Subaru club Romania

Tehnic => Motorsport => Off-road & campers => Topic started by: Foreste on May 14, 2012, 19:16:45 PM

Title: SUV, light offroad
Post by: Foreste on May 14, 2012, 19:16:45 PM
Incep cu drumul de anul trecut, cu Yoyo, pe DJ 102L, postat pe Vimeo.

2 x Subaru Forester Diesel on a muddy road (Vimeo)  (https://vimeo.com/25193739)

si pe Iutup:
[/youtube]
Title: Răspuns: SUV, light offroad
Post by: Aldos on August 24, 2015, 12:01:58 PM
Am ajuns si eu pe acolo ieri.
Din fericire nu ploua :)
Title: Răspuns: SUV, light offroad
Post by: Foreste on August 24, 2015, 22:07:41 PM
Eu am fost de mai multe ori, insa niciodata nu a fost asa de greu ca atunci, cu ploaie si namoale.
Title: Răspuns: SUV, light offroad
Post by: Aldos on August 26, 2015, 15:28:59 PM
Te cred !
Eu am fost prima data, si nu stiam ce ma asteapta pt ca a plouat toata saptamana trecuta si erau niste transee serioase.
Si, mai ales, nu cunosteam drumul deloc, asa ca era sa intru de cateva ori pe niste drumuri de tractor de unde sigur nu as mai fi iesit.

Title: Răspuns: SUV, light offroad
Post by: Foreste on August 26, 2015, 20:08:02 PM
[...] era sa intru de cateva ori pe niste drumuri de tractor de unde sigur nu as mai fi iesit.

Ai fi iesit!! Banuiesc ca ai vazut filmul. :)
Title: Răspuns: SUV, light offroad
Post by: john_b on March 06, 2017, 09:09:47 AM
Foarte misto filmul :)

Vreau sa merg si eu peste 3 saptamani pe traseul Bucuresti - Sacele si retur (https://www.google.com/maps/dir/Bucharest,+Romania/Tr%C4%83isteni,+Prahova,+Romania/45.5597106,25.767493/Vama+Buz%C4%83ului,+Bra%C8%99ov+County,+Romania/M%C3%A2n%C4%83stirea+Suzana,+Prahova,+Romania/Sl%C4%83nic,+Prahova,+Romania/Plopeni,+Romania/Bucharest,+Romania/@45.5722747,25.792215,11.16z/data=!4m50!4m49!1m5!1m1!1s0x40b1f93abf3cad4f:0xac0632e37c9ca628!2m2!1d26.1025384!2d44.4267674!1m5!1m1!1s0x40b372a9f2295cdf:0xffb7b9caf73f4fd7!2m2!1d25.7308463!2d45.3424734!1m5!3m4!1m2!1d25.8697756!2d45.5770924!3s0x40b365046cd929eb:0x4f8ca2760d216f7e!1m5!1m1!1s0x40b37b7d4aaa710f:0x5e18652798f549b2!2m2!1d25.9893665!2d45.5875478!1m5!1m1!1s0x40b374e3965565e9:0x9b8d15a720444361!2m2!1d25.9296335!2d45.3945089!1m5!1m1!1s0x40b3a60607711f33:0xe3d0770cd8943c1a!2m2!1d25.9426626!2d45.2222764!1m5!1m1!1s0x40b3b2b964fac3d5:0x65f8ed1e9b468519!2m2!1d25.9587534!2d45.0470724!1m5!1m1!1s0x40b1f93abf3cad4f:0xac0632e37c9ca628!2m2!1d26.1025384!2d44.4267674!3e0?hl=en-US)

Mai exact sa dorm unde e "Strada Valea Doftanei" si restul traseului a doua zi. A mai fost cineva mai recent pe acolo? Si in film se pare ca o bucata de drum e printr-o albie de parau, partea aia e obligatorie sau optionala?

Vom fi eu cu XV si un prieten cu Tiguan.

Multumesc anticipat pentru orice sfaturi.
Title: Răspuns: SUV, light offroad
Post by: Foreste on March 06, 2017, 10:51:14 AM
Iesirea aia a fost dupa ce am facut gresit stanga si ne-am abatut de la drum. Plouase si nu se mai distingea foarte corect drumul, iar pe unde am luat-o (https://goo.gl/maps/TTNk7JmU3Xn) erau si niste urme de tractor si am zis ca ... e pe acolo! :)

Evident ca ne-am trezit in valea raului si am realizat eroarea, dar ... era pacat sa nu vedem pana unde duce drumul. :)

Vreo 2 km mai sus, pe drumul forestier, o buturuga taiata de la juma' de metru de pamant, ne-a impiedicat sa trecem. Era interesant sa fi ajuns pe portiunea descoperita, pe deal, dupa padure.

102L e plin de hartoape si gropi care se umplu de namol pe ploaie, insa cu exceptia a vreo 2-3 portiuni unde namolul e mai adanc (ma repet: pe ploaie), e practicabil cu orice garda peste 20.
Title: Răspuns: SUV, light offroad
Post by: Heliotropus on March 06, 2017, 17:20:49 PM
Sa nu uiti sa-ti iei D750-ul caci peisajele pe care le vei descoperi sunt de o inestimabila valoare fotografica.
Drumul este abordabil si cateva instantanee, surprinse de mine pe 04 decembrie 2016, gasesti prin postarile rubricii XT-ului meu.
Succes la escalada si numai drumuri frumoase sa ai!
Title: Răspuns: SUV, light offroad
Post by: john_b on March 28, 2017, 11:13:11 AM
Am incercat weekend-ul trecut - dinspre Valea Doftanei. Din pacate la un moment dat, dupa macadam + noroi, am dat de zapada + noroi - zapada moale cam 20-30+ cm. Cum idea era sa ne simtim bine si nu sa ramanem peste noapte pe coclau, am decis sa ne intoarcem.

Aici e momentul intoarcerii: https://youtu.be/htnMWCA6Cbw

Nu m-am prins cum se afiseaza video-ul direct in pagina...
Title: Răspuns: SUV, light offroad
Post by: Foreste on April 03, 2017, 21:57:39 PM
Micheatux pe acolo, desi parca e mai bine vara! :)

Nu m-am prins cum se afiseaza video-ul direct in pagina...

Iac'asa:

Title: Re: SUV, light offroad
Post by: MihaiFlorescu on August 24, 2018, 17:22:29 PM
Title: Re: SUV, light offroad
Post by: bob_ilie on October 11, 2020, 15:58:01 PM
pornind de la dilema userului @danielalexandru : niva vs jimny vs terios,  avand in vedere titlul topicului si fotografiile cu forestere pregatite, mai mult sau mai putin pt off-road, care ar fi mai potrivit scopului de mai sus: 
SG-ul aspirat de 2.5 sau SG XT de 2.5. ?



Title: Re: SUV, light offroad
Post by: MihaiFlorescu on October 11, 2020, 21:22:21 PM
Aspirat
Title: Re: SUV, light offroad
Post by: Serb on October 11, 2020, 21:50:07 PM
Nu XT-ul are un diferential spate mai smecher?
Title: Re: SUV, light offroad
Post by: Forester on October 11, 2020, 21:56:34 PM
Cred ca e marginal mai smecher.
Title: Re: SUV, light offroad
Post by: andrei0241 on October 12, 2020, 08:07:24 AM
Daca e XT ptr offroad, atunci macar sa fie automat
Title: Re: SUV, light offroad
Post by: kkennyy on October 12, 2020, 11:23:40 AM
Daca e XT ptr offroad, atunci macar sa fie automat
Subscriu :)
Title: Re: SUV, light offroad
Post by: bob_ilie on October 12, 2020, 22:50:31 PM
m-am gandit ca acesta va fi raspunsul,
pe net apar, insa, destule materiale foto si video cu SG-uri “cu capota gaurita”, cu ceva modificari pt off-road.
si mai este monster-truckul prezent aici  pe forum  ;) ;)
Title: Re: SUV, light offroad
Post by: MihaiFlorescu on October 12, 2020, 23:11:15 PM
Aspiratul are reductor și te tine benzina și mai mult pe asfalt până la locul de joacă. Plus că nu se încălzește așa tare motorul in off road ca cel turbo. Și cuplul mult mai jos la aspirat 2.5 cu reductor te ajuta înainte să ajungi sa ai nevoie de diferențialul ăla mai bun de la XT.

Nu sunt mare expert, dar eu cam așa văd lucrurile din cât am apucat sa merg in off road cu Subaru.