1
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by Muttley on Today at 10:48:57 »Cat se descarcau pozele, am comandat tarod de 250 lei. Reminder, saracia aia care mi-a distrus corpul TGV fu 70 lei set de 5 bucati.
Injectoare, inainte si dupa.
Bobine, inainte si dupa.
Si 3 poze generale, am facut un soi de panorama pe genunchi.
Deci ce am incercuit e unde scrie mare "i-wire" pe cablaj, eticheta aia tre' sa vina orizontal peste turbo inlet. Se vede c-am mutat-o-ntr-o parte, rezultatul fiind corectarea usoara a lungimilor ramurilor de bobine dar si o mult mai buna asezare sub galerie.
Soriceii, daca-i pot evita, ii evit. Asa ca mi-am epuizat total stocul de bride de renault, cred ca am mai si reafectat unele de pe la PCV/AOS.
Iar vopseaua de pe tabla dreapta va trebui refacuta, insa din nou, ce e bun, la noi n-are succes, ca 50 lei tubul e o avere. Hornbach nu mai are, recent s-a terminat si la Dedeman. Incerc la magazin cu usa dupa ce e gata cu anveerea, altfel comand de pe ebay.
Povesti, frustrari la kg.
Si inapoi la frustrari si tarozi de kkt.
Mi-am facut o mini-lista de chestii ramase a fi corectate la galerie.
1) carcasa TGV - comandata, tarod comandat. Fezabil in scurtul timp ramas. Fie.
2) colier inlet - cred ca se poate inlocui si dupa. Sau ramane asa o vreme, cu colier rigid, ca e aer rece acolo in teorie.
3) breather portul de pe bloc e cu acelasi furtun din cauciuc pus in 2016. Putin intarit, dar merge, insa as lua siliconic, si probabil Samco, deci mai dureaza o groaza. Cred ca e acces si dupa.
4) furtunurile de la regulatorul de presiune, si benzina, si aer. Sunt singurele neinlocuite acum. Dar e acces si dupa, si inca-s in stare buna.
In concluzie, ce nu permite galeriei sa ajunga pe motor e TGV-ul. Pe de alta parte insa, locatia senzorului IAT, la mine, e ceva inedit grav, e ideea mea, n-am mai vazut nicaieri senzorul ala in buza portului din chiulasa. Nu stiu daca e ok, ori daca nu pot aparea chestii neprevazute de termodinamica, de soft, nu stiu.
Adica as lasa-o cum e, cu TGV mutilat, fisurat si astupat cu Loctite de etansare. Gen de test. Ca daca nu e bine, si e pe drum TGV de schimb, poate il las cum e si ma reorientez cu senzorul in alta parte.
Andea, sa zici ce parere ai, dar peste o saptamana te rog. Chiar insist sa nu-ti pese acum
Injectoare, inainte si dupa.
Bobine, inainte si dupa.
Si 3 poze generale, am facut un soi de panorama pe genunchi.
Deci ce am incercuit e unde scrie mare "i-wire" pe cablaj, eticheta aia tre' sa vina orizontal peste turbo inlet. Se vede c-am mutat-o-ntr-o parte, rezultatul fiind corectarea usoara a lungimilor ramurilor de bobine dar si o mult mai buna asezare sub galerie.
Soriceii, daca-i pot evita, ii evit. Asa ca mi-am epuizat total stocul de bride de renault, cred ca am mai si reafectat unele de pe la PCV/AOS.
Iar vopseaua de pe tabla dreapta va trebui refacuta, insa din nou, ce e bun, la noi n-are succes, ca 50 lei tubul e o avere. Hornbach nu mai are, recent s-a terminat si la Dedeman. Incerc la magazin cu usa dupa ce e gata cu anveerea, altfel comand de pe ebay.
Povesti, frustrari la kg.
Si inapoi la frustrari si tarozi de kkt.
Mi-am facut o mini-lista de chestii ramase a fi corectate la galerie.
1) carcasa TGV - comandata, tarod comandat. Fezabil in scurtul timp ramas. Fie.
2) colier inlet - cred ca se poate inlocui si dupa. Sau ramane asa o vreme, cu colier rigid, ca e aer rece acolo in teorie.
3) breather portul de pe bloc e cu acelasi furtun din cauciuc pus in 2016. Putin intarit, dar merge, insa as lua siliconic, si probabil Samco, deci mai dureaza o groaza. Cred ca e acces si dupa.
4) furtunurile de la regulatorul de presiune, si benzina, si aer. Sunt singurele neinlocuite acum. Dar e acces si dupa, si inca-s in stare buna.
In concluzie, ce nu permite galeriei sa ajunga pe motor e TGV-ul. Pe de alta parte insa, locatia senzorului IAT, la mine, e ceva inedit grav, e ideea mea, n-am mai vazut nicaieri senzorul ala in buza portului din chiulasa. Nu stiu daca e ok, ori daca nu pot aparea chestii neprevazute de termodinamica, de soft, nu stiu.
Adica as lasa-o cum e, cu TGV mutilat, fisurat si astupat cu Loctite de etansare. Gen de test. Ca daca nu e bine, si e pe drum TGV de schimb, poate il las cum e si ma reorientez cu senzorul in alta parte.
Andea, sa zici ce parere ai, dar peste o saptamana te rog. Chiar insist sa nu-ti pese acum