Subaru club Romania
Discuții despre modelele Subaru => Legacy & Outback => Topic started by: adytza05 on February 15, 2016, 21:48:55 PM
-
Va salut ! Azi am intrat intr-o confuzie totala cu ¨magica¨pompa apa. Urmeaza sa schimb distributia si implicit pompa de apa masinii din semnatura: Legacy sedan an fabricatie 2005, luna 07, manuala, 2.0, 165 cp. Uitandu-ma in programul Subaru Fast ptr codurile OEM ale pieselor, imi arata ca am doua optiuni:
a) fabricatie pana in luna 07.2005-pompa cu o singura iesire;
b) fabricatie dupa luna 07.2005-pompa cu doua iesiri pe aceeasi parte.
Deci nu stiu care ar fi potrivita, sa nu comand aiurea.
Pe toate site-urile pe care m-am uitat, dupa cautare, imi recomanda mai multe tipuri: cu o iesire, cu doua pe aceeasi parte si cu 3.Ceata totala... ???
Sa fiu sigur ce comand, azi, am dat jos scutul de plastic si am observat ca pompa de apa montata are 3 iesiri :o :o :o : intr-o parte una, in cealalta doua.
Cu site-urile m-am lamurit, dar oare de ce ¨Subaru Fast¨, imi prezinta doua tipuri de pompe care n-au legatura cu modelul meu ?
-
Eu am aceeasi problema la fiecare distributie.Oem e cu doua si pe serie gasesc doar cu 3.Am opturat ce e in plus si merge.Comanda ti pompa in asa fel incat sa o poti returna daca nu se pupa pe motor.Si mai faci o comparatie...
-
Asa o sa si procedez cu, comanda. Dar cu ce se astupa o iesire, in caz ca e nevoie, asa pentru cultura mea generala. Am vazut intr-un post, pe aceeasi tema, ca se pune un dop si colier metalic. Acel dop, ce este mai exact ? Se poate confectiona din ceva anume sau se gaseste pe piata ? Multumesc !
-
5 cm de furtun , un surub de 12mm(parca) si doua coliere.E tiganie , dar in lipsa de altceva....
-
Nu se vede... ;D Multumesc ptr. raspuns !!
-
Aveti idee daca un Legacy, an 2005, motor 2.0, EJ204, 165CP, 121kw are radiator cu ulei sau nu? Caut pompa de apa si am gasit pentru doua tipuri de modele: cu radiator ulei si fara.
-
radiator de ulei cred ca e doar pe turbo, si nici alea toate.
-
este vorba probabil de oil cooler care nu este radiator (eu nu stiu subaru cu radiator de ulei din fabrica) -> este o chestie cam de marimea filtrului de ulei montata deasupra filtrului de ulei prin care trece uleiul si o spirala cu apa ca sa incalzeasca/raceasca uleiul
poti sa vezi deasupra filtrului de ulei daca ai sau nu asa ceva sau in cel mai rau caz iei pompa de apa cu 3 intrari (pentru oil cooler) si se blocheaza una dintre ele daca nu este necesara :)
cam asa arata oil cooler-ul
https://www.google.ro/search?q=subaru+oem+oil+radiator&biw=1440&bih=759&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjgwObuioLOAhVDSRoKHWBVC68QsAQIHA#tbm=isch&q=subaru+oem+oil+cooler
LE: vad intr-un post mai vechi de-al tau ca ai vazut ca pompa ta are 3 intrari ... deci din aia / pt. oil cooler
-
Multumesc pentru lamuriri ! Oricum o sa iau o pompa cu 3 iesiri.
-
Am eu o pompa Aisin cu 3 iesiri, noua.
-
Am eu o pompa Aisin cu 3 iesiri, noua.
Multumesc ptr oferta, dar eu stau in Spania si trebuie sa iau una de aici(sa o pot si returna daca am probleme cu ea)
-
Până la urmă pompa de apă a mașinii a avut 3 ieșiri.