Recent Posts
Subaru club Romania

Recent Posts

Pages: [1] 2 3 4 5 ... 10
1
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by Muttley on Today at 10:48:57 »
Cat se descarcau pozele, am comandat tarod de 250 lei. Reminder, saracia aia care mi-a distrus corpul TGV fu 70 lei set de 5 bucati.

Injectoare, inainte si dupa.











Bobine, inainte si dupa.







Si 3 poze generale, am facut un soi de panorama pe genunchi.
Deci ce am incercuit e unde scrie mare "i-wire" pe cablaj, eticheta aia tre' sa vina orizontal peste turbo inlet. Se vede c-am mutat-o-ntr-o parte, rezultatul fiind corectarea usoara a lungimilor ramurilor de bobine dar si o mult mai buna asezare sub galerie.
Soriceii, daca-i pot evita, ii evit. Asa ca mi-am epuizat total stocul de bride de renault, cred ca am mai si reafectat unele de pe la PCV/AOS.
Iar vopseaua de pe tabla dreapta va trebui refacuta, insa din nou, ce e bun, la noi n-are succes, ca 50 lei tubul e o avere. Hornbach nu mai are, recent s-a terminat si la Dedeman. Incerc la magazin cu usa dupa ce e gata cu anveerea, altfel comand de pe ebay.
Povesti, frustrari la kg.



Si inapoi la frustrari si tarozi de kkt.
Mi-am facut o mini-lista de chestii ramase a fi corectate la galerie.
1) carcasa TGV - comandata, tarod comandat. Fezabil in scurtul timp ramas. Fie.
2) colier inlet - cred ca se poate inlocui si dupa. Sau ramane asa o vreme, cu colier rigid, ca e aer rece acolo in teorie.
3) breather portul de pe bloc e cu acelasi furtun din cauciuc pus in 2016. Putin intarit, dar merge, insa as lua siliconic, si probabil Samco, deci mai dureaza o groaza. Cred ca e acces si dupa.
4) furtunurile de la regulatorul de presiune, si benzina, si aer. Sunt singurele neinlocuite acum. Dar e acces si dupa, si inca-s in stare buna.

In concluzie, ce nu permite galeriei sa ajunga pe motor e TGV-ul. Pe de alta parte insa, locatia senzorului IAT, la mine, e ceva inedit grav, e ideea mea, n-am mai vazut nicaieri senzorul ala in buza portului din chiulasa. Nu stiu daca e ok, ori daca nu pot aparea chestii neprevazute de termodinamica, de soft, nu stiu.
Adica as lasa-o cum e, cu TGV mutilat, fisurat si astupat cu Loctite de etansare. Gen de test. Ca daca nu e bine, si e pe drum TGV de schimb, poate il las cum e si ma reorientez cu senzorul in alta parte.

Andea, sa zici ce parere ai, dar peste o saptamana te rog. Chiar insist sa nu-ti pese acum  ^-^
2
Foresterul meu SJ (2014-2018) / Re: Subaru Forester 2.0 SJ 2013
« Last post by Calinn on Today at 07:29:30 »
Are comenzi pe volan gen multimedia si pilot automat,pe ecranul superior poti afisa temperatura,si consumul instant sau cel mediu sau cati km mai poti conduce,are clima automata,are incalzire in scaunele din fata in 2 trepte,are cvt si padele pe volan.
3
Foresterul meu SJ (2014-2018) / Re: Subaru Forester 2.0 SJ 2013
« Last post by 4croco on May 04, 2024, 22:19:44 PM »
Din ce vad in poze masina este echipare Active (o mai gasesti ca si Trend),

La Forester SJ sunt 3 niveluri de echipare in Germania: Active, Comfort si Platinum
Diferentele sunt la dotari si jante
- Active - jante pe 17" AC manual are si functie de auto, semnalizarile laterale pe aripa, si ecran cu mai putine informatii deasupra cd unitati multimedia (doar temperatura de afara si consumul fara sa poti modifica ce sa afiseze), de obicei fara comenzi pe volan.
- Comfort - jante 17" trapa panoramica, climatronic, semnalizarile in oglinzi, carkit.
- Platinum - jante 18" trapa panoramica, climatonic, scaune fata spate incalzite, tapiterie din piele, navigatie, carkit, KeyLess Entry, KeyLess Go
Au mai fost doau echipatri aniversare pe Germania una avea echiparea ca si platinum dar fara piele si scria cu rosu 100 pe ea, cea de a doua nu mai stiu exact ce continea.

Sa te bucuri de ea fara incidente, la cat mai multi km.
4
Foresterul meu SJ (2014-2018) / Re: Subaru Forester 2.0 SJ 2013
« Last post by Calinn on May 04, 2024, 20:52:25 PM »
Multumesc! Are si tratament cu ceara pe dedesupt.fostul proprietar a facut pentru el insa a fost nevoit sa o vanda.inca nu o folosesc pentru ca urmeaza transcrierea.am condus-o doar 100 km de la vanzator pana acasa.
5
Foresterul meu SJ (2014-2018) / Re: Subaru Forester 2.0 SJ 2013
« Last post by NicNic on May 04, 2024, 14:54:12 PM »


Arata foarte bine la exterior, pare intretinuta si, mai ales, folosita cu grija.

Sa te bucuri de ea, kilometri multi!
6
Foresterul meu SJ (2014-2018) / Re: Subaru Forester 2.0 SJ 2013
« Last post by MihaiFlorescu on May 04, 2024, 11:44:54 AM »
Merge. Trebuie sa iei "direct link" nu cel de la album si sa il pui la mijloc intre [img] si [/ img].

Am modificat eu tot de pe telefon postarea ta.

Pare ca ai varianta Active de forester. Mai putin important asta. Vrem sa stim cum te impaci cu ea :)

Pentru revizie cutie, mergi la service specializat pe Subaru. E o procedura mai complexa.
7
Foresterul meu SJ (2014-2018) / Re: Subaru Forester 2.0 SJ 2013
« Last post by Calinn on May 04, 2024, 08:31:22 AM »
8
Foresterul meu SJ (2014-2018) / Re: Subaru Forester 2.0 SJ 2013
« Last post by Calinn on May 04, 2024, 08:25:49 AM »
Nu stiu ce sa zic,eu folosesc telefonul si nu stiu daca merge metoda
9
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by Muttley on May 03, 2024, 16:12:28 PM »
Astept sa se usuce o vopsea, I might as well...

Filmul asta si filmul asta mi-au dat incredere ca n-are ce sa mearga prost. Sau macar ca nu e cine stie ce filosofie.
Cleste de sertizat prea performant nu prea aveam eu, ci doar o panarama cu care am sertizat niste mufe neimportante la masina mica. Am probat pe ce papuci de Denso mai aveam pe aici, erau prea mici pentru cleste. Dar i-am dat asa, cu strangerea finala pe alta deschidere a clestelui. Ordinea pe poza. Si o poza cu ingredientele.



Stanga - original i-wire.
Dreapta - isprava mea.
Nu arata deloc perfect, dar sunt stranse bine. Nu stiu cu ce ar fi mai prejos contactul asta fata de un contact cu mufa. Dar nu ma pricep.





Iar daca tot ma apucasem de optimizat cablajul si devenisem un expert in demufat, 5 mufe au zburat. Demufate, nu taiate.
Cablajul ramas s-a atasat ramurilor existente si mascat.
- 2 motorase TGV;
- 2 senzori de pozitie TGV;
- 1 PCV, chestia inexistenta la modelul meu.



Am mutat si cablajul spre stanga pe galerie, toate aratau iiiiiinfinit mai bine decat la inceput. Exceptie contacte urate, mai ales cu protectiile alea antiincendiu la accident.
Ca urmare, in zonele de contact, am extra-imbracat ramurile cu banda textila/panzata, apoi clasica peste. Mai intai alb (ca sa se vada usor cand se roade), apoi negru final.
Iar tablele le-am marcat unde agreseaza (urmele alea verzi). Apoi le-am rotunjit muchiile.



Reclama la scule romanesti.



Mai fac o ultima proba, ultime ajustari, poze comparative cu ce era, si consider cablajul finalizat. 3 zile de munca i-or ajunge.
10
Foresterul meu SJ (2014-2018) / Re: Subaru Forester 2.0 SJ 2013
« Last post by MihaiFlorescu on May 03, 2024, 11:26:52 AM »
Uite aici un tutorial pentru incarcat poze.

https://www.subarufanclub.ro/forum/index.php/topic,111.0.html
Pages: [1] 2 3 4 5 ... 10