Subaru club Romania
Jurnale de bord => Forester => Foresterul meu SG (2003–2008) => Topic started by: fxt2.5 on August 23, 2013, 00:46:53 AM
-
Am reusit sa achizitionez o jucarie care o doream de ceva timp, ca alti colegi de pe forum caut unul de cam 8 luni si insfarsit am reusit sa ma decid la o masina.
Masina este 2006 si are 141000km
Necesar:
amortizoare f+s la 160 e vapor in furtuna
buji intrerupe intre 1800rpm si 3000rpm
ambreaj tine foarte jos si pleaca smucit
tampoane motor se misca rau la aceleratii si schimbari de viteze in turatie
bucsi schimbator viteze se cam leagana, polonic in ciorba
Planuri:
esapament complet
jante sti
frane sti
suspensie sti sau tien coilover
cobb access port
as fi foarte recunoscator daca as gasi cate ceva pe forum.
(http://s23.postimg.org/pkumr8x8r/IMG_3198_1.jpg)
-
Salut si bine'ai venit printre Subaristi!
Care a fost pretul de achizitie, pana la urma? Un coleg urmarea aceasta masina, insa cu taxa ii iesea cam scumpa, per total.
Pentru amortizoare, mai ales cele de pe spate, vezi aici (http://www.pedders.co.uk/subaru-forester-sg-pedders-ezifit-strut-conversion-kit-rear_p22538557.htm?). Respectivii sunt si parteneri ai clubului si poti beneficia de o reducere de 10%
Pentru bujii recomand NGK'uri ILFR6B
Ambreiajul original am inteles ca e ceva de la Exedy
-
Frumoasa masina si bafta
-
Analizeaza bine problema inainte sa te apuci sa schimb jde piese.Amortizoarele,ok...sunt duse,dar intreruperea poate fi si de la altceva.Mergi cu ea la un mecanic care stie cu ce se mananca jucaria asta.
Bafta.
-
sa o stapanesti sanatos si fara evenimente.
numarul ala ... eu nu mi-as lasa sotia sa mearga cu masina pana nu ii schimb numarul ::)
-
Multumesc de urari,
numarul dispare joi cand finalizez inmatricularea! deja e gluma tuturor prietenilor ;)
-
Analizeaza bine problema inainte sa te apuci sa schimb jde piese.Amortizoarele,ok...sunt duse,dar intreruperea poate fi si de la altceva.Mergi cu ea la un mecanic care stie cu ce se mananca jucaria asta.
Bafta.
Salut, sunt mecanic si am mai avut masini japoneze, de reparat o repar singur.
dar apreciez intentia buna, cum zici japonezele sunt si ele aparte ca orice alta marca si trebuie experienta.
-
E bine ca esti in domeniu,dar iti spuneam asta legat si propriile experiente.Eu am schimbat piese la primul meu subaru pana am dat in balbaiala,cand defapt rezolvarea era mult mai simpla si mai ieftina.Spor.
-
Pentru bujii recomand NGK'uri ILFR6B
Ambreiajul original am inteles ca e ceva de la Exedy
am luat buji Denso IKH20
-
felicitari pentru achizie! imi place... din ce in ce mai multe FXT uri pe forum...
succes la modificari :)
-
felicitari pentru achizie! imi place... din ce in ce mai multe FXT uri pe forum...
succes la modificari :)
Apare concrion si o sa vezi ce o sa zica referitor la modificari... :)
Oarecum si eu ii cam dau dreptate.
-
deocamdata am comandat urmatoarele:
Buji DENSO bujiei IRIDIUM TOUGH VKH20 66 ron buc
Ambreaj EXEDY FJK2034 1345Ron
Filter polen aer combustibil 138ron
uleiul are 1000kn si 7 luni motivul lipsei de la lista. ( si e f f curat)
vreau sa fac modificarea de tgv-delete cine ar avea un set stock de inprumut ca sa nu blochez masina???
-
Despre ce filtru de combustibil e vorba?
Uleiul din cutie si diferential e ok, schimbat si el recent?
-
Filtru banzina (bosch)
Mai nou am o problema posibila de electrovalva turbo, cateodata nu am boost si merge jalnic, daca are boost merge in suturi (valuri)
am pus de test o electrovalva de mazda nu mai am probleme de boost dar tot in suturi merge
urmatoarea cautare o sa fie senzor de presiune cel de pe clapeta sau un boostleak joi ma apuc sa vad traseul de la ic.
am instalat un turbo timer hks si bujiile, pana la urma NGK ILFR6B 6481 la 54 ron buc
denso venea in 4 zile
cam atat o seara buna
-
Ai montat filtru de benzina Bosch pe masina asta ?
Daca da, sunt si eu curios sa aflu cum ai procedat.
-
Intrebam de filtrul de benzina referitor ca pozitie. Cel din rezervor, care e in corp comun cu indicatorul de nivel de combustibil?
Unde ai amplasat turbo timer'ul?
-
filtru vine maine, nu stiu inca detalii mai intai sa vad cum arata
ttimerul l-am montat pe carcasa de la volan pe partea opusa a contactului
o sa fac o poza
-
:) Filtrul vine degeaba daca e Bosch. Nu ai cum sa il montezi pe modelul tau.
-
am si uitat de filtre, intretimp ma dusei pana la patria mea Bulgaria si am inbatriculat bestia, care zici ca nu vroia sa ajunga la destinatie.
pe autostrada soarelui pana la rampa de centuera a dat un check engine si 2 rateuri de era sa musc din volan.
are eroare de bust selenoid
apoi mai usor mergand observ ca merge in valuri cand incerci sa o menti la o viteza constanta, chiar si cu pilot
la 140 incepe sa se cuture toata , suspectam ca nu sunt echilibrate rotile , mai apoi sa vad azi la atelier ca sunt 3 jante stranbe si rezerva
incep sapaturile sa vad cine e de vina cu motorul senzorul de presiune de pe clapeta, debitmetru sau boost selenoid
si sigur amortizoarele toate sunt muciiiiiiiiiii
azi sunt cam deprimat :P :-[ :-X :-\
-
(http://imageshack.us/a/img13/2323/01np.jpg)
(http://imageshack.us/a/img823/7553/7xm2.jpg)
cu noua suspensie ! ;D
-
Здравей, колега ! ;)
-
Salut si tie.
-
Nu nou mic proiect , suport ceas boost:
(http://s12.postimg.org/3muybmjkt/IMG_3752.jpg)
(http://s2.postimg.org/5nzf0jlcp/IMG_3753.jpg)
-
Si la drum cine se mai uita?Parca e ceasu de ulei de la dacii...cand erau puse in dreapta...;D
-
Vulpea ce zice cand nu ajunge la struguri !??
Arata foarte bine !
-
Asta a vrut sa fie aroganta?Uita te si tu in scrumiera vreo 5-10 sec si dupa sa zici cati stalpi sunt pe strada...
-
Noii pantofi de iarna, stiu ca trebuia sa spal masina dar e vremea nasoala....
(http://s9.postimg.org/gt4yslajj/IMG_3780_1.jpg)
-
Incerc sa gasesc priza de are de la un sti 2002-2003 jdm
http://www.subtle-solutions.com/product_info.php?cPath=21_24_27_42&products_id=251 (http://www.subtle-solutions.com/product_info.php?cPath=21_24_27_42&products_id=251)
conform linkului este fix ce trbuie pt fxt
-
cea din link e de sti 06-07
-
Dupa ceva timp am gasit rabdarea sa urc cateva poze. :'(
Mai intai sa incepem cu poze frumoase
http://imageupper.com/i/?S0200010040021X139565377066713
http://imageupper.com/i/?S0200010040031X139565377066713
http://imageupper.com/i/?S0200010040041X139565377066713
am pus mana pe un set de stopuri modelul pre facefift si scoopul de sti
acum o poza cu turbo timerul
http://imageupper.com/i/?S0200010040111X139565377066713
scuze de calitate e singura pe care o am momentan
urmeaza montarea unei oglinzi heliomate de state
mai intai am cautat bucatica de fier pt ea , cea din parbriz nu se potrivea
http://imageupper.com/i/?S0200010040071X139565377066713
aceasta e cea veche scoas cu grija de pe parbriz in cam 30 de minute
aici am lipit piesa noua loata din dezmembrari
http://imageupper.com/i/?S0200010040061X139565377066713[/img]
oglinda pe care am luat-o are si compas
http://imageupper.com/i/?S0200010040081X139565377066713
mufa se potriveste pe cablajul deja existent in plafon
are deja mufa pe cablajul de fabrica
http://imageupper.com/i/?S0200010040091X139565377066713
si in sfarsit merge ca de fabrica
http://imageupper.com/i/?S0200010040101X139565377066713
am riscat partea cu placuta de montaj ca aveam 2 ciupituri in parbriz si nu mi-ar fi parut foarte rau daca se spargea
o zi cat mai buna tuturor
-
arata fff bine asa joasa, ce suspensie ai pe ea?
-
a avut un tein de sti GD si acum are Pedders special pt forester Coilovers !
-
Cata suma de bani a costat suspensia?Ca si eu sunt in dilema daca sa dau 3000 pe un set de fixe sau inca ceva peste sa iau reglabila....
-
thanx !
-
cam 600-700 lire vb cu pedders pana raspunde FXT2.5
-
suspensia este de aici:
http://www.pedders.co.uk/pedders-extreme-xa-coilover-kit-160053_p4507746.htm
am plati-o pe firma fara tva
nu au acordat discountul de 10% care il ofera membrilor de forum
transportul a fost 75 de lire
a durat 15 zile sa vina la iei
si inca 6 sa ajunga la mine
asta dupa ce le-au intrat banii in cont
bonus vin cu flanse noi
mare grija pe spate trebuie gaurite capacele de tabla care vin peste surubul de
amortizor ca altfel strica reglaju de la amortizoare, acesta fiind mai inalt.
suspensia cu arcurile ne tensionate si pe treapta 5 la amortizoare e barca dar
pe 10 e ok de oras
la drum lung merg pe 15 ca sa fie mai stabila
nu o pot compara cu nimic fiindca eu am luat foresteru cu trei amortizoare scurse.
-
Pe fata au ramas amortizoarele originale?
-
kit complet f+s !
-
DAAAAAAAAAAA.....Deci e clar.Decat 30 pe un kit obisnuit,mai bine 35 pe unul reglabil.
-
Asta a fost si gandirea mea
-
La mine era dilema.Acum e clar...Apreciind cat am dat pe D2 pt impreza,ma gandeam ca nu are sens sa iau una banala pentru o diferenta de cative lei...sau sute ma rog ;D
-
Da, scria clar si in link, dar n'am fost atent :D
La mine e cam tarziu, dar o sa tin minte solutia asta
-
FXT, pana la urma ce s-a mai intamplat cu motorul, ca pe la inceputul topicului parea ca avea ceva probleme. Ai gasit ceva, ai rezolvat?
-
Tot investighez, am eliminat calpeta, debitmetru, valva turbo, bujii, bobine, sonde lamda, astea tote sunt in parametrii
si am avut piese de incercare multumita lui MALAKAY
mersi BO$$
am fost la S** si la tester unde in afara de un update de soft au recomandat un test de compresie.
acesta un am apucat sa il fac inca
masina merge la fel ca inainte,
intretimp m-am invatat eu cu ea si nu ma mai deranjeaza asa mult
dar o data pe saptamana ma apuca vandaliile si mai surubaresc ceva
am acum un afr instalat care nu da nimic de suspectat la amestec
si urmeaza sa pun un intake pipe de silicon si un fpr ajustabil ca sa fiu sigur ca u e de la regulatoru de presiune benzina
cam atat ca update
-
Aha, multam pentru update.
Testul de compresie unde ai de gand sa-l faci?
Mai important: Ai dat vreun reset la masina? Ai observat cumva ca imediat dupa reset sa mearga mai bine?
Intreb pentru ca si pe mine ma seaca niste ezitari intre 2000-3000 de ture si am avut impresia ca dupa reset nu face figuri, ci numai dupa ce "invata" orice rahat invata ecu-ul.
-
Am condus putin masina.Ca sa vad cum se comporta cu suspensia reglabila de la pedders.Si cu permisiunea lui Emil...o daaaaaaaaaaaaa.Desi are un fel de ezitare la ralanti,masina trage de rupe.
-
Sa revenim cu update
in primavara forestierul a fost tras pe dreapta,
motiv 1 a fost o vara foarte agitata si vectra cdti e de ne inlocuit cand faci 23000km in 5 luni
motiv 2 incepuse sa faca bule in vasul de overflow de la antigel si cu a/c pornit fierbea
noutatea este ca am bucatit motorul si am primit si coletul cu goodies din SUA
avem cum urmeaza
pistoane wiseco
biele eagle
toate forjate bineinteles
cuzineti king
set garnituri oem
si prezoane arp
pe langa acestea
mai facem si montam urmatoarele
fpr tomei
tgv delete
inlet silicon
turbo forged performance stired
ambreajul este deja la Atix ambreaje
blocul si chiuloasele la baneasa
motorul nu a avut nici o problema de pistoane sau cuzineti sau alte uzuri
garniturile erau arse nitel
sigur i-mi scapa ceva
o sa va tin posted cum zic amicii mericani
-
Oho.. dar ce mare update. Spor la montat si sa o vedem pe strada cat mai repede.
-
mersi abia astept
la dezmebrat am gasit si grenada fara cui
intinzatoru care fusese pus cu distributia noua in primavara decedase si era cureaua lalaie
bine ca am desfacut masina acum si nu mai tarziu
-
mai ai pompa de benz walbro 255 , volanta usurata ;) , bascule de aluminiu de STi .... baga pozele sa ramana aici istorie ;D :D
-
ba da n-ai stare, zici ca esti flacara din tobele de subaru
tre sa scoti tu capu afara
-
cu multa rabdare si relaxat astept sa vina blocul si capurile de la planat/rectificat :o :o ??? ??? :o :o
deja fierb mai rau decat fierbea motorul s-a facut o saptamana
am facut rost de o turbina fp redsti
dar abia acum am realizat ca are intake de 3 inchi si nu am furtun de admisie compatibil si tre sa inventez ceva
mai am de finisat tgv delete, le-am taiat si golit dar trebuie curatate frumos de muchii pe interior
ma mai gandesc la scoaterea sitelor de pe injectoarele stock, ca sa creasca in capacitate
vreau sa fac alimentare paralela la rampele de injectoare si nu seriala cum e stock am si un fpr ajustabil tomei
momentan este o varza semi calita si nu stiu incotro sa o apuc
sper sa incep usor cu asamblarea blocului in weekend
pe curand
-
Parerea mea: Inchide blocul, da-i foc si vezi cum merge. Si apoi te apuci de mesterit pe la tot ce vine in jurul lui. Daca pui totul acum si apare o problema nu o sa stii de unde sa o apuci. Asa le iei pe rand si vezi ca merg, treci mai departe.
Cel putin cu blocul pus mergi lejer cu softul actual. Daca incepi cu turbo si cu alt inlet pipe si cu injectoare marite o sa fie un pic de haos pe la ECU si iar sta nenea Andea sa descifreze incotro au fugit valorile :D
-
Blocul il inchide oricum ... ideea ca e mai usor sa facem toate modificarile astea cu motoru scos de pe masina decat as te apuci dupa sa scoti iar adimsia sa faci equal fuel lines etc...
-
De acord cu alea, ca si eu am stat 2 zile cu masina in service pentru ele. Vedeti voi cum faceti, dar sigur iese ok.
-
inca un am recuperat blocul si resturile din Bashineasa :-\ :'(