Subaru club Romania
Jurnale de bord => Forester => Foresterul meu SH (2008-2013) => Topic started by: picea on February 02, 2012, 00:07:18 AM
-
Salut,
In primul rand vreau sa va salut pe toti cei care ati postat aici.
In al doilea rand vreau sa va spun, ca dupa cateva luni de studiat piata , vreo 3 la numar, m-am hotarat sa achizitionez un Forester. Zis si facut, asadar, din 29.11.2011 sunt posesorul unui Subaru Forester diesel model 2011. Dupa 8000 de km parcursi am '' descoperit'' cateva neplaceri si anume:
- calitatea materialelor si a finisarilor interioare cam lasa de dorit ( inainte am avut un Tucson unde finisarea si materilale folosite erau mult mai bune),
- la temperaturi scazute se aude un greieras in bord (ce se va intampla cand voi avea cateva sute de mii de km. Cei de service au spus ca daca vreau imi poate da bordul jos si sa aplice o banda dublu adeziva. Ma mai gandesc deoarece imi este frica sa nu scartie mai tare dupa reparatia lor.),
- spatarul scaunului soferului are un mic joc deranjant atunci cand franez mai tare ( acest lucru nu l-am intalnit nici macar la Logan),
- merg aproape tot timpul cu butonul de la incalzire la 27 grade C si nu prea cred ca atinge aceasta temperatura (tucsonul te '' prajea'', sper ca instalatia de climatizare sa faca fata la vara),
- in viteza intai, mai ales dimineata, intra cam greu, nu stiu daca asa trebuie sa fie ...,
- in momentul in care opresti motorul si ai luminile de intalnire aprinse, ele raman pornite si nu trec automat pe pozitie (lucru enervant, Tucsonul avea aceasta optiune si nu cred ca este prea scumpa).
Acum, am sa spun si cateva impresii bune:
- in primul rand motorizarea, dupa parerea mea, excelenta (cuplu si demaraj foarte bun, mult mai bun ca la Tucson :) ),
- lumina ambientala a instrumentelor indicatoare si a plansei de bord foarte placuta ( noaptea este foarte placut sa conduci),
- insonarizarea motorului dupa parerea mea buna.
- sonorizarea foarte buna pentru acest model, mai ales bluetooth-ul ( foarte confortabil sa conduci si sa vorbesti la telefon).
Acestea sunt in mare parte primele impresii. Am sa revin si cu altele.
Pe curand!
-
Bine ai revenit! Te asteptam la intalniri.
Am mutat mesajul intr-un subiect doar al tau. Acolo unde ai scris era jurnalul unui alt membru.
-
Salut!
Cu cati km ai luat masina? Banuiesc ca nu ai facut in doua luni 8000km!
Ca bani banuiesc ca in jur de 20.000euro cel putin!
Legat de caldura, mie pe benzina pina la prima intersectia incepe sa dea din greu !
Eu am forester pe benzina 2.0. Daca mai pun si incalzirea din scaune , intr-un timp relativ scurt am confort suficient!
Tucsonul era tot motorina?? Ma gindeam ca pe benzina se incalzeste mai repede ! La rece observ si eu ca intra mai greu in viteze si nu e vorba sa se mai lase cutia ca la mine am aproape 125k km.
-
bine ai venit!
cand am citit titlul topicului tau "FXT" am crezut ca e vorba despre un Forester XT (adica turbo benzina), dupa aia am vazut ca e diesel :)
-
I-am modificat eu titlul in ceva mai sugestiv.
-
Merci. Am vrut sa vin si la ultima voastra intalnire dar, din pacate, am fost in Bulgaria.
Poate imi dai adrese ale posesorilor de Subaru din Pitesti.
Astept parerile voastre.
-
gorady si vvg sunt din Pitesti! Si vad ca tot creste numarul... ;)
-
Am luat Foresterul cu 7 km la bord. Era noua. Ca bani am prins oferta din noiembrie cu 2500 euro reducere pentru modelul 2011 nu 2011 si jumatate ,si un set de cauciucuri de iarna gratis ( din care unul deja l-am bulit si am dat comanda tot, la Subaru pentru ca era chinezarie si nu aveam de unde sa-l iau. Pret 730 lei) Am facut acesti km intr- o luna si jumatate. Ce sa fac, merg mult. Tucsonul era tot diesel, 2000 cc, an de fabricatie 2005. Incalzirera din scaune e foarte buna la Forester mai ales ca ai 2 trepte de reglaj, spre deosebire de Tucson care avea numai una.
-
OK! Merci mult. Am vazut destule Forester prin Pitesti.
-
Cred ca e cazul sa iti schimbi poza din profil cu foresterul :D
-
Inca nu am facut poze. Astept sa treaca viscolul si apoi o sa fac cateva.
-
Inca nu am facut poze. Astept sa treaca viscolul si apoi o sa fac cateva.
Pune o imagine alba si-i zici Forester sub zapada! :D
-
Cam asa sta problema in momentul asta. Inca nu am iesit sa dau zapada jos de pe el. Nici nu are rost pentru ca o pune repede la loc.
-
ce numar ai la masina ? Sunt destul in Pitesti ;D .Pe mine nu ai cum sa nu ma observi :D
-
Daca nu se uita in jos, nu te observa... ;D
-
Ca de obicei , Brasov e mereu cu brasoavele !!!
Nu ai lucrat cumva la Catavencu ? Ca pentru Urzica , cred ca erai prea tinar !!!
-
undercover ;D
-
Ca de obicei , Brasov e mereu cu brasoavele !!!
Nu ai lucrat cumva la Catavencu ? Ca pentru Urzica , cred ca erai prea tinar !!!
+1
-
Ca de obicei , Brasov e mereu cu brasoavele !!!
Nu ai lucrat cumva la Catavencu ? Ca pentru Urzica , cred ca erai prea tinar !!!
Au lucrat ei pt. mine!! :P
-
ce numar ai la masina ? Sunt destul in Pitesti .Pe mine nu ai cum sa nu ma observi
B 101 CVA. Ma vezi pe la stadion parcat.
-
Eu stau pe fratii golesti .............unde stau,, pretenii '' cu radaru ;D .Poate ne auzim la o bere , mai este cineva pe forum din pitesti ( vvg ) cu un forester .
Bafta
-
Eu stau pe fratii golesti .............unde stau,, pretenii '' cu radaru ;D .Poate ne auzim la o bere , mai este cineva pe forum din pitesti ( vvg ) cu un forester .
Bafta
OK. Astept un telefon. 0785229522.
-
Salut si bine ai venit.
Sa o stapinesti sanatos si fara incidente.
Si eu am problema cu greierasii, care a devenit si mai persistenta cu frigurile astea. Vad ca nu au renuntat la ideea de "plastic is fantastic" la anumite modele noi. Am masina de noua si nici nu am iesit in off-road sa zic ca am bruscat-o. Poate o fi buna ideea cu dat bordul jos si pus banda adeziva.
Sunt curios daca cei cu motoare diesel au probleme cu pornirea pe gerul asta.
-
Salut si bine ai venit.
Sa o stapinesti sanatos si fara incidente.
Si eu am problema cu greierasii, care a devenit si mai persistenta cu frigurile astea. Vad ca nu au renuntat la ideea de "plastic is fantastic" la anumite modele noi. Am masina de noua si nici nu am iesit in off-road sa zic ca am bruscat-o. Poate o fi buna ideea cu dat bordul jos si pus banda adeziva.
Sunt curios daca cei cu motoare diesel au probleme cu pornirea pe gerul asta.
Nu am incredere in demontarea bordului. Nu am garantia ca va rezolva problema si nici ca-l va mai monta bine la loc. In Romania principala scula a mecanicilor auto e ciocanul. ;D . Trebuie sa ne mai gandim la asta, sa vedem daca zgomotul persista si daca creste in intensitate.
-
Mda, nici eu nu prea am incredere in treaba cu dat bordul jos. Am masina de aprope 1 an si jumatate, nimic de reprosat pina acum, doar greierasii. Asta toamna a aparut primul si dupa aia au mai aparut cativa in bord, dreapta. Le prieste pe frig :D
Nu stiu daca exista si alta solutie la problema asta dar am sa ma documentez mai bine.
-
Mai este un pic pana cresc temperaturile si... se dilata bordul! Si ” moare ” greierasii! :D
-
Daca dau muzica tare, greierasii "tace" :D
-
E asta o solutie. ;D . Dar nu pentru greerasi am dat atatia bani. :( :(
-
Vei descoperii pas cu pas toate beneficiile acestei masini! ;)
-
Folositi un insecticid scump.
-
E asta o solutie. ;D . Dar nu pentru greerasi am dat atatia bani. :( :(
Glumim dar trebuie sa existe o solutie. Si eu am dat o palarie de bani si nu ma multumesc cu vorba unui prieten de la un service celebru (nu dau nume), "lasa ma, se intampla si la masini mai scumpe de 50000 de euro"
-
Astazi m-am intalnit in trafic, in Pitesti, cu mai multe Forester. Pentru cei care sunteti din Pitesti, ar fi bone sa ne intalnim la o bere sau vin fiert. Hai sa incercam sa luam legatura, si cu cei care nu sunt pe forum, si sa incercam sa ne organizam aceasta intalnire. Astept de la voi un raspuns.
Merci!
-
Daca se da drumul la trafic de tot, poti sa tragi o fuga la Bucuresti....
-
Salutare,
Ieri, 11.02.2012, am fost in vizita la bunicii la tara, unde am ramas impotmolit in zapada. M-am chinuit putin si pana la urma cu ajutorul unei lopeti am reusit sa ies. Nu stiu ce s-a intamplat dar ambreiajul a mirosit foarte rau. Nici dupa 4 sau 5 ore mirosul de ambreiaj prajit nu a iesit din masina. Poate puteti sa-mi explicati ce se intampla, deoarece nu am fortat-o la maxin, doar putina patinare.
PS. Am schimbat poza de prifil. ::)
-
Astazi m-am intalnit in trafic, in Pitesti, cu mai multe Forester. Pentru cei care sunteti din Pitesti, ar fi bone sa ne intalnim la o bere sau vin fiert. Hai sa incercam sa luam legatura, si cu cei care nu sunt pe forum, si sa incercam sa ne organizam aceasta intalnire. Astept de la voi un raspuns.
Merci!
Nu zici rau de loc ......spre sfarsitul saptamanii viitoare poate iesim la un vin fiert ... :P .Ne auzim la un telefon .
-
Buna ziua ! Sunt nou pe forum si din ce am citit din subiectele de discutie vad ca am nimerit bine in fan clubul Subaru ! Si daca tot sunt membru as vrea sa incep o discutie referitoare la noul Forester si posibilitatea celor de la Subaru referitoare la echiparea acestui model cu o versiune Sti ca si pe cel vechi! Considerati ca totusi pentru un SUV se merita o asemenea echipare? si ma refer aici in general la SUV , pt . ca totusi este o masina de utilitate zilnica si nu o masina sport ! :-\!
-
As avea si o alta intrebare ! Imi tot scartie placutele de frana,. Nu stiu de ce,am facut revizia la 5000 de km si mi-au spus ca ar fi gagist ceva pietricele acolo, dar si acum se aude un scartait ?Cine a mai patit asta?
-
Bun venit Alexandru! Te sfatuiesc sa rasfoiesti forumul si sa citesti toate subiectele deschise pe tema forester. Aici este sectiunea "Membrii si masinile lor" si mai exact aici a inceput membrul "picea" un jurnal de bord pentru masina lui. Asadar, aici se discuta despre picea si masina lui.
Daca nu gasesti raspunsul pentru intrebarile tale in subiectele deja deschise, atunci poti deschide tu un subiect cu un titlu sugestiv si cu siguranta vei primi raspunsuri.
Bafta!
-
Da,acum am vazut !e prima data pe forum si am scris gresit ! :):)
-
Salutare,
Ieri, 11.02.2012, am fost in vizita la bunicii la tara, unde am ramas impotmolit in zapada. M-am chinuit putin si pana la urma cu ajutorul unei lopeti am reusit sa ies. Nu stiu ce s-a intamplat dar ambreiajul a mirosit foarte rau. Nici dupa 4 sau 5 ore mirosul de ambreiaj prajit nu a iesit din masina. Poate puteti sa-mi explicati ce se intampla, deoarece nu am fortat-o la maxin, doar putina patinare.
PS. Am schimbat poza de prifil. ::)
Pot sa-ti spun eu ca asa incepe distractia...
Am facut si eu asa ceva (patinat ambreiajul) cu mirosurile de rigoare , drept urmare la 30 k a inceput sa patineze bine de tot ambreiajul si a trebuit schimbat.Noroc ca l-am schimbat pe garantie ca altfel cu placa,discul,rulmentul si volanta ajungea pe la vreo 67 de milioane.
Conform unora mai dibaci ca mine, cica nu se pleaca patinat niciodata ....
-
Salut,
Nu am plecat patinat, pentru ca nu am reusit sa plec de pe loc. In plus vreau sa va spun ca mai am si un Suzuki Vitara si nu am patit niciodata asa ceva. Mirosul de ambreiaj nu a iesit nici acum (luni 13.02.2012) din masina. Astazi, luni, am facut o parcare cu spatele prin zapada si a trebuit sa o tin putin din ambreaiaj. A inceput din nou sa miroasa ambreiajul. De 2 bani ambreiajul asta.
-
Nu zici rau de loc ......spre sfarsitul saptamanii viitoare poate iesim la un vin fiert ... :P .Ne auzim la un telefon .
[/quote]
Oricand putem sa bem un vin fiert, mai ales pe codul portocaliu. Astept un telefon sau un mesaj aici.
-
Schimaba-l pe garantie... ;)
-
Vitarele sunt indestructibile...
-
Schimaba-l pe garantie... ;)
Sa ma duc la reprezentanta si sa le spun ca-mi pute ambreiajul. Nu cred ca o sa-l schimbe. In pls banuiesc ca si cel pe care-l pune o sa puta la fel.
-
Spuneti-mi, va rog, cum se posteaza pozele?
-
http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=111.0
-
http://img31.imageshack.us/img31/999/20271213.jpg
http://img6.imageshack.us/img6/5528/72779516.jpg
http://img846.imageshack.us/img846/4924/92684204.jpg
http://img820.imageshack.us/img820/5055/13520970.jpg
http://img528.imageshack.us/img528/1570/56849657.jpg
http://img59.imageshack.us/img59/9795/21074107.jpg
Multumesc!
-
Marfa! Inscrie-te la poza lunii! ;)
-
Unde pot face asta?
-
Acilișea : http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=956.0
-
Pe unde sunt facute pozele ? cumva Bughea , Campulung?
-
Pe unde sunt facute pozele ? cumva Bughea , Campulung?
Nu. Sunt facute la Stalpeni, satul Pitigaia.
-
Schimaba-l pe garantie... ;)
Sa ma duc la reprezentanta si sa le spun ca-mi pute ambreiajul. Nu cred ca o sa-l schimbe. In pls banuiesc ca si cel pe care-l pune o sa puta la fel.
Pai daca nu patineaza nu are rost sa-l schimbi ! Oricum de mirosit miroase in continuare cind il patinezi...Am vazut un ambreiaj de la Sachs parca, special pentru Forester, reinforced , cred ca era in jur de vreo 500 si ceva de euro, dar la SMT mi-au zis ca daca-l vreau pe ala, iese masina din garantie. Asa ca i-am lasat pe ei sa puna originalul , dar ti-am zis au schimbat tot, inclusiv volanta si pina la urma a fost pe garantie...
-
Salut,
Nu am plecat patinat, pentru ca nu am reusit sa plec de pe loc. In plus vreau sa va spun ca mai am si un Suzuki Vitara si nu am patit niciodata asa ceva. Mirosul de ambreiaj nu a iesit nici acum (luni 13.02.2012) din masina. Astazi, luni, am facut o parcare cu spatele prin zapada si a trebuit sa o tin putin din ambreaiaj. A inceput din nou sa miroasa ambreiajul. De 2 bani ambreiajul asta.
VAZUT SUZUKI VITARA astazi in fata la BCR......acelasi numar ....dar de AG.....faina masina
-
Da, am 5 Suzuki la firma. Astazi am sunat un coleg sa vina sa ma scoata pt. ca am ramas blocat in zapada, pe strada Trivale, langa restaurantul chinezesc. A venit cu Suzuki-ul care era in fata la BCR. Imediat m-a scos. Apropo, cat m-am chinuit, nu prea mult deoarece jos era ghiata, a inceput din nou sa miroasa ambreiajul desi nu l-am fortat.
-
Schimbare ......... ;D
5 suzuki de serviciu ??? ??? Inseamna ca Subaru e un intrus ;D
-
Am zis sa fie si o masina mai noua ???, mai confortabila ;) dar ... :-[
-
Baieti, cred ca m-a lasat ambreiajul l-a numai 8800 km. Miroase in timpul mersului . Atunci cand plec de pe loc sau schimb din viteza 1 in 2 simt vibratii pana intra in turatii. Sunt dezamagit de acest fapt. O sa merg sa-l inlocuiesc pe garantie dar in ritmul asta am sa schimb vreo 2 pe an. Poate au mai patit si altii asa ceva. Va rog sa-mi spuneti si parerea voastra.
-
Si mie imi mai miroase ambreiajul insa numai cand il patinez (manevre cu spatele in zapada etc). Sunt obisnuit ca si la 2.5XT era la fel, insa m-a tinut fara probleme pana la 80K km cand am vandut masina. sper ca sa matina la fel.
Bafta.
-
Salutare,
Revin cu alte experiente. In perioada grea de iarna din ultimile saptamani nu am avut aproape nicio problema. Ma infigeam in orice parcare care era inzapezita. Partea buna a zapezii a fost ca am gasit peste tot un loc de parcare liber, iar la bloc puteam chiar sa aleg unde parchez. ;D In tot acest timp a persistat mirosul de ambreiaj. Am sunat la sevice si mi-au spus ca daca l-am patinat odata, mirosul va mai persista o vreme, dupa care va disparea. Acum am sa vad cum se va comporta in continuare si am sa va tin la curent.
-
Salutare,
Revin cu alte experiente. In perioada grea de iarna din ultimile saptamani nu am avut aproape nicio problema. Ma infigeam in orice parcare care era inzapezita. Partea buna a zapezii a fost ca am gasit peste tot un loc de parcare liber, iar la bloc puteam chiar sa aleg unde parchez. ;D In tot acest timp a persistat mirosul de ambreiaj. Am sunat la sevice si mi-au spus ca daca l-am patinat odata, mirosul va mai persista o vreme, dupa care va disparea. Acum am sa vad cum se va comporta in continuare si am sa va tin la curent.
Is just the begining...
Sint la al doilea care a inceput sa-si lase maiasmele , sper sa nu ma lase pina iese din garantie...
-
Vezi ca garantie la garantie nu fac astia...Ca asa e la ei.
-
Vezi ca garantie la garantie nu fac astia...Ca asa e la ei.
Adica stai sa inteleg ca sint cam greu de cap !
Daca se buleste si al doilea ambreiaj nu il schimba ???
-
Eu asea stiu.Cand am schimbat cate ceva pe garantie , mi s-a spus clar ca garantie la garantie nu se face.MADE IN ROMANIA
-
Nu conteaza de cate ori se strica in garantie... sunt obligati conform legii sa repare! Ca SMT-ul o sa sustina contrariul este altceva...
Dar faceti ca Serban, cereti sa va faca refuzul in scris! ;)
-
Salutare,
Vad ca nimeni nu s-a mai omorat cu scrisul pe aici. Sa va mai spun cate ceva. Am sunat la sevice si mi-au spus ca e normal sa puta ambreiajul daca l-am fortat si ca va trece cu timpul (desi nu sunt de acord cu mirosul la ambreiaj la o asemenea masina) lucru care s-a si intamplat. Au spus ca e cuplul prea mare si ca trebuie debraiat repede. Nu inteleg de ce nu au proiectat un alt aambreiaj. Acum nu mai mirose si nici vibratii nu mai am. Banuiesc ca am avut zapada inghetata pe cardan. Am inteles ca masinilor japoneze nu prea le prieste frigul pentru ca si la alte modele japoneze se intampla sa la puta ambreiajul. In rest numai de bine.
-
Ti-ai pus scut la motor si la diferential? Nu de alta dar din cate stiu esti primul si singurul care se plange asa de tare de ambreiaj putitor!
-
Salutare,
Vad ca nimeni nu s-a mai omorat cu scrisul pe aici. Sa va mai spun cate ceva. Am sunat la sevice si mi-au spus ca e normal sa puta ambreiajul daca l-am fortat si ca va trece cu timpul (desi nu sunt de acord cu mirosul la ambreiaj la o asemenea masina) lucru care s-a si intamplat. Au spus ca e cuplul prea mare si ca trebuie debraiat repede. Nu inteleg de ce nu au proiectat un alt aambreiaj. Acum nu mai mirose si nici vibratii nu mai am. Banuiesc ca am avut zapada inghetata pe cardan. Am inteles ca masinilor japoneze nu prea le prieste frigul pentru ca si la alte modele japoneze se intampla sa la puta ambreiajul. In rest numai de bine.
Crede-ma` ca` nu e deloc normal sa` puta` ambreiajul, nici macat daca` il fortezi putin. Asta e scuza` romaneasca` ca sa` nu repare pe garantie , sau pe banii lor. Daca` ar zice asa ceva aici, s-ar trezii cu zeci de mii de masini inapoi pe cap si ar da faliment Subaru in America de Nord.
Iar chestia ca` masinilor japoneze nu le prieste zapada si gheatza !! Waawwww, nici macar legenda` urbana` nu pot sa` ii zic !! Aici e iarna` 5-6 luni pe an , zapada` si gheata` la -20 -40 Gr. C. si la nici un Subaru nu i-a inghetat cardanul pana` acuma ! La cum lucreaza` aici protectia consumatorului , ar fi un munte de Suby returnate la dealeri !
De unde ai inteles tu ca` la Subaru (sau la alte modele japoneze) nu le prieste zapada si gheata ?? ??? Asta e o gaselnita` scoasa` de dealerii rau-platnici. Subaru e una din cele mai bine cotate masini de pe piata canadiana`, iar modelele japoneze sant cele mai fiabile in conditii de iarna` extrema` ca aici. Numai Volvo , Saab si masinile germane le poate tine trena.
-
Am zis sa mai stau o perioada, timp in care o sa merg la munte si o sa mai testez ambreiajul, si, caz in care imi pute am sa ma duc la reprezentanta si o sa fac scandal.
-
Ia la cercetat goagalu`, vezi ce spune legislatia, vezi exact ce drepturi ai pe garantie, intreaba` la protectia cumparatorului, fa-ti temele bine inainte apoi sari pe ei. Nu ar strica sa` ai si numele unui avocat cu o carte de vizita` in mana` !
Nu astepta prea mult ! Si cand te duci sa` te plangi de ceva , nu le mai spune ca ai fortat ambreiajul, ca` ai tras pe cineva din zapada`, ca` ai luat pe cineva la sufa`, etc. Asta le da` motive sa` nu iti faca` reparatia pe garantie.
-
Ia la cercetat goagalu`, vezi ce spune legislatia, vezi exact ce drepturi ai pe garantie, intreaba` la protectia cumparatorului, fa-ti temele bine inainte apoi sari pe ei. Nu ar strica sa` ai si numele unui avocat cu o carte de vizita` in mana` !
Nu astepta prea mult ! Si cand te duci sa` te plangi de ceva , nu le mai spune ca ai fortat ambreiajul, ca` ai tras pe cineva din zapada`, ca` ai luat pe cineva la sufa`, etc. Asta le da` motive sa` nu iti faca` reparatia pe garantie.
Nu am incercat decat sa ies din zapada. Nu am facut nimis altceva. Din contra altii m-au scos pe mine. :-[
-
Sorry, cred ca` a scris altcineva asta cu scosu` din zapada` pe alt thread, si le-am confundat !
-
Eu am impresia ce tine de calitatea materialelor special facute pt Romania. Parca pun numai consumabile foarte "consumabile". In Germania, japonia de ex. nu sunt raportate atatea probl cu ambreiajul. Stiti doar ca aceeasi marca de masina, una construita in Rom si Ger sunt diferite ca si calitate...
-
Iar despre treaba cu unghetul...am avut corolla 2007 si rav4 .2.2d, si nicio probl...Corolla kiar fb pana la 60k km(apoi vanduta) , iar rav tot asa, pana la 100+k km...Abia apoi trebuia volanta+ambr... Eu zic k este ok...
-
Revin cu amanute despre Forester, asa ca:
-In data de 05.05.2012 am facut revizia de 15 000 km de fapt au fost 15 500 km. Am facut-o la Trakia din Sibiu. Pretul a fost de 1100 lei in care au intrat schimbarea uleiului. filtrului de aer, filtru de polen, filtru de ulei. Revizia a decurs OK. Pretul la Bucuresti ar fi fost de 1500 lei pentru aceleasi operatii.
- I-am pus sa verifice si bucsile de la bara stabilizatoare, ocazie cu care am constatat ca sunt duse, lucru pe care-l banuiam.
- La Sibiu nu aveau pe stoc, asa ca, am sunat la Bucuresti si in data de 10.05.2012 am obtinut o programare, desi cu cateva zile inainte mi-au spus ca nu mai au liber decar dupa data de 14. Tot atunci au spus ca la nr de km pe care-i am nu crede ca bucsile de la bara s-au dus si ca trebuie sa faca o constatare si dupa aceea sa mai fac inca un drum ( de la Pitesti la Bucuresti) pentru a schimba 2 buse care valoareza 30 de lei bucata. Dupa mai multe telefoane au zis ca fac o exceptie si o sa le schimbe din prima. Dupa ce imi va face operatiunea am sa va tin la curent.
-
Bucsile au picat la 15 000 ? :o
Cu ambreiajul ai rez .......
Ca multe probleme ......tinand cont ca masina esta noua !
-
cum naiba sunt unii cu aceleasi masini care pot merge mult si bine fara sa le miroasa a ambreiaj , darmite sa schimbe 2 bucati.
in alte cuvinte : ambreiaj e user failure iar bucsele respective pot fi duse si daca masina este fortata in offroad fie el si usor sau se merge pe drumuri proaste mai mult timp.
-
As tinde sa fiu de acord cu George, eu pana la 20k nu am pus decat apa, paie si bataie. Merge uns !...
-
pai ia tinde-te :D
-
Cum ai reusit sa schimbi ambele ambreiaje? Ai platit ceva pentru asta ? Au fost strict pe garantie?
Ma gandesc ca daca ai un stil mai vijelios de condus, poate ar fi momentul sa iei in calcul un ambreiaj mai performant, care sa te si tina mai bine.
-
un ambreiaj nu pica cu una cu doua ... nici macar la un stil mai vijelios. eu merg cu un ambreiaj stock pe un motor cu aprox 100cp peste stock si cu nu mai stiu cate plecari si iesiri pe circuit.
am aproximativ 25 000 km cu el acum.
-
...cred ca pana la urma tine si de cum prinzi masina :)
-
n-are nici o legatura !
-
cum naiba sunt unii cu aceleasi masini care pot merge mult si bine fara sa le miroasa a ambreiaj , darmite sa schimbe 2 bucati.
in alte cuvinte : ambreiaj e user failure iar bucsele respective pot fi duse si daca masina este fortata in offroad fie el si usor sau se merge pe drumuri proaste mai mult timp.
Prietene, masina e noua si nu cred ca e facuta sa merg cu ea numai pe piste de avioane. Pentru drumuri mai grele am luat-o, asa ca mai fortezi si ambreiajul si elementele de suspensie. totusi bucsile au cedat prea usor dar raportand la pretul lor si usurinata de inlocuire mai bine ca cedeaza ele decat alte elemente.
-
Salut,
Am reusit sa schim bucsile la 16000 km pe garantie. Dupa ce cei de la Bucuresti de la service au spus ca trebuie sa fac doua drumuri sa schimb bucsile pe garntie de la bara stabilizatoare, am dat un telefon la reprezentanta care a vb cu ei si au spus ca daca sunt probleme cu bucsile le schimba pe loc. Asadar m-am prezentat la service la data si ora programata si uimitor de repede intr-o jumatate de ora au fost inlocuite pe garantie. Apropo, bucsile se schomba foarte usor si sunt foarte ieftine cca 30 lei bucata.
Ambreiajul vad ca acum se comporta bine. A disparut mai greu mirosul, asa cum au spus cei de la service si nu a mai aparut. La revizia de 15000 de km au verificat si reglat putin ambreiajul, asa au spus cei de la Trakia.
-
Nu stiu daca ma crezi sau nu dar...la FXT 2007 am schimbat aceel bucsi la 170000 km (cred ca am mers vreo 1000 km cu ele facand deja zgomot). La revizia de 165000 km nu le-au pus pe lista.
Per ansamblu, in toti acesti ani si numar de kilometrii am schimbat un set de amortizoare spate (si ca un prost am schimbat numai amortizoarele nu si piesele adiacente - flanse, etc), un burduf planetara, un kit ambreiaj (se intarise foarte tare desi inca functiona) - pe la 150000 km, discurile de frana pe fata si acum, la 170000, bucsi bara stabilizatoare si bielete directie. Eu zic ca este mai mult decat excelent.
Iar daca nici masina asta nu a vazut toate hartoapele ... (e adevarat, nu am fost in off-road pur nicioadata)
-
Salut.
Sunt uluit! La 22000 am schimbat pentru a doua oara bucsile de la bara stabilizatoare. Inteleg ca celebrul DN 73 Pitesti-Campulung e de groaza, dar nici sa schimbi 2 randuri de bucsi la bara stabilizatoare in 22000 km. Cel putin nu sunt scumpe si operatiunea de inlocuire dureaza cca 30 min. Mai mult a durat facturarea. Deh, obicei romanesc. Mi s-a recomandat sa nu le mai schimb pana nu pica de tot, doar atunci cand sunt enervante ;D, dar pentru mine erau deja, mai ales cand mergeam pe drumuri, cu denivelari mici si viram, simteam ca pierd stabilitatea.
-
37000 km si masina merge foarte bine, cu exceptia problemelor prezentate mai sus. Sunt multumit!
-
Inainte cu tupeu...Multi km fara probleme.
-
15.11.2012, azi am "implinit"42000 km. Cred ca trebuie sa schimb placutele de frana. Odata cu frigul au aparut "greierasii" . In rest nimic.
-
Am 45500 km si am o mica problema, atunci cand decelerez apar vibratii care mi se par a fi undeva in partea stanga sub pedalier. A mai intalnit cineva aceasta problema?
-
E masina curata? De multe ori zapada inghetata in interiorul jantelor sau pe elemntele de directia produc aceste vibratii.
-
Asa este Mihai.......anul trecut când am cumpărat mașina avea gheata la roata fata pe interior și volanul trepida destul de rău !!
-
E masina curata? De multe ori zapada inghetata in interiorul jantelor sau pe elemntele de directia produc aceste vibratii.
Nu imi trepideaza directia. Simt vibratii din ce in ce mai mari la frana de motor si asta numai in partea stanga. Sper sa nu fie din diferentialul fata. Poate o fi din cauza scutului. Maine o trimit la reprezentanta.
-
Pana la urma s-a rezolvat. Scutul putin slabit. Mai ramane problema cu nefunctionarea stergatorului pe intermitent si stropgel. Cei de Subaru bv. au spus ca trebuie dat bordul jos pentru asta. Nu inteleg, banuiesc ca e vb despremun releu.
-
47 k. Schimbat bucse bara stabilizatoare fata si spate, pret 266 lei cu manopera
-
salut...sunt posesor de subaru forester 2011 diesel (masina este in garantie pana in 2015)..ma poate ajuta cineva cu un service autorizat din bucuresti...fara radacini si ala de la policolor..???
Motivul ...am fost la verificarea de 15000 ...au schimbat filtrele...de curiozitate am cautat pe piata filtrele respective dupa codul celor de la subaru...pret de ceva ori mai mare.
Multumesc anticipat pt ajutor.
am citit ceva mai sus de trepidatii sub masina...am patit asta de 2 ori...intra zapada peste scutul de la cardan si peste toba de mijloc de la virajele rotilor...am povestit,,,aia de la subaru policolor au zis ca daca mai patesc asa ceva sa urc masina pe rampa si sa curat zapada...au fost f dragutzi...am marit aparatoarea de noroi...tip romanesc:)
-
se poate face doar schimbul de ulei la reprezentanta ...sau sunt obligat sa schimb tot ce vor ei?
-
Poti sa schimbi doar ce vrei tu dar la pretul lor ;D
-
se poate face doar schimbul de ulei la reprezentanta ...sau sunt obligat sa schimb tot ce vor ei?
Pt a pastra garantia, trebuie sa schimbi la ei pe langa ulei, toate filtrele si piesele care le solicita producatorul! In manualul de service se precizeaza ce operatiiuni se fac in functie de km.
-
Salut si bine v-am gasit !
Am un subaru Forester din 2010...are 80 000 km si ...la garantie mi-au schimbat blocul motor.Ok...dar dupa inca 3000 km...parca bate la fel...Dupa parerile unor...specialistii ar fi un injector care merge prost avand in vedere ca dupa...10 minute zgomotul dispare.Ce ma ingrijoreaza e ca ...din 5 masini Subaru a caror istorie o cunosc...doar una nu are probleme! Sa iau in ordine...nr 1 ,a mea...am spus,nr 2 a colegului meu...are 60 000 si merge,nr 3 ...e in service asteapta alt motor si are 115 000km ,nr 4 la 60 000 i-au fost schimbate injectoarele in garantie ! toate astea sunt Subaru Forester Diesel 2009-2010.Si in final masina cu nr 5 ...a carei caseta de directie a cedat...la 65 ooo km. Pentru o masina de peste 30 000 euro e ceva normal ? Am vazut sondaj...cu carburantul folosit...e important si asta ! Dar mai important ar fi unul cu intrebari de genul...ai cumpara o masina care o sa scartaie bordul...sau una care face ca tractorul ? Ai mai cumpara ....tot un subaru data viitoare ? Aceste discutii ma duc cu gandul la povestea...Croitorasul cel viteaz....sau cum s-o numi povestea in care toata lumea lauda hainele imparatului......Daca ....prin absurd cineva de la Subaru intra pe acest forum...in cazul in care nu-l subventioneaza ...o sa se minuneze si ei ! Eu ma astept ca subarul pe care am dat peste 32000 euro sa mearga nu bine...ca un Daster...ci bine...cum e renumele de Subaru ! Pentru a convinge de realitatea celor spuse...pot posta si seria blocului motor ...daca intereseaza pe cineva ...bineanteles.
-
Salut si bine ai venit! Imi pare sincer rau de ce aud ca patesti, dar nu uita ca Subaru diesel pt. majoritatea fanilor Subaru suna a blasfemie! ;)
PS Forumul asta nu are nici o legatura cu SMT!
-
Ok,multumesc .Dar....scumpa plasfemia asta....
-
Eu te inteleg....si sunt sigur ca ai dreptate.Problema major e legata de drepturile consumatorului.Cum spunea Adi de la canada....la ei nu e de gluma.Le lasi cheia si tre sa ti o de napoi tipla.Aici deja nu mai cred ca e vorba de ghinion ci de un produs scump facut prost....
-
Destul de scumpa... :( Fiind primul lor motor diesel, este normal sa nu aiba fiabilitatea cu care si-a obisnuit clientii cu motorul otto...
Incearca sa tina pasul cu trendul european! Binenteles ca in Romania importatorul nu are stresul ce-l are in USA sau Canada...
-
Bine ai venit Florian !
Eu sant la al doilea Subaru (benzina`, e adevarat), si nu am avut absolut nici o problema` cu ele. La voi ori e ghinion pur romanesc, ori ,............. nu stiu. Nu prea imi explic cum acolo 4 din 5 Subaru au defectiuni majore, iar aici nici unul din cateva zeci pe care le-am vazut sau le cunosc, sau nici unul nu se desface motorul sub 300 k km. Nu cred ca` Subaru face masini de cal. I ptr. tarile mai pretentioase si masini cal. II ptr tarile de cat II. Nu vreau sa` te contrez si sa` spun ca` nu ar fi cum zici tu, nici vorba`, dar aici ma` intalnesc zilnic cu posesori de Subaru, si toti sant mega-multumiti. Singura durere a subaristilor de aici e consumul, care e ceva mai mare decat la majoritatea masinilor.
Intr-adevar, daca` o masina` are problem si service-ul nu le rezolva` (indiferent ca` vorbim de Subaru sau alta` marca`), te duci cu masina si le-o lasi in poarta` si o mai iei de acolo atunci cand o rezolva` boboc si ti-o livreaza` in tipla` si cu un buchet de flori ca scuze . Dar asta e un drept pe care cei de aici si l-au castigat cu timpul, si poate ar trebui sa ii "bombardati" si voi cu reclamatii ,demonstratii si insistente pana` se invata` minte si nu va` mai trateaza` asa cum o fac acuma. Aici nici macar Kia sau Hiunday, care sant ultimele masini ca si calitate nu isi permit sa` se strice inainte de 200k km, ca` li s-au dus dracului vanzarile pe urmatorii 10 ani. Nu este admisibil ca o masina` de peste 30 k ($ sau euro) sa` aiba` asemenea probleme sub 300k km. Am vazut aici cazuri in care dealerul a fost obligat sa` repare masina clientului pentru ca` a fost tamponata` cu bumperul de un stalp sau gard, bumperul bineinteles ca` s-a crapat , si judecatorul a decis ca` materialul a cedat din cauza` ca` materialul nu era de calitate si a obligat firma sa`i-l schimbe pe cheltuiala ei. Asa ca` in cazul in care cedeaza` motorul sau alta` compoenta` de baza` a masinii, dealerul nu are nici o sansa` sa` castige cauza. Croitorasul cel viteaz invinge ! :D
-
florian, deschide un subiect nou daca vrei sa iti prezinti masina. Aici este jurnalul de bord al altui membru.
Si pentru restul, as fi mult mai usor pentru noi, adminii, daca si voi, cei mai vechi, ati indruma colegii mai noi sa deschida topic nou decat sa scria gresit si voi sa continuati discutiile cu ei. Ca asa pleaca discutiile de la diverse si se ajunge la cu totul altceva.
Merci!
-
O sa creez ...un subiect.probabil se va numi: Si Subaru are probleme ! Nu e in sensul de a aduce remarci...eronate sau ireale ci pentru a rezolva prin experienta acumulata de colegi diversele probleme mai mari sau mai mici....Nu regret alegerea facuta in achizitionarea unui Forester...imi pare rau insa de problemele pe care le intampin..si care pot fi rezolvate !
-
Colegu', si eu sunt putin nemultumit de problemele pe care le-am avut pana acum pentru o masina noua. In schimb sunt foarte multumit de performantele masinii. Sper sa nu mai apara si alte probleme si ma gandesc ca atunci cand va iesi din garantie sa o inlocuiesc cu alta noua.Nu stiu daca Forester sau alta marca. Bafta!
-
58 k. Am constatat ca nivelul uleiului era mult sub minim. Mecanicul mi-a spus ca probabil au folosit un ulei de proasta calilate. Acum mi-au pus ulei Motul c3. Cu aceasta ocazie mi-au desfacut si bujiile si le-au gresat pentru a evita eventualele probleme cand se vor strica. Una deja s-a desfacut mai greu. Am inteles ca aceasta ar fi o problema la Subaru. Tot acum mi-a mai facut si o curatire a sistemului de injectie, precum si o curarire a cerii cu care fusese protejat motorul pe timpul transportului pe vapor. Motorul suma mai silentios. Cu aceasta ocazie am aflat ca cei de la Subaru din Brasov mi-au montat placutele de frana invers, cu limitatorul in exterior. Scartiau ingrozitor. I-am pus sa verifice de mai multe ori pe cei de la BV dar au spus ca totul e in regula. Cred ca mi-au stricat si discurile. Din nou am schimbat si bucsile de la bara stabilizatoare, in plus , am reglat si caseta de directie. Tot acum s-a constatat ca filtrul de polen nu erau bine montat. Toate le-am facut la Budeasa, langa Pitesti la serviceul Subaru. Mai ramane problema cu garantia fiind un service autorizat, sper sa nu am probleme. Oricum la cum se comporta cei de la reprezentanta nu reprezinta o mare problema.
-
Legat de placutele de frana, nu e prima data cand aia de la Bv dau rasol. La ce mecanic ziceai ca te ai dus?
...si mai pune si cate un feedback la sectiunea service uri auto, poate daca ii afla mai multa lume or fi si ei mai atenti.
-
Nu stiu cum il chema pe mecanic. Nu m-a interesat dar, se pare, ca trebuie sa fiu mai atent.
-
Serviceul Subaru din Budeasa nu este recunoscut in reteaua SMT. Iar "mecanicul" e si proprietarul afacerii. Face treaba buna, dar nu are posibilitatea de up date soft sau diagnoza a masini iar preturile practicate de el le depasesc lejer pe cele din BV.
-
deci reteaua "SMT" este deja ceva foarte discutabil in sensul ca nu prea mai exista :)
iar legat de diagnoza - totul sta de fapt in cunostintele persoanei care foloseste solutia de diagnoza - sunt destule aftermarket care au si chestii in plus fata de select monitorul de Subaru ...
-
... intre timp Picea si-a luat Mertzahn. Tot SUV. :)
-
... intre timp Picea si-a luat Mertzahn. Tot SUV. :)
Si eu la fel, subaru e istorie pentru mine dupa doua Foresteruri luate de noi si vandute la iesirea din garantie... ;)