Ramasese descoperita flansa colector-uppipe. Care flansa, pe parte de eficienta termica a evacuarii, mare pierdere n-ar fi, cum are mult material si are inertie termica, ori se comporta ca un acumulator termic. DAR... garnitura capac chiulasa cauciuc, evacuare oparita sub ea, radiind caldura ca la balamuc, problema clasica la EJ turbo, pe care am avut-o si eu in trecut.
Deci nu puteam.
Am exagerat, da-s mandru rau de exagerare.
Vata e fixata cu coliere si cu ecranul din aluminiu.
Ecranul din aluminiu e constrans la deplasare axiala de 3 perechi de ambutisari care se proptesc in cei 3 umeri la 120* ai flansei.
Singura rezerva e legata de cum rezista vata aia, daca se dezmembreaza in timp si curg atele din ea prin laterale. Insa colierul mare permite demontare facila, sper eu, cu masina completa.
Si daca sta garnitura aia la racoare cativa ani, tot e ceva.
Voiam sa imbrac partea calda a turbinei, cu vata si inox, dar cred ca ma rezum la vata si blanket. Sau ma razgandesc in urmatoarele 5 minute, mai vad eu.