Popor retardat care alege conducatori gresiti. Conducatorii aia sifoneaza, fura, stat falimentar. Cum corectam deficitul de buget? ITP ANUAL! Pe langa multe altele de le stiti, iar daca nu le stiti, sunteti material de vot gresit in continuare.
Apoi, prostu' isi ia suspensie cu omologare CE, din care uniune europeana, printr-un noroc chior, face si prapadita asta de tara. Nuuuu, n-ajunge olomogarea europeana, trebuie omologare in statul rupt din soare, ca e deficit la bugetul de stat, si vrem aia +2000 de lei de-i primesti pe munca reala de la angajatorul privat.
"Ce faci, coaie, la omologare?".
"ITP facem, masuram franele la 5km/h si-ti phiutem diferentialele, masuram noxele la relanti, pe vacuum, desi masina merge pe strada pe presiune de turbo si verificam daca-ti merg stropitorile de parbriz, ca noi ne pricepem. Apropo, E DIESEL?". (NR: chiar am primit intrebarea cu dieselul la omologare).
"Pai suspensia cum o omologhezi, aleia ce-i faci?"
"Poze, n-ai tu treaba, noi ne pricepem".
Si asa m-am trezit eu cu ITP la juma' de an si 500km. Fix ampluea, fix degeaba, fix inutil. Si pe 2000 de lei.
Aaaaa, si am mers la Iasi acu' o saptamana. Curba la dreapta, dar lipsea o bucata din asfaltul de la margine, ca circula TIR-urile cu mult peste masa maxim autorizata, si rup drumul. Nu puteam sa evit, c-asa a vrut tumnesio. Roti noi indoite, doua bucati. Articulatiile naiba stie, ca n-am timp. Vedem la ITP.
Iar acum sunt cu creierii, ca trebuie sa-i dau cu viteza si sa fac tampenii si greseli ca sa termin ditai lucrarea de 3 ori mai repede decat ar fi fost natural.
Si-mi iau concediu, ca sa compensez un stat cu administratie imbecila.
Si fac comenzi la repezeala, ca vine PASTELE, cu INVIERE. Haideti, indrazniti sa crapati vreunu' si sa inviati dup-aia, sa va vad daca va iese.
Sigur am luat cacaturi in plus sau mai multe decat imi trebuie real. Si sigur am omis sa le iau pe altele. C-asa-i cand faci lucrurile la repezeala.
Nu mai zic c-am luat chinezarii pe bani multi, desi voiam Samco, dar alea DUREAZA sa ajunga din UK.
Si-n aceeasi nota, sa imbrac turbo frumi, cu mare placere as fi incercat. E
mura-n gura pe net, si ma ajuta si imaginatia. Dar nu m-ajuta timpul, ca e vorba de minim 2 zile, pe care ce sa vezi, nu le am!!!!
______________________________________________________
Revenind.
Am turnat 4l in cutie. Pe viitor am sa scot motorul pentru operatiunea asta, ca e mai simplu asa, si mai rapid, furtunul de 1m a devenit astfel un ciot scurt.
FARA GRABA, adica asa cum functionez eu, am verificat in repetate ocazii galeria de admisie pentru cea mai buna amplasare a noului senzor IAT. In cele din urma, DUPA MULT TIMP, am ramas cu 2 posibile locatii.
Am facut o simulare ieri, montand provizoriu mizerii pe motor.
E maxim de la limita. Dar am sa-mi asum riscul, ca NU E TIMP de ceva mai rational.
Serios, daca gauresc galeria si atinge alternatorul in timpul reglajului de curea, sunt mancat. Eu nu fac kkturi d-astea, la noroc si doamneajuta/mergedaonaiba sperand sa fie bine, dar de data asta n-am de ales.
Nici aici nu stiu ce fac, ca toata lumea-si pune FMIC si toate bridele de TMIC ajung la fer se pare.
Nu-i bai pana la urma, leg cu sarma, bag suruburi de lemn, fac eu ceva romanesc, sa fie-n spiritul societatii.
Deci am de ales. N-o termin, sau o termin in bataie de joc. Optiuni clare, alegere simpla.