Subaru club Romania
Jurnale de bord => Forester => Foresterul meu SG (2003–2008) => Topic started by: Sparky on February 17, 2014, 13:27:16 PM
-
Va salut ,
Eu sunt Mihai / Misu si incepand cu 2008 sunt "bolnav"de japoneze ! ;D
Mi-am dorit intotdeauna ca masina pe care o conduc sa fie speciala , asa ca prima masina a fost o Mazda 323F '95 ( 90 Cp ) , care din pacate , dupa ce a fost inprumutata unui membru al familiei pentru un concediu in Bulgaria , s-a intors de acolo cu formularele de dauna totala .
(http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/163/5mg3.jpg) (https://imageshack.com/i/4j5mg3j) ; (http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/199/318b.jpg) (https://imageshack.com/i/5j318bj)
Multumita japonezilor si faptului ca toti cei aflati in masina purtau centurile de siguranta , nimeni nu a fost ranit ( decat moral printr-o sperietura zdravana ) in procesul realizarii acestor poze .
Dupa ce m-am obisnuit cu ideea ca masina nu mai putea fi adusa la formele si rigiditatea initiala ( lucru care spre surprinderea mea , s-a intamplat ... aproximativ ... (http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/843/7daz.jpg) (https://imageshack.com/i/nf7dazj) ) , am ales sa vad doar partea buna a situatiei , respectiv oportunitatea de a achizitiona o masina pe care mi-o doream dintotdeauna , respectiv un Subaru AWD . Dupa un aproape 1 an de cautari si de umblat , am ajuns sa o gasesc aici in Bucuresti chiar atunci cand aproape renuntasem la cautari , datorita limitarilor bugetare !
Masina am cumparat-o in Septembrie 2012 si este un Forester SG5 din 2004 , 181.000 km ( pe bord ) 2.0X ( GPL - montat de mine dupa achizitie ) , care venea cu o cartea de service si facturi pana la 163.000 km ( Radacini Marasesti ) cu o revizie generala in martie 2012 si care la momentul achizitie arata ca in imaginea de mai jos :
(http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/36/8hav.jpg) (https://imageshack.com/i/108havj)
Dupa cum probabil vedeti , masina nu era perfecta , insa credeti-ma ... pentru bugetul alocat , partea estetica era partea ideala pentru sacrificii ! ;D
Masina din alte puncte de vedere merge excelent !
Am avut probleme minore cu trapa care in primavara lui 2013 , dupa primele utilizari a ramas blocata pe deschis , insa s-a putut rezolva si am inteles ca nu sunt singurul care am trecut prin asta , si cu lumina de Air Bag care imi ramane ocazional aprinsa pe bord ( am citit ca problema este de la mufa de sub scaunul pasagerului , insa nu am reusit pana la momentul de fata sa ii dau de cap ) .
De curand am depasit borna de 200.000 km , masina este in continuare excelenta si nu prevad nici o problema in viitorul apropriat !
Cateva poze mai cu masina :
(http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/89/uirg.jpg) (https://imageshack.com/i/2huirgj)
(http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/835/kcmb.jpg) (https://imageshack.com/i/n7kcmbj)
(http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/203/qh6k.jpg) (https://imageshack.com/i/5nqh6kj)
Cea mai recenta :
(http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/208/ii9w.jpg) (https://imageshack.com/i/5sii9wj)
* As dori sa il salut pe proprietarul lui B ** WRT ( nice car ) care m-a abordat sa imi aduca aminte de forum si intalniri in timp ce alimentam masina cu GPL , iar el avea masina in spalatorie . ( Doar de ne-am fi vazut cu 1-2 zile inainte , poate faceam cumva si va prindeam si eu in Sovata . )
Cu scuzele de rigoare , nu am retinut numele , insa am retinut masina . ;D
Astept cu interes urmatoarele intalniri , unde sper sa pot ajunge !
P.S. : Scuze pentru post-ul lung , insa am asteptat sa va fac cunostinta cu masina de atata timp . ::) ... Am restrans cat am putut ! ;D
-
Salut si bine ai venit.
Eu nu vad nicio poza.
-
Salut ,
Am modificat post-ul de cateva ori !
Acum am gasit varianta corecta de atasat poze intre discutii !
Acum cred ca ar trebui sa apara si pozele .
-
Bun venit si la multi km fara probleme!
Pozele se vad OK la mine.
-
Nu le pusese pe site suport.Incercase direct pe forum.
Bine ai venit
-
Bine ai venit ! :D
-
... Merci frumos pentru primire ! ...
-
Frumoasa masina!!! Multi km fara probleme!!!
Ai schimbat cumva oglinzile ?
-
Merci Frumos !
Da . Pe stanga este oglinda de 2006-2008 ! :P
Din pacate nu am apucat sa o montez si pe cea pe dreapta ... care a avut un accident la curier ! Asa ca , momentant , sunt in cautare de pereche ! ;D
-
Pai poate ne vedem in Vama la vara.Ma ntelegi? ;D
-
uelcom to da clab!!!
Frumoasa masina!Multi kilometrii fara incidente!
Daca nu sunt prea indiscret ai putea sa ne spui cat ai dat pe masina?
-
@Celalalt ... Din pacate nu reusesc sa urmaresc ideea ta ! ...
@Dragosh10 : Multam frumos ! Km plini de bucurie sa fie pentru toata lumea !
Ca sa nu stric piata / vanzarea pentru vre-unul din colegii de forum ! Ai PM !
-
@Celalalt ... Din pacate nu reusesc sa urmaresc ideea ta ! ...
@Dragosh10 : Multam frumos ! Km plini de bucurie sa fie pentru toata lumea !
Ca sa nu stric piata / vanzarea pentru vre-unul din colegii de forum ! Ai PM !
Merci de PM.
Cu Celalalt te obisnuiesti tu!We all did!He grows on you ;D ;) :D
-
Cu mare placere !
Nici nu imi faceam griji ... ca lucrurile sa mearga alfel !
-
Merci Frumos !
Da . Pe stanga este oglinda de 2006-2008 ! :P
Din pacate nu am apucat sa o montez si pe cea pe dreapta ... care a avut un accident la curier ! Asa ca , momentant , sunt in cautare de pereche ! ;D
Vezi ce'i cu asta (http://www.tocmai.ro/oglinda-dreapta-subaru-13126542.html)
-
Salut ,
Merci frumos , o stiu ... si mai stiu si cele 2 Outback-uri de dezmembrat ... am discutat deja ... dar din calculele mele ... nu s-ar potrivi suporti de pe usa ! Difera atat inclinatia stalpului A cat si pozitia suruburilor !
Asta in baza discutiilor prin telefon cu unul din proprietari si masuratori cu ruleta .
-
Pai din moment ce s'a potrivit in stanga de la Forester'ul cu fl, pe dreapta nu merge? Pretul e corect sau ai gasit mai ieftin?
-
@andrei0241 Oglinda din link este de dreapta , insa este de Outback .
Oglinda de stanga de pe masina mea este de pe generatia 2006-2008 de Forester !
Intre Forester si Outback exista diferente in inclinatia parbrizului si pozitia suruburilor de prindere .
Ca si pret ... este ok ... pe cele ce trebuia puse pe masina am dat 500 Ron / pereche .
Trimis de pe al meu GT-I8730 folosind Tapatalk
-
Scuze, nusht ce citisem eu, dar vazusem c'ar fi de Forester, de'aia'ti si dadusem link'ul :)
-
Stai cill ...
Merci frumos ... apreciez intentia ... ! ;)
Trimis de pe al meu GT-I8730 folosind Tapatalk
-
Pai poate ne vedem in Vama la vara.Ma ntelegi? ;D
Deci....pereche(la oglinda) la vama veche...ureche eee (oglinda). Totul e pe baza de muzica ;D
-
... Ok ... I see what you did there ! ...
-
Prea suptil Serbane :)
-
Am parcare rezervata in fata la boutique.Au bere rece permanent. ;)
-
Sparky cum ai rezolvat cu trapa ? Ce avea ?
-
Salut ,
Pe cablurile care vin de la motor exista niste patine de plastic / teflon care gliseaza pe doua aripioare ce ies din carucioarele spate ale trapei .
In cazul meu ( si am inteles din discutii de pe alte forumuri ca este relativ general pentru trapa panoramica de la Subaru ) au cedat capetele elementului de plastic ... deci cablurile se puteau misca libere fara carucioare ( cazul in care cedeaza amandoua odata , ce sa zic .... sunt un norocos ;D ) .
Rezolvarea a constat in demontarea completa a trapei , gasirea celui mai puternic adeziv general ( plastic pe metal ) de pe piata ( bizon epoxy forte ) si niste gauri in elementul de plastic si in aripioara caruciorului pentru 1 pin de siguranta pe fiecare parte ( cu atentie la materialul din care faceti pinul , sinele sunt din aluminiu , ceea ce inseamna ca orice metal dur le va macina in cazul in care depasiti spatiile admise ) .
Am sa caut printre pozele mele ... sa vad daca mai gasesc ceva imagini si am sa incerc sa le pun pe aici !
Trapa mea este in starea asta de prin Martie 2013 si nu pare sa imi mai faca probleme !
-
Ar fi binevenite pozele . Dar ai incercat sa cauti piesele alea noi si nu se gasesc ?
-
Am fost cu masina la Radacini ( Marasesti ) si am intrebat acolo si mi-au ofertat ansamblul complet de trapa ( aprox. 2500 Euro + TVA ) , am fost nevoit sa refuz .
De recuperat de pe alte masini nu am incercat ... avand in vedere ca problema exista ( din ce am gasit pe net ) chiar si la modelele mai noi , deci riscam ca in cazul in care luam din dezmembrari , sa cedeze ceea ce insemna sa dau jos din nou toate jucariile ( si e ceva de munca pe acolo ) .
De altfel asta a fost si motivul pentru care am incercat o abordare proprie pentru problema , in speranta ca v-a tine mai mult decat tin elementele originale ( pana acum eu zic ca am facut alegerea corecta ) , astept insa sa se mai incalzeasca pentru a testa daca a trecut si de iarna ( temperaturi joase pentru adeziv ) ... cu vara s-a dovedit a nu fi probleme . Nu as vrea sa fac probe acum ... si sa risc sa raman cu trapa blocata pe temperaturile de afara si cu posibilitatile de ploaie ( nu am garaj ) .
Poate daca prind o fereastra de timp frumos in care sa ma pot ocupa de probleme , daca apar , o sa incerc ... si o sa va anunt .
PS : * Am incercat si varianta de a fabrica cu cineva pe un strung fin o varianta dintr-un material mai rezistent , insa piesa necesara era prea mica pentru posibilitatile prelucrarii pe aparatele pe care le-am gasit .
** Elementul in sine , ca si piesa , cred ca se livreaza cu cablurile care vin de la motorul si actioneaza trapa .
-
Am inteles. Vreau si eu anul asta sa ma apuc de ea dar ma cam sperie cata treaba e pe acolo :)
-
Eu am stat cu masina desfacuta ( plafon + stalpi + elemente portbagaj ) aproximativ 1 luna , timp in care am cautat si variante de rezolvare .
Daca ai putin "spirit mestesugaresc" munca in sine este de maxim 1 zi de unul singur ( cu toate ca doua seturi de maini ti-ar ajuta foarte mult la multi pasi ) + timpi de uscare ( in functie de adeziv ) , daca ai de gand sa optezi pentru abordarea mea .
Am sa incerc sa gasesc pozele mele de la momentul respectiv ... sa incerc sa iti fac o descriere mai detaliata ...
-
Multumesc!
-
Salut !
Din pacate , cautarile mele nu au adus rezultate , nu am gasit poze folositoare pentru reparatia trapei .
Insa , daca crezi ca te ajúta , pot sa iti fac o descriere cu modul in care am procedat eu , cu ajutorul careia sa iti faci o idee asupra a ce te asteapta ?!?
-
Sau poti face un topic nou ...ma gandesc ca sunt mai multi in situatia asta si am putea discuta la obiect acolo. Orice informatie e utila .
-
Salut ,
Am profitat de temperaturile din ultima perioada si am verificat daca "mestereala" de la trapa imi va mai face surprize in acest sezon !
Raspunsul este ... NU ... Se pare ca adezivul nu a suferit odata cu schimbarile de temperatura la care a fost supus ... iar sistemul este din nou operational !
In ceea ce priveste ghidul promis ... incerc sa gasesc schite sau poze din perioada reparatiei ... prin prieteni ! Sper ca in scurt timp sa pot sa va ajut cu acesta !
Intre timp ... drumuri intinse si vreme frumoasa !
Trimis de pe al meu GT-I8730 folosind Tapatalk
-
Sparky poti identifica piesa cu probleme ?
https://www.subarugenuineparts.com/catalogs.html
-
Salut ,
Din pacate nu pot posta imagini momentan ( trial-ul la imageshack mi-a expirat ) , insa daca mergi prin link-ul tau la generatia veche SF la subansamblele pentru trapa ai sa vezi pozitia 13 care sunt cablurile ce fac legantura intre motorul trapei si carucioarele din spate !
* Pe schema pentru generatia SG aceste cabluri nu exista ca subansamblu separat .
Piesa in discutie este din plastic / teflon / duramid care este turnata pe cablu si care are in forma sa o fanta ce se curbeaza la 90 grade spre interior , in care intra o aripioara cu aceeasi forma din caruciorul spate al trapei .