and an 86-millimeter stroke. The compression ratio sits at a tall 10.6:1, keeping cylinder pressures high for efficiency. Direct injection overcomes high cylinder pressures to deliver fuel to the cylinder before combustion sends exhaust gases through the low-lag twin-scroll turbocharger, which sends boost through an intercooler and back into the engine.
This action is good for 260-horsepower at 5,600 rpm, and a broad peak torque band of 277 pound-feet between 2,000 and 4,800 rpm."
"The engine was designed for torque, not horsepower," a Subaru spokesperson told The Drive, regarding the FA24's power output in the CVT-equipped Ascent. "It is as quick or quicker than the competition and quite good under full load."
via The Drive
Si mai vazusem pe un alt site ca pretul pentru varianta de baza o sa fie pe la 32k USD. Ce sa zic.. la noi nici Forester nu-ti iei de banii aia. Daca e asa, sunt sigur ca se va importa si in Europa, la fel cum s-a facut si cu Tribeca. Si fiind productie pentru SUA, clar va fi si de calitate.
-
Vrem un XV cu motorul ala si cutie manuala sau automata cu convertizor, nu CVT. ;D
260 de cai/375 Nm nu e rau deloc. Adica nu pare un motor impins spre limite.
-
Daca ai S# pe CVT nu iti mai trebuie automata clasica. Problema e ca am vazut doar pe XT.
-
Nu e vorba de feeling, legat de care nu am nici o problema, ci de rezistenta si fiabilitate. La cum as merge eu nu i-as da multe sanse, chiar daca e a n-spea generatie. Pur si simplu nu am incredere in acest concept/design/idee.
-
Daca ai S# pe CVT nu iti mai trebuie automata clasica. Problema e ca am vazut doar pe XT.
Elena a vazut S# inaintea ta si culmea, ea chiar foloseste optiunea fara niciun scrupul ;D
-
Nu e vorba de feeling, legat de care nu am nici o problema, ci de rezistenta si fiabilitate. La cum as merge eu nu i-as da multe sanse, chiar daca e a n-spea generatie. Pur si simplu nu am incredere in acest concept/design/idee.
Tu compari 2.5XT manual care atinge 100km/h in 5.9s cu 2.0XT CVT care are nevoie de 7.5s pentru a atinge aceeasi viteza.
Diferenta de acceleratie este un indiciu ca noua cutie este mai menajata de producator fata de manuala ta.
Sunt convins ca si tu vei fi multumit cu plus de confort oferit de noile masini.
-
Nu e vorba de feeling, legat de care nu am nici o problema, ci de rezistenta si fiabilitate. La cum as merge eu nu i-as da multe sanse, chiar daca e a n-spea generatie. Pur si simplu nu am incredere in acest concept/design/idee.
Cred ca problemele vin de la departamentul de marketing. Tin minte cand au lansat Legacy si chiar Levorg mai recent, inca li se spunea jurnalistilor ca CVT-ul practic nu implica nici un cost de mentenanta si ca uleiul ala nu se schimba niciodata.
Ei bine... s-a dovedit ca marketingul are gura mare. Daca intretii cutia ca pe orice automata cu schimb de ulei si filtre regulat, o sa tina.
-
Nu am treaba cu marketingul, am invatat demult sa citesc fine print-ul din manuale si sa nu aplec urechea la balivernele lor.
Eu am o problema de tip ingineresc, pe care mintea mea nu o accepta cu usurinta.
La o cutie clasica, transmiti puterea motorului prin impingere, ai niste roti dintate pe acolo, un dinte al unei roti impinge un dinte al altei roti dintate. Nu exista cale de mijloc, fie se face treaba, fie se rupe dintele fie moare motorul.
La CVT ai un lant care se plimba intre doi scripeti cu latime variabila. Tractiunea se face prin frictiune din cate inteleg eu, si inca printr-o suprafata mica (vezi video). Nu-mi spune mie ca nu incepe scapa la un moment dat, sau ca nu produce span (vezi filme pe youtube cu CVT-uri desfacute). Poate la o exploatare blanda va tine mult si bine, dar la o exploatare mai agresiva, ce se va intampla?
-
CVT este si pe Levorg de 300 cai, si Legacy GT de Japonia si pe utilaje de marfa. Daca ar fi cu adevarat de portelan, nu ar mai fi fost pusa.
In alta ordine de idei, nimic nu este indestructibil. Span ai si la cutia manuala pe busonul magnetic. Iar in lantul Motor- Transmisie - Roata trebuie sa existe puncte care sa disipe energia nedorita intr-un fel. La manuala ai ambreiajul, la Automata clasica ai lichidul, la CVT nu stiu... probabil acele role care patineaza.
Cum Tribeca a fost facuta cu gandul la americani si vad ca au tinut majoritatea spre 300k km si chiar peste, sunt sigur ca si Ascent o sa tina tot asa.
-
Exista Levorg de 300 de cai?? ???
Nu e vorba ca-s de portelan, ci de faptul ca pot face probleme in timp, Intre timp am urmarit si trainingul de mai jos, si imi confirma niste chestii: Subaru au ales lant in loc de curea pentru ca aluneca mai putin (!), folosesc un lant german (calitate dom'le :D ) si ca exista potentiale probleme odata ce exista si posibilitatea de a masura presiunile in circuitul prima si secundar, lucru care se face daca exista slippage!
Ma rog, scuze pentru vorbarie, este doar problema mea, nu ma bagati in seama :-*
-
Doar in Japonia/ Australia/ Noua Zeelanda e disponibil Levorg cu motorul de 2.0 turbo
-
-
-
-
https://www.google.ro/amp/www.foxnews.com/auto/2018/08/15/subaru-replacing-293-cars-with-missing-welds.amp.html
au inceput cu dreptul :)
-
Robot invidios. :)
-
-
Tare ideea cu carnetelul, poate facem si noi pentru intalnirea de 9 ani ::)
-
Eu am deja discutii. O luam cu 7 sau 8 locuri.
Imi cam face cu ochiul masina. Sa vedem cat o costa la noi.
-
Pai poti sa cauti la americani cel mai bun pret, sa adaugi taxe vamale ai tva si estimezi transportul... Pentru ca se fabrica in SUA si nu vine la noi oficial. O sa fie ca tribeca de 3.6 adusa doar de cei care vor neaparat acea masina.
-
Pai daca e asa sa fie ei sanatosi. Americanii. Sunt prea comod. Si probabil ca o sa merg pe ideea ca am deja trei Subare si e ok asa.
-
https://www.forbes.com/sites/christeague/2019/06/14/subaru-ascent-vs-honda-pilot-the-result-may-surprise-you/#6144bbbb7bdb
-
The All-New Subaru Ascent Surprises You And Is Now The Brand's Shining Star
The all-new 2020 Subaru Ascent is the brand’s new shining star in the lineup. See how it steals the spotlight from the top-selling Outback wagon.
https://www.torquenews.com/1084/all-new-subaru-ascent-surprises-you-and-now-brands-shining-star
Test drive: The 2020 Subaru Ascent is a big success
https://www.foxnews.com/auto/test-drive-the-2020-subaru-ascent
-
Asta arata - daca mai era nevoie - ca singura piata care (mai) conteaza pentru Subaru este piata Nord-Americana !
”Subaru of America asked Subaru Corporation for a new 7-8 seat 3-Row family hauler because they were losing sales to the competition.
... Subaru Corporation listened and designed the all-new Ascent 3-Row family hauler ... ”